Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor igo » 09-07-2012 16:24

Zuiverloon terug bij Heerenveen


Gianni Zuiverloon

Toegevoegd: maandag 9 jul 2012, 16:09
Gianni Zuiverloon keert terug bij sc Heerenveen.

De verdediger, die bij het Spaanse Real Mallorca op een zijspoor was beland, neemt in Friesland de plaats in van de naar Feyenoord is vertrokken Daryl Janmaat.

Zuiverloon speelde van 2006 tot 2008 al bij Heerenveen, waarna hij uitkwam voor West Bromwich Albion en Mallorca. In Spanje kwam hij na het vertrek van trainer Michael Laudrup nauwelijks meer aan spelen toe.

Bron: nos.nl


De NOS schrijft dat hij al binnen is.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Superfries88' » 09-07-2012 16:40

Heerenveen rules schreef:Wel jammer dat de club heeft gekozen voor een korte termijn oplossing. Wel een teke dat het financieel niet goed gaat.


Wat is 'niet goed'? Het is algemeen bekend dat Heerenveen het financieel moeilijk heeft en rond 2014 wil de club weer op een normaal niveau zitten. Tot die tijd is het een kwestie van de schade beperkt houden, ontwikkelen waar mogelijk en proberen op schema te blijven of zelfs vooruit te lopen. In mijn optiek gaat het redelijk de goede kant op, maar op dit moment is het niet eenvoudig om een speler uit de Primera División te kopen met een bijbehorend salaris. Daarnaast kennen we de structuur niet. Misschien is er sprake van een optie tot koop, misschien zien ze Zuiverloon als een tussenoplossing en misschien is er geen speler binnen het budget die voldoet aan de wensen: het is vooral speculeren.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor 1983 » 09-07-2012 16:44

Het is in elk geval geen onbekende of groot vraagteken. We weten wat voor niveau hij in de Eredivisie kan halen en dat is voor Heerenveen begrippen gewoon heel aardig. Wat hij bij Heerenveen kon brengen is niets minder dan Janmaat, dus ik denk dat we er op zijn minst niet slechter op zullen worden. Ik vind dit eerlijk gezegd een prima oplossing. Hij is Nederlander, kent de club, kortom nauwelijks tot geen tijd nodig om te wennen en aan te passen. Dit is m.i. beter dan een of andere onbekende Scandinavier, Tsjech of Serviër waar je maar van moet afwachten wat zijn niveau is.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Skopperij » 09-07-2012 16:49

BWdinamite schreef:Ik krijg bijna het gevoel dat het over een andere speler gaat als ik de reacties zo eens lees. Zuiverloon is toch een heel gewoon backje? Niet slecht maar ook niet heel bijzonder.

Eens. Van Zuiverloon herinner ik me enerzijds een schuimbekkende Verbeek die hem in de 23e minuut wisselde, en anderzijds een formidabel jeugd-EK waarin hij Nani uit de wedstrijd speelde.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Eric » 09-07-2012 17:39

Anderzijds kan ik ook niet zo snel een betere rechtsback in de Eredivisie verzinnen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor TORCIDA » 09-07-2012 18:12

Hij speelde over het algemeen meer dan verdienstelijk, Janmaat heeft ook wel eens belabberd gespeeld. We gaan er niet op achteruit met hem.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Stiffie » 09-07-2012 18:13

Ik zou Zuiverloon een zeer fijne versterking vinden. Ik vond hem 4 jaar geleden al een goede rechtsback. Wat een gezeur hier weer van sommigen over het niveau van Janmaat en Zuiverloon. Janmaat is nog jong en gewoon al een van de betere rechtback in eredivisie en Zuiverloon was dat op zijn 21ste ook al. Hij is nu 4 jaar verder en wijzer.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Crash » 09-07-2012 18:29

Mocht Zuiverloon daadwerkelijk aangetrokken worden, zij het in een huurcontructie, dan ben ik zeer content. Zuiverloon is voor een potentiële subtopper als Heerenveen een meer dan uitstekende versterking. Ik kan weinig rechtbacks in Nederland verzinnen die beter zijn dan Zuiverloon. Hij is verdedigend zeker niet minder dan Janmaat in mijn ogen en neemt daarnaast een brok aan ervaring uit het buitenland mee. Hansma en Co. hebben een pluim verdient als hij daadwerkelijk het pompebledden-tricot aan gaat trekken. Chapeau!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor AllardP » 09-07-2012 18:41

Voor wat het waard is: website Mallorca spreekt van cesión, wat volgens mij huur betekent. Hij heeft nog een contract tot 2014.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor Lardy » 09-07-2012 18:51

Optie met koop heeft toch helemaal geen zin, hoeven we ons ook niet druk om te maken dat dat eventueel niet het geval is.

1: Hij heeft een te hoog salaris
2: Transfersom kunnen we toch niet betalen
3: Die jongen is 25, gaat zich via Heerenveen in de kijker spelen, en gaat een transfer maken. Komt op zijn 25e echt niet afbouwen in Nederland.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [centraal] Verdedigers

Berichtdoor FC Drogeham » 09-07-2012 20:36

Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Stiffie » 09-07-2012 20:47

Kijk eens naar de tijd van plaatsing op de VI-site, hamlap. Oud nieuws...
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Boegyman (NL) » 09-07-2012 20:57

Ik was altijd wel gecharmeerd van Zuiverloon. Over het algemeen heeft hij zijn verdedigingsstraatje wel schoon geveegd. Maar het mooiste was zijn overstap naar Engeland voor een stevig bedrag. En dan is hij weg. En weg is weg. Nooit spelers terug halen. De speler ziet het als achteruitgang en zal niet beter gaan presteren.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-07-2012 21:10

Ik heb nooit wat aan Zuiverloon gevonden. De prioriteit van een verdediger is dat hij zijn mannetje uitschakelt. Hij is, net als Janmaat, verdedigend erg zwak en aanvallend redelijk tot goed.
Ik hoop dat ze dus een échte verdediger halen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor paparazzi » 09-07-2012 23:14

Met Zuiverloon word je niet minder, maar ook zeker niet beter. Stilstand dus. En stilstand is achteruitgang. Dus nee. De Friese vlag gaat bij mij niet uit met zijn komst.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor FC Drogeham » 09-07-2012 23:18

Stiffie schreef:Kijk eens naar de tijd van plaatsing op de VI-site, hamlap. Oud nieuws...


Tsja dat krijg je als je berichten ineens naar een ander topic worden verplaats the. Bijdehandje.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor CrazyArgos » 10-07-2012 05:40

Ik vind het wel een goeie zet. Hij wil zich echt nog wel in de kijker spelen en dat kan alleen als hij veel speelt. Dus hij gaat echt wel 100% geven. En ik vond Zuiverloon zijn laatste seizoen bij ons erg sterk. Verdedigend was hij echt wel oke en aanvallend vond ik hem ook sterk. Erg te vergelijken met Janmaat, maar die is veel meer geblesseerd. Dus vooruitgang!
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor vincentdelbos » 10-07-2012 07:24

Ik was nooit echt onder de indruk van Zuiverloon, geen slechte verdediger, maar ik vond hem ook niet overtuigend.
Het is echter alweer een aantal jaar geleden en ik ga er vanuit dat hij zich ontwikkeld heeft. Zolang hij niet verslechterd is, is het wel een aanwinst voor de ploeg naar mijn idee.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor HUNTELAAR » 10-07-2012 10:06

Uur geleden weer bij stadion gespot, dus zal vandaag wel rondkomen.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2012 11:40

Ik kon vanuit Vak 9 zijn debuut mooi volgen. Hij werd erg veel gecoachd door Hansson destijds. In de loop is hij toch wel gegroeid bij ons, maar vond zijn transfer te vroeg. Het is maar af te wachten in welke toestand hij hier terug komt. Op zich zegt het eigenlijk wel genoeg en denk dat hij niet veel is opgeschoten anders laten ze hem niet lopen. Misschien kan hij zich hier weer naar een behoorlijk niveau spelen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor tha boelie » 10-07-2012 12:03

Omrop Fryslan meldde zonet op de radio dat de presentatie vanmorgen niet doorgegaan is. Zuiverloon en Heerenveen zijn er al uit, Heerenveen is er ook al uit met Mallocra. Alleen moet Zuiverloon er nog uitkomen met Mallocra. Het gaat om een paar kleine details. Het zal vanmiddag wel rond komen en anders morgen wel.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Vrieskist » 10-07-2012 12:48

Wel benieuwd of het uiteindelijk om koop of toch wel huur gaat.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor USAFries » 10-07-2012 17:03

Heerenveen | Heerenveen heeft vamiddag Gianni Zuiverloon gepresenteerd als nieuwste aanwinst. De 25-jarige verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van Real Mallorca.

De Rotterdammer speelde tussen 2006 en 2008 al voor Heerenveen. Zuiverloon vertrok daarna naar de Engelse club West Bromwich Albion en belandde vorig jaar bij Real Mallorca. Bij Heerenveen is de rechtsback de voorganger én de opvolger van Daryl Janmaat, die overgestapt is naar Feyenoord
Bron: Friesch Dagblad

Is dit de enige bevestiging tot zover? Ik hoop toch echt dat dit waar is. Kunnen de jonkies nog een jaar rijpen en het stokje volgend seizoen overnemen. Tactisch een slimme oplossing van H'veen. Goed gedaan jongens!!!
Het leven is geen pak vla!
Avatar gebruiker
USAFries
Nieuw talent
 
Berichten: 95
Geregistreerd op: 09-06-2009 15:59
Woonplaats: Carthage, MO (USA)

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Zola » 11-07-2012 08:29

Wedstrijdformulier bij een oefenwedstrijd?! Een wedstrijdformulier wordt alleen maar bij officiele wedstrijden gebruikt.

Of:

Wel grappig,voorheen merkte je dat Arjen de Boer en Roelof de Vries goed geinformeerd waren maar ze lopen nu ook contstant achter het nieuws aan. Nadat alle nieuwssites al hebben getwitterd dat er een transfer rond is dan komen deze beide heren nog eens..

Tegenwoordig stuurt SC Heerenveen naar al haar vrijwilligers en sponsoren een mail met vooraankondiging van een persconferentie of spelerspresentatie. (net voor het het bericht naar de pers gaat)
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Lipton » 11-07-2012 08:54

Zola schreef:Wel grappig,voorheen merkte je dat Arjen de Boer en Roelof de Vries goed geinformeerd waren maar ze lopen nu ook contstant achter het nieuws aan. Nadat alle nieuwssites al hebben getwitterd dat er een transfer rond is dan komen deze beide heren nog eens..


Inderdaad, alleen denken de heren wel dat ze als allereerste zijn met het nieuws. Echt een stel waardeloze figuren, ze verdraaien de feiten vaak..

Ben benieuwd wanneer de transfer rond komt van Gianni.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor paparazzi » 11-07-2012 12:33

Dan wordt ie vanavond alsnog met een helikopter ingevlogen zeker. :D
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Zola » 11-07-2012 13:00

Nog 1 keer offtopic en dan snel maar weer ontopic.

@Feanatieke: Ik heb het over het algemeen over deze "journalisten" van OF niet specifiek over de kwestie Zuiverloon. Beide mannen komen van 10 keer, 9 keer met nieuws dat al bekend is. Ze willen zo graag hun primeurtje twitteren maar tegen de tijd dat zij het twitteren is het vaak al bekend gemaakt door sc Heerenveen zelf. Ze lopen gewoon vaak achter het nieuws aan. Volgens mij hebben ze bij sc Heerenveen ook een broertje dood aan de twee "journalisten" die graag nieuws willen maken met hun eigen verdraaingen en interpretatie sinds de incidenten van afgelopen seizoen. Waardoor nieuwtjes niet meer zo snel aan deze heren worden losgelaten.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Neymar » 11-07-2012 14:59

Waarom is hij nog steeds niet gepresenteerd op de officiële website? Op transfermarkt.de staat hij al wel gewoon bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Muck » 11-07-2012 15:01

Neymar schreef:Waarom is hij nog steeds niet gepresenteerd op de officiële website? Op transfermarkt.de staat hij al wel gewoon bij Heerenveen.


Als transfermarkt.de het zegt, zal het wel waar zijn......

Heerenveen is rond met Mallorca, Heerenveen is rond met Zuiverloon. Maar Zuiverloon en Mallorca hebben nog wat onenigheid op detailniveau. Daardoor zijn nog niet alle handtekeningen gezet en is het dus nog niet officieel. Dus nog geen presentatie.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Superfries88' » 11-07-2012 15:26

Zola schreef:Wedstrijdformulier bij een oefenwedstrijd?! Een wedstrijdformulier wordt alleen maar bij officiele wedstrijden gebruikt


Dat is onjuist. Ook bij oefenwedstrijden van profclubs worden wedstrijdformulieren gebruikt. Ik heb toevallig nog ergens een kopie liggen van Heerenveen - Veendam uit de periode dat Verbeek nog bij Heerenveen zat.

Volgens VI gaat het om verkapt verhuur. Hij komt goedkoop op huurbasis en komt in principe later permanent over.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten