Supportersraad

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als het maar door 13 personen hoeft te worden goedgekeurd en het is op 11 september klaar dan kan het dus gemakkelijk de 13e online staan. Kwestie van prioriteiten stellen, maar dat heeft het dus niet.
Op 11 september klaar in concept. Dan moet nog iedereen er naar kijken en aangezien de meeste van die mensen ook nog andere bezigheden hebben gaat er wel enige tijd overheen. Dat het sneller kan ben ik met je eens, maar jouw opmerking slaat echt volledig de plank mis.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je het in jullie trage tempo doet dan sla ik de plank mis ja..... :wink: Man, zoiets kan veel sneller. Wij hadden gisteren vergadering, de notulen zijn nu goedgekeurd door iedereen per mail en vanmiddag heeft iedereen ze. Het is maar net hoe je het wilt doen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerenveen rules schreef:Als je het in jullie trage tempo doet dan sla ik de plank mis ja..... :wink: Man, zoiets kan veel sneller. Wij hadden gisteren vergadering, de notulen zijn nu goedgekeurd door iedereen per mail en vanmiddag heeft iedereen ze. Het is maar net hoe je het wilt doen.
Niets op toe te voegen. Notulen doorlezen duurt een paar minuten, er eventueel een op- of aanmerking bij plaatsen eveneens. Een goeie versie maken en dan online zetten hoeft echtg een weken in beslag te nemen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het verslag van de bijeenkomst van 4 september jl. van de Supportersraad met de directie van sc Heerenveen staat sinds vandaag online.
http://www.sc-heerenveen.nl/fanzone/supportersraad
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik heb het doorgelezen. Begin me echter af te vragen wat de toegevoegde waarde is van de Supportersraad. Er is tot op heden nog niet echt iets bereikt, en hetgeen dat de supportersraad over het algemeen aandraagt wordt in de meeste gevallen afgedaan met een uitleg en verder niets. Echte acties ontstaan er (tot op heden?) niet.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Calimero schreef:Ik heb het doorgelezen. Begin me echter af te vragen wat de toegevoegde waarde is van de Supportersraad. Er is tot op heden nog niet echt iets bereikt, en hetgeen dat de supportersraad over het algemeen aandraagt wordt in de meeste gevallen afgedaan met een uitleg en verder niets. Echte acties ontstaan er (tot op heden?) niet.

Dat is ook het probleem dat er mensen in de supportersraad zitten die bekend zijn bij de club en op die manier niet echt een nieuw geluid laten horen.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Dat is ook het probleem dat er mensen in de supportersraad zitten die bekend zijn bij de club en op die manier niet echt een nieuw geluid laten horen.
Nou daar ligt dan een mooie uitdaging voor je. Laat ons maar weten wat dat nieuwe geluid zou moeten zijn. Het is echt niet zo dat alle ideeën bij de leden van de Supportersraad vandaan moeten komen, integendeel. Dus stuur je "geluid" maar op aan supportersraad@sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Notulen zijn door de club 'gecontroleerd' en dus zullen de scherpe randjes er wat vanaf zijn. Toch vind ik deze notulen wat teleurstellend, want veel punten wordt in de reactie van de club wat overheen geluld zonder dat daar nou een concreet actiepunt uitkomt.
Corruption is everywhere, fight it!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fanatic 4-ever schreef:want veel punten wordt in de reactie van de club wat overheen geluld zonder dat daar nou een concreet actiepunt uitkomt.
Dit. Kijk maar naar het punt over uitsupporters in de thuisvakken.

Met alle respect maar als jullie (supportersraad) hiervoor je vrije tijd opgeeft, hulde. Maar dit gaat toch nergens over, goeie punten/vragen, KUT antwoorden. Waardeloos.
Bedankt Torcida:-)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Arnoud schreef: Nou daar ligt dan een mooie uitdaging voor je. Laat ons maar weten wat dat nieuwe geluid zou moeten zijn. Het is echt niet zo dat alle ideeën bij de leden van de Supportersraad vandaan moeten komen, integendeel. Dus stuur je "geluid" maar op aan supportersraad@sc-heerenveen.nl
Niets ten nadele van jouw Arnoud, maar jij bent bekend bij de club. Dus dat is de gemakkelijkste weg om jouw te kiezen in de supportersraad.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Alhoewel ik jouw uitspraak
Niets ten nadele van jouw Arnoud, maar jij bent bekend bij de club. Dus dat is de gemakkelijkste weg om jouw te kiezen in de supportersraad
bestrijd, want bij de huidge directie was ik absoluut niet bekend, neemt dat niet weg dat de Supportersraad ten dode opgeschreven is als er geen aanvoer van ideeën, voorstellen, klachten en wat dies meer zij, van supporters komen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Gewoon een keertje Heerenveen Rules uitnodigen, die loopt hier ook altijd te zaniken. Als hij daar dan ook z'n bek lostrekt dan heb je weer materiaal voor een half jaar. :D
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Arnoud schreef:neemt dat niet weg dat de Supportersraad ten dode opgeschreven is als er geen aanvoer van ideeën, voorstellen, klachten en wat dies meer zij, van supporters komen.
Met zulke reacties van de club heeft het ook geen enkele zin/nut om nog met iets te komen, of dat nou een klacht, een idee of wat anders is.
Bedankt Torcida:-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lardy schreef:Gewoon een keertje Heerenveen Rules uitnodigen, die loopt hier ook altijd te zaniken. Als hij daar dan ook z'n bek lostrekt dan heb je weer materiaal voor een half jaar. :D
Ze zullen stijl achterover vallen dat er eens kritiek komt dan, ze willen het liefst zo veel mogelijk ja-knikker in zo'n raad denk ik. Materiaal voor een een half jaar? Verdubbel het maar dan....... :wink:
sido
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 19-08-2009 22:29

Bericht door sido »

Misschien heb ik wel een punt. De line up. Deze wordt bij thuiswedstrijden via sponsors verloot of met andere acties waar kinderen dit kunnen winnen of iets dergelijks.Maar hier is bij ons nooit iets van bekend.Alleen bij uitwedstrijden of bekerwedstrijden staat er een oproep op de site van de junior heroes.Ik vind dat wel heel jammer want wat is er mooier als echte junior heroe,fan van heerenveen om tijdens een thuiswedstrijd de kans te krijgen om mee te lopen met 1 van de spelers. Als dit gewoon vanuit de club wordt geregeld hebben ook veel junior heroes deze unieke kans dit te kunnen mee maken.

Groetjes Sido
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Daar kan je je volgens mij gewoon als junior Heroes lid voor opgeven.
nou nou
sido
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 19-08-2009 22:29

Bericht door sido »

Zoals in mn bericht, bij de thuiswedstrijden ligt de line up bij de partners/sponsors.Zie ook de site van junior heroes.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Is het een idee om eens te onderzoeken waarom zoveel mensen met een seizoenkaart niet meer bij wedstrijden komen?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Gekko schreef:Is het een idee om eens te onderzoeken waarom zoveel mensen met een seizoenkaart niet meer bij wedstrijden komen?
Successupporters :|

Maar een onderzoek zou zeker nuttig zijn voor de club maar ook wel interessant voor ons als supporters.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

En waarom zijn al die loges leeg, ik weet dat er sponsoren vertrokken zijn maar der zit geen hond.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Per 1 oktober jl. ben ik teruggetreden als coördinator van de Supportersraad. Ik blijf wel als onafhankelijk lid in de raad. Paulien Burgers treedt op dit moment op als interim coördinator. In de eerst volgende vergadering van de raad zal bekeken worden of er een nieuwe, vaste coördinator komt of een roulerend coördinatorschap.
sander79
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 05-10-2006 18:10

Bericht door sander79 »

tijdens de laatste europese wedstrijd was er gedoe omtrent de kaartverkoop.

heh, onder meer dat je op de wedstrijddag enkel voor oost kaarten kon krijgen terwijl noord en zuid half vol waren.
Is hier nog over gesproken en zo, ja, wat was het antwoord van het bestuur van de S.C.?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

sander, lees even een paar berichten terug svp, zelfs de link van de notulen van het overleg wordt daar vermeld
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Draag onderwerpen aan bij de Supportersraad!

Op dinsdag 16 oktober a.s. komt de Supportersraad bijeen voor een intern overleg. In dit overleg worden onder andere de gespreksonderwerpen vastgesteld en voorbereid die de Supportersraad op 13 november a.s. met de directie van sc Heerenveen wil bespreken.
Als je zaken bij de Supportersraad onder de aandacht wilt brengen, dan kun je dat tot uiterlijk zaterdag 13 oktober a.s. doen via een mail naar supportersraad@sc-heerenveen.nl

Het mag inmidddels genoegzaam bekend zijn dat het niet zozeer om individuele vragen of opmerkingen gaat, maar om onderwerpen die (grote) groepen supporters aangaan.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Arnoud schreef:Draag onderwerpen aan bij de Supportersraad!

Op dinsdag 16 oktober a.s. komt de Supportersraad bijeen voor een intern overleg. In dit overleg worden onder andere de gespreksonderwerpen vastgesteld en voorbereid die de Supportersraad op 13 november a.s. met de directie van sc Heerenveen wil bespreken.
Als je zaken bij de Supportersraad onder de aandacht wilt brengen, dan kun je dat tot uiterlijk zaterdag 13 oktober a.s. doen via een mail naar supportersraad@sc-heerenveen.nl

Het mag inmidddels genoegzaam bekend zijn dat het niet zozeer om individuele vragen of opmerkingen gaat, maar om onderwerpen die (grote) groepen supporters aangaan.

Dus je vraag die je hier stelt, even kopieren en mailen naar de supportersraad :)
Jos in de basis
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

De punten die in de Supportersraad op 16 oktober jl. zijn besproken zijn te vinden op:http://www.sc-heerenveen.nl/fanzone/supportersraad
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Dan moet je het mailen naar de supportersraad want wat hier op het forum wordt gezegd wordt niet meegenomen voor zover ik heb begrepen van arnoud ;)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Uit de notulen van de vergadering van 4 september jl. van de Supportersraad met de directie van sc Heerenveen. Terug te lezen op http://www.sc-heerenveen.nl/fanzone/supportersraad
Ongastvrije beleid burgemeester Heerenveen t.o.v. supporters
De Supportersraadsleden hebben meerdere klachten ontvangen naar aanleiding van het beleid van de burgemeester van Heerenveen voorafgaande aan de wedstrijd tegen Feyenoord. De noodverordening en de daarmee gepaard gaande (snel)wegblokkades hebben grote weerstand opgeroepen, ook al omdat niet alleen de Feyenoordsupporters hierdoor getroffen werden, maar ook Heerenveensupporters en mensen die überhaupt niets met het voetballen te maken hadden. Tevens ontving de Supportersraad het afgelopen seizoen klachten over het gebrek aan gastvrijheid in Heerenveen van de Clubraad van NAC en over het late tijdstip waarop de oefenwedstrijd tegen FC Köln door de burgemeester verboden werd, terwijl deze wedstrijd al geruime tijd in de planning stond. De raad vraagt de directie van sc Heerenveen hoe zij tegen het gevoerde beleid aankijkt.
De club geeft aan dat ze in goed contact staat met de gemeente en de burgemeester en dat bepaalde maatregelen door de burgemeester ook zeker intern worden besproken. Insteek van de club is om zo weinig mogelijk belemmerende maatregelen te hebben rondom wedstrijden, maar dat de veiligheid uiteraard boven alles gaat. Met bezoekende clubs is hierover uiteraard ook contact.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Dan moet je het mailen naar de supportersraad want wat hier op het forum wordt gezegd wordt niet meegenomen voor zover ik heb begrepen van arnoud
De raad reageert inderdaad niet op vragen en verzoeken die op het Forum gedaan worden. Maar in dit geval is het onderwerp al behandeld en wijs ik Feanatieke alleen maar de weg .
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Je zegt dat de raad al antwoord heeft, maar wat voor antwoord is dat? Jullie zien een probleem en er wordt geen oplossing aangedragen of ook maar in meegedacht in mijn ogen.
Plaats reactie