Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries1983 schreef:Het onderwijs afschaffen, haha, nog nooit zo'n idiote gedachte gehoord.
Je maakt het luie leerlingen alleen maar makkelijker door het te laten vallen, zo stimuleer je ze nooit.
Wilders sleept Staat voor de rechter
PVV-leider Wilders spant met zijn advocaat Bram Moszkowicz een kort geding aan tegen de Staat. Hij wil zo voorkomen dat het kabinet nog voor de verkiezingen besluiten neemt over het permanente noodfonds voor de euro, het ESM.
Een meerderheid van de Tweede Kamer stemde vanmiddag tegen het voorstel van Wilders om dat besluit uit te stellen tot na de verkiezingen. "Ik kan me daar niet bij neerleggen. We gaan iets doen wat nog nooit in de parlementaire geschiedenis vertoond is", zei de PVV-leider na de stemming in de Kamer.
Als voetbalclub kan je dan beter direct stoppen.
Eric schreef:Hoezo, kunnen de spelers niet meer voetballen dan als ze minder dan een paar ton per jaar gaan verdienen?
Lardy schreef: Bij de SP zijn ze gewoon wereldvreemd.
Fanatic 4-ever schreef:Wat dat betreft konden het wel broertjes en zusjes zijn van de PVV
Eric schreef:ik zou er geen traan om laten als we geen buitenlandse spelers meer in de competitie hebben en dat we het met tweederangs Nederlandse voetballers moeten doen. De salarissen van voetballers zijn absurd, daar moet wat aan gedaan worden. In het buitenland helemaal.
Eric schreef:ik zou er geen traan om laten als we geen buitenlandse spelers meer in de competitie hebben en dat we het met tweederangs Nederlandse voetballers moeten doen. De salarissen van voetballers zijn absurd, daar moet wat aan gedaan worden. In het buitenland helemaal.
Maar als de SP aan éénjarige contracten wil, dan kan je toch nooit een speler verkopen. En die belastingen mogen best omhoog, maar ik vind het zo goedkoop om het direct daar maar weg te halen. Oh, zij hebben veel geld, dan halen we het daar toch. Die mensen mogen best wat meer betalen, maar zij zullen ook wel een baan hebben waar je iets meer uren maakt en iets meer verantwoordelijkheid hebt dan bij een stratenmaker bijvoorbeeld.
Deze maatregel zal alleen Nederland treffen, dus dan kunnen we onze clubs wel opdoeken.
Lipton schreef:Ik stemde altijd, alleen tegenwoordig zijn er geen partijen meer waarin ik vertrouwen heb. Poltiek is echt iets uit 1870 en totaal niet meer van deze tijd.
paparazzi schreef:De nieuwe verkiezingen zitten eraan te komen. Hoe is de stemming op dit forum? Of stem je juist helemaal niet? Gaan we linksom of rechtsom?
Flying Tilster schreef:Wie het wel moet worden? Geen idee... zolang die akelige Rutte met zijn partij maar niet meer de grootste wordt.
Dan wordt het alleen maar erger met dit land en blijven de banken gespaard. Net degenen die ons de ellende in geworpen hebben, worden door het kabinet-Rutte in het zadel gehouden. Vieze vuile hufters zijn het.
paparazzi schreef: Bovendien vind ik het niet kunnen dat een dergelijk programma gebruikt wordt om politieke campagne te voeren van ONZE belastingcenten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten