Djuricic is fantatisch, Sulejmani ook. Mijn mening is dat 'wanneer' je goede contacten hebt in een bepaald gebied, de regio kent en de mensen/clubs, je daar ook op moet richten.Lipton schreef: Het heeft geen zin om spelers daar vandaan te halen puur omdat het te duur is. De aanpassing blijkt ook groot te zijn. Er worden vast genoeg spelers aangeboden uit dat soort landen bij sc Heerenveen.
Ik zou het alleen doen als je een groot talent tegen komt, die misschien als in Europa speelt, dat kan ook he...
Ik ben er niet voor om hier en daar te scouten, maar juist heel gericht in/op een bepaald gebied. Het voormalige joegoslavië zou ik zeker kiezen aangezien daar de afgelopen 40 jaar fantatische spelers vandaan komen met veel techniek. De contacten in Scandinavië zijn ook erg goed, hoewel andere clubs als az en groningen daar ook steeds betere ingangen krijgen. Tegenwoordig zal je specifiek moeten scouten of je moet een superscout in huis hebben, die een speler op basis van 1-2 wedstrijden kan beoordelen en die je daarom van hot naar her kan sturen.
Ik zou zeggen: voormalig joego en scandinavië. Als je daarnaast nog ruimte hebt, zou ik ingang proberen te krijgen in en netwrken via personen in china en india (waar 't voetbal opkomende is)