Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Vrieskist » 10-07-2012 14:48

Ik vind > 3,5mln zeker geen habbekrats.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor ---E--- » 10-07-2012 14:51

Ik wel als ik dat vergelijk met het bedrag dat Ajax kreeg voor Jan Vertonghen.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lipton » 10-07-2012 14:58

De situatie is simpel: op dit moment bied PSV (veel) meer dan Ajax, dus dan is het logisch dat Heerenveen niet gaat onderhandelen met Ajax.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Squerrel » 10-07-2012 15:10

Superfries88' schreef:
.
"Maar Raiola, wiens verhouding met Assaidi vrij onduidelijk is


Als ik dit lees denk ik, HUH wat?? Is dat zou zijn zakenwaarnemer of is die gast gewoon echt van de ratten besnuffelt?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-07-2012 15:13

Gewoon niet meer onderhandelen met welke club dan ook zolang die Raiola hem behartigd. Geen cent gunnen die draak. Heb vele verhalen gehoord dat deze man alleen maar voor zijn eigen centen bezig is. Hij sleept er alleen het beste uit voor zichzelf. Hij is zijn eigen balangenbehartiger.

Dit was te verwachten met zo'n 'zaakwaarnemer'. Zulke enge mannetjes moet je buiten de deur houden.

Voor 3 miljoen gewoon houden. Dan maar transfervrij weg aan het einde van het jaar.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 10-07-2012 15:16

Otsje P schreef:
zweed1 schreef:Naar mijn mening hadden ze nooit moeten toestaan dat eerst de speler besprekingen voert met een club. Dan krijg je dit soort situaties.


Wat heeft dat er mee te maken? Helemaal .


@otsje.

Bij een voetbaltransfer heb je 4 partijen met belangen !!

1. De kopende club, die wil een lage transfersom;
2. De speler, wil ook een lage transfersom. Want kan dan hoger salaris of tekengeld krijgen;
3. De makelaar, wil ook een lage transfersom, want krijgt dan meer commissie;
4. De verkopende club, die wil een hoge transfersom.

Dus als je niet handig de onderhandelingen voert sta je alleen tegenover 3 partijen met andere belangen, dus 1-3 achter.

De kunst is om met de aankopende club een deal te maken, want daarmee voorkom je dolle wensen van de makelaar en de speler. Dus eerst clubs mrt elkaar spreken en dan komt pas de speler in beeld.

Je moet altijd voorkomen dat je alleen komt te staan en dat is nu het geval.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 15:24

Het 'probleem' is alleen dat Raiola veel macht heeft binnen de voetballerij. Zo heeft hij nauwe contacten met bestuursleden van Europese topclubs en die contacten hebben veel andere zaakwaarnemers niet. Spelers willen het hoogst haalbare nastreven, dus die vinden dat belangrijk. Daarom zullen ze niet snel structureel afstand nemen. Assaidi en Narsingh zouden het eigenlijk zonder moeten kunnen/willen, maar ook zij trappen er in. Helaas.

@ zweed1: Heerenveen moet overeenstemming zien te bereiken met clubs voor Assaidi en Narsingh. Die intentie is er vanuit meerdere richtingen, dus de club voldoet aan de morele verplichting. Meer hoeft Heerenveen in principe niet te doen. Afgaande op de verhalen vanuit alle betrokken partijen, is Raiola gewoon de schuldige. Als hij niet telkens nieuwe eisen zou stellen, was het misschien nu zelfs al klaar geweest.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Skopperij » 10-07-2012 15:28

We weten toch hoe dit gaat? Een aanloop met geruchten, moddergooien, quotes, tegenstrijdige berichten, een hoop onzin en uiteindelijk gaat Narsingh 'gewoon' naar PSV en Assaidi 'gewoon' naar Galatasaray.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor AllardP » 10-07-2012 15:31

Volgens mij ligt het wat gecompliceerder, zweed1. Zowel speler als makelaar kan ook een percentage van de transfersom ontvangen; daarmee hebben ze minder prikkel om de transfersom te drukken. Ook is de relatie tussen transfersom en salaris+tekengeld niet zo eenduidig. De kopende club zal het wellicht zo presenteren, maar het zijn twee verschillende onderhandelingen met verschillende partijen. Speler en zaakwaarnemer kunnen het wel op een confrontatie laten aankomen, maar de uitkomst daarvan is niet altijd in hun voordeel. Zie het geval Dost.

Kan pas achteraf beoordelen of Heerenveen het handig gespeeld heeft. Het track record tot nu toe is in elk geval zeer goed, met mogelijke uitzondering van Beerens.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 10-07-2012 18:04

Gewoon rustig blijven. Heereveen/Hansma spelen het goed. Als de juiste prijs niet betaald wordt dan blijven onze goede buitenspelers toch gewoon. We kunnen ze er nog steeds prima bij hebben.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 10-07-2012 20:46

Narsingh (?) twittert dat hij persoonlijk rond is met Ajax. Nu de clubs nog.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 10-07-2012 20:49

Knipecity schreef:Narsingh (?) twittert dat hij persoonlijk rond is met Ajax. Nu de clubs nog.


Ik ben er niet van overtuigd dat het zijn echte Twitter is. Hij geeft gesigneerde shirts weg bij een x aantal volgers? Ook praat hij alleen maar over zijn carrière en niet met vrienden of iets.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor feanfans » 10-07-2012 21:52

PSV hoopt de slag om Luciano Narsingh te winnen. De Eindhovenaren brachten dinsdagavond een nieuw, hoger bod uit op de 21-jarige vleugelaanvaller van SC Heerenveen.

De nieuwe aanbieding volgt na een dag waarop zaakwaarnemer Mino Raiola de Friezen betichtte van een onrealistische houding. Volgens het kamp Narsingh eist SC Heerenveen een te hoge vraagprijs. De speler zelf kwam echter ook nog niet tot een akkoord met PSV.

Hetzelfde probleem blokkeert voorlopig een overgang van Oussama Assaidi naar Galatasaray. SC Heerenveen bereikte inmiddels een akkoord met de Turkse topclub, maar Assaidi hoopt via onderhandelingen met de clubleiding in Istanbul een hoger salaris te kunnen afdwingen.

Bron: vi.nl

Dit zal zo nog wel even doorgaan. Balen voor die Amsterdammers dat PSV hem ook wil. Zo werkt hun vuile spelletje niet.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor jaeger » 11-07-2012 00:48

Hansma heeft vanaf het begin gezegd. dat hij ze graag wil verkopen
maar niet wil weg geven. dan kunnen ze ons beter nog een jaar voetbalplezier geven.
3M is ff leuk voor ons. gaat ten koste van de kwaliteit en uiteindelijk worden de grote
clubs groter want die verkopen hem over 2 jaar voor 15M. en dan krijg je overal te horen
dat heerenveen niet kan onderhandelen.

ik vind voor een dikke vette prijs weg. en anders een heel ALS laten genieten van hun kwaliteiten
jaeger
Nieuw talent
 
Berichten: 62
Geregistreerd op: 28-06-2011 22:59

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 11-07-2012 07:49

jaeger schreef:gaat ten koste van de kwaliteit en uiteindelijk worden de grote
clubs groter want die verkopen hem over 2 jaar voor 15M. en dan krijg je overal te horen
dat heerenveen niet kan onderhandelen.
ik vind voor een dikke vette prijs weg. en anders een heel ALS laten genieten van hun kwaliteiten


Als de spelers volgend seizoen transfervrij naar die 'grote' clubs gaan, kunnen ze de spelers ook na 2 jaar voor 15M verkopen.
Het is puur het onderhandelingsspel wat nu gespeeld wordt. Uiteraard gaan Narsingh en Assaidi weg, en nog deze zomer.
Ik kan 't me niet voorstellen dat een kopende club (maar ook SCH niet) het laat liggen op 0,5M; niet voor een talent als Narsingh. Naar mijn mening is 't gewoon een spel.. wie speelt het spel het slimst.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 11-07-2012 07:58

Zowel Ajax als PSV doen alsof ze niet te gek willen doen, en verder zullen kijken. Maar ondertussen verhogen ze wel om de beurt hun bod. Zo lijkt het er vooralsnog op dat Hansma de juiste dingen doet. Het vervelende is echter dat we zelf met een incomplete selectie trainen. Dat is momenteel echter even niet anders. Het voordeel van het ontbreken van top-vervangers is dat de jonge knapen het nu gewoon mogen laten zien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor forca hveen » 11-07-2012 11:50

jaeger schreef:Hansma heeft vanaf het begin gezegd. dat hij ze graag wil verkopen
maar niet wil weg geven. dan kunnen ze ons beter nog een jaar voetbalplezier geven.
3M is ff leuk voor ons. gaat ten koste van de kwaliteit en uiteindelijk worden de grote
clubs groter want die verkopen hem over 2 jaar voor 15M. en dan krijg je overal te horen
dat heerenveen niet kan onderhandelen.

ik vind voor een dikke vette prijs weg. en anders een heel ALS laten genieten van hun kwaliteiten


Daarom zit er vaak ook een doorverkoopclausule in een contract zodat ook de oude club meeverdiend aan een volgende transfer.
Vind het wel erg jammer dat het zo lang moet duren waardoor er nog altijd geen duidelijkheid is.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 11-07-2012 12:08

PSV schijnt rond de 4 mio te hebben geboden. Voor 4,5 zal Narsingh vermoedelijk wel weggaan. Ik denk dat ze nu rap naar elkaar toe zullen schuiven.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 11-07-2012 12:13

Heerenveen slaat bod PSV af

PSV heeft gisteravond een verbeterd bod op Narsingh neergelegd bij Heerenveen, nadat Ajax eerder deze week al met een nieuw bod kwam, dat lager was dan het eerst bod van de Eindhovenaren. Wat betreft Assaidi is de deal met Galatassaray voorlopig stukgelopen op aanvullende eisen van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. Heerenveen bereikte twee weken terug al een akkoord met de Turkse club.

Bron: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=60542
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-07-2012 12:17

Ben je lekker mee, zo'n Railola..... Waarom zet Assaidi hem niet aan de kant (zal niet gemakkelijk worden gezien zijn postuur).

Ik zou niet teveel gaan gokken als ik de club was. Het moet A niet te lang duren want dan zijn straks de vernagers niet meer te krijgen en B dan heb je de kans dat PSV en Ajax echt afhaken. Ik vind 4 miljoen wel conform de markt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 11-07-2012 12:21

De inhoud van dat stuk rijmt niet echt met de kop van dat artikel, maar dat terzijde.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 11-07-2012 12:23

Hmmm... dat is inderdaad raar er staat inderdaad niet of dat nou over het nieuwe of het voorgaande bod gaat. Had ik zo gauw even niet gezien. Voor 4 miljoen zou ik het maar doen als ik het bestuur was, er zal vast ook een mooie doorverkoopclausule bovenop komen. Dan is het m.i. een prima deal.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 11-07-2012 13:15

Superfries1983 schreef:Hmmm... dat is inderdaad raar er staat inderdaad niet of dat nou over het nieuwe of het voorgaande bod gaat. Had ik zo gauw even niet gezien. Voor 4 miljoen zou ik het maar doen als ik het bestuur was, er zal vast ook een mooie doorverkoopclausule bovenop komen. Dan is het m.i. een prima deal.


Ik ga er gemakshalve vanuit dat de kop over het eerste psv bod gaat. Lijkt me stug dat de krant nu al weet dat SCH het 2e bod van psv ook heeft afgewezen. Wanneer ze dat wel hadden geweten, had er namelijk een titel moeten staan als 'SCH wijst opnieuw bod af' of iets in die trend.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 11-07-2012 21:56

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
‪#Brands‬ ontkent op 100 procent dat het bod op ‪#Narsingh‬ gisteren door ‪#PSV‬ is verhoogd. Volgens hem complete onzin.

Brands ontkent hoger bod op Narsingh: 'Geen idee waar dit vandaan komt'

Marcel Brands spreekt tegen dat PSV een vernieuwd bod heeft uitgebracht op Luciano Narsingh van sc Heerenveen. Bekend is dat de Eindhovenaren zich graag willen versterken met de vleugelaanvaller, maar de berichtgeving van Voetbal International, dinsdagavond, ontkent men. Technisch manager Brands zegt niet te weten waarom daar over bericht is.

Bij sc Heerenveen denkt men aan een transfersom van om en nabij de zes miljoen euro voor Narsingh. PSV heeft tussen de drie en drieënhalf miljoen geboden, maar is daarna niet nog hoger gaan zitten. Althans, dat stelt Brands woensdag in het Eindhovens Dagblad. “Complete onzin, geen idee waar dit vandaan komt. Er is niets veranderd. Zoals eerder gezegd, iedereen weet wat er mogelijk is.”
De transfermarkt is nog circa zeven weken geopend; Heerenveen lijkt erop te rekenen dat het Narsingh vanzelf tegen een goede prijs slijt aan PSV of Ajax. De Amsterdammers, die Narsingh zelf opleidden, lieten volgens Johan Hansma alleen weten hoeveel zij zouden willen betalen voor de assistkoning van vorig seizoen. De technisch manager van Heerenveen gaf recent al aan dat er inmiddels 'stof zit' op dat zogenaamde bod.

The Soap continues...
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Gekko » 12-07-2012 15:10

Slechte zaak dit. Leidt tot veel onrust en mogelijk twee niet van harte willende selectiespelers. Terwijl we de centen goed kunnen gebruiken. Of zou Heerenveen op deze manier een buitenlandse transfer willen forceren?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-07-2012 19:01

Luciano Narsingh voor 99% naar PSV

SC Heerenveen + PSV zijn er al uit, nu Narsingh zelf nog!

Transfer wordt gedeeltelijk gefinancierd door Bestuurslid van ONS

BRON: Iemand binnen de clubleiding van Heerenveen waarvan zijn naam absoluut niet vermeld mag worden...


Van het PSV netwerk.......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 12-07-2012 19:14

zou goed nieuws zijn.
er mag van mij een einde komen aan de soaps van assaidi en narsingh
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 12-07-2012 19:16

Vast weer een van die zogenaamde insiders die zich daar de laatste tijd steeds meer opwerpen. Het wordt vooralsnog op het PSV netwerk ook nog niet al te serieus genomen aangezien dit soort meldingen al vaker zijn gedaan. Eerst zien dan geloven. Het zou natuurlijk mooi zijn als er snel duidelijkheid komt waardoor we verder kunnen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 12-07-2012 19:16

Tja, die geruchten. Er is wel wat geld binnengekomen in Eindhovem van de Ambarat deal. PSV kan dus denken, nu we wat centjes hebben snel die Narsingh voor de neus van Ajax wegkapen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor JayT » 12-07-2012 19:19

Eerst zien dan geloven, maar laat het nu net Narsingh (en zaakwaarnemer Pino Raiola!) zelf zijn die het kunnen 'verstjeren'.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten