Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Volgens mij heeft Popov gister ook een aantal panna's van Suarez gehad. Iets dat hem vaker is overkomen in Amsterdam...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Popov mag met Kiev nu tegen AZ... :lol:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfries88' schreef:Popov mag met Kiev nu tegen AZ... :lol:
Gewoon niet weg te slaan uit dit kikkerlandje ;)
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Afgelopen weekend een 0-1 overwinning. Popov speelde de gehele wedstrijd. Hij is inmiddels wel een zekerheidje in de basis bij Kiev. Toch wel verrassend gezien het toch meer dan aardige niveau wat ze lieten zien tegen Ajax. Hier werd Popov niet altijd gewardeerd maar bij Kiev is het toch anders.

Kiev staat inmiddels 2e op 5 punten van Shaktar.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij komt daar minder vaak een directe tegenstander tegen en in die rol voelt hij zich wel prettig. Eigenlijk een veredelde linksmidden. Mooi dat het hem goed gaat daar.
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Even wat minder nieuws omtrent Popov. Hij is in de wedstrijd van 11 september geblesseerd geraakt en speelt dus even niet. Dynamo blijft het goed doen en staat op 2 punten van Shaktar na 10 wedstrijden te hebben gespeeld.
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Goed nieuws van het Popov front. Hij is weer hersteld van zijn blessure (spier blessure) Speelde afgelopen weekend nog niet mee in de 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Arsenal (Kiev), maar speelt waarschijnlijk volgend weekend weer mee en wellicht zelfs al de wedstrijd donderdag tegen FC Sheriff.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Popov heeft weer eens te maken met een nieuwe trainer:
Valeri Gazzajev is vrijdag opgestapt als trainer van Dinamo Kiev. De Rus diende een dag na de 2-0 nederlaag in de Europa League bij het Moldavische FC Sheriff zijn ontslag in.

De eerste wedstrijd in groep E eindigde al in een teleurstellend gelijkspel (2-2) tegen BATE Borisov. Gazzajev slaagde er niet in om de Oekraïense topclub naar de Champions League te loodsen. Ajax bleek in de laatste voorronde over twee duels te sterk.

AZ is op 21 oktober de eerstvolgende tegenstander van Kiev in Europees verband.
(Voetbalprimeur)
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Oleh Luzhnyy is de 'tussen'paus.

Weet niet of dat nu al een consequentie is, maar afgelopen donderdag viel hij na 45 minuten in. (kwam terug van een blessure) en gisteren geen minuten gespeeld in de wedstrijd tegen Shaktar. (2-0 verlies).
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Afbeelding
Popov met de pas behaalde supercup.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Nog steeds eeuwig zonde dat hij weg moest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Bubbe schreef:Wat mis ik deze man nog steeds.... Bracht toch altijd wat bijzonders
bijzonder veel onrust in de achterhoede ? bijzonder vaak zijn man laten lopen ?
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

Bubbe schreef:Wat mis ik deze man nog steeds.... Bracht toch altijd wat bijzonders
Veel lange loopacties, verkeerde kant dekken, lompe overtredingen, dronken rijden, vreemdgaan met jonge meisjes en slechte voorzetten.

Ik mis hem ook! Man naar mijn hart!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

De type Popov mis ik wel, alleen de voetballer niet. Hij was wel erg beperkt, zowel voetballend als verdedigend. Alleen hij kon 90 minuten lang gaan aan die linkerkant en dat is echt een wapen. Kijk maar naar Poulsen van AZ, alleen die kan wel voetballen.

Als ik iets over Popov lees moet ik altijd weer terugdenken aan de bekerfinale waarin hij scoorde en de hele wedstrijd maar ging. Zelfs in de 120 minuut vloog hij nog het veld over dwars door het middenveld. Een type Popov zie ik komend seizoen graag komen bij Heerenveen, want van zulke rushes kan ik wel genieten.
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

Qua wedstrijdinstelling en trainingsmentaliteit, zou elke speler zo moeten zijn. Popov wist als geen ander wat zijn zwaktes waren (veel). Hij was de enige die daadwerkelijk er iets aan deed. Toen Sollied kwam, werd er minder aandacht aan de conditie besteed. Dat was een zaak van de speler. De enige speler die daar op in is gespeeld is Popov. Hij zorgde dat hij iedere dag minimaal 10 kilometer in de benen had, zodat hij in iedergeval een wedstrijd vol zou houden.

Dat is wel tekenend voor Popov
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lardy schreef:Als ik iets over Popov lees moet ik altijd weer terugdenken aan de bekerfinale waarin hij scoorde en de hele wedstrijd maar ging. Zelfs in de 120 minuut vloog hij nog het veld over dwars door het middenveld. Een type Popov zie ik komend seizoen graag komen bij Heerenveen, want van zulke rushes kan ik wel genieten.
Dit verhaal wilde ik net ook plaatsen ja. Schitterend die rush toen ver in de verlenging. Iedereen lag met kramp op de grond, maar meneer gooide er nog even een geweldige sprint uit. Jammer dat hij niet kon verdedigen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

RobertDeVries schreef:verkeerde kant dekken, vreemdgaan met jonge meisjes.
Daar hebben we er de afgelopen jaren wel (veel) meer van gehad trouwens :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Die hebben we nu nog :wink:
SCH
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Popov binnenkort tegen Feyenoord in voorronde van CL. Zien we hem ook weer eens spelen.
Gedachten gaan weer even terug naar die 17e van mei in 2009.
SCH
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Wat speelt die clown weer slecht zeg! Onbegrijpelijk dat een grote club als Dynamo Kiev hem ooit gekocht heeft, maar wat een zegen was voor ons. Blijft een groot gevaar voor z'n eigen ploeg.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Grappig, ik heb een paar dagen geleden in Makedonija nog een discussie gehad over Popov. De eigenaar van het hostel in Ohrid vond het onbegrijpelijk dat wij Goran hebben laten gaan...best left back ever. Djoko is een aardige kerel, maar heb hem uit deze droom proberen te helpen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Misschien de best left back ever van Macedonië, maar dat lijkt me dan ook niet zo heel moeilijk!
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

Ook bij Kiev zijn ze niet zo tevreden lijkt het, gezien de komst van een nieuwe linksback.
nusport.nl schreef:Taiwo op huurbasis naar Dinamo Kiev

AMSTERDAM - AC Milan-verdediger Taye Taiwo speelt het komende seizoen op huurbasis bij Dinamo Kiev. De Oekraïense club heeft daarnaast een optie tot koop in het contract bedongen. © ANP

De Nigeriaanse vleugelverdediger speelde zeven seizoenen voor Olympique Marseille, voordat hij de overstap maakte naar Italië.

Toen dat geen succes bleek, werd hij begin dit jaar uitgeleend aan het Londense Queens Park Rangers.

De 27-jarige Taiwo is nog niet speelgerechtigd in de derde voorrondeduels van de Champions League tegen Feyenoord.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Goran Popov maakt een droomtransfer. De voormalige speler van sc Heerenveen verruilt Dinamo Kiev voor de Premier League, waar hij - in eerste instantie op huurbasis - gaat voetballen voor Stoke City.

De 27-jarige Popov speelde tussen 2008 en 2010 voor Heerenveen, waar hij nooit onomstreden was. Toch verhuisde de Macedoniër vervolgens naar Dinamo Kiev, waarmee de basisklant afgelopen week nog Feyenoord versloeg.

In het Europa League-toernooi van vorig jaar wekte hij in het duel met Stoke City de aandacht van manager Tony Pulis. De Potters bevestigen op de clubsite dat de komst van Popov aanstaande is en naar verwachting maandag wordt afgerond.

"Popov maakte vorig jaar echt indruk op me", zo wordt Pulis aan het woord gelaten. "Voor zijn leeftijd is hij een ervaren speler, met bovendien een geweldige linkervoet. We hebben hem nog bekeken in de duels met Feyenoord en hij deed het uitzonderlijk goed."

Stoke neemt Popov in eerste instantie een jaar op huurbasis over. "Zodat we goed kunnen zien hoe hij zich aanpast aan het Engelse voetbal, alvorens we besluiten hem definitief in te lijven." De 41-voudig international speelde eerder voor Belasica, Proodeftiki, AEK Athene, Rode Ster Belgrado, Odra Wodzislaw, Egaleo en Levadiakos.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Popov naar de Premier League, het moet niet gekker worden!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Popov kon mij over het algemeen wel bekoren. Stond tenminste een beer van een vent en ook aanvallend bracht hij wat extra's.
Hij bleef in een wedstrijd ook maar gaan en gaan en gaan, zal het beeld van hem na het winnen van de bekerfinale ook nooit vergeten. Heerlijke kerel!

Maar inderdaad lever je er wel duidelijk verdedigende kwaliteiten ervoor in. Je speelt eigenlijk met een verdediger minder wanneer je hem opstelt.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Popov naar West Ham! Die mag wel een vreselijk goede zaakwaarnemer hebben.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Popov gaat naar West Brom, niet naar West Ham :wink:. Teletekst vermeldde het verkeerd, zag ik.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Onze vriend de coureur was vandaag in Heerenveen voor de Sinterklaas intocht. Opvallend dat een aantal van die jongens steeds terug blijven komen hoewel ze hier niet eens zo lang gespeeld hebben.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Gekko schreef:Onze vriend de coureur was vandaag in Heerenveen voor de Sinterklaas intocht. Opvallend dat een aantal van die jongens steeds terug blijven komen hoewel ze hier niet eens zo lang gespeeld hebben.
Tja je weet het niet. Wij zoeken nog een linksback en volgens mij speelt hij bijna nooit. Het was geen topper, maar na hem hebben nooit iets beters gehad.
Plaats reactie