Hakim Ziyech

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

yesss
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 14-08-2012 01:26

Bericht door yesss »

tjaa
Laatst gewijzigd door yesss op 16-08-2012 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Dat hij uit de A1 komt is mooi, dat hij het niveau nog niet aan kan is geen verwijt, die jongen moet ook groeien. Onder normale omstandigheden had hij komend jaar af en toe wat minuten kunnen pakken. We weten wat de situatie is en we moeten het er met die jonge gasten maar het beste van maken.

Van die fluitconcertjes worden ze niet beter en voor het vertrouwen funest, maar na alle geplande aankopen zal hij zich in de luwte lekker kunnen ontwikkelen.
yesss
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 14-08-2012 01:26

Bericht door yesss »

haha
Laatst gewijzigd door yesss op 16-08-2012 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieterdeboer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-08-2012 16:51

Bericht door Pieterdeboer »

De tweet kwam van @MarkZZPER daarna is het geretweed door meerdere mensen bij oenema. Deze Mark was de chauffeur.
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

yesss schreef:Beste. onedayflyer/ausputzer,
De tweet komt van remco oenema zit in de directie van het gelijknamige oenemataxi/transport
dus waarschijnlijk baas van het bedrijf zijn functie is algehele planning/wagenpark!
Als deze man zijn bedrijf op deze manier in de publiciteit wil prima.
Hakim ziyech is geen drinker en was bij tijds thuis!hij zou bij skoatterwald zijn af gezet,daar woont hij niet eens hij woont aan de andere kant van heerenveen.
dit is het na deel van bekent worden,mensen die je niet mogen zullen je proberen neer te halen.
wat betreft de chauffeur,het word tijd dat deze meneer een blaastest ondergaat voordat hij begint met werken.
Het zegt al genoeg dat je zijn acount niet eer op kan en zijn tweets niet meer kan lezen!
Oene-ma de naam zegt het al!
Mooi verhaal, maar Oenema heeft zijn account alleen maar zichtbaar voor zijn eigen volgers. Dat is niet nu ineens. dat was alzo. Dus als hij je niet accepteerd als volger kan je zijn tweets ook niet lezen. Knipecity schreef ook al dat hij bij Djuricic schijnt te zijn afgezet in Skoatterwald. Ik zou geen reden weten waarom Oenema hem bewust naar beneden wil halen. Waarom zou hij. Oenema is zelf ook sponosor. Heerenveen heeft altijd stappers gehad in de selectie die het niet zou nauw namen/nemen, ook voor de wedstrijd. Waarom zou het het bij Ziyech niet zo kunnen zijn? Ik hoop niet dat het waar is,maar het zal waarschijnlijk gissen blijven.
Pieterdeboer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-08-2012 16:51

Bericht door Pieterdeboer »

Zola schreef:
De Tweet kwam van een chauffeur en of andere Mark deze hebben ze ingehuurd ivm de vakanties, Oenema heeft deze tweet geretweed/overgenomen. Wat ik van een van de vaste chauffeurs van oenema begreep was Oenema wat gefrusteerd hierover en dat kan ik ook wel begrijpen ze pompen daar als sponsor een boel geld in en dan denk je natuurlijk ook wat gebeurd daar nou allemaal.. Niet handig maar wel begrijpelijk de vaste chauffeur die hem volgt heeft me laten zien dat de tweet al verwijderd is en dat zijn account gewoon actief is.. Schijnt dat de inhuurchauffeur niet meer ingehuurd wordt, bedeelde hem beter dan zijn baas :).

Hakim scoort gewoon tegen feyenoord en we winnen en de man is weer de held toch?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het kan dus best eens waar zijn. Ik neem aan dat zijech de taxi zelf besteld heeft en zijn naam heeft genoemd
Samen maken we de club sterk.
Pieterdeboer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-08-2012 16:51

Bericht door Pieterdeboer »

BK2007 schreef:Het kan dus best eens waar zijn. Ik neem aan dat zijech de taxi zelf besteld heeft en zijn naam heeft genoemd

Dat weet niemand dat weet alleen die chauffeur maar het kan ook zijn broer zijn schijnt sprekend te lijken (zeggen ze)..
yesss
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 14-08-2012 01:26

Bericht door yesss »

huh?
Laatst gewijzigd door yesss op 16-08-2012 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Ja en wat wil je daarmee zeggen Yesss? Het is bekend waar de tweet vandaan komt.

Heb je je nou speciaal aangemeld op 13 augustus om Ziyech te verdedigen?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik denk dat de taxichauffeur het goed heeft bedoelt en heeft willen waarschuwen voor wangedrag van een speler.
Had ik misschien ook zo gedaan.
Samen maken we de club sterk.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het is ook vooral -zoals Eric ook omschrijft- vaak de adrenaline is van dat moment. Een speler van sc Heerenveen (wellicht de club waar je toch supporter van bent) stapt bij jou, redelijk dronken, in de taxi. Op dat moment wil je dat delen met mensen, maar eigenlijk is er om 6 uur 's ochtends niemand online. Een bericht op Twitter is dan zo raar nog niet. Daarom vind ik dat er ook nog wel enige geloofwaardigheid in zit.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mja, en dan het broertje van Hakim proberen te redden wat er te redden valt.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Yesss, vertel je broer maar dat hij zaterdag de winnende maakt en ook nog zorgt dat Heerenveen twee keer van Groningen wint seizoen en alles is vergeten en vergeven. ;)
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

BK2007 schreef:Mja, en dan het broertje van Hakim proberen te redden wat er te redden valt.

Ik denk dat 'broertje' straattaal is voor goede vriend. Dus het hoeft niet zijn echte broer te zijn he :P.
yesss
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 14-08-2012 01:26

Bericht door yesss »

okee
Laatst gewijzigd door yesss op 16-08-2012 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik ben al gestopt met lezen toen je zei dat hij niet op stap ging, want dat is natuurlijk onzin. Daarom kan ik de rest ook niet serieus nemen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Calimero schreef:Ik ben al gestopt met lezen toen je zei dat hij niet op stap ging, want dat is natuurlijk onzin. Daarom kan ik de rest ook niet serieus nemen.
Je hebt genoeg jongelui die stappen en drinken natuurlijk weinig zegt, echt waar Calimero. En eigenlijk vind ik dat je van topsporters dit ook zeker mag verwachten, of zeer beperkt, want veel drinken en te weinig nachtrust heeft nou eenmaal geen goede invloed.

Ik snap yesss zijn verhaal op zich wel (en misschien weet hij ook wel oprecht van niks); hoe dom kan je zijn om dit de nacht voor je eredivisiedebuut te doen? En als die taxichauffeur het heeft gezien zou je bijna zeggen dat veel meer mensen het hebben gezien, tenzij hij in iets beslotens of bij iemand thuis is geweest.
Aan de andere kant, waarom zou een taxichauffeur zoiets verzinnen bij een nog relatief onbekende speler?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Knipecity schreef: Je hebt genoeg jongelui die stappen en drinken natuurlijk weinig zegt, echt waar Calimero. En eigenlijk vind ik dat je van topsporters dit ook zeker mag verwachten, of zeer beperkt, want veel drinken en te weinig nachtrust heeft nou eenmaal geen goede invloed.
Hij is door meerdere bekende wel eens gezien in het centrum, daarom stopte ik met lezen. Dan neem ik dat al niet meer serieus.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Calimero schreef: Hij is door meerdere bekende wel eens gezien in het centrum, daarom stopte ik met lezen. Dan neem ik dat al niet meer serieus.
Ik heb hem zelf ook wel eens gezien volgens mij. Maar goed, elke speler gaat wel eens uit toch? Alleen het moment waarop is een beetje ongelukkig. Zelfs Djuricic heb ik een paar keer gezien terwijl ik het van hem het minst verwacht haha.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Neymar schreef:Ik heb hem zelf ook wel eens gezien volgens mij. Maar goed, elke speler gaat wel eens uit toch? Alleen het moment waarop is een beetje ongelukkig. Zelfs Djuricic heb ik een paar keer gezien terwijl ik het van hem het minst verwacht haha.
Klopt, het gaat me ook niet om het feit dat spelers wel of niet uitgaan. Lekker doen joh, geniet ervan. Echter, dat 'broertje' zegt dat Ziyech nooit(!) uitgaat, en daarom neem ik hem al niet meer serieus. Dat is wat ik bedoel ;)
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Wat kan ons het nou verrotten of dat Ziyech gaat zuipen, het gaat er al bijna 2 paginas over, misschien heeft hij ook nog wel een lekker blond mokkel uit elkaar getrokken. Als hij maar in staat in een topprestatie te leveren, maar laat hem komend jaar maar af en toe eens een kwartiertje meedoen, op dit moment komt hij tekort voor de basis.

Proost.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Hulde voor Lardy! :mrgreen:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Is Ziyech vannacht nog bezopen aangetroffen op de Oude Koemarkt? :wink: :lol:
Born to party, forced to work
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Hoor her en der wel wat verhalen dat Ziyech, sinds hij een contract heeft, het wat te hoog in zijn bol heeft gekregen. Op stap, geen hand geven aan mensen die hij niet kent in de kleedkamer, blowtje roken en dat soort dingen. Dat moet er snel uit, want potentie heeft hij. Laat hem nog maar even in de jeugd/beloften spelen, hij is nu nog te licht.
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij houd er ook wel van om mensen met kanker te beledigen. En de trainers doen daar niks aan hoor. Want dat hoort bij de leeftijd. Kika moest eens weten...
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Natuurlijk hoort het bij de leeftijd dat zo'n jongen wat opstandig/zoekende is (hebben we allemaal gehad toch?), maar wat ik over hem hoorde, daar schrok ik toch wel van. Heerenven moet gewoon accepteren dat de jeugd niet hetzelfde is als 10 jaar geleden en daar gewoon tijd in steken om die jongens goed te begeleiden. Elke jongen heeft een specifieke aanpak nodig, als je dat niet wilt doen moet je alleen kleurloze jongens als Kruiswijk halen.
Corruption is everywhere, fight it!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Fanatic 4-ever schreef:blowtje roken
Mocht dat echt zo zijn dan kan het hem in problemen brengen. Het staat namelijk op de dopinglijst. Het is ook wel een tijdje terug te vinden in het lichaam. Als Heerenveen hier van weet of vermoeden heeft lijkt het mij verstandig een testje af te nemen.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Dat is trouwens nog in de tijd dat hij in de A's speelde.
Corruption is everywhere, fight it!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik mag toch aannemen dat er iemand bij of namens de club is die dit forum in de gaten houdt om te zien wat er onder de supporters leeft. Het kan niet anders of Heerenveen zal deze zaak onder de loep nemen. Ik zat net te laat voor de tv om de opstellingen te zien, dus ik weet niet wie er tegen Feyenoord op de bank zaten. De vraag is dan ook: Zat Ziyech wel bij de selectie in Rotterdam?
Plaats reactie