Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-07-2012 22:05

En toch had ik dat niet verwacht. Narsingh is een Amsterdammer en woont er nog steeds en Ajax speelt ook nog Champions-League. Ik denk dat het qua salaris in verhouding niet eens zoveel zal schelen. Als hij dan toch tussen deze twee clubs moet kiezen, hoop ik dat hij naar PSV gaat
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 07-07-2012 22:09

Feanfan 1 schreef:En toch had ik dat niet verwacht. Narsingh is een Amsterdammer en woont er nog steeds en Ajax speelt ook nog Champions-League. Ik denk dat het qua salaris in verhouding niet eens zoveel zal schelen. Als hij dan toch tussen deze twee clubs moet kiezen, hoop ik dat hij naar PSV gaat

Ajax heeft hem in de jeugd ooit gedumpt. Misschien zit dat diep? Of misschien gaf Ajax hem nu geen goed gevoel. Blijft toch arrogante club.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 07-07-2012 22:36

Ajax probeert nu Luciano onder druk te zetten. Want die voelen nu echt de hete adem in de nek uit Eindhoven. Vraag is nu of Narsingh (en zaakwaarnemer) bezwijken onder de druk van Ajax, danwel overschakelen naar plan B ; PSV.
Komende week zal er wel duidelijkheid komen.

Ik denk dat Narsingh er beter aan doet om naar PSV te gaan. Simpelweg omdat die club beter bij hem past. Luciano is niet de standaard Amsterdamse blaaskaak, maar eerder de bescheiden jongen waarbij de Brabantse gezelligheid en warmte goed past.
Ik zet mijn geld dan ook op PSV.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 07-07-2012 23:15

paparazzi schreef:Vraag is nu of Narsingh (en zaakwaarnemer) bezwijken onder de druk van Ajax


Welke druk? Ajax wil op dit moment niet voldoende betalen, PSV toont welwillende intenties. Volgens mij spreekt er veel meer vertrouwen uit bij PSV en dat neemt de druk eerder weg. Ajax maakt er juist een simpel verhaal van. Als je wekenlang belangstelling toont en het levert dit op, toon je niet het absolute vertrouwen. Zeker als je ziet dat een concurrent met maximaal dezelfde mogelijkheden je voorbij schiet in een week tijd...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 07-07-2012 23:29

Narsingh verheerlijken. Maar ondertussen toch met een opstekend vingertje van opschieten. Om alsnog voor Ajax te gaan. Voor een habbekrats. Om het toch te doen. De club uit zijn stad , zijn beoogde droomclub. Door nu hoog van de toren te roepen dat Narsingh nu toch wel moet gaan opschieten. Etc ... (oftewel de boel even lekker opstoken)

Meer een soort van noodkreet vanuit 020 als je `t mij vraagt.
Zeker na de blamage van het kostenplaatje verhaal Sulejmani. (nooit meer zoveel geld voor een speler van...)

Luciano moet lekker naar PSV gaan.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 07-07-2012 23:45

Heerenveen is inmiddels officieel rond met PSV. Luciano zoals het nu lijkt ook, dus een deze dagen akkoord.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 07-07-2012 23:46

RobertDeVries schreef:Heerenveen is inmiddels officieel rond met PSV. Luciano zoals het nu lijkt ook, dus een deze dagen akkoord.



Bron?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 07-07-2012 23:48

paparazzi schreef:
RobertDeVries schreef:Heerenveen is inmiddels officieel rond met PSV. Luciano zoals het nu lijkt ook, dus een deze dagen akkoord.



Bron?

Iemand op de open dag en die nog steeds behoort tot de directie.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 07-07-2012 23:53

Nog steeds behoort tot de directie? Maar niet lang meer? Oh, die! 8)
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 07-07-2012 23:55

paparazzi schreef:Nog steeds behoort tot de directie? Maar niet lang meer? Oh, die! 8)

Ik weet niet wie jij bedoeld, maar ik heb iets met deze persoon gemeen...
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 07-07-2012 23:58

Die zou ik dan maar niet al te serieus nemen. :D
Ik denk eerder dat het nieuws dan vanuit Eindhoven doorsijpelt.
Vanaf deze b.v; http://www.ed.nl/mening/weblogs/vandeherdgang/


En @ Robert Veenstra; maak hier gebruik van! :D http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... lemat.html
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 08-07-2012 09:39

paparazzi schreef:Narsingh verheerlijken. Maar ondertussen toch met een opstekend vingertje van opschieten. Om alsnog voor Ajax te gaan.


Is dat druk? Als ik voor zo'n situatie zou staan en ik hoor wat Ajax naar buiten brengt, is er voor mij voldoende reden om een kandidaat weg te strepen. Er spreekt weinig vertrouwen uit. Zeker wanneer je bekijkt dat PSV zonder betere middelen verder wil gaan. Of zijn eisen bij de eigen status passen is natuurlijk een ander verhaal, maar als er een flink gat zit tussen twee concurrenten, is de keuze niet zo heel lastig. Sterker nog: ik denk dat Ajax de druk wegneemt en de deur voor PSV wagenwijd open zet.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Crash » 08-07-2012 10:15

Brands speelt het ook slim door van Narsingh te verwachten een voorkeur uit te spreken. Zou Narsingh dit daadwerkelijk doen dan valt één club af en drukt dit de prijs immers. Als Narsingh slim is geeft hij gewoon aan voor zowel PSV als Ajax te willen spelen en dat er geen sprake is van een duidelijke voorkeur. Uiteindelijk is hij zelf ook gebaat bij de concurrerende werking en het hogere salaris dat voortvloeit uit de interesse van beide clubs.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 08-07-2012 12:42

Kijk, Narsingh heeft al in een veel vroeger stadium de wens uitgesproken naar Ajax te willen gaan indien mogelijk. Nu ze er niet uitkomen met de prijs merk je aan alles dat Ajax geïrriteerd begint te raken. De zaakwaarnemer speelt hierin natuurlijk ook een rol. Die wil ook `t onderste uit de kan.
Mijn gevoel zegt dat hij binnen nu en een paar dagen gepresenteerd wordt in Eindhoven.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-07-2012 06:41

Wat is die Raiola een enorme gluiperd. Kunnen ze niet mafkees beide niet aan de kant zetten?

Heerenveen vraagt te veel voor Narsingh en Assaidi en zij gaan hun contracten uitdienen tenzij ze gaan zakken zakken in prijs. Die vette geldwolf ziet zijn Eurootjes verblinken natuurlijk. Gewoon voet bij stuk houden zou ik zeggen. Niet teogeven aan dit soort maffiosi!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 10-07-2012 07:38

Ben bang dat ze de regie kwijt zijn geraakt, dit gaat de club geld kosten denk ik. Vond het allemaal al zo lang duren.

Naar mijn mening hadden ze nooit moeten toestaan dat eerst de speler besprekingen voert met een club. Dan krijg je dit soort situaties.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Rednax » 10-07-2012 08:00

Rustig, rustig.

Heerenveen (Hansma) moet zich niet laten verleiden tot te snel toehappen. Er is nog ruim 1 1/2 maand te gaan.

Zou dit bericht 28 augustus naar buiten komen, zou ik me zorgen gaan maken.

Dit is het spel van de voetbaltransfers. Zaakwaarnemers roepen maar al te graag wat in de pers zodat er wat druk op komt te staan in de hoop hun centjes snel binnen te halen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Zola » 10-07-2012 08:12

zweed1 schreef:Ben bang dat ze de regie kwijt zijn geraakt, dit gaat de club geld kosten denk ik. Vond het allemaal al zo lang duren.

Naar mijn mening hadden ze nooit moeten toestaan dat eerst de speler besprekingen voert met een club. Dan krijg je dit soort situaties.


Joh Ajax en PSV hebben alle tijd. Als een van de twee al rond is met Narsingh,kunnen ze een dag voor de transferdeadline nog wel komen. Zij weten ook dat Heerenveen de poen nodig heeft en zij willen dat Heerenveen zakt in de prijs. Er is maar een club die nu op hete kolen zit dat is SC Heerenveen!
Die clubs slaan straks drie vliegen in een klap, en ze hebben Narsingh,voor onder de vraagprijs en concurrent Heerenveen heeft zelf geen tijd meer om met het het verkregen geld een goede vervanger aan te trekken.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 10-07-2012 08:13

zweed1 schreef:Naar mijn mening hadden ze nooit moeten toestaan dat eerst de speler besprekingen voert met een club. Dan krijg je dit soort situaties.


Wat heeft dat er mee te maken? Helemaal niks.

De geboden bedragen komen nog niet in de buurt bij wat Heerenveen wil hebben. Wat heeft dat te maken met het feit dat de clubs al met Narsingh en Assaidi mochten praten? Narsingh en Ousama zijn persoonlijk ook nog niet tot een akkoord gekomen met de desbetreffende clubs. Raiola geeft aan dat hij denkt dat Heerenveen te hoog in de boom gaat zitten. Hij waarschuwt de club dat ze, als ze niet zakken met de prijs, met beide heren blijven zitten. Dan voetballen ze hier nog een jaar, en dan lopen ze transfervrij de deur uit. Dan kan Veenstra wel roepen dat ze niet mogen blijven, en dat ze verkocht moeten worden, maar dan zal je er met die clubs uit moeten komen.

Wil beide heren best nog een seizoen aan het werk zien, maar dat scheelt je 8 miljoen. En volgens mij kunnen ze die wel gebruiken. De vraagprijs voor Narsingh zou 6 miljoen bedragen, dat gaan PSV en AJAX niet betalen. Wees reëel, meldt die clubs dat het voor 4,5 miljoen een deal is, en ga verder.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor TORCIDA » 10-07-2012 08:26

Zaakwaarnemer Mino Raiola is niet bang dat Narsingh en Oussama Aissaidi in het Abe Lenstra Stadion tribuneklanten zullen worden. „Een zichzelf respecterende coach doet dat niet. Als Marco van Basten zich zo laat piepelen door zijn directie, is hij niet serieus te nemen. Wie wil er nou niet over de beste links- en rechtsbuiten van Nederland beschikken? En waar hebben we het over. Spelers tekenen voor vijf, vier of drie jaar en natuurlijk is het streven om één seizoen voor ’einde contract’ tot een verkoop te komen. Als dat niet lukt, moeten alle partijen een flinke jongen zijn en de verbintenis respecteren. Wat dat betreft moet Heerenveen een voorbeeld aan AZ nemen. Die laten jongens met aflopende contracten tot hun laatste werkdag spelen.”

Een stap naar de arbitragecommissie ziet de belangenbehartiger niet zitten. „Omdat die tegenwoordig zo onduidelijk is. Daar vecht je oorlogen die je niet kunt winnen. Als ik maar één procent kans heb, wil ik voor mijn spelers strijden. Maar dit is een hopeloos gevecht. Daarom leggen we ons bij de situatie neer. De enige manier om de transfer doorgang te laten vinden, is dat Heerenveen alsnog akkoord gaat. Maar daar reken ik niet op. In Friesland lijkt de economische crisis nog niet doorgedrongen.”



Het begint een vervelend mannetje te worden die raiola. Maar ja hij werkt nu een beetje en verdiend nu niets. Met name die laatste zin vind ik erg denigrerend. Als er een provincie hard getroffen wordt door de crisis dan is het Friesland wel.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 10-07-2012 08:31

Raiola denkt alleen maar aan de portemonnee en als hij Narsingh en Assaidi niet goed verkoopt zal hij er zelf over een jaar ook minder aan overhouden.

Mocht het verschil tussen vraag en aanbod (6 om 3 miljoen) inderdaad zo groot zijn nog steeds dan kan het nog wel eens erg lastig worden en dan speelt Heerenveen inderdaad een gevaarlijk spel. Assaidi wil wel naar het buitenland dus daar heb je meer kans om goed te verdienen, maar Ajax en PSV zullen dat niet, meer, betalen. Vorig jaar strooide PSV met de miljoenen, maar een jaar later is het meeste wel op.

Sportief gezien zou ik beide heren nog wel een jaar willen houden, maar sportief zou dat een drama zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 10-07-2012 08:46

Goh, dit had je van te voren ook niet kunnen bedenken....
Dit zag je toch al van mijlen ver aankomen. Dat mensen zich hier nog over verbazen. Zoals AJAX nu reageert is logisch, want als je je niet serieus genomen voelt, moet je gewoon weggaan.
Zoals Raiola reageert is ook logisch.
Heerenveen zit gewoon te hoog met zijn vraagprijs en als ze niet snel zakken haakt psv ook nog af en zit je met narsingh die volgend jaar vrij wegloopt.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 10-07-2012 08:49

Knipecity schreef:Raiola denkt alleen maar aan de portemonnee en als hij Narsingh en Assaidi niet goed verkoopt zal hij er zelf over een jaar ook minder aan overhouden.

Mocht het verschil tussen vraag en aanbod (6 om 3 miljoen) inderdaad zo groot zijn nog steeds dan kan het nog wel eens erg lastig worden en dan speelt Heerenveen inderdaad een gevaarlijk spel. Assaidi wil wel naar het buitenland dus daar heb je meer kans om goed te verdienen, maar Ajax en PSV zullen dat niet, meer, betalen. Vorig jaar strooide PSV met de miljoenen, maar een jaar later is het meeste wel op.

Sportief gezien zou ik beide heren nog wel een jaar willen houden, maar sportief zou dat een drama zijn.

Een spelersmakelaar verdiend meer aan een transfervrije speler dan aan een speler die maar 5 miljoen opleverd.
Tekengeld is 100% 10% van transfer is minder.
Wanneer hij volgend jaar tekengeld van een miljoen vraagt, verdient hij 4 ton meer dan bij een transfer van 6 mio.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 10-07-2012 08:55

Oke, dat klinkt op zich logisch, maar wie zegt dat Raiola 1 miljoen tekengeld krijgt?

Ik denk dat Heerenveen toch altijd ook aan het verhaal Fer denkt. Twente die 5 miljoen betaalt voor Fer terwijl het nieuwe seizoen al was begonnen. Dat was een jaar geleden toen er ook al crisis was.
Ajax heeft hetzelfde gedaan met Vertonghen overigens, dus ze moeten niet doen alsof dit heel gek is. Maar goed, het is 1 groot spel. Ajax en PSV willen hem graag. Heerenveen wil hem graag kwijt, dus er moet toch ergens een akkoord komen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 10-07-2012 09:01

Knipecity schreef:Ik denk dat Heerenveen toch altijd ook aan het verhaal Fer denkt. Twente die 5 miljoen betaalt voor Fer terwijl het nieuwe seizoen al was begonnen. Dat was een jaar geleden toen er ook al crisis was.

Ja, ik denk dat je dat echt kan vergeten. Met al die berichten over het lenteakkoord waardoor de clubs enorme extra kostenposten krijgen is een bedrag van 5 miljoen, laat staan 6, totaal niet realistisch. PSV heeft straks 5 miljoen extra kosten, die zullen niet zo gek zijn om voor een contract van 11 maanden dusdanige bedragen op tafel te gooien. Of ze moeten echt failliet willen. Heerenveen zal echt (flink) moeten zakken in de prijs, het is echt niet anders. Narsingh houden lijkt me nog altijd geen optie, die is met zijn hoofd al ergens anders. Die is de eerste seizoenshelft totaal ongemotiveerd.
Je kan wel lekker voet bij stuk willen houden omdat je een speelbal begint te worden, maar ik vrees dat je je daarmee enorm in de voet schiet. Anderhalve maand markt open lijkt nog lang, maar de tijd om nog een vervanger aan te trekken en die ingespeeld te krijgen wordt steeds korter.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 10-07-2012 09:04

Dat lenteakkoord hangt inderdaad als een zwaard van Damocles nu boven de clubs. Dat gaat ze vele extra tonnen (Heerenveen) tot miljoenen (topclubs) aan belastinggeld kosten.
Een miljoen extra op de verkoop is dan voor Heerenveen natuurlijk lekker om dit soort kosten van te betalen, maar andersom geldt dit natuurlijk ook.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor winterzzz85 » 10-07-2012 09:06

Ik begrijp niet zo goed waarom een club op dit moment gek zou zijn die 5 miljoen neer te leggen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt Narsingh alleen maar meer waard en verkopen ze hem over 2 jaar met winst.
'maar over 11 maanden is hij transfervrij' uitspraken gaan niet echt op vind ik.

Over 11 maanden kiest hij dan namelijk niet meer voor Ajax of PSV en hebben ze allebei een klasse speler laten schieten.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Ironis » 10-07-2012 09:10

Heerenveen is niet slim geweest. Met een zaakwaarnemer als Raiola moet je eerst een akkoord met een club hebben voor je de speler laat praten. Daarnaast moet je al helemaal niet de intentie tonen per sé te willen verkopen. Daar speelt Raiola heel slim op in: Heerenveen wil van ze af, dus bied vooral maar een laag bedrag. Their loss als ze niet accepteren.

Ze hadden eerst zelf met clubs om de tafel moeten gaan en bij een akkoord kun je de speler vervolgens laten onderhandelen met de clubs die belangstelling tonen. Door op deze manier te handelen met een zaakwaarnemer als Raiola wordt je aan alle kanten genaaid als club. Hoe goed je ook meedenkt met de speler, Raiola denkt alleen maar aan zijn eigen portemonnee en heeft niets aan wat de club denkt en vindt en zal daar zeker geen rekening mee houden als hem dat minder geld oplevert.

Aan de andere kant, een wintertransfer is natuurlijk ook nog mogelijk. Zo'n last-minute transfer levert vaak meer op dan dit soort transfers, ook al is er nog een contract voor een half jaar. Clubs zitten dan in de problemen en willen wel wat meer neertellen dan nu.
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 10-07-2012 09:13

winterzzz85 schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom een club op dit moment gek zou zijn die 5 miljoen neer te leggen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt Narsingh alleen maar meer waard en verkopen ze hem over 2 jaar met winst.
'maar over 11 maanden is hij transfervrij' uitspraken gaan niet echt op vind ik.

Misschien omdat het momenteel gewoon niet uit kan en/of het geld er gewoon niet is? Je kan er wel op gokken dat hij straks met winst verkocht wordt, maar een zekerheid is dat natuurlijk niet. Stel hij breekt zijn been of hij komt totaal niet uit de verf, wat dan? Met het voeren van zulk beleid zijn clubs als Ajax en Feyenoord bijna kapot gegaan. Ik snap prima dat ze niet meet zo denken en handelen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 10-07-2012 09:41

Knipecity schreef:Oke, dat klinkt op zich logisch, maar wie zegt dat Raiola 1 miljoen tekengeld krijgt?

Ik denk dat Heerenveen toch altijd ook aan het verhaal Fer denkt. Twente die 5 miljoen betaalt voor Fer terwijl het nieuwe seizoen al was begonnen. Dat was een jaar geleden toen er ook al crisis was.
Ajax heeft hetzelfde gedaan met Vertonghen overigens, dus ze moeten niet doen alsof dit heel gek is. Maar goed, het is 1 groot spel. Ajax en PSV willen hem graag. Heerenveen wil hem graag kwijt, dus er moet toch ergens een akkoord komen.

Als je met een transfervrije speler gaat leuren, kan je clubs zover krijgen om tekengelden te gaan betalen. Je zegt mijn speler is transfer vrij, hoeveel heb je er voor over dat hij bij jou komt spelen (een soort transfer bedag, alleen dan voor de speler).
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten