Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 06-07-2012 14:39

RobertDeVries schreef:Dan ziet Heerenveen er waarschijnlijk meer groei in dan de andere clubs.
Ik denk ook dat er nog weinig groei is. Hij kan vooral snel rennen en voorzetten. Dat is een kunstje en wordt hoe ouder hoe minder. Je ziet het nu ook met elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.
Maar dat is wel een ander verhaal wanneer je in Engeland/spanje/italie en duitsland komt. Dus voor de Nederlands competitie goeie voetballer, maar voor de doorverkoop beoordeeld als te licht. Dan krijg je zulke bedragen. Je ziet het ook met Elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.


Elia kan het prima redden in het buitenland, als hij maar goede keuzes maakt. In zijn eerste seizoen bij HSV was hij erg goed. Vervolgens werd het niveau van HSV bijzonder slecht. De trainer ging 4-4-2 spelen, waardoor Elia buitenste middenvelder werd, aan de linkerkant. Hij liep zich de hele wedstrijd de ziekte, en kwam aanvallend niet meer in het spel voor. Bij Juve heeft hij geen kans gehad, en naar nu blijkt was dat gewoon de beste ploeg uit Italie. Geen schande als je daar niet aan de bak komt.

Nu is het zaak om een club te vinden die gewoon met 3 spitsen speelt. Waar Elia dieper kan spelen, zal hij gerust voor gevaar zorgen. Misschien niet bij de absolute top, maar bij de clubs daar vlak onder zal hij een prima aanwinst zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 14:44

Ergens blijven ze steken op een bedrag. Ajax zal misschien hooguit 2,5 mio betalen voor Luciano. Die gast is hier zowat zijn gehele voetbalcarriere opgeleid (op een paar jaar na). Dan zou ik hem toch niet verpatsen voor een appel en een ei?!
Je maakt een (evt) concurrent er ook nog eens sterker mee. Voor hetzelfde geld haal je komend seizoen wel een tweede plek.
Dan heb je die beoogde miljoenen die die clubs er nu voor neer willen leggen ook echt wel uit. (CL)

Vraag is dan, ga je voor het sportieve of voor die habbekrats?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor winterzzz85 » 06-07-2012 14:49

Was er niet laatst een bericht dat meldde dat PSV in de buurt kwam van de vraagprijs? Dat zal dan niet rond de 2,5 miljoen schommelen neem ik aan.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-07-2012 14:49

Jij gaat volledig voorbij aan de vraag wat de speler wil. Wat heb je aan een volledig ongemotiveerde speler die aan het Nederlands elftal heeft geroken? Die gaat heus wel weg, zo dom zullen ze bij de club niet zijn. Ik zou wel een beetje opschieten, dan kun je ook nog een fatsoenlijke vervanger halen.

Trouwens:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV rekent nog altijd sterk op de komst van #Narsingh. #Heerenveen en #PSV komen er wel uit.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#Narsingh brengt waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn besluit over #PSV of #Ajax naar buiten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 14:53

Heerenveen rules schreef:.. Ik zou wel een beetje opschieten, dan kun je ook nog een fatsoenlijke vervanger halen.


Nou kijk, die fatsoenlijke vervanger moet al in de wachtkamer staan, want anders red je het niet meer tot de kerst met een goed ingespeelde flankspeler. Dat ten eerste.
Ten tweede , ik ben zeker voor verkoop. Maar dan mag die niet minder dan 3,5 mio liggen naar mijn bescheiden mening. Ik denk dat het bestuur inmiddels ook een beetje tussen de wal en het schip zit met Narsingh.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-07-2012 14:55

Maar het is toch niet te verwachten Paparazzi dat hij voor minder dan 4 miljoen weggaat? Dan hebben ze het niet goed gespeeld, temeer omdat er 2 bieders zijn.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 14:58

Precies HR! Ik ben bang dat daar toch ergens iets niet goed is gegaan. Volgens wel ingelichte bronnen vanuit A`dam is mij ten ore gekomen dat Ajax gewoon niet eens over de helft van de beoogde vraagprijs heen wil. Ja. Dan heb je wel een probleem lijkt me.
Mogelijk vandaar dat PSV ook om de hoek is komen kijken.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-07-2012 15:01

Ja, dan bekijken die arrogante, omhooggevallen Ajaciedjes het maar lekker. Wat is dat toch een eng clubje. Eerst Dost het hoofd op hol brengen en nu niet eens de helft bieden (als het klopt). Laat hem maar mooi naar Eindhoven gaan dan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 15:05

Als PSV slim is halen ze hem nu op, zsm.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor winterzzz85 » 06-07-2012 15:17

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#Narsingh brengt waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn besluit over #PSV of #Ajax naar buiten.


Hij kan zijn keus wel duidelijk maken in de loop van volgende week maar wat heeft dat voor nut als die club, bijvoorbeeld Ajax, geen toereikend bod heeft gedaan.
Er valt gewoon weinig te kiezen op het moment.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lipton » 06-07-2012 15:25

Gevoelsmatig past Narsingh voor mij beter bij PSV dan bij Ajax. Voor hem (maar ook een Gouweleeuw) een goede stap in de goede richting. Hij moet het maar laten zien bij PSV (of Ajax) bij Heerenveen was het bij vlagen lang niet altijd overtuigend.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 15:29

winterzzz85 schreef:Hij kan zijn keus wel duidelijk maken in de loop van volgende week maar wat heeft dat voor nut als die club, bijvoorbeeld Ajax, geen toereikend bod heeft gedaan.
Er valt gewoon weinig te kiezen op het moment.

Heerenveen heeft aangegeven dat ze hem kwijt willen, dus uiteindelijk zullen ze over de brug komen.
Ik denk dat Heerenveen er maximaal 3 a 3,5 miljoen aan overhoud. Ze kunnen wel dreigen met dan verkopen we hem niet, maar daar trappen PSV en AJAX niet in. Uiteindelijk is de Keuze van Narsingh leidend en die club bepaald in grote mate de transferprijs, of Heerenveen nu wil of niet.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor winterzzz85 » 06-07-2012 15:34

Ajax en PSV snijden zichzelf ook lelijk in de vingers als ze hem op een relatief klein bedrag mislopen, wanneer hij volgend jaar transfervrij is zullen zij niet de enige clubs zijn met interesse en kiest hij wellicht voor een club in het buitenland. Beide clubs spelen roulette door te proberen voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 15:49

RobertDeVries schreef:Dan ziet Heerenveen er waarschijnlijk meer groei in dan de andere clubs.
Ik denk ook dat er nog weinig groei is. Hij kan vooral snel rennen en voorzetten. Dat is een kunstje en wordt hoe ouder hoe minder. Je ziet het nu ook met elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.
Maar dat is wel een ander verhaal wanneer je in Engeland/spanje/italie en duitsland komt. Dus voor de Nederlands competitie goeie voetballer, maar voor de doorverkoop beoordeeld als te licht. Dan krijg je zulke bedragen. Je ziet het ook met Elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.


Robert Veenstra afzeiken heb je blijkbaar meer verstand van, want wat je hier neer zet slaat echt nergens op. Dit is praat van iemand die zelf nooit gevoetbald heeft. En dat zal jij denk ik ook niet hebben gedaan.

Als je zo gaat redeneren: Een spits legt er alleen maar een balletje in, die middenvelder hoeft alleen maar naar de goede kleur te spelen, die keeper hoeft alleen maar een balletje tegen te houden.

Niet meer serieus te nemen die kerel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 16:12

Lardy schreef:Robert Veenstra afzeiken heb je blijkbaar meer verstand van, want wat je hier neer zet slaat echt nergens op. Dit is praat van iemand die zelf nooit gevoetbald heeft. En dat zal jij denk ik ook niet hebben gedaan.

Als je zo gaat redeneren: Een spits legt er alleen maar een balletje in, die middenvelder hoeft alleen maar naar de goede kleur te spelen, die keeper hoeft alleen maar een balletje tegen te houden.

Niet meer serieus te nemen die kerel.

Jij leest het denk ik een beetje verkeerd.
Narsingh is een speler die hard kan rennen (voor Nederlandse begrippen) en dan de voorzet geven. Hij heeft niet een absolute top actie waardoor hij een mannetje passeert.
Hiermee wil ik zeggen dat PSV deze jongen voor eigen gelederen in huis neemt, want doorverkopen aan een grote club in het buitenland zit er niet in, omdat hij dan ten opzichte van de backs niet meer dat voordeel van de snelheid heeft. Je kan er geen toegevoegde waarde inbrengen. Zodoende is het voor PSV geen investering om deze jongen te halen, maar een bijdrage. Daarom wil PSV er niet veel geld voor geven. Het is een aanvulling voor PSV, maar ze kunnen moeilijk winst maken an sich.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 17:20

Jij zegt dus dat het plafond van Narsingh ligt in Nederland omdat hij alleen maar hard kan rennen en een voorzet kan geven.

Ik adviseer jou wat vaker naar de buitenlandse competities te kijken.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 17:26

Lardy schreef:Jij zegt dus dat het plafond van Narsingh ligt in Nederland omdat hij alleen maar hard kan rennen en een voorzet kan geven.

Ik adviseer jou wat vaker naar de buitenlandse competities te kijken.

Dan heb je het wel over een iets betere (snellere) spelers dan onze eigen luciano, die mensen hebben ook nog een actie. Als je een goede snelle linkspoot tegen luciano zet, is hij uitgeschakeld. Andere duiken dan naar binnen, maar luciano met links....

Luciano is vergeleken met Nederlandse verdedigers snel. Alles is relatief.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 18:06

Je begint weer over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt. Hij trekt steeds meer naar binnen als buitenom geen optie is. Dat zie je in wedstrijden en trainingen, maar die zal je wel niet kijken. En ik weet niet wat jij relatief vindt maar Narsingh was en is ook de snelste speler van het Nederlands Elftal. Dus ook sneller dan Afellay en Robben.

Bovendien worden z'n acties steeds beter en dat wordt gezien zijn leeftijd alleen maar beter.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 18:18

Lardy schreef:Je begint weer over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt. Hij trekt steeds meer naar binnen als buitenom geen optie is. Dat zie je in wedstrijden en trainingen, maar die zal je wel niet kijken. En ik weet niet wat jij relatief vindt maar Narsingh was en is ook de snelste speler van het Nederlands Elftal. Dus ook sneller dan Afellay en Robben.

Bovendien worden z'n acties steeds beter en dat wordt gezien zijn leeftijd alleen maar beter.

Nu noem je weer twee spelers die het van hun acties moeten hebben, dus veel snelheid ook niet nodig.

Ik geef je wel weer gelijk, want jij hebt er verstand van! AJAX en PSV niet blijkbaar.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor BK2007 » 06-07-2012 18:22

Waarom vertrekt Narsingh nu eigenlijk niet al naar het buitenland.
Nu kiezen voor PSV of Ajax wordt hij echt maar een fractie beter van waarschijnlijk
Ook kan hij het risico lopen te blijven hangen zoals Sulejmani.
Die had ook nooit naar Ajax moeten gaan.

Als ik Narsingh was ging ik een mooi buitenlands avontuur aan !
Laatst bijgewerkt door BK2007 op 06-07-2012 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 18:31

BK2007 schreef:Waarom vertrekt Narsingh nu eigenlijk niet al naar het buitenland.
Nu kiezen voor PSV of Ajax wordt hij echt maar een fractie beter van waarschijnlijk
Ook kan hij het risico lopen te blijven hangen zoals Sulejmani.
Die had ook nooit naar Ajax moeten gaan.

Als ik Narsingh ging ik een mooi buitenlands avontuur aan !

Omdat er geen aanbiedingen uit het buitenland komen.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor BK2007 » 06-07-2012 19:03

@Robert de Vries
Hoe zal jij dat weten dat er geen buitenlandse interesse is voor Narsingh ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Gekko » 06-07-2012 19:21

Volgens Mono Raiola is die belangstelling er wel maar wil Narsingh niet weg uit NL. Belangstelling is overigens nog niet hetzelfde als concrete aanbiedingen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 06-07-2012 19:22

BK2007 schreef:Waarom vertrekt Narsingh nu eigenlijk niet al naar het buitenland...
...
...Als ik Narsingh was ging ik een mooi buitenlands avontuur aan !

Ja, maar jij bent Narsingh niet he :wink:
Hij heeft al meerdere keren (mensen lijken dat steeds te vergeten of zo) aangegeven dat hij nog niet naar het buitenland wil, dus dat is niet eens een optie. Zelfs als er wel dat soort aanbiedingen binnen (zijn) (ge)komen. Of het moet een droomclub zijn, of financieel haast niet te weigeren, maar lijkt me niet dat die categorie clubs (al) voor hem komt. Niveau Fulham e.d. zal ie denk ik (terecht) niet zien zitten, kun je in de fase van zijn carrière beter naar de Nederlandse top. Het zal toch echt Ajax, PSV of scH moeten worden voor komend seizoen. Ik kan me wel voorstellen dat hij het nog niet wil, er zijn genoeg (recente) voorbeelden van jongens die de stap te snel hebben gemaakt en daardoor een veelbelovende carrière vergooit of ernstig vertraagd.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 19:50

Superfries1983 schreef:
BK2007 schreef:Waarom vertrekt Narsingh nu eigenlijk niet al naar het buitenland...
...
...Als ik Narsingh was ging ik een mooi buitenlands avontuur aan !

Ja, maar jij bent Narsingh niet he :wink:
Hij heeft al meerdere keren (mensen lijken dat steeds te vergeten of zo) aangegeven dat hij nog niet naar het buitenland wil, dus dat is niet eens een optie. Zelfs als er wel dat soort aanbiedingen binnen (zijn) (ge)komen. Of het moet een droomclub zijn, of financieel haast niet te weigeren, maar lijkt me niet dat die categorie clubs (al) voor hem komt. Niveau Fulham e.d. zal ie denk ik (terecht) niet zien zitten, kun je in de fase van zijn carrière beter naar de Nederlandse top. Het zal toch echt Ajax, PSV of scH moeten worden voor komend seizoen. Ik kan me wel voorstellen dat hij het nog niet wil, er zijn genoeg (recente) voorbeelden van jongens die de stap te snel hebben gemaakt en daardoor een veelbelovende carrière vergooit of ernstig vertraagd.

Ik zou het inderdaad ook erg onverstandig vinden. Als die clubs iemand voor 5 miljoen halen en voor 1 miljoen op de payroll, dan krijg je 5 wedstrijden. Ben je niet goed genoeg, lig je eruit. Voor die clubs is dat risico inschatting.

Wanneer je voor 3 miljoen bij PSV komt (in de huidige economische situatie van PSV), dan ben je basisspeler. Krijg je je speeltijd en speel je onder druk. Dus ik denk dat het een juiste keuze is.

Overigens vind ik inmiddels PSV ook de beste optie. Zet die jongen er voor 3 miljoen neer. Vraag 25% van de doorverkoop. Stel hij wordt beter. Vang je veel (5 jarig contract, dus hoge afkoopsom). Schopt hij nooit weer een deuk in een pakje boter. Zit PSV vijf jaar aan hem vast.

WIN WIN WIN
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor MAIK » 07-07-2012 19:35

PSV hoopt de transfer van Luciano Narsingh naar Eindhoven snel af te ronden. “Dat moet niet te lang gaan duren”, geeft trainer Dick Advocaat aan tegenover het Eindhovens Dagblad.
De oefenmeester vindt dat PSV een kampioenswaardige selectie heeft, mits er nog iets gebeurt op transfergebied. De komst van Narsingh juicht Advocaat dan ook toe.
Volgens technisch manager Marcel Brands ontbreekt het ja-woord van Narsingh nog. Desondanks verwacht hij de transfer spoedig af te ronden. Ook Ajax heeft belangstelling voor de vleugelaanvaller van SC Heerenveen.
MAIK
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 09-01-2008 18:32

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Neymar » 07-07-2012 19:37

MAIK schreef:PSV hoopt de transfer van Luciano Narsingh naar Eindhoven snel af te ronden. “Dat moet niet te lang gaan duren”, geeft trainer Dick Advocaat aan tegenover het Eindhovens Dagblad.
De oefenmeester vindt dat PSV een kampioenswaardige selectie heeft, mits er nog iets gebeurt op transfergebied. De komst van Narsingh juicht Advocaat dan ook toe.
Volgens technisch manager Marcel Brands ontbreekt het ja-woord van Narsingh nog. Desondanks verwacht hij de transfer spoedig af te ronden. Ook Ajax heeft belangstelling voor de vleugelaanvaller van SC Heerenveen.


Laten we allemaal hopen dat het snel wordt afgerond zodat we zo snel mogelijk een vervanger kunnen halen. Anders heeft die straks ook weer veel tijd nodig om ingespeeld te raken.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor JayT » 07-07-2012 20:07

MAIK schreef:Volgens technisch manager Marcel Brands ontbreekt het ja-woord van Narsingh nog. Desondanks verwacht hij de transfer spoedig af te ronden. Ook Ajax heeft belangstelling voor de vleugelaanvaller van SC Heerenveen.


Betekent dit dat PSV voldoet/ heeft voldaan aan de vraagprijs van Heerenveen?
In dat geval...Als Ajax toch niet voornemens is hun 'goede aanbod' te verhogen (pff, kom op he!), dealtje sluiten, nieuwe spelertjes Heerenveen, Luci blij, PSV blij, Heerenveen blij. (Ajax niet blij, maar who gives a f***).
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 07-07-2012 21:18

Als ik dit lees is het goed denkbaar dat PSV Heerenveen meer biedt dan Ajax en biedt Ajax Luciano meer. Kan lastig dilemma zijn. Afronden die hap en verder. Paar goede spelers nog halen, want voorin hebben we nog veel te weinig kwaliteit om serieus mee te doen voor Europees, zo is mijn inschatting.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 07-07-2012 21:23

Het verhaal lijkt me simpel: Narsingh gaat naar PSV. In korte tijd merk ik dat er een positieve intentie is, waar Ajax al weken langer loopt te knoeien zonder enig resultaat. PSV is slagvaardiger dan Ajax en dat gaat de transfer bepalen, mits er geen gekke dingen gebeuren.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten