Daniël de Ridder

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Numberr7 » 30-11-2012 23:25

Hallo allen,

Kwam op dit forum de discussies omtrent Daniel de Ridder tegen.
Ik volg Daniel eigenlijk al sinds zijn debuut bij Ajax waar hij toen een prima indruk achterliet. Op dat moment dacht ik aan de potentiële nieuwe rechtsbuiten van Oranje. A fijn, dat is allemaal wat anders gelopen.

Ben hem echter blijven volgen, ook in Zwitersland, en heb onlangs een videocompilatie gemaakt. Gezien deze competitie niet bepaald in beeld is bij ons, wel leuk om een beetje te zien hoe hij het daar deed:

http://www.youtube.com/watch?v=WS3QByJmd4w

Wil niemands mening hier veranderen, maar gewoon meer beeld geven van zijn afgelopen seizoen waarop hij naar Heerenveen is gehaald.
Numberr7
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 30-11-2012 23:08

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 30-11-2012 23:51

Numberr7 schreef:Hallo allen,

Kwam op dit forum de discussies omtrent Daniel de Ridder tegen.
Ik volg Daniel eigenlijk al sinds zijn debuut bij Ajax waar hij toen een prima indruk achterliet. Op dat moment dacht ik aan de potentiële nieuwe rechtsbuiten van Oranje. A fijn, dat is allemaal wat anders gelopen.

Ben hem echter blijven volgen, ook in Zwitersland, en heb onlangs een videocompilatie gemaakt. Gezien deze competitie niet bepaald in beeld is bij ons, wel leuk om een beetje te zien hoe hij het daar deed:

http://www.youtube.com/watch?v=WS3QByJmd4w

Wil niemands mening hier veranderen, maar gewoon meer beeld geven van zijn afgelopen seizoen waarop hij naar Heerenveen is gehaald.


Leuk filmpje , heb je mooi gemaakt !! Ik zou ook het liefst de Ridder vanaf links zien , Pappa vanaf rechts !! En dan kan VLP met zijn snelheid eventueel de laatste 20 a 30 minuten invallen als de wedstrijd daarom vraagt.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Neymar » 01-12-2012 01:23

Ik had zo gehoopt dat de Ridder zou schitteren. Ik gun het hem echt, misschien komt het nog. Ridder Links inderdaad, Pappa rechts.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor casper » 01-12-2012 11:20

Ik zou zeggen zet hem maar eens op 10
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor paparazzi » 01-12-2012 11:29

Als je De Ridder toch ergens kwijt moet kun je hem `t beste op 10 plaatsen inderdaad.
Het is overduidelijk GEEN vleugelspeler en op die positie zou ie mooi met Djuricic kunnen concurreren. Laatstgenoemde mag dan vaak mooie dingen laten zien, hij kan er ook een enorme hoop verprustsen.
Ik denk dat je met een de Ridder Finnbogasson tevens wat beter in stelling kunt brengen.

Niet meer op de vleugel A.U.B.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Duo Maxwell » 01-12-2012 13:23

Op links kan hij ook best uit de voeten, heeft hij tegen Ajax wel bewezen.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor oldtimer » 02-12-2012 01:54

Ik moet zeggen dat De Ridder vanavond zeer gedreven en ook goed inviel.
Vrijwel al zijn acties ( voor een belangrijk deel buitenom! ) lukten en hij bracht de bal een aantal keren knap voor het doel.
Dit in flagrante tegenstelling tot zijn voorganger VLP.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-12-2012 07:53

Het is onvoorstelbaar dat van Basten VLP blijft opstellen. De Ridder viel gisteren inderdaad heel behoorlijk in. Had dreiging, ging er een paar keer langs en gaf een paar voorzetten. Iets wat VLP al weken niet doet. Het slaat helemaal nergens op dat VLP steeds weer in de basis staat.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-12-2012 23:10

Pappa op rechts? Heb ik zaterdag misschien een andere wedstrijd gezien? Pappa kwam alleen maar naar binnen waardoor er in het centrum totaal geen ruimte was en er geen bruikbare ballen van de zijkant kwamen.
Pappa moet of op links of in het centrum!

En De Ridder; tsja, ben geen fan van hem ("ik kan beter", terwijl hij niet beter kan). Hij viel zaterdag niet heel slecht in, maar dat lag meer aan het nog slechtere optreden van het gehele team.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Neymar » 04-12-2012 01:21

Surhuisterveen schreef:Pappa op rechts? Heb ik zaterdag misschien een andere wedstrijd gezien? Pappa kwam alleen maar naar binnen waardoor er in het centrum totaal geen ruimte was en er geen bruikbare ballen van de zijkant kwamen.
Pappa moet of op links of in het centrum!


Pappa zal waarschijnlijk ook in het centrum eindigen wanneer Djuricic vertrekt. Wat betreft de Ridder, ik heb wel een zwak voor hem. Hij speelt dan niet altijd geweldig, maar hij kan het wel denk ik.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor dirk3 » 20-12-2012 19:17

In 1 actie gisteren werd duidelijk dat je aan deze speler niks hebt als team.
Hij stond nog geen 30 minuten in het veld, was dus één van de meest fitte spelers. Laat in de tweede verlening Vormer weglopen bij die grote kans. Je ziet 'm kijken, er is niemand meer die het kan oplossen behalve hij. Stopt ie gewoon en gaat staan kijken.
Wat een kansloze voetballer. Zoveel talent, maar lui als de neten.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Lipton » 20-12-2012 20:09

Volgens mij had hij in de laatste minuut van de verlenging ons naar de overwinning kunnen schieten. Maar hij stond totaal niet op de goede plaats, Marco was flink pissed op hem, terecht.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Eric » 20-12-2012 20:51

Hij stond nog geen 30 minuten in het veld, was dus één van de meest fitte spelers. Laat in de tweede verlening Vormer weglopen bij die grote kans. Je ziet 'm kijken, er is niemand meer die het kan oplossen behalve hij. Stopt ie gewoon en gaat staan kijken.


Was dit De Ridder? Ik kon op tv niet helemaal goed zien wie het was, maar ik was echt woest op dat moment. Hoe haal je het in je hoofd om op zo'n belangrijk moment een speler geheel te laten lopen. Hij probeerde het geeneens en sjokte terug naar de helft van Feyenoord. Echt, zo'n speler mag van mij part gelijk op de transferlijst worden gezet. Nooit meer alsjeblieft.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Ryback » 21-12-2012 03:14

Hij kan toch wel voetballen vind ik, verliest niet snel een bal en heeft inzicht, bruikbaar in aanvallend opzicht, maar meeverdedigend een luie slak opeens.
Ryback
Selectiespeler
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 15-10-2008 13:29

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor forca hveen » 21-12-2012 10:16

En dan zijn er dus mensen die vinden dat de Ridder zich meer inzet en meer zijn best doet dan van la Parra :roll:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Otsje P » 21-12-2012 11:10

forca hveen schreef:En dan zijn er dus mensen die vinden dat de Ridder zich meer inzet en meer zijn best doet dan van la Parra :roll:


Onvoorstelbaar inderdaad. Hij liet inderdaad Vormer lopen, al vond ik, net als de Ridder dat waarschijnlijk vond, dat Kum hem gewoon over kon nemen. Er was verder niemand van Feyenoord in de buurt, Kum stond volgens mij lucht te dekken, en moest dus gewoon Vormer over kunnen nemen. Echter, hij zag hem pas laat komen. De Ridder had door moeten lopen totdat hij zeker was dat Kum hem overnam.

Van Basten baalde later inderdaad een keer als een stekker, toen er niemand voor de goal kwam bij een voorzet van rechts. De Ridder stond rustig even uit te hijgen.

Maar ondanks dat vond ik hem niet slecht invallen. Zijn aannames zijn prima, en zijn dribbels leveren weinig balverlies op. Ook combineert hij lekker met Filip en Marecek.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor oldtimer » 21-12-2012 13:48

Het is in principe een prima speler, hij mist alleen de nodige snelheid en dynamiek voor de posities waar hij meestal wordt ingezet.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Numberr7 » 20-01-2013 22:21

Waarom wordt de beste man altijd pas 3 minuten voor tijd gebracht? Als het niet goed loopt, moet je de invallers gewoon minimaal 15 minuten speeltijd geven. De Ridder (en bijvoorbeeld ook Pappa) zijn in staat om aanvallend iets te forceren en zouden bij een achterstand gewoon eerder moeten worden gebracht. Djuricic moet nu alles alleen doen. Bij Van La Parra mislukt verder bijna alles, dus daar heb je ook weinig aan. Ik zeg: De Ridder vertrouwen en een kans geven.

EDIT: Van Basten heeft het na afloop over 'het ontbrak voorin aan degene die het verschil kon maken'. En hoe je het ook went of keert, De Ridder is met 3 goals en 3 assists in 735 minuten vele malen effectiever gebleken dan Djuricic (4 goals 5 assists in 1634 minuten) en Van La Parra (4 goals 1 assist in 1177 minuten).

Voor alle stats: http://www.transfermarkt.de/de/sc-heere ... n_306.html
Numberr7
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 30-11-2012 23:08

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 20-01-2013 23:32

Numberr7 schreef:Waarom wordt de beste man altijd pas 3 minuten voor tijd gebracht? Als het niet goed loopt, moet je de invallers gewoon minimaal 15 minuten speeltijd geven. De Ridder (en bijvoorbeeld ook Pappa) zijn in staat om aanvallend iets te forceren en zouden bij een achterstand gewoon eerder moeten worden gebracht. Djuricic moet nu alles alleen doen. Bij Van La Parra mislukt verder bijna alles, dus daar heb je ook weinig aan. Ik zeg: De Ridder vertrouwen en een kans geven.

EDIT: Van Basten heeft het na afloop over 'het ontbrak voorin aan degene die het verschil kon maken'. En hoe je het ook went of keert, De Ridder is met 3 goals en 3 assists in 735 minuten vele malen effectiever gebleken dan Djuricic (4 goals 5 assists in 1634 minuten) en Van La Parra (4 goals 1 assist in 1177 minuten).

Voor alle stats: http://www.transfermarkt.de/de/sc-heere ... n_306.html


Jaa maar VLP kan heel hard rennen en dat is voor Marco van Basten schijnbaar heel belangrijk , verklaard ook zijn interesse in Wildschut een zo mogelijk nog blinder paard waar hij zonder met zijn ogen te knipperen 2 miljoen voor uit wou geven!! Naar rendement word niet gekeken , vind Marco van Basten niet zo belangrijk.... Droevig.....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 21-01-2013 01:40

Als je hem nog iets verder doortrekt dan komen Kums , Marecek, de Roon en VLP in 5012 minuten voetbal in totaal op 5 assist , Pappa en de Ridder doen daar samen 880 minuten over. Maar wat doet dat er allemaal toe , lekker door blijven harken met die gasten en alles komt goed...want Marco heeft niemand op de bank die aanvallend iets kan betekenen ! Lekker de Roon op 10 laten voetballen ... zucht ... en van Aanholt brengen met 0 assist en 0 goals in 1133 minuten bij een 1-0 achterstand ... zeg het maar ....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 21-01-2013 10:49

RuudvanHuntelaar schreef:Als je hem nog iets verder doortrekt dan komen Kums , Marecek, de Roon en VLP in 5012 minuten voetbal in totaal op 5 assist , Pappa en de Ridder doen daar samen 880 minuten over. Maar wat doet dat er allemaal toe , lekker door blijven harken met die gasten en alles komt goed...want Marco heeft niemand op de bank die aanvallend iets kan betekenen ! Lekker de Roon op 10 laten voetballen ... zucht ... en van Aanholt brengen met 0 assist en 0 goals in 1133 minuten bij een 1-0 achterstand ... zeg het maar ....


Jouw analyses zijn van een behoorlijk hoog niveau.
Middenvelders en verdedigende middenvelders vergelijken met aanvallers... juist.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 21-01-2013 11:03

Wizard schreef:
RuudvanHuntelaar schreef:Als je hem nog iets verder doortrekt dan komen Kums , Marecek, de Roon en VLP in 5012 minuten voetbal in totaal op 5 assist , Pappa en de Ridder doen daar samen 880 minuten over. Maar wat doet dat er allemaal toe , lekker door blijven harken met die gasten en alles komt goed...want Marco heeft niemand op de bank die aanvallend iets kan betekenen ! Lekker de Roon op 10 laten voetballen ... zucht ... en van Aanholt brengen met 0 assist en 0 goals in 1133 minuten bij een 1-0 achterstand ... zeg het maar ....


Jouw analyses zijn van een behoorlijk hoog niveau.
Middenvelders en verdedigende middenvelders vergelijken met aanvallers... juist.


Ik vergelijk jongens die wel spelen met jongens die niet spelen .... En dan vraag ik me serieus af of van Basten überhaupt wel een wedstrijd wil winnen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 21-01-2013 11:08

RuudvanHuntelaar schreef:Jouw analyses zijn van een behoorlijk hoog niveau.
Middenvelders en verdedigende middenvelders vergelijken met aanvallers... juist.

Ik vergelijk jongens die wel spelen met jongens die niet spelen .... En dan vraag ik me serieus af of van Basten überhaupt wel een wedstrijd wil winnen.[/quote]

Dat bedoel ik dus. En nee, Van Basten wil liever gelijk spelen en heeft een enorme hekel aan winnen. Daarom heeft hij het als speler nooit zo ver geschopt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 21-01-2013 11:20

Wizard schreef:
Dat bedoel ik dus. En nee, Van Basten wil liever gelijk spelen en heeft een enorme hekel aan winnen. Daarom heeft hij het als speler nooit zo ver geschopt.


Afgelopen zaterdag bleek anders nergens uit dat hij wou winnen, getuige zijn wissels of heb jij daar een andere analyse voor??? Als speler behoord van Basten voor mij ook zonder twijfel tot de top 10 aller tijden, maar als trainer staat hij momenteel nog niet in de top 1000.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 21-01-2013 11:29

Laat me het anders vragen Wizard ... vond je het logische wissels ?? Of had je het zelf anders gedaan??

In mijn optiek waren het logische wissels geweest bij een 2-0 voorsprong.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor baasje » 21-01-2013 12:26

RuudvanHuntelaar schreef:Laat me het anders vragen Wizard ... vond je het logische wissels ?? Of had je het zelf anders gedaan??

In mijn optiek waren het logische wissels geweest bij een 2-0 voorsprong.

Deel je mening dat de Ridder meer moet spelen. Tegen Heracles had hij er veel eerder in gebracht moeten worden. Onbegrijpelijk dat Marco Van La Parra zo lang heeft laten staan. Die vent kan er werkelijk niks van. Tegen Zwolle svp met de Ridder in de basis beginnen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 21-01-2013 13:14

RuudvanHuntelaar schreef:Laat me het anders vragen Wizard ... vond je het logische wissels ?? Of had je het zelf anders gedaan??

In mijn optiek waren het logische wissels geweest bij een 2-0 voorsprong.


Dat hangt er helemaal van af.
Voorin moest er wat geforceerd worden en dan is het logischer om De Roon naar voren te brengen dan een Kums of Marecek.
Dan is 't verklaarbaar dat je Van Anholt brengt voor Kums (die erg tegenviel) en vervolgens Van Anholt als verdedigende middenvelder positioneert en Marecek en (mn) De Roon meer naar voren stuurt. Blijkbaar was Pappa niet fit genoeg, want die zou zeker zijn gebracht (mits fit) rond de 70e minuut. Daarnaast is De Roon een knokker, iemand die duels wint. Zo iemand had je voorin nodig op dat moment.
De Ridder eerder brengen zou voor de hand liggen, maar wanneer je het als team - op dat moment - vooral moet hebben van de dieptepass en de omschakeling, ligt VLP nog steeds het meest voor de hand. Daarnaast moet je het psychologische effect wat je teweeg brengt met een wissel niet onderschatten. VLP is iemand die vertrouwen nodig heeft. Verder loopt De Ridder vaak naar binnen, waardoor je met een Filip (die voortdurend naar binnen trekt) de ruimte voorin kleiner maakt. Een Dost, Bony of Pelle hebben we niet voorin, zodat je juist (ook voor de dieptepass) die situatie probeert te vermijden.

En, achteraf is 't altijd eenvoudig om te oordelen en wissels te analyseren. Op dat moment heb je nl. meerdere pijlers. Belangrijk is dat er nu een hechte groep ontstaat, een basiself met vertrouwen. Ook daar dien je als trainer rekening mee te houden... want dat is in 't begin onderbelicht geraakt. Verder is 't duidelijk dat dit team 't niet moet hebben van vechtvoetbal, maar van de rushes van Djuricic (en dat weet de tegenstander ook). Dan zal je daar als trainers/coaches toch meer op moeten inspelen en dus meer spreiding moeten creëeren. M.i. zou ik dat doen met de tandem Uth/Finnbogason en Djuricic linksbuiten of een Pappa op 't middenveld met een stofzuiger erachter.

NB De wissel De Ridder voor VLP vind ik dan ook niet logisch (ook al bakt VLP er momenteel weinig van) en wel om voorgenoemde (je maakt de ruimte kleiner, terwijl dit elftal het daar niet van moet hebben). Er zijn dus betere alternatieven.
Laatst bijgewerkt door Wizard op 21-01-2013 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 21-01-2013 13:43

Wizard schreef:Dat hangt er helemaal van af.

(...)


Kan me redelijk vinden in je verhaal maar Marecek en De Roon meer naar voren sturen is in mijn optiek absolute waanzin , samen goed voor meer dan 170 wedstrijden en welgeteld 2 goals . De Roon is inderdaad een knokker en zeer nuttig maar niet om mee naar voren te sturen. Logischer was het geweest om Kums te wisselen voor de Ridder of Pappa en dan de Roon als balveroverende middenvelder voor de verdediging te zetten, dan had je VLP ook nog kunnen laten staan. Kums voor van Anholt gaat nergens over als je 1-0 achter staat met nog 20 minuten te gaan.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 21-01-2013 13:52

RuudvanHuntelaar schreef:Kan me redelijk vinden in je verhaal maar Marecek en De Roon meer naar voren sturen is in mijn optiek absolute waanzin , samen goed voor meer dan 170 wedstrijden en welgeteld 2 goals . De Roon is inderdaad een knokker en zeer nuttig maar niet om mee naar voren te sturen. Logischer was het geweest om Kums te wisselen voor de Ridder of Pappa en dan de Roon als balveroverende middenvelder voor de verdediging te zetten, dan had je VLP ook nog kunnen laten staan. Kums voor van Anholt gaat nergens over als je 1-0 achter staat met nog 20 minuten te gaan.


Statistieken zijn niet alles bepalend hè. Aangezien De Roon iemand is die voorop gaat in de strijd en wij voorin of een knokker of creativiteit nodig hadden, vind ik de keuze om De Roon naar voren te brengen helemaal nog niet zo gek. Het is niet voor niks dat sommige teams verdedigers naar voren sturen om wat te forceren met hun fysiek. Pappa speelt momenteel niet eens bij de beloften, dus die vlieger gaat niet helemaal op (waarschijnlijk niet fit genoeg). De Ridder naar de 10 brengen had gekund en was achteraf wellicht een betere keuze geweest. Op dat moment moet je kiezen tussen 'meer fysiek/geweld voorin' of 'meer creativiteit'. Kums was daarnaast op en speelde een behoorlijk slechte wedstrijd. Met Pelé erin kan Marecek meer naar voren voetballen (scoort niet veel, maar heeft wel een prima pass). Zoveel is er momenteel ook niet mogelijk... Daarnaast is 't nu een zaak om je team zoveel mogelijk intact te houden door te spelen met dezelfde spelers.

Ik begrijp je punt, maar vind zelf dat er veel meer bij komt kijken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Numberr7 » 21-01-2013 18:05

Van Basten vond, zo zei hij tegenover Eredivisie Live of NOS, dat het ontbrak aan iemand die het verschil kon maken voorin en dat de connectie tussen verdediging/middenveld naar de aanval ontbrak. Dan heb je mijns inziens dus veel meer aan De Ridder dan aan De Roon. De Roon speelde overigens een aardige pot, en had je gewoon als controleur kunnen laten staan.

De Ridder heeft bij Grasshoppers bewezen uitstekend op '10' uit de voeten te kunnen (en op basis daarvan is hij neem ik aan ook gehaald). Een slimme speler die graag de bal wil hebben en het inzicht heeft voor een steekpass en juist kan zorgen voor de aansluiting tussen middenveld en aanval. De Ridder op '10' met Marecek en De Roon achter zich, zou een mooie oplossing tegen Zwolle zijn, mede omdat Kums geschorst is.
Numberr7
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 30-11-2012 23:08

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten