Het grote politiek topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Landelijke verkiezingen 12/9/2012

Berichtdoor paparazzi » 21-08-2012 13:07

Onjuist Otje!
Daar hebben we nu juist zo`n mooie zendtijd voor gecreëerd; de zendtijd voor politieke partijen. De Vara is een Publieke omroep en dient derhalve dan ook publiekelijk programma`s te maken. Zonder er een zendtijd voor de PvdA van te maken!

Dan moeten ze maar lekker commercieel gaan worden.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Eric » 21-08-2012 13:16

paparazzi schreef:
Op dit ogenblik gaat de VVD aan kop hier op dit forum. Dat is best opmerkelijk te noemen aangezien Heerenveen toch al jaren een PvdA bolwerk is.

De vorige keer was het de PVV waar iedereen op stemde. Tekent het forum en de gemiddelde voetbalsupporter wel een beetje. Veel mensen in de leeftijd van 18 tot 30 die hard kunnen schreeuwen en het heerlijk vinden om alles maar af te zeiken, maar niet met duidelijke oplossingen kunnen komen.

Ik stem zelf Groen Links. Vroeger stemde ik altijd PvdA of SP, maar dat doe ik nu ook niet meer. Iedereen stemt eigenlijk toch egoïtisch. De rijken op VVD en nu er een crisis is stemt iedereen op SP omdat dit dan beter uitkomt. Vandaar Groen Links, laten we ons geld maar lekker investeren om eens wat goeds terug te doen voor de wereld waar we al zo lang gebruik van mogen maken.
Eric
Superster

Berichtdoor Lardy » 21-08-2012 13:30

Eric schreef:Vandaar Groen Links, laten we ons geld maar lekker investeren om eens wat goeds terug te doen voor de wereld waar we al zo lang gebruik van mogen maken.

Dat lijkt mij ook het beste, geld dat er niet is, dat er niet gaat komen toch investeren. Dat is waarom we nu zo dik in de shit zitten. Je hoort nou overal, Nederland moet sterker uit de crisis komen. Net of die partijen dat gaan redden, heel Europa is de klos, en dan denken die politici dat Nederland er wel even uit komt.
Lardy
Superster

Berichtdoor Johanson16 » 21-08-2012 19:12

Eric schreef:
paparazzi schreef:en nu er een crisis is stemt iedereen op SP omdat dit dan beter uitkomt.

Het enige wat 'goed uitkomt' is dat de SP gouden bergen belooft. Heel makkelijk scoren wanneer je zegt dat scholing beter en voor de gebruiker goedkoper moet worden, daarnaast de zorg goedkoper en beter en persoonlijker moet worden, het pensioen vooral niet later moet beginnen, het openbaar vervoer gratis en de ouderenzorg meer op het individu afgestemd moet worden.

Voor mij wordt het pas geloofwaardig als Roemer bewijst dat hier onder de aardbodem jaarlijks 1000 ton goud voor het oprapen ligt..

Vind het steeds vaker op hersenloze kretologie lijken wat men in de politiek verkondigt.
Johanson16
Selectiespeler

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Johanson16 » 21-08-2012 19:17

Tiny Sanders verwoordde het gisteren mooi:

"Ik vind het zo vreemd dat wanneer politici het over bezuinigen hebben in feite alleen maar oplossingen bedenken waardoor meer belastinggeld binnengehaald wordt en bijna nooit over minder uitgeven."
Johanson16
Selectiespeler

Berichtdoor paparazzi » 21-08-2012 19:43

@Johansson 16; zou je wel even goed willen quoten svp? Die woorden komen niet uit mijn pen n.l.

Waarvan akte!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Eric » 21-08-2012 21:09

Dat is waarom we nu zo dik in de shit zitten. Je hoort nou overal, Nederland moet sterker uit de crisis komen. N

Volgens mij zitten we nu dik in de shit door een wereldwijde crisis welke voortkomt uit het bank- en investeringswezen. Iets wat voorkomt uit het kapitalisme waar de rechtse partijen voor staan.

De enige juiste oplossing voor mij is om een wereldregering te krijgen. Geen concurrentie, dezelfde wetten en regels etc. Helaas is zoiets onmogelijk en zal er altijd politiek gezever blijven bestaan.
Eric
Superster

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Flying Tilster » 21-08-2012 22:47

Johanson16 schreef:Tiny Sanders verwoordde het gisteren mooi

Tiny Sanders moet zijn mond houden over politici. Vandaag vond hij ook weer dat politici zich niet met het voetbal moet bemoeien. Vond hij dat vorig jaar ook toen PSV subsidie kreeg van de gemeente Eindhoven?

Kijk.. dat Roemer rare spinsels verzint weten we allemaal wel, zeker zijn ideeën binnen de voetbalwereld.
Dan weet je zeker dat Nederlandse clubs ten dode opgeschreven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor Flying Tilster » 21-08-2012 22:52

Eric schreef:Volgens mij zitten we nu dik in de shit door een wereldwijde crisis welke voortkomt uit het bank- en investeringswezen. Iets wat voorkomt uit het kapitalisme waar de rechtse partijen voor staan.

Probleem is echter dat politici niks tegen die bankensector doet, omdat ze na hun politieke carriére nog graag een leuk baantje wil hebben (Zalm bij DSB nu ABN Amro..). Er gebeurt wereldwijd dus weinig toch niks tegen de machtige bankensector.
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor Lipton » 22-08-2012 08:58

Feanatieke schreef:Heel makkelijk, maar wat is volgens jou dan wel van deze tijd? Hoe bestuur je een land dan in 2012?

Ja dat is wel lastig om zomaar in een post te verwerken. Maar neem nou een Waterschap Friesland, of een Gemeente Leeuwarden ect. Dat werkt allemaal niet, alles is moeilijk en lastig. De burger verwacht veel van de overheid en dat kost klauwen vol geld.
De overheid zal naar een soort van ondersteunende rol moeten gaan waarin de burger leidend is.

De poltiek zelf is natuurlijk een grote poppenkast. Dat gaat echt nergens meer over. Belangrijke beslissingen worden niet genomen want dan gaat de desbetreffende partij omlaag in de peiling....
Het zegt toch genoeg dat een stront partij als de SP nu de grootste is in de peiling.

En dat gaat uiteindelijk allemaal weer tenkoste van ons land.

De afgelopen 4 jaar is er meer dan 250miljard euries aan staatsschuld opgebouwd. Daar zal wat aan gedaan moeten worden en snel ook. Ook is het onderwijs dramatisch slecht en de zorg is gigantisch duur. Er zal veel moeten veranderen.

Politiek in deze vorm heeft nog nooit gewerkt, politiek lost geen problemen op.
Lipton
Superster

Berichtdoor paparazzi » 22-08-2012 12:10

Lipton schreef:Het zegt toch genoeg dat een stront partij als de SP nu de grootste is in de peiling.

En dat gaat uiteindelijk allemaal weer tenkoste van ons land.

De afgelopen 4 jaar is er meer dan 250miljard euries aan staatsschuld opgebouwd. Daar zal wat aan gedaan moeten worden en snel ook. Ook is het onderwijs dramatisch slecht en de zorg is gigantisch duur. Er zal veel moeten veranderen.

En jij denkt dat dit door de zittende partijen en die zgn Kunduz kliek opgelost zal gaan worden? Kijk eens even achterom. En zie wie er de afglopen 20 jaar dit land naar de kloten hebben geholpen. Zakkenvullende en scheinheilige machines!
Van mij mij mag de SP gaan regeren. Minder kan het niet worden namelijk. Alleen als die zittende elite aan de macht blijft.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor H-J » 22-08-2012 12:42

Lipton schreef:De overheid zal naar een soort van ondersteunende rol moeten gaan waarin de burger leidend is.

Vervolgens eindig je met "Politiek in deze vorm heeft nog nooit gewerkt, politiek lost geen problemen op."

De politiek zou een afspiegeling van de burger moeten zijn (is dat niet). Als de burger leidend zou moeten zijn voor alles wat de overheid doet: succes! Gaat nooit lukken. Want wie is die burger? Die ene burger die iets wil, maar vervolgens zijn buurman niet hetzelfde gunt?

Over de verkiezingen: niemand zal de meerderheid krijgen, dus wordt weer handjeklap. Maar het lijkt mij niet zo verstandig dat de SP één van de touwtjes in handen krijgt.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster

Berichtdoor Eric » 22-08-2012 13:00

Ik vind de SGP maar niks, maar wat betreft de islam hebben ze wel een punt.

Dus omdat zij naar doen moeten wij dat ook maar doen? Zo creëer je juist haat. Ik vind het onzin.

En heb je ooit al eens te maken gehad met een moskee of daar last van gehad? Ik heb er een jaar naast gewoond en nog nooit gemerkt dat de moskee er zat. Toen het Nederlands elftal moest spelen was de hele moskee oranje gekleurd en vol met Marokkaanse/Turkse mensen in Oranje outfits. Doordeweeks zitten daar kinderen die huiswerk begeleiding krijgen of te gamen achter computers die ze thuis niet hebben. Het houdt deze kinderen dus van de straat.
Als er één verbindingsmiddel is tussen onze en de Islamitische samenleving is het de moskee wel.
Eric
Superster

Berichtdoor Skopperij » 22-08-2012 13:14

Lipton schreef:Politiek in deze vorm heeft nog nooit gewerkt, politiek lost geen problemen op.

Het grootste probleem is dat we politiek bedrijven op de manier zoals we het al 100 jaar doen. Waarom? Niemand heeft een idee, zo gaat dat nou eenmaal. Aan het voeren van politiek ligt geen enkel modern inzicht ten grondslag, alleen oude gebruiken en toevalligheden hebben geleid tot ons politiek bestel.

Neem Duitsland, zo'n beetje het enige land waar het goed gaat. Na WO II lag Duitsland in puin. Er werd een nieuwe, degelijke grondwet geschreven en sindsdien functioneert het land formidabel. Politieke besluitvorming (bevoegdheden nationaal vs. deelstaten) is beter georganiseerd, dat is allemaal te danken aan een logische grondwet die daarin voorziet. Onze gammele politiek is, daarbij vergeleken, beschamend. Ik weet zeker dat politiek ook bij ons kan werken, maar dan moet je wel alle gewoontes overboord zetten en praktisch opnieuw beginnen.
Skopperij
Superster

Berichtdoor Ebiede » 22-08-2012 14:02

@skopperij Dit is wat Wilhelmina ook voor ogen had na WOII. Jammer dat de machthebbers van voor de tweede wereldoorlog de macht weer oppakten en deden of er niets gebeurt was.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Skopperij » 22-08-2012 18:26

Rutte: werken belonen

DEN HAAG - Premier Rutte wil iedere werkende Nederlander via de arbeidskorting 1000 euro aan belastingverlaging geven. „Op deze manier hebben mensen weer echt iets te kiezen: van het geld dat ze verdienen houden ze meer over om zelf te besteden. Dat is goed voor de economie”, aldus Rutte.

Wat een bezopen idee: "werken belonen." Pardon? De werkloosheidscijfers lopen op, het ene na het andere bedrijf gaat failliet en talloze werknemers worden ontslagen. De VVD doet net alsof elke werkloze een luie lummel is. Banen hebben we nodig, geen zinloze douceurtjes.
Skopperij
Superster

Berichtdoor Lardy » 22-08-2012 19:11

Skopperij schreef:Wat een bezopen idee: "werken belonen." Pardon? De werkloosheidscijfers lopen op, het ene na het andere bedrijf gaat failliet en talloze werknemers worden ontslagen. De VVD doet net alsof elke werkloze een luie lummel is. Banen hebben we nodig, geen zinloze douceurtjes.

Hoezo? Werkenden betalen toch ook meer belasting en nu krijgen ze daar voordeel van. Werklozen betalen minder belasting en krijgen daar niks van terug. Wat is daar raar aan?
Lardy
Superster

Berichtdoor paparazzi » 22-08-2012 20:27

PVV
Revolutionairen zonder revolutie. Zitten er met een zionistisch doel. Instabiel zootje dat Nederland echt niet structureel kan verbeteren.

VVD
Liberalen zonder liberalen. Pluche partij die Nederland niet de hervormingen gaat bieden die we keihard nodig hebben.
Rutte is bovendien zeer leugenachtig , zo is gebleken.

SP
Communisten met oogkleppen op, die denken dat geld er gewoon is en onder iedereen verdeeld moet worden. Snappen niet dat MKB-ers de motor van de economie zijn waar onze hele samenleving op draait.

CDA
Christelijke pluche partij zonder echte normen en waarden. Is links en is rechts en is dus helemaal niets behalve een stelletje grijze babyboomers die in de eerste plaats aan zichzelf en in de tweede plaats aan God denken.

PvdA
De slopers van de Nederlandse samenleving op het pluche. Niks sociaal of solidair, maar na ons de zondvloed, en graaien waar je kan. Met een extremistische wereldverbeteraar, dus Nederland-sloper aan het roer.

GroenLinks
Extremisten in een politiek jasje. Er zitten vast wel wat naïeve boomknuffelaars tussen, maar de rest is gereformeerd milieufascist of zwaar communist. Zullen Nederland aan de afgrond brengen met hun betutteling.

D66
Geen democratische verandering in 48 jaar tijd. Predikanten en rechters, zogenaamd nette burgers die op de samenleving teren. Halfbakken polderafspraken in plaats van daadkracht die nodig is om Nederland echt te moderniseren.

En over de rest wil ik `t niet eens hebben. Politiek bestaat niet meer in Nederland. Die komt vanuit Brussel. In Den Haag hebben we enkelt een delegatie zakkenvullers aan het Binnenhof zitten die daar slechts met een doel zijn. Voor henzelf!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Skopperij » 23-08-2012 09:23

Lardy schreef:Hoezo? Werkenden betalen toch ook meer belasting en nu krijgen ze daar voordeel van. Werklozen betalen minder belasting en krijgen daar niks van terug. Wat is daar raar aan?

Daar is alles raar aan. De VVD wil in tijden van recessie 5 miljard reserveren voor een cadeautje. Daar help je de economie geen barst mee. Zorg voor banen of los desnoods 5 miljard af op de staatsschuld. Ik geloof dat werkenden op dit moment minder te klagen hebben dan werklozen.
Skopperij
Superster

Berichtdoor Ebiede » 23-08-2012 09:44

De VVD heeft zich vanmorgen buiten de verkiezingsstrijd geplaatst door te zeggen dat een ieder de thuiszorg maar zelf moet betalen.

Dit raakt iedereen van jong tot oud. Ik denk dat zij niet mee meedoen.

Ik heb de rare gedachten in mijn hoofd dat wanneer de SP en PVV samen boven de 60 zetels uitkomen ze een korte samenwerking starten om uit Europa te gaan. Ze vinden daar vast nog een aantal partijen om tot 75 zetels te komen.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor H-J » 23-08-2012 18:51

Skopperij schreef:Daar is alles raar aan. De VVD wil in tijden van recessie 5 miljard reserveren voor een cadeautje. Daar help je de economie geen barst mee. Zorg voor banen of los desnoods 5 miljard af op de staatsschuld. Ik geloof dat werkenden op dit moment minder te klagen hebben dan werklozen.

Wellicht wil de VVD een signaal afgeven aan de werkenden. Dat is ook meer hun doelgroep, aan cadeautjes richting niet werkenden zijn andere partijen weer goed in. :wink:
H-J
Superster

Berichtdoor Flying Tilster » 23-08-2012 23:17

VVD wil alleen hun rijken achter zich houden.. Als die partij weer aan de macht komt, dan gaat dit land echt naar de kloten.
De "gewone" man wordt domweg vergeten door Rutte en de zijne. SP wordt 'm ook niet met dat stompzinnige gedrag van Roemer.

Ik weet nog neit wat ik ga stemmen... maybe wel een proteststem, maar VVD stemmen.. nee.. die partij heeft dit land kapot gemaakt. (Zalm heeft de vermaledijde Euro doorgedrukt en zit nu lekker als topman bij de ABN AMRO)
Welke mafkezen dit land graag kapot willen zien gaan, stemmen op Rutte en zijn rijkere medemensen.
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor Blizzard » 25-08-2012 17:09

Het zal voor mij lastig worden om een keuze te maken omdat alle partijen bepaalde standpunten hebben waar ik het fundamenteel oneens mee ben.

VVD zal ik sowieso niet op stemmen. Ze doen zich voor als zogenaamde liberale partij maar het zijn natuurlijk gewoon rechts-conservatieven. Aanhangers van het Angelsaksische model. Deze partij zorgt voor een grote groep verliezers en een klein groepje winnaars (hun doelgroep). Niet alleen als kansarme ben je slecht af bij de VVD maar ook als je zoals de meerderheid van de Nederlanders een modaal baantje hebt. Meer werken voor minder. Publieke voorzieningen steeds minder toegankelijk. Lastenverzwaringen. Ondertussen gaan de managers en de aandeelhouders er met het grote geld vandoor.

CDA: VVD-light met een gristelijk sausje. Doen zich voor als centrumpartij maar het is natuurlijk gewoon een rechts bolwerk. Raakt gelukkig steeds meer uitgestorven omdat de partij totaal onaantrekkelijk blijkt voor de jongere kiezers.

PVV: Heeft zeker een aantal standpunten waar ik me in kan vinden maar maakt zich soms ook compleet belachelijk met hun "kopvoddentax" etc. Vrijwel niemand wil nog met ze samenwerken, dus ik vraag me ook af wat ze überhaupt nog kunnen realiseren. Wordt grotendeels gefinancierd door de Joodse lobby uit de VS. Dat staat me behoorlijk tegen. Ik wil dat een partij onafhankelijk kan zijn en geen dubbele agenda heeft.

PvdA: Ongeloofwaardige partij die al decennia faalt. Heeft het land veel schade berokkend met het opengooien van de grenzen voor kansarm volk en het potverteren. Pluchepartij, veel zakkenvullers. Na een de politieke carrière liggen de commersariaatjes bij "hulporganisaties" voor het oprapen bij deze lieden.

D'66: Vlees nog vis.

GroenLinks: Linkse variant van D'66. Overdreven milieuhysterie. Natuurlijk ben ik een voorstander van een groene wereld maar dat moet op globaal niveau aangepakt worden. We kunnen hier wel het braafste jongetje van de klas spelen maar dat is een druppel op een gloeiende plaat zo lang bijvoorbeeld China er miljoenen tonnen kolen per jaar doorheen blijft jagen. Op de manier zoals GroenLinks het wil organiseren levert het alleen maar lastenverzwaringen op voor de burger en verzwakt het onze concurrentiepositie.

SP: Eerlijke partij. Ontzettend betrokken op lokaal niveau en ze zijn ook echt geïnteresseerd in de problemen van de gewone man. Staan daarom denk ik ook het dichtst bij de burger. Ik ben het eens met de misstanden die ze aan willen pakken. Denk bijvoorbeeld aan de zorg- en onderwijsmanagers. De SP komt ook echt op voor de belangen van de gewone werknemers zodat ze niet als veredelde slaven hoeven te werken.
Aan de andere kant ben ik wel huiverig voor een aantal van hun standpunten die voor mij ontzettend belangrijk zijn. Ik ben tegen het openstellen van grenzen voor kansarme migranten, tegen ontwikkelingssamenwerking en voor hoge straffen van misdadigers. Wat dat betreft hoor ik weer aan de andere kant van het politieke spectrum. Ook vraag ik me af of de SP wel naar een sluitende begroting toe kan werken.

Ik zie eigenlijk het meeste in het Zweedse model in combinatie met een aantal rechtse standpunten. Ook die hele bureaucratische EU kan me gestolen worden. Maak er weer een compacte eenheid van die zich keurig aan een beperkt aantal kerntaken houdt en laat de landen verder met rust. Desnoods stappen we er lekker uit en tekenen we gewoon een vrijhandelsverdrag. Noorwegen en Zwitserland redden zich ook prima zonder formeel EU-lidmaatschap.
Blizzard
Superster

Berichtdoor Otsje P » 27-08-2012 13:26

Het is allemaal zieltjes winnerij. Een SP die weer zieltjes probeert te winnen door in te spelen op het onderbuikgevoel dat voetballers te veel verdienen. En dat ze daar paal en perk aan willen stellen. Hoe kan je nu met zo'n achterlijk statement komen. Ze weten nu al dat ze daar nooit iets aan kunnen doen door de wetgeving, maar toch roepen ze dingen. Waarom? Een jaloerse domkop die niet weet hoe de markt werkt denkt dat de SP voor de "gewone man" opkomt en loopt erachter aan.

Schijtmisselijk wordt ik van die manier van politiek bedrijven. Alle partijen hebben gewoon een afdeling die zit na te denken over onderwerpen waar mensen zich aan storen. Dan nemen ze dat onderwerp op in het programma, niet om er iets mee te doen, maar om zieltjes te winnen.........Brrrrr politiek.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Eric » 27-08-2012 14:59

Precies. Ik was altijd wel redelijk geintresseerd in politiek voor een middelbare scholier. Maar sinds de periode Fortuyn interesseert het me weinig meer. Het is populisme wat de hoogtij viert en dankzij de successen van de misselijkmakende partijen van Fortuyn en Wilders zijn andere partijen gedwongen hierin mee te gaan. De ondergang van Melkert was hierin het eerste teken. Ik word er net als jij behoorlijk ziek van. Verkiezingsprogramma's interesseert mensen niet meer, zolang de buitenlanders het land maar uit gaan en ze als het enigzins kan er zelf ook nog wat financieel beter van worden.

Ik voorzie België praktijken waar het na De Winter ook helemaal de mist in is gegaan. Zal me ook niets verbazen dat we over een aantal jaar een nieuw politiek systeem hebben a la Duitsland, Frankrijk of Amerika. Dus misschien is het aan de andere kant ook wel goed.
Eric
Superster

Berichtdoor paparazzi » 27-08-2012 17:48

Godzijdank! Melkert durfde Fortuyn te vergelijken met Le Pen. Waar haalde hij dat lef vandaan?! Mijnheer is na de moord (waar hij overigens mede aan schuldig is door Fortuyn te demoniseren ) gevlucht naar de VS, alwaar hij zijn baantje bij de VN inmiddels al veilig had gesteld.

Overigens geeft ie een paar jaar later zelf toe dat ie het toch niet zo goed gedaan had als lijsttrekker van de PvdA in 2002.
In mei 2006, vier jaar na de moord op Pim Fortuyn, vertelde Melkert in het televisieprogramma van oud-politicus Paul Rosenmöller te hebben gefaald in de verkiezingsstrijd van 2002. (wikipedia)

Waardeloze partij geworden die PvdA. Pluchepartij!
Lees de puinhopen van acht jaar paars maar eens. Daar is geen letter Frans bij!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor paparazzi » 27-08-2012 17:55

Otsje P schreef:Het is allemaal zieltjes winnerij. Een SP die weer zieltjes probeert te winnen door in te spelen op het onderbuikgevoel dat voetballers te veel verdienen. En dat ze daar paal en perk aan willen stellen. Hoe kan je nu met zo'n achterlijk statement komen. Ze weten nu al dat ze daar nooit iets aan kunnen doen door de wetgeving, maar toch roepen ze dingen. Waarom? Een jaloerse domkop die niet weet hoe de markt werkt denkt dat de SP voor de "gewone man" opkomt en loopt erachter...

Heerlijk om die 'SP angst' te lezen van mensen die denken er wel verstand van te hebben. Vooral als het hun eigen portemonnee aangaat!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor H-J » 27-08-2012 18:30

paparazzi schreef:Heerlijk om die 'SP angst' te lezen van mensen die denken er wel verstand van te hebben. Vooral als het hun eigen portemonnee aangaat!

De meeste mensen stemmen op basis van de financiën (de eigen financiën of die van de kids). Die stemmers zitten op rechts en links.
H-J
Superster

Berichtdoor Lardy » 27-08-2012 19:00

Het wordt dus met de VVD en PVV uit de crisis als we de cijfers van het CPB mogen geloven. Linkse partijen komen er niet zo heel goed vanaf.
Lardy
Superster

Berichtdoor BBB » 27-08-2012 20:35

Lardy schreef:Het wordt dus met de VVD en PVV uit de crisis als we de cijfers van het CPB mogen geloven. Linkse partijen komen er niet zo heel goed vanaf.

Het is maar net waar je op wilt letten. Als het bijvoorbeeld gaat om koopkracht doet links het beter...
Ik ruik corruptie...
BBB
Basisspeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Offtopics