Oussama Assaidi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-08-2012 21:43

Doordat Feyenoord de Champions-League heeft misgelopen krijgt Ajax volgens mij 3 miljoen extra. Dan heb je Assaidi al grotendeels binnen.
Ik heb liever niet dat Assaidi naar Ajax vertrekt, maar als hij blijft denk ik dat we niet altijd een gemotiveerde Assaidi zullen zien.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Podium3 » 07-08-2012 22:05

De vraag is nu of Assaidi nu donderdag wel gaat meespelen tegen Rapid, of zou hij last hebben van "goud"koorts
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor alex land » 07-08-2012 22:19

ik ben vanavond bij jong Heerenveen - drachtsterboys geweest en Assaidi is na een min of 30 naar de kant gegaan en heb hem ook niet weer terug gezien
wat mij opviel dat ook zijn zaakwaarnemer daar was.
dus er speelt wel het eea
alex land
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 07-08-2012 22:14

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor NOXX » 07-08-2012 22:36

Benieuwd wat Ajax voor Assaidi wil gaan betalen. Heerenveen was met Galatasary rond voor 3,5mln? Al las ik op voetbalzone bij een van de reacties dat dit niet klopte?

En hij zal bij Ajax lang niet zoveel verdienen dan bij Galatasary neem ik aan.....
NOXX
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 25-08-2011 16:24

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor davp » 07-08-2012 22:38

Ajax kan ook weer een paar euro's extra tegemoet zien nu Feyenoord het niet heeft gehaald. Daarnaast hebben ze Ozbiliz volgens mij zo goed als verkocht, dus een miljoen meer of minder moet geen probleem zijn voor Ajax. En anders wellicht Serero in de deal betrekken?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Stiffie » 08-08-2012 06:58

De deals met Gala en Spartak zullen niet € 3,5 miljoen geweest zijn. Ik denk aan 'Narsingh-achtige' bedragen dus rond de 4 miljoen plus een doorkoopformule en eventuele bonussen. Ik zou het wel weten als ik Overmars was, snel doen. Assaidi kan een sensatie worden in de Arena. Snap eigenlijk nog niet dat een een topclub geen packagedeal gesloten heeft met die twee. (Beiden voor samen 9 a 10 miljoen en je hebt de komende jaren, ook gezien hun leeftijd, een droomvoorhoede).
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2012 08:06

Ik moet toch wel vreselijk lachen om Ajax. Narsingh kiest voor een mooiere club en nu komen ze uit bij Assaidi. En maar roepen in de media dat hun beleid er zo op gericht is dat ze voor de jeugd gaan en de opleiding zo belangrijk is. En nu weer miljoenen neerleggen voor een linksbuiten.

En dan straks nog voor miljoenen een CV'' er halen. Wat een lachertje!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor blauwekater » 08-08-2012 08:10

Transfer bijna rond: ‘Ajax en Heerenveen akkoord over Assaidi’

Het kan hard gaan… Een paar weken was Luciano Narsingh nog het voornaamste doelwit van Frank de Boer om naar Ajax te halen, Narsingh vertrok naar PSV en nu is het een andere Heerenveenspeler die hoogstwaarschijnlijk naar Amsterdam vertrekt: Oussama Assaidi. De kans dat Assaidi zijn loopbaan zal vervolgen bij Ajax wordt groter. Dinsdag zat directeur voetbalzaken Marc Overmars om tafel met een delegatie van sc Heerenveen en volgens De Telegraaf zijn de clubs er al zo goed als uit over de transfersom.

Overigens meldt de krant niet wat Ajax wil betalen voor de 23-jarige Assaidi, die nog een contract voor een seizoen heeft bij Heerenveen. “Ik heb een kop koffie gedronken met Marc Overmars, maar afgesproken niet inhoudelijk op het gesprek in te gaan”, hulde technisch directeur Johan Hansma van de Friese club zich toch nog in stilzwijgen. Ajax moet het nu nog eens zien te worden met Assaidi, die in ieder geval graag naar Amsterdam wil verkassen. Overmars heeft ook al gesproken met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de Marokkaans international. Ajax heeft door de verkoop van vleugelaanvaller Aras Özbiliz aan Kuban Krasnodar wat extra financiële speelruimte en wil die dus benutten met de komst van Assaidi. Heerenveen werd het al eerder eens met Spartak Moskou en Galatasaray, maar transfers naar deze clubs gingen niet door, wegens de persoonlijke eisen van de dribbelaar. Assaidi zou aan Ajax echter minder salaris vragen.


voetbal.blog.nl
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2012 08:32

En wat gaan we nu met het geld doen? 15 miljoen vangen voor de voorhoede en niks doen is onacceptabel!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Rumsas » 08-08-2012 08:47

Op twitter is te zien dat Assaidi wel mee afreist voor de return tegen Rapid Bukarest.
Of ie zal spelen...?
Avatar gebruiker
Rumsas
Selectiespeler
 
Berichten: 277
Geregistreerd op: 03-07-2006 14:40

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Flying Frisian » 08-08-2012 09:08

Rumsas schreef:Op twitter is te zien dat Assaidi wel mee afreist voor de return tegen Rapid Bukarest.
Of ie zal spelen...?
Was de regel niet zo dat een speler niet voor twee teams in hetzelfde Europese bekertoernooi mag spelen. Doordat Ajax Champions League speelt, zou dat geen probleem moeten zijn. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar het focussen op de spelers die het seizoen hier af gaan maken.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 08-08-2012 09:22

inderdaad, Assaidi niet opstellen. Als het er nou nog omging zou ik het overwegen maar nu zeker niet.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 08-08-2012 09:30

Heerenveen rules schreef:Ik moet toch wel vreselijk lachen om Ajax. Narsingh kiest voor een mooiere club en nu komen ze uit bij Assaidi. En maar roepen in de media dat hun beleid er zo op gericht is dat ze voor de jeugd gaan en de opleiding zo belangrijk is. En nu weer miljoenen neerleggen voor een linksbuiten.

En dan straks nog voor miljoenen een CV'' er halen. Wat een lachertje!

De jeugd daar is voor die posities is duidelijk(nog) niet goed genoeg. Het Ajax van een aantal jaren geleden had allang dubbele bedragen voor Narsingh en Assaidi geboden. Er is een tijdje terug ingegrepen waardoor dat verleden tijd is en er meer ingezet gaat worden op de jeugd. Maar dat werkt natuurlijk niet direct helemaal van de een op de andere dag. En dat betekend ook niet dat je helemaal niets meer koopt. Een speler als Assaidi is relatief goedkoop op te halen. Het zou denk ik pas lachwekkend zijn als ze deze kans niet zouden aangrijpen. Maar ik moet nog maar zien of het daadwerkelijk rondkomt, de zaakwaarnemer heeft het al vaker alsnog verprutst. Ik hoop ook van niet , want ik hou Assaidi liever hier. Ik heb er nog steeds geen enkel vertrouwen in dat ze een goede vervanger halen. En als ie dan toch gaat liever naar een club die niet tegen ons uitkomt.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Skopperij » 08-08-2012 09:31

Ik denk dat er een mooie transfersom in zit. Ajax wilde zogenaamd geen hoge bedragen betalen, maar nu Boerrigter niet fit is en hun wel érg jonge team van PSV heeft verloren, gaan ze misschien toch bewegen richting onze vraagprijs.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 08-08-2012 12:02

Ik vind het wel een groot compliment aan ons dat de grootste club van Nederland eerst onze spits wil hebben (vorig jaar), toen onze ene buitenspeler en nu onze andere buitenspeler. Zo'n goede voorhoede krijgen we volgens mij nooit weer.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor paparazzi » 08-08-2012 12:16

Het is nog allerminst zeker of Assaidi naar Ajax gaat. Hoewel de clubs mogelijk al een mondeling akkoord hebben bereikt is het nog maar de vraag of zijn zaakwaarnemer ook rond komt. Ik moet dat allemaal nog zien! Het kan niet zo zijn dat ze daar in 020 de salariseisen ineens volledig op zijn kop hebben gezet.

Ik hoop trouwens dat hij blijft. Anders moeten ze een Wildschut nog gaan inpassen op die positie, en dat wordt dus helemaal niks!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 08-08-2012 13:02

Ebiede schreef:
Jelmer1981 schreef: van een collega dat een vriend van hem


Ooh dan zal het wel waar zijn! (de buurman zijn oom en daar de vriend van zijn tante..... :lol: )


Ebiede, zullen we Jelmer 1981 voortaan maar wel serieus nemen??

“Ik heb een kop koffie gedronken met Marc Overmars (directeur voetbalzaken Ajax, red.), maar afgesproken inhoudelijk niet op het gesprek in te gaan”, hield Johan Hansma van Heerenveen zich op de vlakte.

VOETBALPRIMEUR

100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 08-08-2012 13:04

Skopperij schreef:Ik denk dat er een mooie transfersom in zit. Ajax wilde zogenaamd geen hoge bedragen betalen, maar nu Boerrigter niet fit is en hun wel érg jonge team van PSV heeft verloren, gaan ze misschien toch bewegen richting onze vraagprijs.


En wat ik elders al postte: binnen Ajax zijn er veel mensen die verwachten dat Boerigter nooit meer helemaal fit zal gaan worden ...

Of het slim is van Assaidi, moet je je afvragen. Assaidi moet vertrouwen krijgen en ik vind De Boer niet een echte people manager.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 08-08-2012 13:05

Feanfan 1 schreef:Doordat Feyenoord de Champions-League heeft misgelopen krijgt Ajax volgens mij 3 miljoen extra. Dan heb je Assaidi al grotendeels binnen.
Ik heb liever niet dat Assaidi naar Ajax vertrekt, maar als hij blijft denk ik dat we niet altijd een gemotiveerde Assaidi zullen zien.


TV rechten las ik net, plus 5 miljoen voor Ajax totaal onbegroot.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor NOXX » 08-08-2012 14:03

Raiola erkent: 'Ajax is van alle geïnteresseerde clubs het meest concreet'

Een eventuele overgang van Oussama Assaidi naar Ajax lijkt voorlopig nog niet aan de orde. Ajax en sc Heerenveen willen een akkoord over de transfersom nog niet officieel bevestigen en van een persoonlijke overeenkomst met de vleugelaanvaller is nog geen sprake, zo claimt zaakwaarnemer Mino Raiola.

"Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd in Oussama en Ajax is het meest concreet', zegt Raiola aan Voetbal International. Ajax hoopt de aanvaller, wiens contract volgend jaar afloopt, op korte termijn binnen te halen. "Er is veel contact tussen de betrokken partijen, maar we zullen het nog goed over de voorwaarden moeten hebben."

"Ajax is op financieel gebied een nieuwe weg ingeslagen, dat hebben we onlangs nog kunnen zien bij de onderhandelingen over Luciano Narsingh. We moeten kijken of daar een mouw aan te passen is." Assaidi is met de selectie van Heerenveen naar Roemenië vertrokken. De ploeg van Marco van Basten speelt donderdag tegen Rapid Boekarest de return in de derde voorronde van de Europa League.


Voetbalzone.nl

Het is nog lang niet rond zo te lezen. En er zijn dus nog meerdere clubs geïntereseerd in Oussama. Kan ook gewoon zijn om de prijs/salaris hoger te maken natuurlijk. We zullen zien wat de komende week gebeurd....
NOXX
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 25-08-2011 16:24

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor forca hveen » 08-08-2012 14:42

Tja heerenveen was al eerder eens met Spartak en met Galataseray maar ook toen kwam assaidi er niet uit.
Geloof pas dat hij naar ajax vertrekt wanneer het officieel is.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2012 16:46

Ik hoop dat hij blijft. Dan hebben we in ieder geval 1 dreigende buitenspeler. Als hij weggaat wordt het Tannane of Uth.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Blizzard » 08-08-2012 17:16

Ik hoop dat hij blijft. Dan hebben we in ieder geval 1 dreigende buitenspeler. Als hij weggaat wordt het Tannane of Uth.....


Tannane is van wat ik er tot nu toe van gezien heb een zeer talentvolle speler. Natuurlijk is Assaidi een paar stappen verder maar als club kan je het je niet permitteren om zo'n speler transfervrij te laten vertrekken. Als er dan toch nog iets gedaan kan worden zou ik liever een goede spits zien. De 9 is sowieso een sleutelpositie binnen het 4-3-3 systeem. Amoah gaat het niet maken en Uth lijkt nog niet ver genoeg te zijn. Ze willen hem niet voor niets stallen in het beloftenelftal.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Janneman » 08-08-2012 17:51

Heerenveen rules schreef:Ik hoop dat hij blijft. Dan hebben we in ieder geval 1 dreigende buitenspeler. Als hij weggaat wordt het Tannane of Uth.....


Aan de ene kant is het te hopen dat hij blijft (sportieve meerwaarde) maar aan de andere kant kan Heerenveen nu nog redelijk cashen. Het is een moeilijke keuze want er moet dan wel een speler komen die kan groeien of het liefst er direct staat. En dat zal al moeilijk genoeg zijn want Tannane is een goede maar moet in mijn ogen nog meer afgetraind raken en Uth is meer een spits.

Verder lees je dat Heerenveen met Wildschut bezig is maar dat is toch een totaal andere type speler dan Assaidi. Wildschut komt er zeker wel en heeft wel wat eredivise-ervaring maar is nog niet zover als Assaidi nu is....
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Lipton » 08-08-2012 21:46

Blizzard schreef:
Amoah gaat het niet maken en Uth lijkt nog niet ver genoeg te zijn. Ze willen hem niet voor niets stallen in het beloftenelftal.


Ze hebben Amoah vast niet voor de bank gehaald. Ik denk dat er alleen een spits bij komt als bijvoorbeeld Fazli vertrekt.
Uth heeft blijkbaar meer tijd nodig dan men vooraf in geschat heeft en daar is opzich niks mis mee. Blijkbaar heeft die blessure van afgelopen seizoen er flink in gehakt. Over een week of twee kunnen bepaalde zaken er heel anders uit zien dan nu het geval is.

Heerenveen zal vooral op zoek moeten naar wat ervaring op het middenveld. Daarnaast zijn aanvallers broodnodig, ik ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen als ze Assaidi aan welke club dan ook verkopen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor winterzzz85 » 09-08-2012 09:25

Voetbalzone schreef:Assaidi neemt voorschot op overgang naar Ajax


Donderdag, 9 augustus 2012 om 07:20
Oussama Assaidi rekent op een transfer naar Ajax. De Telegraaf meldde woensdag dat de Amsterdammers een akkoord hebben bereikt met sc Heerenveen over een transfersom en dat alleen de persoonlijke eisen van Assaidi een overgang nog kunnen voorkomen. Het ochtendblad toont nu een foto, waarop te zien is dat de dribbelaar alvast een voorschot neemt op zijn transfer.

De 23-jarige Assaidi trok in het filiaal van Accent Sport in de hoofdstedelijke J.P. Heijestraat al het Ajax-shirt aan. Breed glimlachend poseerde hij in het shirt van zijn vermoedelijk nieuwe werkgever voor de camera's op de mobiele telefoons van diverse Ajax-fans. Deze donderdag gaat Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, weer in gesprek met Assaidi's zaakwaarnemer Mino Raiola.
De vleugelaanvaller zelf wacht geduldig op meer nieuws. Assaidi is met Heerenveen afgereisd naar Roemenië voor de return tegen Rapid Boekarest en kan, zo wijzen de nieuwe UEFA-regels uit, zonder problemen in actie komen: spelers die in de voorrondes of play-offs (van de Champions League of de Europa League) hebben gespeeld, kunnen in het hoofdtoernooi meedoen met hun nieuwe club, zowel in de Europa League als in de Champions League. Assaidi begint desondanks naar verwachting op de bank.


Dat is dus zo goed als zeker, tenzij men aan het Photoshoppen is geslagen.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Superfries88' » 09-08-2012 10:58

Het verhaal roept ook bij mij vraagtekens op. Assaidi is gisterochtend met Heerenveen naar Boekarest vertrokken, dus de vermeende foto moet al eerder zijn genomen. Waarom duikt deze foto dan nu pas op? Bovendien zie je alleen het hoofd plus het bovenste gedeelte van het shirt, waarbij de foto niet van hoog niveau is. Als Assaidi breeduit op de foto was gegaan, was dat dan niet eerder uitgelekt en zou de bewijslast niet groter zijn?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Janstra » 09-08-2012 11:07

Als ik het stuk zo lees moeten er meerdere foto's zijn, zelfs de winkel waar het gebeurd is staat erbij. Om eerlijk te zijn maakt het mij niet zoveel uit, maar slim vind ik het niet.
Breed glimlachend poseerde hij in het shirt van zijn vermoedelijk nieuwe werkgever voor de camera's op de mobiele telefoons van diverse Ajax-fans.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 09-08-2012 11:42

Superfries88' schreef:Het verhaal roept ook bij mij vraagtekens op. Assaidi is gisterochtend met Heerenveen naar Boekarest vertrokken, dus de vermeende foto moet al eerder zijn genomen. Waarom duikt deze foto dan nu pas op? Bovendien zie je alleen het hoofd plus het bovenste gedeelte van het shirt, waarbij de foto niet van hoog niveau is. Als Assaidi breeduit op de foto was gegaan, was dat dan niet eerder uitgelekt en zou de bewijslast niet groter zijn?

De foto was al eerder opgedoken, volgens mij zelfs afgelopen weekend al. onder andere op Ajax netwerk en al op 4 augustus op dit forum http://mountakhab.net/forum/index.php?s=0eafa9546a71b3d6cb2fc803921368e7&showtopic=41443&st=1400.
Door kwam ik op door met de url link van de foto op images te googelen.

Verder vind ik de foto wel degelijk echt overkomen:

Afbeelding
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Jeroen » 09-08-2012 13:24

Vooral niet zo slim voor hemzelf. De transfersom is al vrijwel rond, hij hoeft alleen nog maar salaris te onderhandelen. Met deze foto kan daar wel een paar ton vanaf...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten