Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Zola » 11-07-2012 15:35

Tussen twee profclubs misschien maar tussen twee een profclub en een amateur club wordt zeker geen wedstrijdformulier gebruikt.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Kaz_SCH » 12-07-2012 19:28

Lijkt me wel hoor, er is ook gewoon een scheidsrechter van de KNVB om de wedstrijden te fluiten. Zal ook met verzekeringen van spelers te maken hebben.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor RobertDeVries » 12-07-2012 19:47

Kaz_SCH schreef:Lijkt me wel hoor, er is ook gewoon een scheidsrechter van de KNVB om de wedstrijden te fluiten. Zal ook met verzekeringen van spelers te maken hebben.

Idd. Scheidsrechter moet gewoon wedstrijdverslagen bij de KNVB indienen, dus ook met een wedstrijd formulier. Spelers kunnen op basis van deze verslagen ook gewoon een officiële schorsing van de KNVB opgelegd krijgen.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor ProudFrisian! » 13-07-2012 09:29

En hij is weer terug voor een jaartje..
ProudFrisian!
Selectiespeler
 
Berichten: 278
Geregistreerd op: 05-04-2009 15:35
Woonplaats: Harlingen

Gianni Zuiverloon

Berichtdoor HUNTELAAR » 13-07-2012 09:43

sc Heerenveen huurt Gianni Zuiverloon voor een jaar van Mallorca
Gepubliceerd op 13 juli 2012

sc Heerenveen huurt voor het komend seizoen verdediger Gianni Zuiverloon van RCD Mallorca. Zuiverloon speelde eerder twee seizoenen voor sc Heerenveen (2006-2008). De 25-jarige rechtsback kwam 60 competitieduels in actie voor sc Heerenveen en kroonde zich in 2007 tot Europees kampioen met Jong Oranje. In 2008 vertrok hij naar West Bromwich Albion in de Premier League. Zuiverloon speelde meer dan zestig duels voor de Engelse club en werd ook een korte periode verhuurd aan Ipswich Town.


In juli 2011 kwam Zuiverloon transfervrij naar RCD Mallorca, de Spaanse club uit de Primera División. Hij debuteerde vorige zomer voor Mallorca uitgerekend in het oefenduel tegen sc Heerenveen. Onder trainer Michael Laudrup was Zuiverloon een vaste waarde, maar na het vertrek van de Deense trainer belandde hij op de bank.

Zuiverloon werd maandag medisch gekeurd en hield zich de afgelopen dagen al fit in Heerenveen. Hij sluit per direct aan bij de selectie van Marco van Basten, die momenteel op trainingskamp op Terschelling is.


sc-heerenveen.nl
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor RobertDeVries » 13-07-2012 09:48

Eindelijk een creatieve oplossing met een idee erachter.
Waarschijnlijk zeer creatief om moeten gaan met gelden. Goed gedaan.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Superfean4 » 13-07-2012 10:13

goede oplossing van de club. het is ook een speler die weer een stukje ervaring met zich mee brengt
en hij kent natuurlijk de club.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Avatar gebruiker
Superfean4
Basisspeler
 
Berichten: 912
Geregistreerd op: 29-03-2011 16:39
Woonplaats: Langs de Luts

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor oldtimer » 13-07-2012 10:33

Superfean4 schreef:goede oplossing van de club. het is ook een speler die weer een stukje ervaring met zich mee brengt
en hij kent natuurlijk de club.


De club wel, maar uit de periode dat hij hier speelde is m.i alleen VDB nog over.
Zo snel gaat dat dus.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Skopperij » 13-07-2012 10:52

Het blijft opmerkelijk: destijds was niemand teleurgesteld dat hij vertrok; nu is bijna iedereen positief. Een jonge speler die terug komt bij Heerenveen is in drie jaar tijd geen stap opgeschoten. Dat is op zichzelf geen goed teken. Zuiverloon is een normale back met drang naar voren die af en toe een mannetje laat lopen. Niets mis mee, maar de vlag hoeft niet uit.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor 1983 » 13-07-2012 10:58

De vlag gaat toch ook helemaal niet uit? We weten allemaal heus dat we niet een topper binnen hebben gehaald. Maar we weten ook allemaal dat Zuiverloon hier heeft laten zien voor ons een prima back te zijn die niet onder heeft gedaan voor de net vertrokken Janmaat. M.i. een prima oplossing die niet al teveel geld zal kosten en waarmee we er niet op achteruit zullen gaan. Daarom de vooral positieve reacties.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Skopperij » 13-07-2012 11:02

De oplossing is niet verkeerd, maar ik vind het grappig dat dezelfde speler nu veel positiever wordt beoordeeld als toen, terwijl niets erop wijst dat hij beter is geworden. We gaan zien wat het wordt.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor du longhi » 13-07-2012 11:07

Een jonge speler die terug komt bij Heerenveen is in drie jaar tijd geen stap opgeschoten.


Ben ik niet met je eens. Hij heeft 60 wedstrijden PL in de benen. Heeft met betere selecties getraind en een bankrekening waar (naar alle waarschijnlijkheid) jij en ik u tegen zeggen.

Ik denk (hoop) dat er nu een betere Zuiverloon staat dan drie jaar geleden.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-07-2012 11:10

Ik ben helemaal niet voor huurcontructies tenzij er een optie tot koop bij zit. Dat lijkt er niet bij te zitten. Erg jammer. Dan moet je volgend jaar weer op zoek. Want waarom zou Doke Schmidt bij de beloften een betere back worden?

Zuiverloon past hier prima, ik vind hem een goede back. Die schoonheidsfoutjes zijn er vast wel wat uit. Maar dat hij gehaald is is een goede zaak.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Knipecity » 13-07-2012 11:28

Skopperij schreef:De oplossing is niet verkeerd, maar ik vind het grappig dat dezelfde speler nu veel positiever wordt beoordeeld als toen, terwijl niets erop wijst dat hij beter is geworden. We gaan zien wat het wordt.

Ik was wel positief over Zuiverloon en vond hem altijd prima. Dat hier een hoop mensen negatief waren zegt niks. Die liepen ook te zeiken op Pranjic en Alves als ze de kans kregen....

Zuiverloon is voor subtop Nederland een meer dan prima back en geen verzwakking tov Janmaat.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor abegoal » 13-07-2012 11:37

Skopperij schreef:De oplossing is niet verkeerd, maar ik vind het grappig dat dezelfde speler nu veel positiever wordt beoordeeld als toen, terwijl niets erop wijst dat hij beter is geworden. We gaan zien wat het wordt.


3 jaar ervaring!

Het kan niet anders dan dat hij daar beter door is geworden. De reden dat hij niet speelt bij Mallorca is de nieuwe trainer, die kan zijn besluit op vele zaken genomen hebben. Maar 2 verschillende competies meemaken, waaronder de hoog aangeschreven Premier League, lijkt me uitstekend voor zijn ontwikkeling. Daarbovenop ben je 3 jaar ouder en denk ik ook veel minder wisselvallig dan in zijn vorige periode bij Heerenveen.

We zullen zien.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor AllardP » 13-07-2012 11:38

Zuiverloons zwakke plek bij Heerenveen was dat hij verdedigend nog wel eens stond te tukken. Dat heeft niets met vaardigheden te maken, maar alles met concentratie en dat verbetert met de jaren. Die Engelse ervaring komt zeker van pas.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Knipecity » 13-07-2012 11:50

abegoal schreef:
3 jaar ervaring!

waaronder de hoog aangeschreven Premier League,

We zullen zien.


Grappig dat je dit zegt. Ik schat de Primera Division toch hoger in dan de Premier League, gezien ook europese resultaten over de hele linie. Barca en Real Madrid zijn normaalgesproken van een, veel, hoger niveau dan de top in Engeland. En kom nu niet met het afbraakvoetbal van Chelsea aan ;-)

Maar goed, is andere discussie.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lipton » 13-07-2012 11:55

Gianni speelde net als Raitala tegen Barcelona, ook best wel een ervaring. Is weer eens wat anders als sc Heerenveen - RKC
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor abegoal » 13-07-2012 11:56

@Knipecity

2008/09 West Bromwich Albion 33 0 Premier League
2009/10 West Bromwich Albion 30 4 First Division
2010/11 West Bromwich Albion 2 0 Premier League
2010/11 Ipswich Town 4 0 First Division
2011/12 Real Mallorca 9 0 Primera Division


Je hebt wel gelijk, maar hij heeft natuurlijk veel meer ervaring in Engeland!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Fladian » 13-07-2012 12:12

En ongeacht of hij beter is geworden of niet, hij is denk ik wel een van de beste keuzes die je kan maken op basis van communicatie. Bovendien weet je wat je aan hem hebt en dat is wel eens anders geweest.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Superfries88' » 13-07-2012 12:33

Heerenveen rules schreef:Ik ben helemaal niet voor huurcontructies tenzij er een optie tot koop bij zit. Dat lijkt er niet bij te zitten.


Volgens de VI van deze week is het juist wel de bedoeling dat Zuiverloon over een jaar kan worden overgenomen.

Ik was nooit zo gecharmeerd van Zuiverloon, vond hem altijd nogal nonchalant en wisselvallig. Hij heeft bovendien na een sterke start bij WBA een serieuze terugval gehad op sportief gebied. Ik moet nog zien of hij echt stukken beter is dan destijds. Niettemin wens ik hem veel succes toe.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Surhuisterveen » 13-07-2012 13:43

1,5 jaar geleden volgde Ferguson (Man Utd) hem, nu zit ie bij ons. We concureren met de echte top :wink:
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Royce_SCH » 13-07-2012 13:43

Verstandige keus van Heerenveen om Zuiverloon te contracteren voor dit seizoen. Een jaar op huurbasis en als het van beide kanten bevalt dat kan je Zuiverloon een contract aanbieden. Mocht Zuiverloon toch wat tegenvallen dan kan je verder kijken en heeft het Heerenveen niks gekost. Mocht Zuiverloon zijn niveau van zijn vorige periode bij Heerenveen evenaren dan heeft Heerenveen er een goede aan, wellicht nog meer als Janmaat. Op dit moment weet ik niet hoe hij er conditioneel voor staat maar hij heeft natuurlijk de afgelopen jaren genoeg ervaring opgedaan. Het lijkt mij een prima rechtsback voor Heerenveen en hopelijk is hij een echte meerwaarde voor dit team!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Squerrel » 13-07-2012 15:28

Royce_SCH schreef:Mocht Zuiverloon zijn niveau van zijn vorige periode bij Heerenveen evenaren dan heeft Heerenveen er een goede aan, wellicht nog meer als Janmaat.


Nou ik hoop toch eerlijk gezegd wel dat ie wat beter is geworden. Zo enorm goed was ie niet hoor in die tijd, vooral verdedigend niet.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Erwin4ever » 13-07-2012 16:45

Ik ga er van uit dat hij zeker veel geleerd heeft in sterke competities. Dat Man U. interesse had en Mallorca hem destijds gehaald heeft zegt mij meer dan dat hij na de trainerswissel weinig meer speelde daar. Zeker in die regio's willen nieuwe trainers graag een statement maken door ( net ) door de vorige trainer gehaalde spelers af te serveren.
Voorlopig ben ik blij met z'n komst!!!

En eh, Squerrel, wordt tijd voor een nieuw onderschrift....... :wink: :erm:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor RobertDeVries » 13-07-2012 17:40

Royce_SCH schreef:Verstandige keus van Heerenveen om Zuiverloon te contracteren voor dit seizoen. Een jaar op huurbasis en als het van beide kanten bevalt dat kan je Zuiverloon een contract aanbieden. Mocht Zuiverloon toch wat tegenvallen dan kan je verder kijken en heeft het Heerenveen niks gekost. Mocht Zuiverloon zijn niveau van zijn vorige periode bij Heerenveen evenaren dan heeft Heerenveen er een goede aan, wellicht nog meer als Janmaat. Op dit moment weet ik niet hoe hij er conditioneel voor staat maar hij heeft natuurlijk de afgelopen jaren genoeg ervaring opgedaan. Het lijkt mij een prima rechtsback voor Heerenveen en hopelijk is hij een echte meerwaarde voor dit team!

Ik denk dat dat contract er helaas niet in zal zitten, tenzij er in de valkuil van het private spelers eigendom getrapt gaat worden.
Zuiverloon speelde in spanje voor bijna miljoen euro netto (in nederland bijna 2 mio bruto). Ik denk niet dat Heerenveen dat in zijn eentje op gaat hoesten.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Stiffie » 13-07-2012 18:27

Wat een geneuzel over dat Zuiverloon in zijn eerste periode geen indruk maakte. Dat deed hij wel degelijk. Hj speelde hier op zijn 19e al makkelijk in het eerste en in Jong Oranje terwijl bijna al de jongens van die leeftijd nog bij de beloftes meehobbelen. In zijn 2e jaar was hij zelfs zo goed dat een PL hem ophaalde voor een miljoen of 5.

Echt een hele mooie versterking!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lardy » 13-07-2012 18:48

Er zit overigens geen optie bij deze huur. Nou maakt dat ook niet uit aangezien wij em toch niet kunnen betalen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Knipecity » 13-07-2012 21:18

Stiffie schreef:Wat een geneuzel over dat Zuiverloon in zijn eerste periode geen indruk maakte. Dat deed hij wel degelijk. Hj speelde hier op zijn 19e al makkelijk in het eerste en in Jong Oranje terwijl bijna al de jongens van die leeftijd nog bij de beloftes meehobbelen. In zijn 2e jaar was hij zelfs zo goed dat een PL hem ophaalde voor een miljoen of 5.

Echt een hele mooie versterking!

Precies, speelde van zijn 19-21e bij ons en maakte toen wel eens verdedigend een foutje, goh... Vreemd voor iemand van die leeftijd. 4 jaar later heeft hij PL en PD ervaring en zal hij er niet minder op zijn geworden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor vries153 » 13-07-2012 22:06

ach voor bepaalde mensen is het nooit goed genoeg zelfs als messi hier zou komen spelen , heb je nog van die zeikerds die weer ergens een probleem mee hebben ( te klein, mist teveel kansen etc etc)
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten