Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 09:41

Heerenveen is heel helder geweest: Narsingh en Assaidi mogen vertrekken, MITS de geboden bedragen voldoende zijn. Tot op heden is dat niet het geval in de ogen van de directie en dus is er geen sprake van een overeenkomst. Heerenveen wil een bepaalde prijs hebben en anders gaan ze niet akkoord. Natuurlijk zullen ze wel iets zakken als het langer duurt dan gehoopt, maar dan nog houden ze vast aan de eigen bodemprijs.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Heerenveen op hete kolen zit. Integendeel, volgens mij is de club juist vrij ontspannen. In principe hebben ze nog de beschikking over twee pareltjes en mochten ze toch vertrekken, komen er de nodige miljoenen vrij en het is intern al duidelijk hoe ze dit gaan invullen. Ruim anderhalve maand voor het sluiten van de transfermarkt zorgt dat heus niet voor onrust. Dit scenario is gewoon ingecalculeerd namelijk.

Daarnaast is het standpunt van Heerenveen begrijpelijk. De directie wil ongeveer de helft van de transfersom herinvesteren en in dit geval zou er maar een miljoen of anderhalf beschikbaar zijn. Staat dat bedrag van Ajax in verhouding tot de waarde van één seizoen? Ik denk het niet, nee. Alleen het andere deel van de inkomsten kan een pijnlijk gemis zijn, maar ik denk dat Heerenveen in PSV een uitstekende troef in handen heeft. Vanuit Eindhoven is al meerdere malen aangegeven dat een akkoord met beide partijen gewoon haalbaar is. Volgens mij een kwestie van tijd.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Flying Tilster » 10-07-2012 09:43

RobertDeVries schreef:Heerenveen zit gewoon te hoog met zijn vraagprijs en als ze niet snel zakken haakt psv ook nog af en zit je met narsingh die volgend jaar vrij wegloopt.


Ajax biedt een fooi van 3 miljoen euro. LAat hem dan maar lekker blijven.
Met Narsingh europa in en weer europees voetbal halen, levert meer op dan zonder hem geen europees voetbal.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 10-07-2012 09:48

Dat betwijfel ik en daarnaast heb je die garanties beide kanten uit niet.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 10-07-2012 09:49

RobertdeVries had alle boden boven de 1 euro geaccepteerd, zelfde geneuzel kregen we bij Dost. Was ook een fout van Veenstra, dit soort berichten vind hij heerlijk om te lezen. Weer iets negatiefs over Heerenveen. Lekker.

Voor 4 miljoen en 25% doorverkoop kan je akkoord gaan, maar met die bedragen die nu de ronde doen echt niet. Bovendien staat dit hele riedeltje vanochtend in de Telegraaf, en laat die nou vuistdiep in Ajax z'n reet zitten. Gewoon onderdeel van de onderhandelingen, Ajax vraagt de Telegraaf even het vuurtje op te stoken en daar gaan we weer. Gister gaf Raiola de Boer er nog van langs dat het onervarenheid was, en dezelfde avond zit hij ineens op 1 lijn.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 10-07-2012 10:40

Lardy schreef:RobertdeVries had alle boden boven de 1 euro geaccepteerd, zelfde geneuzel kregen we bij Dost. Was ook een fout van Veenstra, dit soort berichten vind hij heerlijk om te lezen. Weer iets negatiefs over Heerenveen. Lekker.

Voor 4 miljoen en 25% doorverkoop kan je akkoord gaan, maar met die bedragen die nu de ronde doen echt niet. Bovendien staat dit hele riedeltje vanochtend in de Telegraaf, en laat die nou vuistdiep in Ajax z'n reet zitten. Gewoon onderdeel van de onderhandelingen, Ajax vraagt de Telegraaf even het vuurtje op te stoken en daar gaan we weer. Gister gaf Raiola de Boer er nog van langs dat het onervarenheid was, en dezelfde avond zit hij ineens op 1 lijn.

Lekker ver gezocht.

Dit heb ik eerder allemaal al aangegeven. Wanneer je de andere club niet serieus neemt, keren ze zich tegen je.

Er bestaat een verschil tussen wat je wil en wat je werkelijk kan krijgen. Dit is helaas nog niet doorgedrongen tot het management van H'veen.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 10-07-2012 10:46

RobertDeVries schreef: Wanneer je de andere club niet serieus neemt, keren ze zich tegen je.

Er bestaat een verschil tussen wat je wil en wat je werkelijk kan krijgen. Dit is helaas nog niet doorgedrongen tot het management van H'veen.


Dat verhaal gaat dan toch 2 kanten op? Heerenveen vraagt teveel, en Ajax biedt te weinig. Onderhandelen??? Als Ajax wat wil, dan zullen ze iets de goede kant op bewegen. Dan zal Heerenveen dat ook heus wel doen. Ik weet zeker dat beide partijen zich in 4,5 miljoen kunnen vinden. Echter zijn ze allebei doodsbenauwd dat ze op hun smoel gaan, en willen dus niet de eerste partij zijn die water bij de wijn doet.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 10:47

RobertDeVries schreef:Er bestaat een verschil tussen wat je wil en wat je werkelijk kan krijgen. Dit is helaas nog niet doorgedrongen tot het management van H'veen.


Het is blijkbaar voldoende om Ajax maandenlang in de race te houden en PSV concreet geïnteresseerd te maken. In Eindhoven laten ze doorschemeren dat een akkoord tussen de clubs haalbaar is, dus blijkbaar is Heerenveen nog steeds op weg naar het incasseren van de hoofdprijs. Raiola en Ajax spelen gewoon een spel. Raiola hoopt natuurlijk op een hoge transfersom en Ajax roept wel dat ze in het buitenland kijken, maar die gaan de situatie ook gewoon volgen. In tussentijd is PSV de favoriet voor Narsingh.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Currahee » 10-07-2012 11:00

LC_Sport ‏@LC_Sport
Technisch directeur Hansma van Heerenveen vindt dat de aanvullende eisen van Mino Raiola transfers van Assaidi en Narsingh in de weg staan.


en dit is het Heerenveen verhaal. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen en hoort allemaal bij het spel. Gewoon rustig afwachten en gaat vast goed komen. Met beide transfers.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Tukkers Delight » 10-07-2012 11:13

Superfries88' schreef:Het is blijkbaar voldoende om Ajax maandenlang in de race te houden en PSV concreet geïnteresseerd te maken. In Eindhoven laten ze doorschemeren dat een akkoord tussen de clubs haalbaar is, dus blijkbaar is Heerenveen nog steeds op weg naar het incasseren van de hoofdprijs. Raiola en Ajax spelen gewoon een spel. Raiola hoopt natuurlijk op een hoge transfersom en Ajax roept wel dat ze in het buitenland kijken, maar die gaan de situatie ook gewoon volgen. In tussentijd is PSV de favoriet voor Narsingh.

Jullie vergeten nog een factor, Narsingh wil alleen maar naar Ajax en PSV, het buitenland ziet hij blijkbaar nog niet zitten en andere clubs in de Eredivisie vind hij sinds het EK beneden zijn niveau. Ajax is blijkbaar afgehaakt, Twente hoeft helemaal niet te bieden dus PSV bepaalt de prijs.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 11:17

Tukkers Delight schreef:Jullie vergeten nog een factor, Narsingh wil alleen maar naar Ajax en PSV, het buitenland ziet hij blijkbaar nog niet zitten


Narsingh heeft al eens gezegd dat hij graag een tussenstap (topclub Nederland) maakt, maar een buitenlandse uitdaging niet per definitie uitsluit. Een buitenlandse club met een goed verhaal en dito faciliteiten, ook voor het gezin, maakt dus wel degelijk kans. Ik ben het trouwens niet met je eens dat PSV dé factor is. Heerenveen is helder: Narsingh moet een specifiek bedrag opbrengen en anders dient hij lekker zijn contract uit. Ook PSV zal gewoon aan die vraagprijs moeten voldoen. Onderhandelen kan, maar dan wel tot op zekere hoogte.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 10-07-2012 11:24

Ajax weet dat Heerenveen 6m wil hebben, ze bieden 3,5 en maken vervolgens Heerenveen zwart door te zeggen dat Heerenveen te veel vraagt. Als ik een huis wil kopen die 6 ton kost, dan bied ik toch ook geen 3,5 in de hoop dat ze zakken. Je gaat niet bieden op een huis dat je toch niet kan/wil betalen.

Ajax neemt Heerenveen niet serieus, als Ajax weet dat ze 6 m niet kunnen of willen betalen, biedt dan niet.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-07-2012 11:25

Lardy schreef:RobertdeVries had alle boden boven de 1 euro geaccepteerd, zelfde geneuzel kregen we bij Dost.


Die deVries vindt alles wat Veenstra doet verkeerd. Als Veenstra er 6 miljoen weet uit te halen dan zegt hij dat het meer had moeten zijn. Wel humor.

Die Railola is gewoon een rat, draait alleen maar om de poen. Hij moet wel een goed gevuld bord hebben natuurlijk elke dag. En dat over de ruggen van zijn clienten. Aan de kant zetten zo'n vent.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2012 11:35

We wachten als club gewoon rustig af. Zowel Ajax en PSV zijn zeer geïnteresseerd. We zitten echt in een zetel.
Ik zie PSV nog wel wat centen bijmekaar harken met wat transfers. Daarna kan het snel gaan. De tactiek van Ajax is best vreemd. Er wordt naar mijn mening te veel in de media geroepen. Een transfer hoor je eigenlijk netjes achter de schermen af te ronden. Maar goed het gedrag Ajax is al jaren verwerpelijk. vooral als het spelers van ons gaat. Het begint wel op te vallen. Waar zitten ze mee daar in Amsterdam.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 10-07-2012 11:44

Lardy schreef:Ajax weet dat Heerenveen 6m wil hebben, ze bieden 3,5 en maken vervolgens Heerenveen zwart door te zeggen dat Heerenveen te veel vraagt. Als ik een huis wil kopen die 6 ton kost, dan bied ik toch ook geen 3,5 in de hoop dat ze zakken. Je gaat niet bieden op een huis dat je toch niet kan/wil betalen.

Ajax neemt Heerenveen niet serieus, als Ajax weet dat ze 6 m niet kunnen of willen betalen, biedt dan niet.

Ja, zo werkt het in het voetbal natuurlijk niet, dat weet je zelf ook heus wel. Alsof iedere club altijd krijgt welke prijs ze in hun hoofd hebben. Ajax zelf vroeg onlangs nog 15 miljoen voor Vertonghen. Denk je nou werkelijk dat Tottenham ooit bereid is geweest een dusdanig bedrag neer te leggen en hadden ze dan maar nooit moeten bieden? Tuurlijk niet, uiteindelijk zijn ze er in het midden uitgekomen. Ik verwacht nog steeds dat het met Narsingh ook zo zal gaan. Ze zullen beiden water bij de wijn moeten doen, 6 miljoen gaat niet gebeuren maar 3,5 ook niet. Het zal vast neerkomen op 4 tot 4,5 miljoen. Ajax of psv (die schijnen toch wel eerst nog iemand als Toivonen te moeten verkopen voor ze bij de vraagprijs van scH in de buurt kunnen komen) kan beiden nog. Iedereen speelt een groot spel in deze zaak,niet alleen in deze zaak trouwens maar altijd, al die uitlatingen die worden gedaan moet je niet al te serieus nemen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 12:32

LC:

Technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen vraagt zich af of Ajax Luciano Narsingh wel echt wil hebben.

De Amsterdamse club legde maandagavond laat een bod neer dat weliswaar hoger is dan het vorige (zo'n €3,5 miljoen), maar volgens Hansma ,,nog altijd beduidend lager” dan de de prijs die PSV voor de rechtsbuiten wil betalen. Zaakwaarnemer Mino Raiola vermoedt dat de financiële crisis nog niet is doorgedrongen tot Heerenveen.

Hansma: ,,Ik viel van mijn stoel toen ik dat las.” Volgens hem speelt vooral Raiola een spel. ,,Raiola vertelde mij juist dat hij er financieel niet uitkomt met zowel Ajax als PSV.”


Als Ajax 3,5 miljoen euro (of zelfs meer) heeft geboden en dat is 'beduidend lager' dan het bod van PSV, is het duidelijk dat de vraagprijs van Heerenveen niet onrealistisch is. Vanuit Eindhoven klinken ook steeds weer geluiden dat ze vooral hopen op goed nieuws van de speler. Dat klinkt alsof de clubs er wel uitkomen, maar het kamp Narsingh (lees: Raiola) er een vervelend spel van maakt. Daar kan Heerenveen ook niets aan doen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Vrieskist » 10-07-2012 12:39

Denk dat Luciano liever naar Ajax gaat, maar dat PSV meer wil betalen aan Heerenveen. Kan me voorstellen dat Heerenveen liever meer geld ziet door te kiezen voor PSV :P
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 10-07-2012 12:40

Heerenveen is veel te laat met narsingh rond de tafel gaan zitten. Het brengt zichzelf nu in een penibele positie. Dan kun je wel gaan afgeven op zaakwaarnemers maar dien je eerst zelf eens in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen ; wat heb ik een jaartje of anderhalf geleden niet goed gedaan.
Mocht Narsingh al weggaan, dan zal dat niet eerder zijn dan een paar dagen, mogelijk slechts uren voor het aflopen van de transferperiode.
Die clubs hebben natuurlijk ook in de gaten dat Heerenveen niet eerder vervangers kan gaan halen alvorens de deal beklonken is.
Al met al niet gezond voor de voorbereiding deze soap.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Squerrel » 10-07-2012 12:40

Speler gaat van club A naar zijn gewenste club B. Daar moet een prijs voor betaald worden, daar wordt over onderhandelt. Speler moet er met club B uitkomen voor wat betreft salaris maar god, voetballers verdienen meer dan voldoende dus zo moeilijk moet dat niet zijn. Helder verhaal tot zover maar waarom moet dat in godsnaam allemaal zo schimmig en moet het zo lang duren. Allemaal op het conto van de spelersmakelaars. Die willen het beste voor hun client? Mijn reet, die willen er zelf zo veel mogelijk aan verdienen. Die lui moet je allemaal ophangen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Vrieskist » 10-07-2012 12:44

Precies Squerrel, die Raiola wil natuurlijk ook zijn bonus meepikken, helemaal omdat Narsingh niet naar het (voor Raiola) lucratieve buitenland wil.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 10-07-2012 12:52

Vrieskist schreef:Precies Squerrel, die Raiola wil natuurlijk ook zijn bonus meepikken, helemaal omdat Narsingh niet naar het (voor Raiola) lucratieve buitenland wil.


Natuurlijk zijn dit een stel ratten uit de diepste krochten van het riool. Maar dat spelers met dit soort 'makelaars' in zee gaan is nu eenmaal geen strafbaar feit.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 10-07-2012 12:57

paparazzi schreef:Heerenveen is veel te laat met narsingh rond de tafel gaan zitten. Het brengt zichzelf nu in een penibele positie. Dan kun je wel gaan afgeven op zaakwaarnemers maar dien je eerst zelf eens in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen ; wat heb ik een jaartje of anderhalf geleden niet goed gedaan.


Heerenveen had achteraf inderdaad eerder moeten verlengen, maar vergeet niet dat Narsingh zo'n anderhalf jaar geleden nauwelijks droog achter de oren was. In die periode was hij nog vaak bankzitter achter Beerens. In relatief korte tijd heeft hij een enorme stap gezet qua ontwikkeling en toen hij kon verlengen, wilde hijzelf wachten. Toen kwam er serieuze interesse los en was het verhaal over.

Hoe dan ook, dat punt is voorbij en ga je niet meer terughalen. Narsingh wil gewoon hogerop en bij voorkeur deze zomer. Heerenveen wil daar een bepaalde vergoeding voor en als je onderstaand verhaal leest, kun je niet zeggen dat ze zich belachelijk hard opstellen. Het is juist Raiola die transfers in de weg staat.

Technisch directeur Johan Hansma van sc Heerenveen ergert zich aan de houding van spelersmakelaar Mino Raiola. Hij beschuldigde de Friese club van onrealistische verwachtingen rond de transfers van Oussama Assaidi en Luciano Narsingh. In het Abe Lenstra Stadion overheerst verbazing.

"Oussama kan in Turkije een salaris verdienen dat mijlenver boven de Balkenende-norm ligt", zegt Hansma in de Leeuwarder Courant. "Maar Raiola, wiens verhouding met Assaidi vrij onduidelijk is, kwam vervolgens met de eis dat het nog substantieel omhoog moest. Dit is niet de eerste keer. We hadden ook al eens een overeenkomst met Spartak Moskou, maar ook toen kwam Raiola met aanvullende wensen."

Hansma hoopt spoedig op duidelijkheid rond Narsingh. "Ik schat in dat wij er met PSV ook wel uit gaan komen. Moeten we dan ook Narsingh naar een club (Ajax, red.) laten gaan die minder wil betalen, ook nog eens in de wetenschap dat Luciano zelf op een gegeven moment heeft aangegeven graag naar Eindhoven te willen? Schiet mij maar lek. Volgens mij gaat het niet om sportieve belangen. Het is op zijn minst opvallend dat Raiola van zowel Narsingh als Assaidi de zaakwaarnemer is."

"Raiola beschuldigt ons er ook van dat wij niet in de gaten hebben dat er een financiële crisis gaande is. Om dat even in perspectief te plaatsen: Ajax heeft recentelijk Jan Vertonghen voor twaalf miljoen euro verkocht. Net als Assaidi en Narsingh had hij nog een contract van een jaar. Ajax wil nu een bedrag betalen dat neerkomt op dertig procent van de transfersom van Vertonghen. Dan moet je je afvragen of Ajax Narsingh nog wel wil hebben. Maar wij raken niet in de war. We hebben nog tot 31 augustus om Narsingh en Assaidi te verkopen", besluit Hansma.
(Feanfan.nl)
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 10-07-2012 12:59

EINDHOVEN - Technisch directeur Marcel Brands van PSV is niet van plan om het bod op Luciano Narsingh op korte termijn te verhogen.

Volgens Brands weten Heerenveen en Narsingh wat er mogelijk is bij PSV. "Wij gaan op een gegeven moment ook verder kijken." Een transfer naar PSV is nog niet uitgesloten. Eerder op de dag stelde zaakwaarnemer Mino Raiola van Luciano Narsingh dat eerst PSV of Ajax een akkoord met Heerenveen moeten bereiken. Zolang dat niet het geval is, heeft het volgens hem geen zin om over een transfer te praten.

Bron: Ed.nl

PSV zal dus wel niet zo gek veel hoger hebben ingezet dan Ajax en al zeker niet in de buurt van 6 miljoen (waar scH schijnbaar hardnekkig aan vast houdt) zoals eerder werd gesuggereerd.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Tukkers Delight » 10-07-2012 13:01

Hansma reageert op de enig juiste manier (en wij in Enschede maar denken dat Laros een lastig mannetje is).
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Rednax » 10-07-2012 13:01

Prima reactie van Hansma. Niet gek laten maken door die vette pad van een Raiola.

Het blijft een spel, uiteindelijk zal er wel ergens in het midden worden uitgekomen. Everybody happy.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 10-07-2012 13:07

Als Raiola denkt dat hij met verzonnen dingen de Telegraaf op kan stoken, dan moet Hansma gewoon open zijn zoals hij nu doet en eens vertellen dat die volgevreten pizzakoerier vieze spelletjes speelt en alleen denkt aan z'n eigen portemonnee.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 10-07-2012 13:14

De technisch directeur denkt dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. ,,PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.

Hansma in de Telegraaf

Kan dus zijn dat ze met allerlei constructies op de proppen komen en met die erbovenop alsnog de prijs van Ajax accepteren. Maar ja, wat is waarheid en waar ligt nou echt zijn voorkeur? Narsingh zelf is stil, stiller, stilst.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Vrieskist » 10-07-2012 13:17

Op zich zijn dat soort constructies ook wel interessant, aangezien Ajax hun spelers ook vaak weer erg duur verkoopt, zie bijvoorbeeld Vertonghen. Doorverkooppercentage van 20% bij een transfer van 10 mln is ook weer 2 mln :asian:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 10-07-2012 14:13

Ik heb `t al eerder gezegd ; gewoon lekker houden beide spelers! Mogelijk straks een hoge notering op de ranglijst aan `t eind van het seizoen. Mogelijk (vooronde CL) en door de groepsfase van de Uefa league. We hebben dan volgend jaar een blik vervangers klaarstaan in de personen van; La Parra, Valpoort, Slagveer en Fazli.
Oke, je loopt dan nu een paar miljoen mis. Maar over een jaar of twee zul je door `t behalen van sportieve successen dat geld zeker terug verdienen.
En ik draai `t eens om mijnheer Raiola. Want soms moet je eens een gokje wagen. Zeker in deze barre economische tijden!!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor ---E--- » 10-07-2012 14:19

Dat is een erg groot risico natuurlijk en de garantie dat je VCL haalt heb je natuurlijk nooit. Zeker niet als je ook naar de concurrentie kijkt die zich goed aan het versterken zijn.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 10-07-2012 14:33

Dat is ook een risico. Maar ik zou zo`n speler ook niet voor een habbekrats de deur uit laten lopen. En zeker niet de zakken van die vette Italiaanse patser nog zwaarder maken dan ze al zijn! Is dit ook niet dezelfde boef die de belangen behartigt van die Ballotelli?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten