Oussama Assaidi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Flying Tilster » 29-07-2012 23:45

Frisian Viking schreef:Ajax doet nu wat hetzelfde met Van der Wiel. Ik vind dat uitstekend lange termijn beleid.


Bij Ajax lopen er waarschijnlijk 4 talentvolle rechtsbacks om, waarbij Van Rhijn een pareltje is. In mijn ogen zal Van der Wiel dan ook niet gemist worden als naar de bank gedirigeerd zou worden. Bij ons ligt dat een tikkeltje anders. Bovendien heeft die jongen gewoon een contract tot een bepaalde periode getekend dat de club hem voorgelegd heeft. Als hij dan besluit zijn contract niet te willen verlengen dient hij dus zijn contract gewoon uit. Ik zou niet weten waarom we hem dan niet meer zouden moeten opstellen. Moet hij dan verplicht naar Galatasaray omdat wij geld willen zien? Bullshit.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 30-07-2012 09:57

Het gebeurt wel vaker dat clubs dit doen. Of bijtekenen, of verkocht worden en anders maar op de bank. Ajax maakt vd Wiel nu ook duidelijk wat ze willen.

Zou Heerenveen ook met Assaidi kunnen doen. De clubs zijn er al uit, maar puur door die bizarre salariseisen is er nog geen contract.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 30-07-2012 10:28

Knipecity schreef: maar puur door die bizarre salariseisen is er nog geen contract.


Hebben ze jou gebeld om te zeggen waardoor de transfer nog niet is gerealiseerd?

Is het wel eens bij je opgekomen dat het overlijden van zijn vader er wel eens tot zou kunnen leiden dat Oussama eerst bij zijn moeder wil blijven? Oussama is altijd een beetje een moederskindje geweest. Hij is bij mijn weten de oudste zoon. Als hij nu naar Turkije vertrekt, zo 4 weken na het overlijden van zijn vader, dan laat hij zijn moeder met alle problemen zitten. Zijn broertje zal hier nog op school zitten enz. Ik weet niet hoeveel mevrouw Assaidi deed/doet in de maatschappij, maar ik kan me voorstellen dat Oussama eerst bij haar wil blijven. Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn hoofd halen om een maand na het overlijden van mijn vader meer dan 2000 kilometer verderop te gaan wonen en werken.

Zeg niet dat dit de reden is dat de transfer spaak liep, maar het zou volgens mij een logische reden zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor oldtimer » 30-07-2012 10:33

Zou best kunnen, maar hoe valt dat dan te rijmen met die ( heb ik begrepen tenminste ) hogere salariseisen?
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 30-07-2012 10:35

oldtimer schreef:Zou best kunnen, maar hoe valt dat dan te rijmen met die ( heb ik begrepen tenminste ) hogere salariseisen?


Ook dat maar dan ga je toch sowieso niet praten met zo'n club? Of als ze toch een buitensporig salaris willen betalen ga ik toch maar, zoiets?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 30-07-2012 10:58

Squerrel schreef:Ook dat maar dan ga je toch sowieso niet praten met zo'n club? Of als ze toch een buitensporig salaris willen betalen ga ik toch maar, zoiets?


Volgens mij was hij in gesprek met Galatasaray voordat zijn vader stierf. Dus hij kan heel goed besloten hebben hier te blijven nu. Niemand heeft gezegd dat het afgeketst is op zijn salariseisen behalve wat roddeljournalisten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 30-07-2012 11:02

Heerenveen rules schreef:Volgens mij was hij in gesprek met Galatasaray voordat zijn vader stierf. Dus hij kan heel goed besloten hebben hier te blijven nu. Niemand heeft gezegd dat het afgeketst is op zijn salariseisen behalve wat roddeljournalisten.


Precies, dat wilde ik zeggen. Ik beweer niet dat het zo is, maar het zou zomaar kunnen. Misschien hebben ze geprobeerd de zaak te rekken, zodat Assaidi tijd had om te beslissen wat hij verstandig achtte.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Hielke » 30-07-2012 11:03

Volgens mij wil Oussama diep in zijn hart helemaal niet naar het buitenland en is hij alleen in deze situatie verzeild geraakt omdat zijn zaakwaarnemer hem het hoofd op hol heeft gebracht. Goede zaak de transfer naar Galatasaray alsnog is afgeketst. Dat zou een buitengewoon onverstandige keuze zijn geweest. Ik heb de indruk dat hij naar Ajax wil, maar bij ons blijft als die club zich niet meer serieus meldt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Jurruh » 30-07-2012 18:52

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nog voor Assaidi gaat. Die hebben Boerrigter en daarachter Fischer die zich prima ontwikkelt voor de linksbuitenpositie. En op rechts vind ik Assaidi toch een stukje minder.
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor TWR22 » 02-08-2012 07:45

Als Assaidi vanavond speelt, kan ie voor een nieuwe club niet meer Europees spelen toch? Oftewel, als ie speelt maakt hij zich op slag onaantrekkelijk voor heel veel clubs?

Nou, dan speelt ie niet ... zal ie niet mogen van zijn zaakwaarnemer.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Calimero » 02-08-2012 08:25

TWR22 schreef:Als Assaidi vanavond speelt, kan ie voor een nieuwe club niet meer Europees spelen toch? Oftewel, als ie speelt maakt hij zich op slag onaantrekkelijk voor heel veel clubs?

Nou, dan speelt ie niet ... zal ie niet mogen van zijn zaakwaarnemer.

Onjuist, elke club moet in de volgende ronde spelers opnieuw inschrijven. Nieuwe regelgeving, hij kan dus gewoon uitkomen voor Heerenveen en daarna alsnog naar een andere club verkassen die Europees speelt.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Knipecity » 02-08-2012 08:53

Mooi scenario; Assaidi speelt hier tot de winter en speelt fantastisch. In de winter vechten clubs om zijn gunsten en we vangen daardoor toch nog twee miljoen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 02-08-2012 09:15

Ja, en daarna trekken we lekker geen vervanger aan omdat de directie (net te lang) denkt nog wel even de tijd te hebben. waardoor we moeten knokken tegen playoffs degradatie in plaats van tot het uiterste vechten om een ticket voor playoffs Europa League. Assaidi is de enige met Djuricic en Gouweleeuw die glans geeft aan deze selectie. Als we 1, of meerdere, van hen ook nog eens kwijtraken vrees ik helemaal het ergste voor komend jaar. Nu niet meer verkopen (hele seizoen niet), ik heb geen enkel vertrouwen meer in de directie dat ze een capabele vervanger halen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Ebiede » 02-08-2012 17:55

Assaidi ziek, ik geloof het niet.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Silver » 02-08-2012 21:49

Las ergens dat hij op de club kwam met 38 graden koorts, dat ie onderzocht is en dat er geconcludeerd is dat ie niet kon spelen.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-08-2012 06:31

Ja, hij zal zijn Ramadandiner 's nachts om 3 uur wel op een koud balkon in een ontbloot bovenlijf genuttigd hebben om een verhoging te veroorzaken.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Ebiede » 03-08-2012 08:15

En daar is het achterbakse volk uit Amsterdam weer. Prima 4 miljoen en anders valt er niet te praten. Kunenn ze weer lekker janken.

Ajax meldt zich bij Heerenveen voor aanvaller Assaidi
03/08/2012 09:07

Ajax heeft zich officieel gemeld bij SC Heerenveen voor Oussama Assaidi (23). De vleugelaanvaller ontbrak donderdagavond nog bij het Europa League-duel van de Friezen met Rapid Boekarest (4-0, derde voorronde).

Assaidi maakte deel uit van de uiterst succesvolle aanval, die vorig seizoen furore maakte bij Heerenveen. Hij zag hoe zijn collega's Bas Dost en Luciano Narsingh al vertrokken naar respectievelijk VfL Wolfsburg en PSV.

Lang leek Assaidi zelf op weg naar de Turkse grootmacht Galatasaray. De Friezen waren er al uit met de club, maar een persoonlijk akkoord bleef uit. Heerenveen bereikte ook al een akkoord met Spartak Moskou, maar ook met de Russen kwam het nog niet tot een overgang.

Bij Ajax is Assaidi de gewenste aanvallende versterking. De linksbuiten beschikt nog over een tot medio 2013 doorlopende verbintenis. Ajax en Heerenveen deden eerder deze zomer al zonder succes zaken. De Amsterdammers wilden Narsingh naar Ajax halen, maar weigerden de hoofdprijs te betalen.

Donderdag ontbrak Assaidi bij Heerenveen vanwege griep. Tevens speelden de gevolgen van de ramadan hem parten, waardoor hij in het Europese duel verstek liet gaan
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 03-08-2012 08:34

Ebiede schreef:En daar is het achterbakse volk uit Amsterdam weer. Prima 4 miljoen en anders valt er niet te praten. Kunenn ze weer lekker janken.

Ajax meldt zich bij Heerenveen voor aanvaller Assaidi
03/08/2012 09:07

Ajax heeft zich officieel gemeld bij SC Heerenveen voor Oussama Assaidi (23). De vleugelaanvaller ontbrak donderdagavond nog bij het Europa League-duel van de Friezen met Rapid Boekarest (4-0, derde voorronde).

Assaidi maakte deel uit van de uiterst succesvolle aanval, die vorig seizoen furore maakte bij Heerenveen. Hij zag hoe zijn collega's Bas Dost en Luciano Narsingh al vertrokken naar respectievelijk VfL Wolfsburg en PSV.

Lang leek Assaidi zelf op weg naar de Turkse grootmacht Galatasaray. De Friezen waren er al uit met de club, maar een persoonlijk akkoord bleef uit. Heerenveen bereikte ook al een akkoord met Spartak Moskou, maar ook met de Russen kwam het nog niet tot een overgang.

Bij Ajax is Assaidi de gewenste aanvallende versterking. De linksbuiten beschikt nog over een tot medio 2013 doorlopende verbintenis. Ajax en Heerenveen deden eerder deze zomer al zonder succes zaken. De Amsterdammers wilden Narsingh naar Ajax halen, maar weigerden de hoofdprijs te betalen.

Donderdag ontbrak Assaidi bij Heerenveen vanwege griep. Tevens speelden de gevolgen van de ramadan hem parten, waardoor hij in het Europese duel verstek liet gaan


Je hebt geen bron geplaatst, en ik ben daar wel erg benieuwd naar. Het ziet er namelijk niet uit als een serieus bericht.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Squerrel » 03-08-2012 08:35

VI
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Podium3 » 03-08-2012 09:12

Prima maar dan nu maar de hoofdprijs, wij willen assaidi immers liever behouden, wij hebben assaidi nog een jaar hier en dan gratis weg dan nu 2 miljoen. Ik zeg vraagprijs 5,5 miljoen.
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 03-08-2012 09:19

Hansma heeft al gereageerd. Hij zegt dat Ajax zich 2 weken geleden heeft gemeld, dat ze er toen niet uitkwamen, en dat Heerenveen zich er nu niet meer mee bezig houdt. Ajax heeft de interesse dus niet hernieuwd. Waarschijnlijk is VI gewoon nu pas op het spoor gekomen dat Ajax zich officieel bij Heerenveen had gemeld. Dit is dus niet iets nieuws.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Hielke » 03-08-2012 09:20

Kon je op wachten. De Studio Sport-scouts uit Amsterdam hebben er weer eentje ontdekt. Uit het gedrag van Assaidi viel al op te maken dat dit eraan zat te komen. Walgelijk om je dan gewoon ziek te melden, bah! Als Feyenoord uit de Champions League vliegt, krijgt Ajax een paar miljoen extra en vrees ik dat de deal wel rondkomt. Toch hoop ik dat we deze geweldenaar nog een jaartje langer kunnen houden. We hebben hem keihard nodig.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Janstra » 03-08-2012 09:29

Hielke schreef: Walgelijk om je dan gewoon ziek te melden, bah!

Hij was gewoon ziek. Van Basten dacht ook al dat hij niet ziek was, maar de medische staf heeft hem onderzocht en hij had koorts.
Laatst bijgewerkt door Janstra op 03-08-2012 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 03-08-2012 09:34

Hielke schreef:Kon je op wachten. De Studio Sport-scouts uit Amsterdam hebben er weer eentje ontdekt. Uit het gedrag van Assaidi viel al op te maken dat dit eraan zat te komen. Walgelijk om je dan gewoon ziek te melden, bah! Als Feyenoord uit de Champions League vliegt, krijgt Ajax een paar miljoen extra en vrees ik dat de deal wel rondkomt. Toch hoop ik dat we deze geweldenaar nog een jaartje langer kunnen houden. We hebben hem keihard nodig.


Misplaatste reactie Hielke, beter lezen. Ajax heeft zich 2 weken terug al gemeld, kon er toen niet uitkomen met Heerenveen, en dat was het. Er is geen sprake van dat Ajax zich nu opnieuw heeft gemeld.

Bovendien is er gister al aangegeven dat Assaidi echt ziek was, hij is onderzocht door de medische staf en naar huis gestuurd.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Hielke » 03-08-2012 09:44

Sorry, dat had ik niet meegekregen. Wonderlijk toeval dan. Neemt niet weg dat het vrees ik een kwestie van tijd is voordat Ajax zich opnieuw meldt. Die teksten van Hansma zeggen mij in dit geval niet zo veel.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-08-2012 09:59

Haha, wat een loosers die Amsterdammers. Narsingh ging liever naar Eindhoven en nu op naar de volgende vleugelspeler.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 03-08-2012 10:21

Waarom loosers? Ik denk dat Assaidi een betere keuze voor hun is dan Narsingh, en aangezien ze imiddels al een rechtsbuiten erbij hebben begrijp ik wel dat ze het proberen. Maar laten we in godsnaam hopen dat hij nu niet meer vertrekt. Heb er nog steeds weinig vertrouwen in dat ze dan een goeie vervanger halen. We zullen hem nog erg hard nodig hebben. Gister was natuurlijk fantastisch, maar zo weinig tegenstand gaan we niet heel het seizoen krijgen. En die Tannane maakte op linksbuiten bijzonder weinig indruk vond ik.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Otsje P » 03-08-2012 10:26

Superfries1983 schreef: En die Tannane maakte op linksbuiten bijzonder weinig indruk vond ik.


Vond hem voor een 18 jarige debutant zeker geen slechte indruk maken. In de oefenwedstrijden heeft hij al aangetoond wel wat te kunnen vanuit de dribbel. Bovendien heeft hij over het algemeen weinig balverlies. En dat is voor een vleugelspeler van zijn leeftijd uitzonderlijk. Bovendien heeft hij een behoorlijk overzicht. In de 1e helft dribbelde hij zich een keer schitterend vrij, maar in plaats van zelf te schieten gaf hij een prima bal op Ziyeck. Helaas schoot Hakim vervolgens iets te wild over. Tananne lokte ook nog handig een vrije trap uit op randje 16. Wederom vanuit een gevaarlijke dribbel. Hij was niet weergaloos of zo, maar vind hem voor een 18 jarige vrij volwassen spelen. Bovendien werkt hij hard en gaat hij zelfs de kopduels aan. Dat heb ik Narsingh en Assaidi nog nooit zien doen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor 1983 » 03-08-2012 10:40

Ik vind het in elk geval geen linksbuiten. Nou is Assaidi ook geen klassieke linksbuiten die een voorzet geeft, maar ik zie deze Tannane niet die acties maken zoals Assaidi vanaf deze positie. Ik zie in Tannane meer een middenvelder dan een buitenspeler. Ik vond hem gister op wat momenten na ook vrij matig. Dat is ook helemaal niet gek. Want zoals je al zegt, hij is inderdaad pas 18. Je kunt nog niet een heel jaar op zo'n jongen bouwen. Dus als hij Assaidi moet vervangen mocht die vertrekken dan hebben we m.i. een probleem.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Oussama Assaidi

Berichtdoor Calimero » 03-08-2012 11:07

Zo raar is dat toch niet? Ze moeten over een maand tegen ons, bij AZ willen ze al een verdediger hebben dus om ons proberen te ontsporen is het een aanvaller ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten