Superfries1983 schreef:BK2007 schreef:Waarom vertrekt Narsingh nu eigenlijk niet al naar het buitenland...
...
...Als ik Narsingh was ging ik een mooi buitenlands avontuur aan !
Ja, maar jij bent Narsingh niet he
Hij heeft al meerdere keren (mensen lijken dat steeds te vergeten of zo) aangegeven dat hij nog niet naar het buitenland wil, dus dat is niet eens een optie. Zelfs als er wel dat soort aanbiedingen binnen (zijn) (ge)komen. Of het moet een droomclub zijn, of financieel haast niet te weigeren, maar lijkt me niet dat die categorie clubs (al) voor hem komt. Niveau Fulham e.d. zal ie denk ik (terecht) niet zien zitten, kun je in de fase van zijn carrière beter naar de Nederlandse top. Het zal toch echt Ajax, PSV of scH moeten worden voor komend seizoen. Ik kan me wel voorstellen dat hij het nog niet wil, er zijn genoeg (recente) voorbeelden van jongens die de stap te snel hebben gemaakt en daardoor een veelbelovende carrière vergooit of ernstig vertraagd.
Ik zou het inderdaad ook erg onverstandig vinden. Als die clubs iemand voor 5 miljoen halen en voor 1 miljoen op de payroll, dan krijg je 5 wedstrijden. Ben je niet goed genoeg, lig je eruit. Voor die clubs is dat risico inschatting.
Wanneer je voor 3 miljoen bij PSV komt (in de huidige economische situatie van PSV), dan ben je basisspeler. Krijg je je speeltijd en speel je onder druk. Dus ik denk dat het een juiste keuze is.
Overigens vind ik inmiddels PSV ook de beste optie. Zet die jongen er voor 3 miljoen neer. Vraag 25% van de doorverkoop. Stel hij wordt beter. Vang je veel (5 jarig contract, dus hoge afkoopsom). Schopt hij nooit weer een deuk in een pakje boter. Zit PSV vijf jaar aan hem vast.
WIN WIN WIN