Oussama Tannane

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Flying Tilster » 26-08-2012 17:14

@Feanatieke: En die ergernis zag je ook duidelijk in de ogen van Van Basten.
Moet nog een hoop leren en als De Ridder straks fit is, moet Tannane zijn wedstrijdjes eerst maar even bij de beloften spelen. Daar kan o.a. Jan de Jonge hem vast wel wat meer bijbrengen in de luwte.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Blizzard » 26-08-2012 19:00

Dit is wel een speler die met zijn kwaliteiten straks wedstrijden voor je kan beslissen. Maar inderdaad, dat egoïstische spel moet er snel uit want daarmee doet hij zichzelf en zijn ploeg tekort. Dat soort gedrag zal op den duur leiden tot irritatie in de groep en dat wil je niet hebben.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lardy » 26-08-2012 19:17

Hj heeft alles om uit te groeien tot een topper bij Heerenveen. Heeft een goede techniek, aardige passeeractie, goede lengte voor zo'n type speler. Redelijke snelheid, en dat overzicht komt wel als hij wat meer vertrouwen heeft en wat rustiger wordt in z'n kop. Het is nu allemaal 100km/u naar de goal.

Overigens zou ik Ziyech ook wel eens willen zien op de vleugels.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Surhuisterveen » 26-08-2012 19:23

Gaf het eerder in dit topic zijn egoisme al aan. Vandaag wederom erg storend!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-08-2012 20:07

Lardy schreef: Redelijke snelheid.


Had jij dat maar, dat is dus geheel niet het geval. Hij is te zwaar en dus te langzaam.

Maar wat voor VLP geldt, geldt ook voor hem. Ze horen niet te spelen. Maar omdat er verzuimd is een goed transferbeleid te voeren gebeurt het wel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor hm_DR88 » 26-08-2012 22:17

Een speler die snel reacties oproept (al is het alleen al het non-verbale dat hij (onbewust?) uitstraalt voor en tijdens de wedstrijd. Hij lijkt volledig geïssoleert te staan in de groep maar dit kan schijn zijn. Zijn acties lijken solistisch en passen niet echt in het teamspel. Fysiek erg sterk en voetbaltechnisch lijkt hij ook zeker veel in zijn mars te hebben. Het is in de afgelopen maanden wel heel erg snel voor hem gegaan. Gezien zijn ervaringen bij eerdere werkgevers lijkt een zeer intensieve begeleiding waarbij dit jaar het tweede team uitgangspunt is met soms invalbeurten in het eerste gewenst. Persoonlijke ondersteuning op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en zijn rol in een team maar ook de uitstraling naar derden in en om het veld. Het lijkt me dat jij potentieel tot veel in staat kan zijn.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-08-2012 22:27

Hij heeft regelmatig een leuke actie, maar dan speelt hij de bal iets te ver voor zich uit of is hij de controle kwijt.
Wat hij in zijn hoofd wil, kan hij met zijn (nog) stevige lichaam niet uitvoeren
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Eric » 26-08-2012 22:57

Aanvoerder Kums wil de bal, maar Tannane wil per se zijn actie (die door veel geluk en toeval nog in stand gehouden is) doorzetten en veegt vervolgens de bal ver naast. Je ziet de ergernis in de ogen van Kums, die vervolgens wijst op drie medespelers in de zestien. Die ergernis deel ik.


Dit vond ik inderdaad een van de meest opvallende acties die ik de laatste jaren bij Heerenveen heb gezien. Hij steekt (volgens mij) nog expres een been uit zodat Kums de bal niet kan raken en schiet met dat been hopeloos naast. Hij dreef de actie al te ver door, maar dit sloeg alles. Als ik teamgenoot was van hem had ik hem wel even duidelijk gemaakt dat je zoiets niet moet doen. Van Basten was gelukkig ook woedend (tot een paar keer toe, iets wat leek op: GVD Tannane,, ga nou eens diep )
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Neymar » 26-08-2012 23:18

Ik denk dat deze jongen veel beter tot z'n recht komt als aanvallende middenvelder.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Zola » 27-08-2012 09:22

Neymar schreef:Ik denk dat deze jongen veel beter tot z'n recht komt als aanvallende middenvelder.



Daar mist hij compleet het overzicht voor. Vind het tot nu toe maar een voetballer met oogkleppen op.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Currahee » 27-08-2012 09:47

hij doet me vaak denken aan Assaidi in het eerste jaar dat die hier speelde. Vaak zelf willen en op goal willen schieten. Hij moet zich duidelijk nog verder ontwikkelen maar voetballen kan hij zeker.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Wizard » 27-08-2012 10:21

Currahee schreef:hij doet me vaak denken aan Assaidi in het eerste jaar dat die hier speelde. Vaak zelf willen en op goal willen schieten. Hij moet zich duidelijk nog verder ontwikkelen maar voetballen kan hij zeker.


Als een beetje voetbalkenner zie je inderdaad dat deze jongen enorm veel kwaliteit heeft. Zeer veel techniek en een goede controle. Dat hij nog moet leren te spelen als een teamspeler en de bal dichter bij zich moet houden (en zo ook het contact met de bal verbetert door de bal vaker te raken) zijn dingen die te leren zijn. Hij moet wat meer strooien met passes ipv schoten op goal. Deze jongen komt er wel
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor TWR22 » 27-08-2012 10:49

Wizard schreef: Als een beetje voetbalkenner zie je inderdaad dat deze jongen enorm veel kwaliteit heeft. Zeer veel techniek en een goede controle. Dat hij nog moet leren te spelen als een teamspeler en de bal dichter bij zich moet houden (en zo ook het contact met de bal verbetert door de bal vaker te raken) zijn dingen die te leren zijn. Hij moet wat meer strooien met passes ipv schoten op goal. Deze jongen komt er wel


Ik twijfel. Zoals hij gister na die solo toch nog schoot, dat vind ik arrogant. Ik vind hem in erg veel acties arrogant ogen, alsof het niet aan hem ligt. Als De Ridder gaat spelen en vb Amoah, dan zit hij gewoon op de bankt en mag ie op maandagavond gaan ballen. De grote vraag is dan ook voor mij: hoe gaat hij daar mee op? In het verleden niet best, is ie nu dan echt veranderd?
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Otsje P » 27-08-2012 11:15

TWR22 schreef:Ik twijfel. Zoals hij gister na die solo toch nog schoot, dat vind ik arrogant. Ik vind hem in erg veel acties arrogant ogen, alsof het niet aan hem ligt. Als De Ridder gaat spelen en vb Amoah, dan zit hij gewoon op de bankt en mag ie op maandagavond gaan ballen. De grote vraag is dan ook voor mij: hoe gaat hij daar mee op? In het verleden niet best, is ie nu dan echt veranderd?


Als de Ridder gaat spelen, dan zal dat op de rechterkant zijn. Als Amoah gaat spelen dan zal dat in de spits zijn. Ik zie dus niet in waarom Tannane daar de dupe van zou moeten worden, aangezien die linksbuiten staat. VLP speelt helemaal dramatisch, dus ik denk dat de Ridder eerder VLP eruit speelt.

En hoe kom je erbij dat hij in het verleden niet goed reageerde als hij op de bank terecht komt en bij de beloften moet spelen? Hij heeft hier pas zijn 1e wedstrijden in een 1e team gespeeld, dus die situatie is nog nooit eerder voorgekomen. Hij is bij PSV weggestuurd om andere redenen, dat had niks te maken met het feit dat hij niet in het 1e speelde.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor oldtimer » 28-08-2012 10:19

Tannane deed gisteren het laatste half uur mee bij de Beloften.
Het viel me daarbij op dat hij bij doelrijpe situaties meerdere malen vrijstaande medespelers compleet negeerde.
Ook als ze er veel beter voor stonden dan hij.
Maakte geen sympathieke indruk.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor TWR22 » 28-08-2012 12:05

Dank je, dat is exact wat ik bedoel.

Otsje P schreef:En hoe kom je erbij dat hij in het verleden niet goed reageerde als hij op de bank terecht komt en bij de beloften moet spelen? Hij heeft hier pas zijn 1e wedstrijden in een 1e team gespeeld, dus die situatie is nog nooit eerder voorgekomen. Hij is bij PSV weggestuurd om andere redenen, dat had niks te maken met het feit dat hij niet in het 1e speelde.


Otsje P, dat zijn bekende feiten, dat hij "nogal in zijn eigen wereld leeft". Vrij te vertalen naar "moeilijk aan sturen". Zoeits heeft ie zelf ook gezegd en tevens dat ie veranderd is en ik stel alleen maar de VRAAG: ik ben benieuwd hoe hij om zal gaan met op de bank zitten. Niks meer of minder. Feit voor mij is dat hij moet veranderen. Zoals na die solo bij AZ, sorry maar dan ben je gewoon een domme oetl** als je dan nog gaat schieten ... dan ga je puur voor eigen eer en denk je totaal niet aan het teambelang. MvB was terecht zeer boos. Dat moet er gewoon uit! Stel je voor dat je na een leuke solo Djuricic vrij voor de keeper zet, dan pas ben je een teamspeler en een goeie aanvaller.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Otsje P » 28-08-2012 12:18

TWR22 schreef:Otsje P, dat zijn bekende feiten, dat hij "nogal in zijn eigen wereld leeft". Vrij te vertalen naar "moeilijk aan sturen". Zoeits heeft ie zelf ook gezegd en tevens dat ie veranderd is en ik stel alleen maar de VRAAG: ik ben benieuwd hoe hij om zal gaan met op de bank zitten. Niks meer of minder. Feit voor mij is dat hij moet veranderen. Zoals na die solo bij AZ, sorry maar dan ben je gewoon een domme oetl** als je dan nog gaat schieten ... dan ga je puur voor eigen eer en denk je totaal niet aan het teambelang. MvB was terecht zeer boos. Dat moet er gewoon uit! Stel je voor dat je na een leuke solo Djuricic vrij voor de keeper zet, dan pas ben je een teamspeler en een goeie aanvaller.


Nee TWR22, je moet zorgvuldiger zijn in hetgeen je opschrijft. Ik weet ook wel dat hij bij PSV, en daarvoor ook al bij andere clubs volgens mij, geen gemakkelijke jongen was. Je schreef feitelijk dat hij er in het verleden niet best mee omging als hij vanuit het eerste terug geplaatst werd naar de beloften. Ik reageerde daarop omdat die situatie nog niet eerder is voorgekomen, dus dat je ook niet kan zeggen dat hij daar slecht op reageerde.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Wizard » 29-08-2012 15:34

Iedereen hier die wel eens een selectietraining heeft gehad, weet dat trainers in de jeugd voortdurend je stimuleren om op goal te schieten wanneer je daar de mogelijkheid toe hebt. Je ziet dan ook dat veel jonge spelers bij profclubs dit nog steeds met zich meedragen (Assaidi en Sulejmani deden dat in 't begin immers ook). Bij sommige spelers blijft dat (lang) hangen en anderen gaan meer als teamlid spelen. Aangezien het met Assaidi ook goed is gekomen, heb ik er alle vertrouwen in dat 't met Tannane ook goedkomt en dat onze staf hem prima daarin zal begeleiden en dus helpen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor pes5 » 02-09-2012 22:51

Ik weet het, hij is nog heel jong en staat niet op zijn favoriete positie, maar ik heb het niet zo op dit mannetje. Verkeerde uitstraling... Hopelijk heb ik het helemaal mis en gaan we nog heel veel plezier aan hem beleven.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 03-09-2012 19:58

Wat was dat trouwens voor raars bij de corner op het eind? Tannane zou hem nemen, maar Marecek komt eraan (als ik me niet vergis) en neemt die bal. Oussama blijft gewoon doodleuk erbij staan ipv zelf weer het veld in te lopen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor H-J » 03-09-2012 20:24

Oussama was waarschijnlijk net zo verbaasd als ik. Marecek zal wel bovenaan het lijstje hebben gestaan, maar die bal moest zsm voor....
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lardy » 26-02-2013 20:23

Trainer Marco van Basten kan als gevolg van blessures voorlopig nog geen beroep doen op Kenny Otigba (foto), Oussama Tannane en Daniël de Ridder. Daar staat tegenover dat verdediger Arnold Kruiswijk deze week de groepstraining hervat en in principe in het uitduel tegen NAC Breda weer inzetbaar is.

Kenny Otigba kampt al een tijdje met rugproblemen, heeft inmiddels wel de looptraining hervat, maar werkt nog niet met de bal. ,,Kenny is een lastig verhaal,’’ vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde. ,,Het is moeilijk in te schatten hoe lang zijn herstel gaat duren.’’

Oussama Tannane heeft tijdens de training een enkelblessure opgelopen. De aanvaller is volgens Ten Voorde minimaal twee tot vier weken uitgeschakeld. Ook Daniël de Ridder (nekhernia) is voorlopig niet inzetbaar. De Ridder wordt uit praktische overwegingen in Amsterdam behandeld. Erik ten Voorde: ,,Ook voor hem geldt dat we niet in kunnen schatten hoe lang het gaat duren. Het gaat wel iets beter met Daniël, maar zijn situatie is wisselend.’’

sc-heerenveen.nl


Die Tannane heeft ook altijd wat. Zonde, want het is een prachtige voetballer. Hoop dat hij dan volgend jaar definitief gaat doorbreken.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Knipecity » 26-02-2013 22:08

Zou mooi zijn inderdaad, maar wat ik in het eerste van hem zag dit seizoen werd ik niet warm van. Moet ook wel zeggen dat daarbij komt dat ik moeite heb hem zonder dat stempel van laspost te zien die bij 3 clubs is weggestuurd.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Jeroen » 27-02-2013 08:05

Knipecity schreef:Zou mooi zijn inderdaad, maar wat ik in het eerste van hem zag dit seizoen werd ik niet warm van. Moet ook wel zeggen dat daarbij komt dat ik moeite heb hem zonder dat stempel van laspost te zien die bij 3 clubs is weggestuurd.


Deed jij in een ander topic niet een oproep om onbevooroordeeld spelers te beoordelen in een wedstrijd? Beetje jammer dit.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Knipecity » 27-02-2013 11:39

Niks menselijks is mij vreemd. 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor abegoal » 27-02-2013 21:58

Knipecity schreef:Niks menselijks is mij vreemd. 8)


Vreemd, je komt vaak buitenaards over :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Stiffie » 13-05-2013 22:00

Speelde vandaag de 2e helft mee met de beloften. Wat gaat er met deze jongen gebeuren?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Marça » 14-05-2013 17:43

Toevallig gisteren weer eens bij de beloften wezen kijken in Almelo. Heb in de tweede helft extra op Tannane gelet, aangezien hij in het begin van het seizoen regelmatig speelde maar uiteindelijk niet meer.. Gisteren zag ik wel een Tannane die zich wilde bewijzen, maar zich daardoor vooral in moeilijkheden bracht. Hij wilde veel zelf doen en liep zich een aantal keren vast. Het talent dat hij eerder in het eerste elftal liet zien, kwam er op een maandagavond in Almelo in ieder geval niet uit.

Ik heb verder geen zicht op hoe hij het eerder heeft gedaan bij de beloften.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lardy » 14-05-2013 19:40

Ik mag toch hopen dat deze jongen wel een contract krijgt. Prachtige speler, gaat een topper worden voor Heerenveen. Ben ik van overtuigd, die jongen is nog maar 18 of 19.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Flying Frisian » 14-05-2013 20:39

Zijn contract is formeel opgezegd voor 1 april, maar dat kan betrekking hebben op de optie voor een extra jaar. Mogelijk dat de club nog met hem om de tafel gaat.

In tegenstelling tot de aflopende contracten van de selectiespelers, is weinig bekend over wat er volgend seizoen met Fennich, Tannane en Wouda gaat gebeuren.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten