Oussama Tannane

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Wizard » 30-05-2012 08:18

Otsje P schreef:Bovendien heb je in elke ploeg 1 of 2 man nodig die iemand uit kunnen spelen. Als iedereen alleen maar passt en combineert, dan moet je over een briljant positiespel beschikken, wil je kansen creëren. .


Theoretisch kan het inderdaad: briljant positiespel creëert uit het systeem kansen. Maar goed, er is maar 1 club op deze planeet die dat praktisch kan uitvoeren (en dat zelfs bij vlagen).
In een 433 opstelling moeten de vleugelspelers eigenlijk de spelers zijn, die een actie kunnen maken en een man kunnen uitspelen. Tenzij je een type Nurmela bent (uitzonderingen dus daargelaten. Een aanvallende middenvelder als Djuricic en Tannane (van wat ik hoor) zijn wat mij betreft een zegening voor de supporter en het elftal; ze strooien met mooie passes, kunnen een man uitspelen en zijn ijzersterk in de kleine ruimte.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Baas » 30-05-2012 09:58

Wizard schreef:
CrazyArgos schreef:Nou ik ben zeer benieuwd wat dat wordt. Ik hou er persoonlijk niet van als ze met de bal te veel willen doen, maar we zullen het zien.


Ach ja, smaken verschillen. Ik vind het juist erg plezierig om naar te kijken zolang het maar effectief (en dus rendabel) is.
Iemand hier die wat van het toernooi en dus de beloften heeft gezien?


Eurovoetbal bedoel je?
Dat was voor de A-junioren. Ik zit nu twee jaar in de organisatie daar. Ene keer doe ik wat meer als de andere keer en deze keer was ik 1 dag aanwezig. Heerenveen deed het goed, eerste wedstrijd 1-1 tegen Atletico en zijn eerste in de Poule geworden dacht ik. In ieder geval haalden ze de kruisfinale (tegen Grunn) en waren ze beter maar verloren ze met penalty's. 2 Lange, goede verdedigers die veel rust uitstraalden. Verder een aantal bewegelijke jongens, waarvan een aantal van Marrokaanse afkomst.
Die jongen die ze gehaald hebben (griekse naam),.. Vasileios Emmanouil ofzo(?) deed het ook wel aardig. Fahd Aktaou speelde ook wel goed, beetje Assaidi achtig (al mag je hem daar natuurlijk niet mee vergelijken).
Ik denk wel dat er goede jeugd zit in de opleiding, maar als ze maar de kans krijgen!
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor BakCristian » 10-07-2012 22:19

Ik denk dat hij volgend seizoen wel een paar keer zou kunnen invallen bij het 1e team. Hoe denken jullie over Tannane?
(Hij moet eerst wel een paar kilo kwijt)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Neymar » 10-07-2012 22:32

BakCristian schreef:Ik denk dat hij volgend seizoen wel een paar keer zou kunnen invallen bij het 1e team. Hoe denken jullie over Tannane?
(Hij moet eerst wel een paar kilo kwijt)


Ik heb hem vandaag niet zien spelen, zag wel dat hij twee goals heeft gescoord. Tegen het regioteam heb ik hem wel zien spelen en vond er was wel dreiging als hij aan de bal was. Ik hoop dat hij het gaat maken. Hij heeft wel een enorme reet, dat moet echt minder.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Hielke » 11-07-2012 17:33

Je kunt het niet maken om zo corpulent aan het seizoen te beginnen. Zelfs de amateurs van de tegenpartij zijn een stuk afgetrainder. Heel onprofessioneel.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Stiffie » 11-07-2012 18:58

Ach, hij zal fitter zijn dan Assaisi en Narsingh want die mogen niet mee naar Terschelling ;) Ik heb die jongen nog niet zien spelen dus kan niet beoordelen of er teveel kilo's aanzitten. Mischien is het wel een 'type' Theo Jansen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Podium3 » 11-07-2012 19:00

Hielke schreef:Je kunt het niet maken om zo corpulent aan het seizoen te beginnen. Zelfs de amateurs van de tegenpartij zijn een stuk afgetrainder. Heel onprofessioneel.



Mee eens, maar voor de rest speelde hij wel aardig. Je kon wel zien dat hij aardig met een bal overweg kon.
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Hielke » 03-08-2012 18:13

Echt nog zo'n ruwe diamant. Veel talent, maar ook veel overbodige tierelantijnen. Als hij het functioneel maakt, en dat moet kunnen met de oud-aanvallers binnen de technische staf, kan hij een leuke voetballer worden.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Stiffie » 03-08-2012 18:55

Een speler met opvallend weinig balverlies en hij is niet bang om te voetballen. Verder een lekkere pegel in de benen. Heeft helaas niet het frele lijf van bijvoorbeeld een Assaidi en daarom vind ik het geen buitenspeler maar een middenvelder.
Zouden er wat kilootjes afkunnen al la Wiggens of is dit gewoon die jongen zijn bouw?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lipton » 03-08-2012 19:15

Best knap hoe hij nu bij de selectie zit, heeft vorig seizoen geen enkel duel gespeeld.
Maar een buitenspeler is hij echt niet, hij moet op het middenveld spelen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lardy » 03-08-2012 19:18

Het is de bedoeling dat hij rechtsbuiten komt te staan, dus die snelheid heb je dan niet veel nodig. Hij zal veel in de combinatie komen en hoeft dus niet buitenom komen aangezien hij links is.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor NOXX » 03-08-2012 20:55

Als rechtsbuiten geen snelheid nodig? Heb toch liever een buitenspeler die naast een actie ook met snelheid een verdediger voorbij kan komen.
NOXX
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 25-08-2011 16:24

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Lardy » 03-08-2012 21:00

NOXX schreef:Als rechtsbuiten geen snelheid nodig? Heb toch liever een buitenspeler die naast een actie ook met snelheid een verdediger voorbij kan komen.


Een buitenspeler van Narsingh heeft snelheid nodig, maar als Tannane rechtsbuiten gaat spelen gaat hij niet buitenom want hij is een linkspoot. Dus is die snelheid van minder belang, en bovendien voor Zuiverloon ook lekkerder om achter te spelen, hij trekt veel ruimte namelijk.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Calimero » 05-08-2012 11:59

Ongelofelijk. Hij lijkt veel ouder en volwassener dan dat hij daadwerkelijk is. Net enkele maanden 18 en dan al zo begaafd kunnen voetballen. We mogen PSV wel bedanken, ze geven ons 4 miljoen voor Narsingh, en ook nog gratis en voor niets deze jongen. Ik verwacht dat we aan Tannane ook nog veel plezier gaan beleven.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-08-2012 12:31

Over zijn voetbalkwaliteiten twijfel ik niet. Hij is bij PSV weggestuurd door zijn gedrag. Bij de vrije trap die hij donderdag niet mocht nemen deed hij ook al een beetje moeilijk.
k denk als het even niet loopt bij hem of bij Heerenveen dat hij wel eens tegen domme rode kaarten aan kan lopen.
Hopelijk kan hij in een rustige voetbalomgeving als Friesland en een trainer als Van Basten zich helemaal op het voetbal richten. Als hem dat lukt is hij binnen 2 jaar weg
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Janneman » 05-08-2012 13:22

Hij speelde leuk maar maakte op mij geen afgetrainde indruk. Ik heb het idee dat Tannane nog wel een paar kilo's kwijt kan en nog wat meer de rust aan de bal moet bewaren. Hij was vaak net iets te gehaast wat dan weer leidde tot onnodig balverlies.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Surhuisterveen » 06-08-2012 12:55

Ook zie ik liever dat hij wat vaker de bal afspeelt i.p.v. zelf te gaan. Maar desondanks vond ik hem heel aardig spelen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Otsje P » 06-08-2012 13:52

Surhuisterveen schreef:Ook zie ik liever dat hij wat vaker de bal afspeelt i.p.v. zelf te gaan. Maar desondanks vond ik hem heel aardig spelen.


Ik vind het juist wel prettig dat hij behoorlijk doelgericht is. Hij gaf een bal panklaar af aan Ziyeck, die hem vervolgens hoog over schoot. In principe was het de juiste keuze, dat hij hem afgaf, maar het was voor hemzelf ook een grote kans geweest. Het is niet zo dat hij egoïstisch is, maar als hij een kansje tot een schot ziet, dan gaat hij er voor.

Ik irriteer me vaak aan het eindeloos door passen, of door proberen te pielen tot ze hem er haast in kunnen lopen. Vind het wel prettig dat ze dat ding gewoon eens wat vaker op het doel rammen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor 1983 » 06-08-2012 15:19

Nee, hij doelt er op dat Tannane een aantal keren slecht op doel schoot waar hij hem ook had kunnen afspelen. Op zich ben ik het wel eens met wat Otsje zegt, maar als je al 2, 3 keer een matig schot lost dan mag je hem bij de 4e keer ook wel eens afgeven. Dat is waar ik me (en dat is zo'n beetje het enige) bij Assaidi ook aan kan ergeren. Denk, dat hij een beetje hetzelfde type is. Regelmatig briljant, maar ze mogen wel eens iets vaker de oogkleppen afzetten.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Surhuisterveen » 06-08-2012 16:13

Dat bedoel ik inderdaad Superfries. Na 1 of 2 mislukte pogingen zie ik liever dat ze afspelen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Otsje P » 07-08-2012 07:51

Surhuisterveen schreef:Dat bedoel ik inderdaad Superfries. Na 1 of 2 mislukte pogingen zie ik liever dat ze afspelen.


Begrijpelijk. Punt is wel dat het een slecht teken zou zijn als een speler na 2 mislukte pogingen al zijn spel gaat wijzigen. Als je het vertrouwen hebt dat je dat ding erin kan poeieren, dan moet je na 2 mislukte schoten niet gaan twijfelen en de bal af gaan leggen.(Tenzij een ander er gewoon veel beter voor staat natuurlijk). Een echte topper laat zich niet ontmoedigen door een gemist schot, en zal de volgende bal gewoon weer vol overtuiging schieten.

Maar laat ik vooropstellen dat als een ander er beter voor staat, je de bal uiteraard af moet geven.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Knipecity » 07-08-2012 08:04

Inderdaad. De echt goede spelers blijven maar doorgaan in hun acties omdat dit soort spelers het verschil kan maken in die 2,3 acties die wel goed zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Riverside » 26-08-2012 13:20

Dit mannetje speelt alleen voor eigen eer en glorie. Opzouten!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Flying Tilster » 26-08-2012 13:24

Knipecity schreef:Inderdaad. De echt goede spelers blijven maar doorgaan in hun acties omdat dit soort spelers het verschil kan maken in die 2,3 acties die wel goed zijn.


Een echt goede speler weet wanneer hij wel of niet de actie moet maken. Tannane is een blind paard die alleen maar uit is op ikke ikke ikke-gedrag. Het is jammer om te moeten constateren, maar als hij zo doorzet heb je 0,0 aan deze jongen.
Mag toch aannemen dat De Ridder iets meer kwaliteit herbergt dan deze egoïst.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Stiffie » 26-08-2012 13:33

Hoeveel jongens van 18 jaar spelen er in de eredivisie Tilster? Deze jongen is een nummer 10 die op de vleugel wordt gezet.
Hij is nog niet klaar voor het grote werk, maar het feit dat hij zoveel minuten krijgt betekent dat van Basten een groot talent in hem ziet. Even een toontje lager zingen als het om zulke jongen gasten gaat aub.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Flying Tilster » 26-08-2012 13:36

Stiffie schreef:Hij is nog niet klaar voor het grote werk, maar het feit dat hij zoveel minuten krijgt betekent dat van Basten een groot talent in hem ziet. Even een toontje lager zingen als het om zulke jongen gasten gaat aub.


Ik ga geen toontje lager zingen als het een speler betreft die overal waar hij is geweest grote problemen heeft veroorzaakt.
Hij is 18 en speelt in de Eredivisie, dan past daar ook kritiek bij en niet alleen maar het: "Ach ja.. hij is slechts 18.. zijn tere zieltje kan nog niet tegen kritiek, dus doe a.u.b. dat even niet"

Dat deze jongen kritischer wordt bekeken dan de anderen heeft hij aan zichzelf te wijten.
En ik zeg het nogmaals: Tannane is een blind paard die alleen uit is op ikke ikke ikke-gedrag. Dat heb je hopelijk vandaag zelf ook kunnen zien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor ---E--- » 26-08-2012 13:37

Gearard schreef:Dit mannetje speelt alleen voor eigen eer en glorie. Opzouten!

wat een stom praat zeg. Lekker blijven schreeuwen zonder na te denken..
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Skopperij » 26-08-2012 13:44

Narsingh en Assaidi maken alleen acties als ze voor een goal/assist kunnen zorgen. Tannane moet dat beter doseren. Maar het kan best wat worden. Hij is enorm balvast en heeft een fluwelen techniek.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Riverside » 26-08-2012 14:03

Leeftijd maakt geen zak uit. Of je nou 18, 25 of 32 bent, je moet om je heen kijken. Tannane geeft echt nooit een bal af; zelfs vrije trappen van 30, 40 meter probeert hij zelf te maken. Wat een ergernis.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Tannane

Berichtdoor Crash » 26-08-2012 14:29

Opzouten lijkt me ook nog wat vroeg eerlijk gezegd, er zitten best mogelijkheden in deze jongen. Alleen moet hij dat zelf wel gaan inzien. Hem opstellen in het eerste betekent een beloning voor zijn spel, dat loopt verkeerd af. Het lijkt me raadzaam hem met de beloften mee te laten doen en hem daar te leren hoe hij met 10 anderen moet samenspelen. Wanneer hij dit weet op te pikken is het best mogelIijk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten