Oussama Assaidi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2012 18:51

Ja, maar dat ga je vervolgens niet naar buiten toe communiceren als je weet hoe het ervoor staat in de wereld. Maar dat vraag ik me bij veel voetballers wel eens af........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2012 20:17

Als de bedragen kloppen die Derksen noemt dan zou de club hem niet meer moeten opstellen tot 31 augustus. Was er eerst niet voor, maar hij boort de club nu miljoenen door de neus. En dan zo''n eis neerleggen. Zoals Gijp al zei: probeer eerst maar eens iemand als Breuer te passeren....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Stiffie » 13-08-2012 20:41

Ik denk dat de bedragen niet kloppen, voor 1,1 miljoen zou hij wel tekenen. Rustig afwachten hoe deze soap afloopt.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Flying Frisian » 13-08-2012 20:42

Heerenveen rules schreef:Als de bedragen kloppen die Derksen noemt dan zou de club hem niet meer moeten opstellen tot 31 augustus. Was er eerst niet voor, maar hij boort de club nu miljoenen door de neus. En dan zo''n eis neerleggen. Zoals Gijp al zei: probeer eerst maar eens iemand als Breuer te passeren....
Om wat voor bedragen gaat het als ik vragen mag, ik kijk namelijk geen VI.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Silver » 13-08-2012 20:43

Voetbalt volgens Derksen bij Heerenveen voor 3,5 ton en zou bij Ajax 1,1 miljoen kunnen gaan verdienen. Hij eist zelf 1,6 miljoen.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor paparazzi » 13-08-2012 22:23

Heerenveen rules schreef:Zoals Gijp al zei: probeer eerst maar eens iemand als Breuer te passeren....


Moet 'Gijp' vooral zeggen! Die strijkt ff een miljoen op tijdens zo`n praatprogramma in de zomer onder het genot van een lekker glas bier en een eersteklas Hotlkamer.
Breek me de bek niet open zeg!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Neymar » 13-08-2012 23:21

Bubbe schreef:Assaidi is topspeler bij Heerenveen, gaf gister aan ''niet onaardig te verdienen''. Kom op, die verdiend meer dan 350.000, dat kan niet anders. Kan me niet voorstellen dat dit gerucht klopt.


Hij is niet als topspeler gehaald en zal dus ook geen topspeler salaris hebben bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor teamplayer » 13-08-2012 23:26

De mediatrein van Ajax heeft weer eens toegeslagen en iedereen loopt er blind achteraan!

Moisander, Narsingh en Dost... Ieder jaar gebeurd het een paar keer.
En Ajax: dat zijn de heilige boontjes... yeah right...

Het was wel te verwachten na de media- aanval van Raiola.
Dit GELOOF je toch niet? Kom op even jongens...

Dit is de standaard Ajax tacktiek om gezichtsverlies te voorkomen.

Tot nu toe is Assaidi oprecht geweest richting SC Heerenveen. Daar naast heeft onze club en hijzelf bekend dat ze accoord waren met de turkse en russische club,financien goed, maar dat het goede gevoel miste.
En nu zou het op financien fout lopen? Wie verkoopt hier nu bullshit? Assaidi? Of Ajax?

Ajax.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 14-08-2012 06:17

Bubbe schreef:Assaidi is topspeler bij Heerenveen, gaf gister aan ''niet onaardig te verdienen''. Kom op, die verdiend meer dan 350.000, dat kan niet anders. Kan me niet voorstellen dat dit gerucht klopt.

Ik vind 350.000 anders 'niet onaardig' . Teken er direct voor. 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-08-2012 07:13

Ik verbaas me hier over het gebrek aan een kritische opstelling tegen de eigen club/spelers. Niet gezond! Assaidi boort de club nu voor de 3e keer miljoenen door de neus en nu ligt het weer aan Ajax........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 14-08-2012 07:17

Volgens mij was het Genee en niet Derksen die met deze getallen kwam aanzetten. Ik ben wel geneigd dit te geloven.

Als die getallen dus echt kloppen dan is die Assaidi wel echt een mafkees eerste klas.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 14-08-2012 07:24

Heerenveen rules schreef:Ik verbaas me hier over het gebrek aan een kritische opstelling tegen de eigen club/spelers.

Gelukkig doe jij je uiterste best om dit een beetje in balans te houden :lol:
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor teamplayer » 14-08-2012 07:32

Heerenveen rules schreef:Ik verbaas me hier over het gebrek aan een kritische opstelling tegen de eigen club/spelers. Niet gezond! Assaidi boort de club nu voor de 3e keer miljoenen door de neus en nu ligt het weer aan Ajax........


Ik geloof dat Assaidi er een groot aandeel in heeft gehad dat we Europees spelen en dat spelers als Narsingh en Dost mede goed verkocht zijn omdat ze ook beter werden door het samenspel met Assaidi.
Van mij hoeft ie niet per se verkocht te worden, omdat ie indirect al geld opgeleverd heeft en hij in dit team meerwaarde heeft.

Dat jij weer gelijk begint te azijnzeiken wanneer die notoire zwetsers wat roepen, wanneer ze uit "een betrouwbare bron" van Ajax wat horen...
Nee. Dat is lekker gezond. HR: neem AJB je antidepresiva medicatie maar weer in :wink:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-08-2012 07:53

Knipecity schreef:[Gelukkig doe jij je uiterste best om dit een beetje in balans te houden :lol:


Precies ja, iemand moet wat tegen die blinde adoratie die hier soms heerst in gaan.........

Maar goed, Assaidi vraagt maar wat tonnen meer en Heerenveen loopt miljoenen mis. Wat maakt het uit allemaal.

teamplayer schreef:Dat jij weer gelijk begint te azijnzeiken wanneer die notoire zwetsers wat roepen, wanneer ze uit "een betrouwbare bron" van Ajax wat horen...
Nee. Dat is lekker gezond. HR: neem AJB je antidepresiva medicatie maar weer in :wink:


Tuurlijk, kritisch zijn is azijnzeiken en dan ben je toe aan antidepresiva..... :lol: Wat een onnozelheid! Maar wel vermakelijk om te lezen.

De clubs zijn rond maar Assaidi wil meer geld. Zoek de fout buiten Ajax (die zal er wel weer niet zijn natuurlijk).
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 14-08-2012 08:28

Even voor alle duidelijkheid, het is iemands goeds recht om een hoog salaris te vragen. Of hij het krijgt is een tweede en dat hij dan een paar clubs misloopt, ach, dat neemt hij blijkbaar op de koop toe, dus of hij speelt hoog spel, of hij vindt het gewoon niet zo erg om in Heerenveen te moeten blijven en zijn contract af te laten lopen. Hij heeft een contract, dus ook dat is eigenlijk zijn goed recht en het is begrijpelijk dat Heerenveen graag wat centen aan hem verdient.

Dus HR, jij kan mensen wel onnozel vinden omdat ze niet kritisch zijn, maar misschien kunnen die mensen zich wat beter in een ander en zijn beweegreden verplaatsen. Empatisch vermogen heet dat geloof ik met een mooi woord. 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 14-08-2012 08:43

1. Derksen verzint dit gewoon, een echte riooljournalist, hij roept een bedrag. Hoe kan hij dat weten? Ik weet veel salarissen binnen Heerenveen zoals jullie wellicht weten, die van Assaidi weet ik NIET. Ik heb wel even gepolst gisteravond en hij verdient dat absoluut niet!
2. Narsingh was 1e keus bij Ajax. Daar zegt Ajax van dat ze hem niet veel wilden betalen en was er sprake van "net onder de miljoen". En dan zouden ze voor 2e keuze Assaidi, met naar voren komende financiele problemen, ineens wel veel meer willen betalen? Denk je nou echt dat Assaidi 1,1 miljoen Euro te weinig zou vinden??
3. Ajax speelt als enige club al jaren spelletjes. Dost is die arbitragezaak echt wel onder druk van Ajax begonnen. Ze hebben met Narsingh ook een leugen de wereld in geholpen want hij verdient minder bij PSV dan bij Ajax (wel langer contract). Armenteros hebben ze ook mooie praatjes voorgehouden en daarna hoorde Heracles niks meer. Moisander vertelde vorige week ook dat Ajax interesse had, maar daarna nooit meer wat liet horen. En clubs waar Ajax tegen speelt, daar maken ze ook vaak even een speler een beetje gek door te roepen dat ze interesse hebben.

4. Ik ben een beetje "Gijp-moe". 1 groot toneelstuk. Ik was altijd wel fan en ik kan echt wel om hem lachen, maar sinds ik zijn boek heb gelezen, vind ik hem eigenlijk gewoon zielig. Het is eigenlijk een schizofrene, eenzame narcist. "Kom eerst Breuer maar voorbij", Van der Gijp had 9 van de 10 wedstrijden "geen zin" om te voetballen terwijl hij schofterig veel verdiende, wat geeft hem dan het recht zo te oordelen over iedereen steeds?? Dát is pas erg, zoveel talent hebben, zoveel geld verdienen maar gewoon geen zin hebben en dus je club, medespelers en publiek gewoon naaien. Lees zijn boek maar eens. Ik heb juist door afgelopen zondag, meer respect voor Assaidi. Hij speelt gewoon, ook al kan ie zo naar Ajax en verdient ie heus een stuk meer dan hij nu verdient maar nee, hij speelt gewoon voor Heerenveen.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Crash » 14-08-2012 08:49

Assaidi mag toch gewoon vragen wat hij wil? Wanneer Assaidi zijn normale niveau haalt dit seizoen vertrekt hij aan het eind van het seizoen transfervrij naar soortgelijke clubs als Galatasaray of Ajax en weet hij samen met Raiola wel af te dwingen dat zijn salaris richting anderhalf miljoen zal gaan bij zijn toekomstige club. Assaidi speelt het héél slim en heeft aan het eind van zijn carrière waarschijnlijk een goedgevulde portemonnaie. Heerenveen loopt miljoenen mis, maar kan haar werknemer niet dwingen te vertrekken!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 14-08-2012 08:57

Crash schreef:Assaidi mag toch gewoon vragen wat hij wil? Wanneer Assaidi zijn normale niveau haalt dit seizoen vertrekt hij aan het eind van het seizoen transfervrij naar soortgelijke clubs als Galatasaray of Ajax en weet hij samen met Raiola wel af te dwingen dat zijn salaris richting anderhalf miljoen zal gaan bij zijn toekomstige club. Assaidi speelt het héél slim en heeft aan het eind van zijn carrière waarschijnlijk een goedgevulde portemonnaie. Heerenveen loopt miljoenen mis, maar kan haar werknemer niet dwingen te vertrekken!


Tuurlijk mag hij vragen wat hij wil....deed ik laatst bij mijn baas ook, ik zeg 50% erbij. Ging helaas niet door, niet realistisch werd me verteld. Ok, daar kan ik inkomen.

Uiteraard gaat hij zulke bedragen verdienen als hij transfervrij weg gaat, of dan wel int salaris ofwel in een flink tekengeld.

Assaidi speelt het slim? Tja, zo kan je het ook noemen. Ik hou der niet van.

Wat mij betreft, of bijtekenen met eventueel een clausule in zijn contract (iets van 4/5 miljoen, dat gaan ze wel betalen als hij weer echt goed gaat voetballen) of weg. Zo niet, lekker op de tribune gaan zitten.

Wat hij nu doet is puur eigen belang en heeft niks te maken met, ik wil nog lekker een jaartje bij heerenveen blijven voetballen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor oldtimer » 14-08-2012 09:07

Knipecity schreef:Even voor alle duidelijkheid, het is iemands goeds recht om een hoog salaris te vragen. Of hij het krijgt is een tweede en dat hij dan een paar clubs misloopt, ach, dat neemt hij blijkbaar op de koop toe, dus of hij speelt hoog spel, of hij vindt het gewoon niet zo erg om in Heerenveen te moeten blijven en zijn contract af te laten lopen. Hij heeft een contract, dus ook dat is eigenlijk zijn goed recht en het is begrijpelijk dat Heerenveen graag wat centen aan hem verdient.


Er is geen wet die Assaidi verbiedt te doen wat hij doet, maar intussen houdt hij de club door steeds nieuwe transfers te laten afketsen al wel enkele maanden aan het lijntje alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is. Dat is op zijn minst niet erg chique en ik zet daar toch vraagtekens bij.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Lipton » 14-08-2012 09:13

Het lijkt mij ook wat een onwaarschijnlijk verhaal als ik eerlijk ben. Want onlangs werd er nog verteld dat Ajax niet van plan is om meer dan 9 ton te betalen aan spelers. Dan zou Assaidi eerder 1.1 miljoen euro willen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 14-08-2012 09:23

Ik heb me blijkbaar toch wat vergist in die jongen naar aanleiding van zijn verhaal kortgeleden dat het hem niet om geld ging. Ik dacht echt dat ie oprecht was. Maar als je echt graag in je eigen stad heel dicht bij je moedertje en je andere familie wilt spelen, dan stel je je niet zo op. Die bedragen die genoemd zijn zullen wellicht niet helemaal kloppen, maar reken maar dat hij een prima aanbieding heeft gehad waarbij hij veel meer kan verdienen dan nu. Maar dat vind ie niet genoeg, dat is zijn goed recht (al vind ik dat je daarmee de realiteit van 'de normale maatschappij' ver uit ogen bent verloren, maar dat geldt voor meer voetballers). Maar hang dan ook niet zo'n zielig verhaal op dat je zo graag zoveel mogelijk dicht bij je familie wilt zijn, want blijkbaar is de poen je toch ietsie meer waard. En het zal verder inderdaad allemaal wel weer aan Ajax liggen, ja het zal wel.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Lardy » 14-08-2012 09:50

Ik geloof niet dat Assaidi 3,5 ton verdient, hij heeft getekend in de Yme Kuiper periode. Zou mij niks verbazen als hij 5 ton of meer verdient. Ik geloof ook niet dat Ajax met zo'n beetje het eerste voorstel direct 1,1 miljoen salaris aanbiedt. Ze hebben namelijk een plafond van 1 miljoen. En ik geloof ook niet dat Assaidi 1,6 wil want dat wordt in Nederland niet meer betaald. Maar Derksen kan zo'n jongen in dat TV programma aardig gekleurd neerzetten. Iedereen neemt het voor zoete koek aan en noemt Assaidi direct een geldwolf. Beetje voorbarig allemaal.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor diepFries » 14-08-2012 09:53

Stel je nu voor dat Assaidi liever naar het buitenland wil (los van sportief/financieel), maar vanwege de familiesituatie het komende jaar het liefst bij moeders (en dus in Nederland) blijft.
Tekent 'ie nu bij Ajax, dan zit 'ie daar vrijwel zeker voor een paar jaar vast. Blijft 'ie bij ons, dan kan hij volgend jaar vrij kiezen.

Ik geloof daarom wel dat Assaidi bij Ajax ongeveer zou willen gaan verdienen wat 'ie nu/straks in het buitenland ook kan krijgen. En gezien de 'onderhandelingstactieken' van Ajax in het heden en verleden lijkt het me sterk dat ze hem daadwerkelijk al 1,1 miljoen hebben geboden (en Assaidi nu 1,6 mln vraagt).

Ik kan het standpunt van beide kampen wel begrijpen, het waardeloze is echter dat wij er de dupe van lijken te worden..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Jurjenv » 14-08-2012 10:46

Zolang Ajax hem niet krijgt vind ik dat persoonlijk alleen maar mooi. Ook als ons dat iets minder zou opleveren.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor BK2007 » 14-08-2012 10:55

Feanatieke schreef:Wij hebben die miljoenen hard nodig. Het is bizar dat de clubs drie keer op rij akkoord zijn en dat de speler in kwestie drie keer op rij een transfer vertraagt of zelfs tegenhoudt. Het is te hopen dat deze transfer nu wel door zal gaan, maar reken er voorlopig maar op van niet...



Drie keer is geen toeval meer. Er speelt wat anders als je het mij vraagt. Ik denk dat Assaidi en Raiola dit zo met opzet doen.
Is het voordeliger om de tent transfervrij uit te wandelen ? Moet haast wel. Zelfs het verlies door nog één jaar een lager salaris te hebben bij ons weegt blijkbaar niet op tegen het financiele voordeel om uit je contract te lopen. Wat denken we van deze theorie ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 14-08-2012 11:00

Jurjenv schreef:Zolang Ajax hem niet krijgt vind ik dat persoonlijk alleen maar mooi. Ook als ons dat iets minder zou opleveren.

Mooi inderdaad dat we dat geld niet krijgen. Haat naar anderen groter dan de liefde voor je eigen club?
We hebben dat geld heel hard nodig, maakt me dan echt geen reet uit waar het vandaan komt. Ik vrees met grote vreze, dat we het met dit spul moeten doen als Assaidi niet wordt verkocht. Lijkt me geen fijn vooruitzicht.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor diepFries » 14-08-2012 11:14

BK2007 schreef:[..]
Drie keer is geen toeval meer. Er speelt wat anders als je het mij vraagt. Ik denk dat Assaidi en Raiola dit zo met opzet doen.
Is het voordeliger om de tent transfervrij uit te wandelen ? Moet haast wel. Zelfs het verlies door nog één jaar een lager salaris te hebben bij ons weegt blijkbaar niet op tegen het financiële voordeel om uit je contract te lopen. Wat denken we van deze theorie ?
Als Assaidi liever naar een buitenlandse competitie wil (maar vanwege de thuissituatie komend seizoen nog niet), dan kan ik me zijn eisen richting Ajax wel voorstellen. Daar nu tekenen beperkt hem in zijn mogelijkheden voor de komende 2-3 seizoenen, daar 'moet' dan wel een compensatie tegenover zien staan.

Reken er maar op dat wanneer Ajax die gezegde 1,1 miljoen zou bieden met een 2-jarig contract en/of lage transferclausule het al lang rond zou zijn geweest.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Jeroen » 14-08-2012 11:32

Op een ander forum reageerde een Ajacied op deze manier op Assaidi:

Zeker als dat het salarisplafond is. We hebben het over fucking Oussama Assaidi, wie is dat? Heeft twee keer een schaartje gedaan in combinatie met de dubbele gaylord op de achterlijn in het Abe Lenstra Stadion en hij moet meteen het meest verdienen?

Wat mij betreft bied je het zo aan: Luister Oussama, je speelt nu in een dorp van 40.000 inwoners, voor 3,5 ton, om plekkie 9, en wellicht een kekke uitwedstrijd tegen Molde FK...maar meer wordt het niet. Toch zien wij het in je zitten, je kan meer dan dit. We bieden jou de gelegenheid om bij de grootste en meest succesvolle club van Nederland te voetballen. Elke twee weken voor 50.000 supporters. Je krijgt het dubbele salaris. Je speelt voor het landskampioenschap, en minstens zes fantastische Champions League-duels voor miljoenen tv-kijkers. Misschien speel je over een maand wel in Camp Nou, kerel. En als je heel goed speelt, ga jij over drie jaar naar de absolute top. Hier heb je alle kans om je door te ontwikkelen. Wat zeg je ervan?

En als hij dan faxt dat hij 1,6 miljoen wil, dan moet Marc Overmars zo'n hele dikke dampende keutel op die fax leggen, de foto daarvan op z'n facebook zetten, Oussama Assaidi daarin taggen en erbij schrijven 'een fijn jaar met Tjibbe, Tjabbe en Tjobbe.' Vind ik leuk!



:lol:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 14-08-2012 11:49

Haha geweldige reactie, prachtig toch? Ik hou er wel van!

Stel je krijgt nu 4 miljoen. Dat weet dan de halve wereld dus een Wildschut of weet ik wie ga je ook duur betalen. Dus van die 4 mio is er staks 1,5 over/ Die 1,5 verdwijnt hoppekee het gat bij de bank in ... merken wij niks van. Dan heb ik liever Assaidi hier nog een jaar waarin hij zich stinkend gaat bewijzen om volgend jaar die stap te maken naar de top, dan een minder speler en 1,5 mio er bij ...

Mooiste: dikke vinger naar Ajax, hier bijtekenen en over 2 jaar voor 6 miljoen naar PSV ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-08-2012 11:58

TWR22 schreef:Mooiste: dikke vinger naar Ajax, hier bijtekenen en over 2 jaar voor 6 miljoen naar PSV ...


Haha, jij denkt dat hij hier gaat bijtekenen..........

Leuk dat die neusjes nog denken dat iedereem daar zo graag wil spelen. Narsingh naar Eindhoven, Janssen gaat liever naar Arnhem, Anita wil weg, Assaidi staat duidelijk niet te springen. Ja, Ajax is the limit. :lol:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten