Oussama Assaidi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor elmo87 » 12-08-2012 19:22

Als 'ie niet vertrekt deze zomer, dan zou het 'm sieren als hij (gewoon) bijtekent bij de 'club die me groot gemaakt heeft'. Anders loopt hij volgende zomer, net als Janmaat deze zomer tranfervrij de deur uit. Al heb ik er een hard hoofd in...
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Jannn » 12-08-2012 19:24

Ik reken er niet op, misschien met een salarisverhoging dat hij dat bij wil tekenen :p
Jannn
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 05-07-2010 19:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor mitrita » 12-08-2012 19:28

Als het elke keer de persoonlijke eisen van Assaidi zijn die ervoor zorgen dat het niet tot een transfer komt, zou het hem inderdaad sieren als hij bijtekende, eventueel met een gelimiteerde transfersom.
Hier schiet niemand iets mee op.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor elmo87 » 12-08-2012 19:30

Tsja... misschien is dat het wel waard. Zo'n salarisverhoging kost minder, dan een eventuele transfer opbrengt t.o.v. transfervrij de deur uitlopen. Aan de andere kant vind ik dat zulke jongens genoeg verdienen en best een beetje (een soort van) clubliefde kunnen tonen, door voor 1 of 2 jaar bij te tekenen. Dat laatste daar ontbrak het dus aan bij Janmaat.
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor xander » 12-08-2012 19:45

elmo87 schreef:Tsja... misschien is dat het wel waard. Zo'n salarisverhoging kost minder, dan een eventuele transfer opbrengt t.o.v. transfervrij de deur uitlopen. Aan de andere kant vind ik dat zulke jongens genoeg verdienen en best een beetje (een soort van) clubliefde kunnen tonen, door voor 1 of 2 jaar bij te tekenen. Dat laatste daar ontbrak het dus aan bij Janmaat.

Precies! Ik mag hopen dat sc Heerenveen een verbeterd aanbod gaat doen! Een beetje risico kan veel meer opleveren dan nu het geval.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 12-08-2012 21:00

Waarom zou Assaidi hier willen verlengen? Wat heeft hij daar aan? Hij zal van Ajax best een aardige aanbieding hebben gehad, meer dan wat hij nu krijgt, dat vind ie dus blijkbaar niet genoeg. Daar moet je dus al ruim boven gaan zitten, gaat niet gebueren (en terecht overigens). Assaidi zal een transfervrije status volgend jaar ook niet zomaar willen laten lopen voor 1 of 2 tonnetjes meer.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor elmo87 » 13-08-2012 00:00

Mee eens!! Zie het ook niet gebeuren, maar als de club nou een gebaar zou maken door hem iets meer te laten verdienen. Dan gaat het dus niet over tonnetjes, wat mij betreft geen eens een ton (eerder de helft er van). Daar blijkt dan toch (m.i.) behoorlijk waardering vanuit de club uit richting Oussama. En dat is die extra salariskosten meer dan waard, want wat er ook voor terug komt het is altijd minder. Als Assaïdi op zijn beurt dan ook maar ietsje pietsje clubliefde heeft, maakt hij ook een gebaar door 1 of 2 jaar bij te tekenen met eventueel een gelimiteerde transfersom. Maar zoals gezegd.... ik zie het niet gebeuren. Ajax doet betere aanbieding of hij blijft en loopt volgende zomer fluitend de poort uit... dat zie ik wel gebeuren :?
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor teamplayer » 13-08-2012 09:03

Goede speler om er in deze tijd bij te houden. Aan de andere kant: 3,5 miljoen mislopen is veel in deze tijd.

Ik hoop daarom dat ie verkocht wordt.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 13-08-2012 09:15

Kennis van me sprak gister een vriend van hem (hij schijnt altijd met 2 dezelfde vrienden te komen, naar elke wedstrijd, die rijden dan ook vanuit Amsterdam).

Buitenland is onbespreekbaar voor hem. Het is gewoon 100% Nederland, vanwege het overlijden van zijn vader. Hij wil perse bij zijn moeder in de buurt wonen en zijn broertje (of broertjes, zusjes, geen idee). Hij wil wel gewoon wel meer verdienen, naar zeggen van die jongen verdient hij echt "weinig" bij ons (100K?) en gaat ie bij Ajax iets van 10 maal zoveel verdienen. In andere landen kon ie wel 15x zoveel verdienen.

Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer Heerenveen 1 of 2 leuke spelers erbij haalt, en is staat is hem een dikke verhoging te geven naar de 7, 8 ton toe, dat ie best zou willen blijven. Bij Ajax kan ie meer verdienen, maar bij Ajax zit Assaidi gewoon op de bank als Boerrigter fit blijft en dat weet-ie zelf ook.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Lipton » 13-08-2012 09:24

Hij zelf zegt dat hij een goed salaris krijgt. En dat moet ook wel kloppen, er was destijds best wat concurentie toen Heerenveen hem probeerde te kopen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor BK2007 » 13-08-2012 09:28

Als hij bij Ajax niet veel meer kan verdienen, dan kun je rustig er vanuit gaan dat hij bij ons een heel behoorlijk salaris heeft 600.000 ? Of zo.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 13-08-2012 09:30

Lipton schreef:Hij zelf zegt dat hij een goed salaris krijgt. En dat moet ook wel kloppen, er was destijds best wat concurentie toen Heerenveen hem probeerde te kopen.


Narsingh had 2 ton hier, ik weet het niet van Assaidi. Maar hij kwam van De Graafschap, was er toen veel concurrentie? Ik denk zelf: 1,5 tot 2 ton nu, meer niet.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Superfries88' » 13-08-2012 09:49

Assaidi speelt hier echt niet voor een paar ton. Dat genoemde bedrag mag je gerust verdubbelen om het realistisch te maken, zeker omdat ik niet geloof dat je een bedrag van meer dan een miljoen uitgeeft en daar zo'n salaris aan vast hangt. Dan zou het kamp Assaidi erg naïef zijn geweest in die tijd. Hij zal hier misschien geen topsalaris verdienen, maar je kan het ook overdrijven. Narsingh is onvergelijkbaar omdat hij zijn contract tekende als jeugdspeler.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor BK2007 » 13-08-2012 09:50

Rtlz maakt momenteel melding van een financieel kerkhof bij Ajax.
Daarom zullen ze Assaidi ook geen echt hoog salaris kunnen geven !!

Houdt de financiële media maar in de gaten vandaag er zal wel meer naar buiten komen over wanorde in A'dam.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 13-08-2012 10:01

Ze hebben Aisatti onlangs nog 6 ton geboden, dus het zal nog niet zo erg gesteld zijn dat ze zoiets dergelijks niet aan Assaidi kunnen bieden. Het topsalaris wat ze bij Ajax nu nog willen bieden schijnt 9 ton exclusief bonussen te zijn. Assaidi gaf zelf aan bij de NOS dat hij door het aanbod van Ajax er wel iets op vooruit ging, maar blijkbaar is dat dus niet genoeg voor hem. Benieuwd of ze nog een verhoogd bod doen, anders blijft ie dus gewoon hier. Lijkt me wel een goede zaak.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 13-08-2012 10:10

Superfries1983 schreef:Ze hebben Aisatti onlangs nog 6 ton geboden, dus het zal nog niet zo erg gesteld zijn dat ze zoiets dergelijks niet aan Assaidi kunnen bieden. Het topsalaris wat ze bij Ajax nu nog willen bieden schijnt 9 ton exclusief bonussen te zijn. Assaidi gaf zelf aan bij de NOS dat hij door het aanbod van Ajax er wel iets op vooruit ging, maar blijkbaar is dat dus niet genoeg voor hem. Benieuwd of ze nog een verhoogd bod doen, anders blijft ie dus gewoon hier. Lijkt me wel een goede zaak.


Zo zo, dat is best veel al bij Heerenveen dan. Wel waard vind ik. Ik denk dat Ajax gewoon weinig biedt hoor, misschien een tonnetje meer dan wat ie kan verdienen bij ons. Wie weet verlengt ie bij ons ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 13-08-2012 10:14

TWR22 schreef:Zo zo, dat is best veel al bij Heerenveen dan.

Dat ging niet over Heerenveen, maar over een aanbieding van Ajax aan Aisatti.
Heerenveen betaald dusdanige salarissen, gelukkig, niet meer.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Stiffie » 13-08-2012 10:35

Assaidi verdient bij Heerenveen max 2,5 ton. Voor een speler die uit de eerstedivisie komt wordt echt niet meer betaald. Een normale medewerker is al snel blij met € 50.000 dus zo raar is zo'n salaris niet. (Assaidi is wel een speler die meer kan verdienen natuurlijk). Bij Ajax zal hij naar 6-7,5 ton gaan.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Janstra » 13-08-2012 10:51

Deze jongen will gewoon veel geld verdienen, daar is hij zelf eerlijk in. Het lijkt me sterk dat hij bij gaat tekenen bij ons, ik zie niet in waarom hij dat zou willen. Hij heeft zelf al duidelijk gemaakt weg te willen, hij zegt zelf niet meer beter te worden hier.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 13-08-2012 10:55

Janstra schreef:Deze jongen will gewoon veel geld verdienen, daar is hij zelf eerlijk in. Het lijkt me sterk dat hij bij gaat tekenen bij ons, ik zie niet in waarom hij dat zou willen. Hij heeft zelf al duidelijk gemaakt weg te willen, hij zegt zelf niet meer beter te worden hier.

Assaidi wil geld verdienen, maar het draait niet alleen om geld. Anders was hij wel naar het buitenlan gegaan, zoals hij zelf ook zegt, waar hij 3x zoveel kan verdienen als bij Ajax.
Maar goed, mogelijk was het bod van Ajax zo laag dat het gewoon niet aantrekkelijk genoeg was om daarvoor Heerenveen te verlaten. Daarnaast is het gewoon een onderhandelingsspel.

Verschil is dat Assaidi nu gewoon zegt dat het om geld gaat waar andere spelers zich vaak op de vlakte houden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Janstra » 13-08-2012 11:25

Hij kan meer verdienen, naar een beter club en dicht bij huis. Dat is blijbaar niet genoeg voor hem. Dan is het voor mij duidelijk dat het om geld gaat. Als je dat op TV al zo gaat zeggen dan kan er toch geen andere reden zijn. Hij wil blijven zodat hij transfervrij nog meer geld kan verdienen.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor diepFries » 13-08-2012 11:45

Janstra schreef:Hij kan meer verdienen, naar een beter club en dicht bij huis. Dat is blijbaar niet genoeg voor hem. Dan is het voor mij duidelijk dat het om geld gaat. Als je dat op TV al zo gaat zeggen dan kan er toch geen andere reden zijn. Hij wil blijven zodat hij transfervrij nog meer geld kan verdienen.
Het zal vooral de combinatie met zijn thuissituatie zijn. Wanneer Assaidi zich nu voor pakweg 7,5 ton salaris aan Ajax zou verbinden, zal hij daar een aantal seizoenen 'vast zitten' (tenzij hij echt de sterren van het dak speelt en wordt weggekocht). Mocht hij nog een seizoen bij ons blijven voetballen, dan loopt hij weliswaar het hogere salaris mis (gedurende 1 seizoen), daarna is hij vrij om te gaan/staan waar hij wil. En wellicht dat hij zich dan ook vrijer voelt 'thuis' te verlaten (je bent toch weer een jaar verder). Het vervelende voor ons is dat dit dan transfervrij zal zijn.

Wat dat betreft te hopen dat ze er snel uit komen of nog mooier, dat Assaidi tot 2014 bijtekent met een nette salarisverhoging en een transferclausule tussen 3-4 miljoen (wat ook nu de transfersom zou zijn). Dan kan 'ie in de winter/volgende zomer alsnog vertrekken naar een mooie club en worden we er allemaal wat beter van :)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor paparazzi » 13-08-2012 11:53

Via inside informatie binnen Ajax vernomen dat Assaidi voorlopig maar 'lekker in Friesland' moet blijven. Het 'graag of niet gehalte' om naar Ajax te komen weegt momenteel zwaarder voor de club uit Amsterdam dan Assaidi een hoger salaris aan te bieden.

Ik denk dat deze transfer op zeer losse schroeven staat.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Ebiede » 13-08-2012 13:00

paparazzi schreef: 'lekker in Friesland' / 'graag of niet gehalte'


Financieel aan de afgrond maar bovenal wel arrogant blijven.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 13-08-2012 13:05

Ebiede schreef:
Financieel aan de afgrond maar bovenal wel arrogant blijven.


Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat, echter de verkeerde conclusie trekt: ze DURVEN niet toe te geven dat ze Assaidi best meer willen betalen, maar gewoon simpelweg niet kunnen cq niet meer mogen van de nieuwe directie (Overmars, de banken). Er schijnt een extreem verlies gepresenteerd te gaan worden.

Narsingh: naar nu blijkt heeft De Boer ook hier leuegens verkondigd: hij verdient helemaal niet meer bij PSV dan bij Ajax, minder zelfs! Echter, PSV wilde wel de gevraagde transfersom betalen én ineens overmaken, en Ajax KON dat niet ... er zat een gat in van enkele tonnen en nu roepen ze overal heel stoer "dat ze dat afgesproken hebben en niet over die grens willen", nou het is niet "niet willen" in dit geval hoor, maar simpelweg niet kunnen.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 13-08-2012 14:24

TWR22 schreef:Er schijnt een extreem verlies gepresenteerd te gaan worden.

Dat zou heel knap zijn, want dat strookt totaal niet met de jaarverslagen van afgelopen jaren en de recente halfjaarcijfers. Ben wel erg benieuwd naar je bron, net als bij de Telegraaf vast iemand dicht op het vuur (ja, ja). Dus dan moeten ze in dat afgelopen half jaar wel hele gekke dingen hebben gedaan :P

Het verhaal Ajax/Asssidi gaat hem niet meer worden denk ik, ze hebben schijnbaar al maximaal geboden wat ze wilden en Overmars was zo gezegd afgelopen weekend in het buitenland om andere opties te bekijken. Raiola heeft al gezegd dat de kans heel klein is dat het nog rondkomt en dat er nog steeds belangstelling is uit het buitenland, maar of dat laatste nou waar is?? (kan ook tactiek zijn) en of dat voor Assaidi nog een optie is???

Ik denk dat hij hier 'gewoon' nog tot de winter blijft, in de winter transfer periode weer nieuwe ronden nieuwe kansen.
Als ie dan vertrekt kan eventueel die Papa zijn plaats in nemen toch? lijkt me niet zo'n verkeerde situatie. Tot die tijd nog Assaidi, daarna alsnog wat geld vangen en de vervanger al in huis. Of is Papa geen optie voor op links?
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 13-08-2012 15:09

Voormalig voorzitter Uri Coronel en oud-directeur Rik van den Boog hebben Ajax naar verluidt in een zeer slechte toestand achtergelaten. "Financieel komt er geen lijk, maar een heel kerkhof uit de kast", laat een insider weten aan de ochtendkrant.


Dit is aan mij bevestigd door iemand die wel veel connecties heeft binnen Ajax en die mij in t verleden ook goede tips gaf. Ebicilio-verhaal klopt overigens wel, alleen wil hij zelf absoluut niet naar Heerenveen.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 13-08-2012 15:18

TWR22 schreef: Ebicilio-verhaal klopt overigens wel, alleen wil hij zelf absoluut niet naar Heerenveen.


Komt mooi uit.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2012 17:24

Assaidi moet zich gewoon kapotschamen! In deze tijd waarin het economisch slecht gaat in Europa, veel clubs het moeilijk hebben en veel mensen moeten inleveren, gaat hij zeiken om tonnen. Laat die verwende profs een voorbeeld nemen aan de Olympische sporters die met een schijntje moeten rondkomen. Ik ben klaar met zulke voetballers. Verkopen die hap.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Neymar » 13-08-2012 17:46

Heerenveen rules schreef:Assaidi moet zich gewoon kapotschamen! In deze tijd waarin het economisch slecht gaat in Europa, veel clubs het moeilijk hebben en veel mensen moeten inleveren, gaat hij zeiken om tonnen. Laat die verwende profs een voorbeeld nemen aan de Olympische sporters die met een schijntje moeten rondkomen. Ik ben klaar met zulke voetballers. Verkopen die hap.


Als jij in die positie zat zou je wel anders denken. Ik zou ook een zo hoog mogelijk salaris proberen te krijgen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten