Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lipton » 15-07-2012 21:17

Mooi dat de jeugdopleiding nu echt zijn vruchten begint af te werpen, na enorm veel investeren in tijdperken van Riemer en Yme beginnen er nu structureel goede jeugdspelers zich aan te dienen.

Narsingh is een leuke speler, maar niet direct iemand waarvoor je naar het stadion komt. Ik ben blij dat hij naar PSV gaat, echt een mooie stap voor hem. Hij is bijna 22, en dus nog jong, ik zie hem over een jaar of 2 wel in een grote competitie spelen. Hij is vrij uniek.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Vrieskist » 16-07-2012 07:52

Advocaat: 'Voorin nu meer mogelijkheden met Narsingh'
16/07/2012 08:28

PSV is dicht bij het aantrekken van Luciano Narsingh. Zondag bereikten de Eindhovenaren een akkoord met SC Heerenveen over de buitenspeler, die voor 4,1 miljoen euro over komt. PSV-trainer Dick Advocaat is blij met de transfer van Narsingh.

'Ik heb Luciano meegegeven dat hij een goede keuze moest maken. Ik denk wel dat hij dat heeft gedaan, ja', vertelt Advocaat in het AD. 'Met Narsingh erbij krijgen we voorin meer mogelijkheden. Tot op dit moment konden we in de aanval weinig variëren. Met hem erbij kunnen we wat meer schuiven.'

'Narsingh is 21 jaar en een zeer talentvolle speler. Niet voor niets heeft hij de nationale ploeg reeds gehaald, want bij Heerenveen deed Narsingh het uitstekend. Voor PSV is zijn komst een hele goede zaak. Nu is het kijken of hij ook het hogere niveau op kan pakken. Dat wordt interessant om te zien.'

Ajax was ook in de markt voor Narsingh, maar bood in de ogen van SC Heerenveen te weinig voor de aanvaller. De Amsterdammers weigerden ook te veel op te schuiven in de richting van de Friezen.

via: http://www.vi.nl/nieuws/224379/Advocaat-Voorin-nu-meer-mogelijkheden-met-Narsingh.htm

Een dezer dagen komt dit wel helemaal rond dus.

Daarnaast las ik ook nog dat Ajax weer een last-minute bod heeft gedaan, dat door Hansma is geweigerd omdat ze al rond waren met PSV.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 16-07-2012 08:31

Heerenveen rules schreef: Dit bedrag kan geheel geinvesteerd worden want de Dost miljoenen liggen er ook nog. Nu werken aan de aanval! We mogen nu wat verwachten als aankopen.


Reken daar nu maar niet op, want dan wordt je weer teleurgesteld. Heerenveen zal zijn best doen om een vleugelversterking te regelen, maar daar kan ze geen kapitalen voor betalen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 16-07-2012 08:40

Je moet altijd kijken wat je netto overhoudt. Basje bruto 7 miljoen? Narsingh ruim 4 miljoen, maakt 11 miljoen Bruto. (Gaat nog wat opledingsvergoeding van hem naar Ajax, haha wordt Ajax er toch nog wat beter van.

Netto houd je misschien 7-8 miljoen over? Van wat ik begrijp kan slechts een paar miljoen gebruikt worden, maar ik verwacht momenteel geen spelers die duurder zijn dan 1-2 miljoen en zelfs dat doen ze liever niet. Transfervrij of paar ton is nu de sport.

Neemt niet weg dat er voorin echt wat bij moet want je kan gerust stellen dat we op dit moment niet 1 zekerheidje voorin hebben lopen. Allemaal spelers waarvan je moet afwachten hoe ze zich ontwikkelen; Valpoort, Uth, VLP, Tannane, Fazli of die, naar mijn idee gewoon niet subtop zijn; Amoah.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-07-2012 11:26

De club kan het niet maken naar de seizoenkaarthouders om de selectie niet te versterken voorin. We zijn Dost en Narsingh al kwijt, al 40 doelpunten. Dan kun je niet aankomen zetten met hetgeen er nu loopt. Miljoenen geincasseerd en dan geen kwaliteit halen. Ik verwacht op zeer korte termijn wel het nodige. Hansma zei laatst nog dat ze een lijstje van spelers hadden klaarliggen indien er spelers vertrokken.

Dus actie zou ik zeggen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 16-07-2012 12:01

Mooi, 4 tot 4,5 miljoen is een prima prijs voor iemand met minder dan een jaar contract. Snap niet waar PSV het geld vandaan haalt, en ze nemen een enorm risico aangezien ze geen Champions League spelen en ngo niks hebben verkocht. De druk neemt daar alleen maar meer en meer toe, ze moeten nu echt. Maar dat is alleen maar mooi, laat die kut club maar verder in shit zakken. Ik denk dat Narsingh het serieus heel moeilijk gaat krijgen daar, maar wens hem persoonlijk het allerbeste. Maar waarom duurt het nog zo lang, lees sinds gister al dat alles helemaal duidelijk is en er niks meer mis kan gaan. Maar definitieve bevestiging blijft nog steeds uit, die Raiola zal toch niet weer zitten stoken?
Hopelijk komt er snel een goede vervanger die er meteen staat.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 16-07-2012 12:17

Feanatieke schreef:Definitieve bevestiging is al lang gegeven

Narsingh tekent verbintenis voor vijf seizoenen bij PSV
16/07/2012 12:25

Nou al lang :roll:

En sites als vi en al helemaal dat feantastisch noem ik geen definitieve bevestiging. Voor mij is het pas definitief als psv het zelf meldt. Waarom is dat nog steeds niet het geval?
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 16-07-2012 12:24

Presentatie is vanmiddag pas. De transfer is rond, alleen de formaliteiten moeten nog plaatsvinden.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor TORCIDA » 16-07-2012 12:52

prima deal, kom er maar in Robert, want dit heeft Veenstra fout gedaan?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 16-07-2012 13:00

Prima deal. Hopen op een goed jaar van PSV.

Hebben ze eindelijk wat centjes om uit te geven. Of zouden ze dit aangrijpen om de belastingclaim op te vangen van volgend jaar. Hoeven de prijzen van de kaartjes ook niet omhoog (zoals in lc wordt geopperd)
Laatst bijgewerkt door RobertDeVries op 16-07-2012 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 16-07-2012 13:02

TORCIDA schreef:prima deal, kom er maar in Robert, want dit heeft Veenstra fout gedaan?


Hansma saved Veenstra's ass :wink: Ben wel benieuwd naar die clausules, % bij doorverkoop, bedrag bij halen CL door PSV.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 16-07-2012 13:10

Stiffie schreef:Ben wel benieuwd naar die clausules, % bij doorverkoop, bedrag bij halen CL door PSV.


Het is in ieder geval 10% doorverkoop.

RobertDeVries schreef:Of zouden ze dit aangrijpen om de belastingclaim op te vangen van volgend jaar. Hoeven de prijzen van de kaartjes ook niet omhoog (zoals in lc wordt geopperd)


Als je niet wil dat de clubs naar de klote gaan door de regering dan zul je komende verkiezingen op de juiste partijen moeten stemmen. In ieder geval geen SP die wil dat er alleen nog maar contracten van een jaar gegeven kunnen worden. Maarja, daar zal in de komende periode nog genoeg over gesproken worden.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Eric » 16-07-2012 13:43

Feanatieke schreef:Overigens ben ik wel blij met de transfersom. Ruim vier miljoen euro is prima. Ik hoorde sommige dat hij 'vorig jaar veel meer had opgeleverd', maar ja, het zij zo. Dan hadden we dit jaar niet zo'n productieve Dost gehad.


Onzin natuurlijk, want als er daadwerkelijk het dubbele was geboden hadden ze hem wel verkocht denk ik. Gewoon een goede deal. De enige fout die is gemaakt is dat er niet eerder een vijfjaar contract is geboden, toen hij nog moest doorbreken zeg maar.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 16-07-2012 13:47

Eric schreef:
Onzin natuurlijk, want als er daadwerkelijk het dubbele was geboden hadden ze hem wel verkocht denk ik. Gewoon een goede deal. De enige fout die is gemaakt is dat er niet eerder een vijfjaar contract is geboden, toen hij nog moest doorbreken zeg maar.


Klopt, heel jammer, want dan hadden we ook 9 miljoen in de pocket gehad zoals Twente voor Ola John heeft ontvangen.
Maar goed, mooi dat een jongen uit eigen jeugd zo snel en goed is doorgebroken.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor SCHSCH » 16-07-2012 15:01

Het blijft natuurlijk jammer, maar een begrijpelijke keuze van hem.

Luciano bedankt voor de mooie Heerenveen periode !
SCHSCH
Nieuw talent
 
Berichten: 51
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:14

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 16-07-2012 15:22

SCHSCH schreef:Het blijft natuurlijk jammer, maar een begrijpelijke keuze van hem.

Luciano bedankt voor de mooie Heerenveen periode !

Das 1, nu Assaidi nog afronden en we kunnen verder.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 16-07-2012 15:32

sc Heerenveen en PSV hebben een akkoord bereikt over de transfer van Luciano Narsingh (21) naar PSV.

Luciano Narsingh kwam via AVV Zeeburgia en de jeugd van Ajax en AZ in 2006 naar de voetbalacademie van sc Heerenveen. Op 29 oktober 2008 debuteerde hij voor sc Heerenveen in de Eredivisie tegen Vitesse. Hij viel toen in voor Danijel Pranjic.

De vleugelaanvaller speelde 62 competitiewedstrijden voor sc Heerenveen, waarin hij dertien keer scoorde. Afgelopen seizoen was hij ‘de koning van de assists’ in de Eredivisie met twintig assists en scoorde hij acht maal. Ook werd hij geselecteerd voor de EK-selectie van het Nederlands elftal. Vanaf 2010 speelde Narsingh al in Jong Oranje.

Na afloop van het afgelopen seizoen gaf Narsingh, wiens contract bij sc Heerenveen doorliep tot en met 2013, te kennen toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. sc Heerenveen en Luciano Narsingh hebben vervolgens gekeken naar een mogelijke overstap naar een andere club. In PSV is de nieuwe club voor Luciano Narsingh gevonden.

sc Heerenveen is Luciano zeer erkentelijk voor zijn inzet en bijdragen voor de club. We gaan Luciano zeker missen, maar gunnen hem het allerbeste in de rest van zijn carrière.

directie sc Heerenveen


Kan naar oud-spelers topic.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 16-07-2012 16:10

Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 11-08-2012 22:27

In de eerste twee officiele wedstrijden van PSv compleet onzichtbaar. Net samenvatting van RKC-pSV gezien en zijn naam is niet een keer voorbijgekomen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Jannn » 11-08-2012 22:52

Ja dat viel me dus ook al op, aan de ene kant wel jammer maargoed wat doe je eraan
Jannn
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 05-07-2010 19:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 11-08-2012 23:08

Vorig seizoen heb ik wel eens geschreven dat Narsingh qua spel helemaal niet fantastisch rendeerde (let op: dat is iets heel anders dan slecht spelen). Hij heeft maar een paar wedstrijden echt een hoog niveau gehaald, regelmatig was hij ook lange tijd compleet onzichtbaar. Maar dan had hij een paar momenten waarop hij beslissend was, mede omdat Dost op een gegeven moment iedere bal tegen de touwen schoot. Narsingh heeft nu Lens als kompaan en zonder Toivonen is de kracht voor het doel nog minder. Dat is gewoon anders, dus opvallen is ook iets lastiger. Zeker bij een ploeg als PSV waar de verwachtingen weer hoger liggen.

Overigens is het niet zo dat Narsingh geen momenten had. In de eerste helft kwam hij net een stap te laat om Zoet te kunnen passeren, in de tweede helft verknalde een teamgenoot een zeer kansrijke positie door in buitenspelpositie de bal voor Narsingh weg te halen. Dat had anders een enorme mogelijkheid opgeleverd. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt met hem, mits hij gewoon de tijd krijgt om zich te laten gelden. Aanvallend staat PSV er gemiddeld genomen ook wel goed op, alleen defensief hebben ze niet in de gaten dat er echt wat bij moet.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 15-08-2012 21:13

Heeft net zijn eerste officiële interland goal gemaakt. Hij speelde ook een goede wedstrijd.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Surhuisterveen » 15-08-2012 21:15

En ook in de wedstrijd tegen Bayern Munchen maakte Luciano een doelpunt. Gewoon lekker zo doorgaan.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Calimero » 16-08-2012 09:47

Speelde inderdaad een hele goeie wedstrijd, duidelijk te zien dat Van Gaal het wel in hem ziet zitten. Heeft zijn stempel ook wel gedrukt gisteren.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor oldtimer » 16-08-2012 13:00

Moet zeggen dat ik, sinds hij hier niet meer speelt, toch met een ander oog naar hem keek.
Zo interessant vind ik het niet meer. Neemt niet weg dat hij het zeker aardig deed.
Goed idee trouwens om Robben weer eens op links te zetten.
Daar heeft hij gewoon meer mogelijkheden.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 16-08-2012 13:48

oldtimer schreef:Moet zeggen dat ik, sinds hij hier niet meer speelt, toch met een ander oog naar hem keek.
Zo interessant vind ik het niet meer. Neemt niet weg dat hij het zeker aardig deed.
Goed idee trouwens om Robben weer eens op links te zetten.
Daar heeft hij gewoon meer mogelijkheden.


Heb ik ook hoor, ik vond het geweldig om naar hem te kijken toen hij bij ons speelde. Maar het koelt af als een speler naar een andere club gaat.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Jannn » 16-08-2012 19:43

Ja dat is zo maar toch vind ik het mooi dat hij een plaatsje heeft veroverd bij oranje!
Jannn
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 05-07-2010 19:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 26-08-2012 14:50

Narsingh gepasseerd vanmiddag tegen groningen. Hij heeft het daar vooralsnog erg moeilijk en heeft er nog niets laten zien. Het is natuurlijk nog vroeg, maar het ziet er voorlopig nog niet goed uit en hier was ik al een beetje bang voor. Narsingh had voor zichzelf veel beter hier kunnen verlengen en nog 1 of 2 jaar doorgroeien bij Heerenveen. Die stap was dan vanzelf echt wel gekomen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Ago » 26-08-2012 18:26

Superfries1983 schreef:Narsingh gepasseerd vanmiddag tegen groningen. Hij heeft het daar vooralsnog erg moeilijk en heeft er nog niets laten zien. Het is natuurlijk nog vroeg, maar het ziet er voorlopig nog niet goed uit en hier was ik al een beetje bang voor. Narsingh had voor zichzelf veel beter hier kunnen verlengen en nog 1 of 2 jaar doorgroeien bij Heerenveen. Die stap was dan vanzelf echt wel gekomen.


Ach, de jongeman (1 jaar redelijk gespeeld bij sc Heerenveen) kan altijd nog adviseur van Assaidi worden.
Voor de rest ben ik bang dat hij in de vergetelheid raakt. Jammer, het was voor sc Heerenveen een nuttige voetballer, maar ook niet meer dan dat.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Blizzard » 26-08-2012 19:04

Ach ja... PSV heeft een brede selectie en dan kan het gebeuren dat er een keer gepasseerd of geroteerd wordt. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat PSV Matavz nog even in de etalage wil zetten kort voor het sluiten van de transfermarkt. Lens heeft het de afgelopen tijd uitstekend gedaan dus dan kan ik me voorstellen dat hij dan de voorkeur krijgt boven Narsingh. Luciano heeft genoeg kwaliteiten om gewoon bij PSV te slagen en ik denk ook dat hij nog wel een volgende stap gaat maken.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten