Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor casper » 06-11-2012 10:34

Misschien had van Basten het dan toch wel goed gezien om van Gouweleeuw een verdedegende middenvelder te willen maken.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Erwin4ever » 18-11-2012 12:44

Vond Gianni gister goed invallen, heel gedreven en fel. Bijkomend voordeel is zijn snelheid.
Mag van mij volgende wedstrijd weer in de basis. De Ridder eruit, van Anholt aan rechterkant op 4 mans middenveld.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-11-2012 13:58

Drama gister. Weer een paar stomme overtredingen en de 0-2 begint bij hem. Hij stapt naar voren terwijl zijn eigen man vrij komt te staan
Zet maar op de tribune, genoeg plek
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Wizard » 18-11-2012 14:55

Erwin4ever schreef:Vond Gianni gister goed invallen, heel gedreven en fel. Bijkomend voordeel is zijn snelheid.
Mag van mij volgende wedstrijd weer in de basis. De Ridder eruit, van Anholt aan rechterkant op 4 mans middenveld.

Precies. Vond Zuiverloon één van de minst slechte gisteren. Prima invalbeurt.
Van Anholt naar 't middenveld, zodat je daar meer strijd krijgt. Probleem is dat je dan weer minder voetbal op 't middenveld krijgt, maar wel een back die durft op te komen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor mitrita » 10-02-2013 08:49

Deze jongen is hard bezig een veelbelovende carierre om zeep te helpen. Het leek werkelijk nergens op wat hij tegen VVV liet zien. Mallorca zal zeker wel van hem af willen, maar je kunt afvragen welke club van enig nivo het nog met deze jongen aandurft. Zonde.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Superfries88' » 10-02-2013 10:07

Een onthutsend slecht optreden, inderdaad. Ik begreep überhaupt niet waarom hij de voorkeur kreeg boven Van Anholt en tijdens de eerste helft nam dat ongenoegen alleen maar toe. Het is prima dat Van Basten hem in de rust wisselde, maar wat mij betreft had dat ook gerust nog eerder gemogen. Iemand die in zo'n situatie werkelijk helemaal niets goed doet en geen vorm van passie toont, heeft echt 0,0 op dit niveau te zoeken. Afschrijven maar. Ik vind hem persoonlijk een stuk minder dan tijdens zijn voorgaande periode hier, en dat vond ik al verre van overtuigend...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 10:12

Gewoon geen seconde speelminuten geven deze slappe hap. Wil er duidelijk niet voor gaan, is gehuurd, dus mooi snel terugsturen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Erwin4ever » 10-02-2013 10:32

Dramatisch wat hij gister liet zien!!! Verreweg de slechtste!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-02-2013 10:55

Superfries88' schreef:Een onthutsend slecht optreden, inderdaad. Ik begreep überhaupt niet waarom hij de voorkeur kreeg boven Van Anholt en tijdens de eerste helft nam dat ongenoegen alleen maar toe. Het is prima dat Van Basten hem in de rust wisselde, maar wat mij betreft had dat ook gerust nog eerder gemogen. Iemand die in zo'n situatie werkelijk helemaal niets goed doet en geen vorm van passie toont, heeft echt 0,0 op dit niveau te zoeken. Afschrijven maar. Ik vind hem persoonlijk een stuk minder dan tijdens zijn voorgaande periode hier, en dat vond ik al verre van overtuigend...

Helemaal mee eens. Zijn eerste jaren bij Heerenveen heb ik me al afgevraagd waarom ze hem kochten, dit seizoen snapte ik er helemaal niks van waarom ze hem teruggehaald hebben. Oh ja, hij is goedkoop :roll:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 12:12

Ja, je kunt ze niet ontzeggen dat ze echt oog hebben voor het halen van de juiste spelers...... :lol: Gouden greep weer die Zuiverloon. Van Anholt is veel beter momenteel en die had je al in huis. Wat een inzicht weer.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 13:25

Feanatieke schreef: Dat dat dan weer wordt aangegrepen voor een sneer naar het technisch beleid, vind ik iets te simpel.


Is het toeval dan dat Uth, Amoah, de Ridder, Pappa en Zuiverloon niet of nauwelijks spelen? Een waardeloos transferbeleid is het. Plus Marecek die totaal niets toevoegt in de basis.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Hielke » 10-02-2013 14:39

Als je met een lege portemonnee winkelt, en het in deze categorie spelers moet zoeken, mag je blij zijn dat van de vijf spelers er één slaagt. Dat is het geval, want Finnbogoson is een gouden greep. Maar terug naar het onderwerp: zelden een speler van Heerenveen zó zwak zien spelen. Zuiverloon leek wel dronken. Wat is er met hem aan de hand?
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor sta » 10-02-2013 15:10

........... Het lijkt of het vaderschap hem wel erg zwaar valt.
sta
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 10-12-2008 14:39

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-02-2013 15:23

sta schreef:........... Het lijkt of het vaderschap hem wel erg zwaar valt.

Hij heeft volgens mij te weinig salaris gekregen :wink:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Janstra » 10-02-2013 15:35

Hielke schreef:Als je met een lege portemonnee winkelt, en het in deze categorie spelers moet zoeken, mag je blij zijn dat van de vijf spelers er één slaagt. Dat is het geval, want Finnbogoson is een gouden greep. Maar terug naar het onderwerp: zelden een speler van Heerenveen zó zwak zien spelen. Zuiverloon leek wel dronken. Wat is er met hem aan de hand?

Huh waar heb jij het over er klopt weinig van je beweringen... We hadden geen lege portemonnee, we hebben immers spelers gekocht. Als je spelers huurt vind ik het normaal dat ze er juist wel staan, anders hoef je ze niet te halen, want dan had je het geld beter uit kunnen geven aan 2 spelers ipv 5 keer geld uit te geven waarvan je blij mag zijn dat er 1 slaagt. Finn een goeden greep noemen als je het over gratis spelers hebt, terwijl voor hem gewoon betaald is. Je zit hier Hansma te verdedigen zonder 1 goed argument. Dit lijkt wel een beetje op hem uit de wind wil houden kosten wat het kost, zonder 1 goed argument.....
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lardy » 10-02-2013 15:41

Spelers halen zonder groot budget is moeilijk. Maar Hansma afrekenen op Zuiverloon is erg simpel en gemakkelijk. 9 van de 10 vond het een prima aanwinst en er is gehandeld naar de mogelijkheden.

Ik vind het tamelijk treurig dat mensen die het eerst een prima aankoop vonden hem nu ineens toeschrijven als miskoop van Hansma.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-02-2013 15:50

Lardy schreef:Ik vind het tamelijk treurig dat mensen die het eerst een prima aankoop vonden hem nu ineens toeschrijven als miskoop van Hansma.

Niet om mijn gelijk te halen, maar dit was mijn eerste opmerking toen hij deze zomer kwam:
Ik heb nooit wat aan Zuiverloon gevonden. De prioriteit van een verdediger is dat hij zijn mannetje uitschakelt. Hij is, net als Janmaat, verdedigend erg zwak en aanvallend redelijk tot goed.
Ik hoop dat ze dus een échte verdediger halen


t.o.v. zijn eerste seizoen is hij qua ervaring ook verder, dan mag je echt meer verwachten. En als hij weer eens speelt, moet ie ook goed schoeisel kopen waar hij niet op uitglijdt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 20:11

Hielke schreef:Als je met een lege portemonnee winkelt, en het in deze categorie spelers moet zoeken, mag je blij zijn dat van de vijf spelers er één slaagt.


Als je met een lege portemonnee winkelt is het heel duur als je zoveel spelers haalt die goed genoeg zijn. Als je Dost verkoopt en je haalt Uth en Amoah, als je Narsingh en Assaidi verkoopt en je speelt nu met Djuricic en VLP op de vleugels.

Had dan drie goede spelers gehaald ipv 6 spelers die het niveau niet aankunnen (Uth en Amoah en Pappa zijn totaal overbodig). De conclusie die jij trekt is er een: als je weinig te besteden hebt, dan mag je dus 'miskopen' halen. Ik draai het om. Als je weinig te besteden hebt dan moet je er juist voor zorgen dat je geen 'miskope' haalt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Skopperij » 10-02-2013 20:19

Voor wie in 2006 - 2008 naar wedstrijden van Heerenveen keek, is dit toch geen verrassing? Een dromerige back die wel kan voetballen, maar niet kan verdedigen. Miraculeuze transfer wegens prima jeugd-EK, maar veel clubs versleten. Ik zie geen andere speler dan toen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lardy » 10-02-2013 20:32

Heerenveen rules schreef:Had dan drie goede spelers gehaald ipv 6 spelers die het niveau niet aankunnen (Uth en Amoah en Pappa zijn totaal overbodig). De conclusie die jij trekt is er een: als je weinig te besteden hebt, dan mag je dus 'miskopen' halen. Ik draai het om. Als je weinig te besteden hebt dan moet je er juist voor zorgen dat je geen 'miskope' haalt.


Alsof Hansma en Veenstra bij elkaar zitten en denken: wat zullen we doen, 3 goede? Of zes middelmaat?. Zij hadden de hoop dat deze spelers het niveau aan zouden kunnen of in de toekomst dat zouden kunnen. Bij spelers heb je geen garanties, en achteraf roepen dat is niet goed is is tamelijk makkelijk. Bovendien heeft Pappa nog nooit een kans gehad van van Basten, die speelt liever met drie verdedigende middenvelders.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Superfries88' » 10-02-2013 20:48

Miskopen zijn inherent aan de voetballerij. Riemer staat bekend als een vakman, maar was zijn transferbeleid in de zomer van 2000 dan zoveel beter? Ondanks extra inkomsten kwam men op de proppen met aankopen als Ebbinge, Van Gessel, Claes, Vieira, Kolk en Sluijter. Bovendien moest de haast versleten Huizingh in de CL aantreden en kon een half jaar later plotseling Allbäck worden opgepikt. Ik beoordeel die fase niet beter dan afgelopen zomer, maar het grote verschil is dat het Riemer werd vergeven (geheel terecht overigens) en de huidige directie aan de beurt is.

Belangrijk is vooral dat aankopen een doel hebben. Om bij het onderwerp te blijven: Zuiverloon was op zich een logische versterking. Had voor Janmaat jarenlang een basisplaats in Heerenveen, was relatief goedkoop op te halen in Mallorca en had ervaring opgedaan in het buitenland. Dat hij vervolgens steeds geblesseerd raakt en blijkbaar geen ambitie kan opwekken, is niet van te voren in te schatten. In de voorbereiding vond ik bovendien dat hij volwassener oogde en geleerd leek te hebben. Helaas zie ik daar nu te weinig van terug. Dat kan je iedereen wel kwalijk gaan nemen, maar dan blijft geen goede bestuurder over.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lipton » 11-02-2013 13:15

Gianni heeft even tijd nodig na zijn blessure, hij heeft veel fysieke problemen gehad.
Hij zal zich in de kijker willen spelen voor een andere club volgend seizoen, dan moet er wel meer gebeuren. Maar tegen VVV was het niet goed genoeg, hij kan veel beter en dat weet hij zelf ook heel goed.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Calimero » 11-02-2013 15:16

Ongelofelijk, alsof hij er alles aan deed om zo min mogelijk goed te doen. Kun je ook wedden op de vraag welke speler de meeste fouten maakt? Want dan is dit een duidelijk gevalletje matchfixing.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Hinkelpikke » 28-03-2013 17:37

Heerenveen zwaait oude bekende weer uit, ook Amoah en Steppe weg
Donderdag, 28 maart 2013 om 16:30

Gianni Zuiverloon speelde tussen 2006 en 2008 voor sc Heerenveen en verdiende daar een transfer naar West Bromwich Albion. Na twee seizoenen raakte hij zijn basisplaats in Engeland echter kwijt en via Ipswich Town en Real Mallorca keerde de rechtsback in de zomer terug bij Heerenveen. De hernieuwde samenwerking duurt echter niet langer dan een seizoen.

Heerenveen huurt Zuiverloon dit voetbaljaar van Mallorca, maar zal geen gebruik maken van de optie tot koop. Dat meldt de club op de officiële website. Ook de aflopende contracten van Matthew Amoah en Kenny Steppe zullen niet worden verlengd, terwijl Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Lukas Marecek, Doke Schmidt en Oussama Tannane 'formeel ontslagen' worden.

Dit betekent echter niet dat de vijf laatstgenoemde spelers ook daadwerkelijk zullen vertrekken, zo benadrukt technisch directeur Johan Hansma. "De club en spelers hebben zo samen de ruimte om de komende periode nog in gesprek te gaan over een nieuw contract", legt hij uit.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Janstra » 28-03-2013 17:54

Goede keuze om hem niet vast te leggen. Die jongen lijkt er niet veel zin meer in te hebben...
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lardy » 28-03-2013 18:42

Zuiverloon had ook geen optie tot koop dus dit was ook totaal niet aan de orde.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor mitrita » 28-03-2013 18:50

Misschien geen optie tot koop, maar Mallorca zit waarschijnlijk ook niet op zijn terugkeer te wachten.
Een transfer zou in dat opzicht best reëel zijn geweest.
Gianni heeft het echter duidelijk niet laten zien en je kunt je afvragen welke club van enig nivo het nog met hem aandurft.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Janstra » 28-03-2013 19:13

Lardy schreef:Zuiverloon had ook geen optie tot koop dus dit was ook totaal niet aan de orde.

Hoe kom je daar bij? Want de club maakt zelf bekent niet door te gaan. Dat zouden ze niet doen als ze helemaal geen optie daartoe hadden.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lipton » 28-03-2013 19:17

Gianni was eigenlijk ook veelste duur om naar Heerenveen, hij krijgt bij Malaga een voor Heerenveen begrippen een enorm salaris.
Dus een optie tot koop is nooit aan de orde geweest.

Volgens mij is Gianni een jaar naar Nederland gekomen voor zijn vrouw en familie om vervolgens weer naar het buitenland te gaan.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lardy » 28-03-2013 19:21

Janstra schreef:Hoe kom je daar bij? Want de club maakt zelf bekent niet door te gaan. Dat zouden ze niet doen als ze helemaal geen optie daartoe hadden.


Dat zei Zuiverloon zelf.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten