paparazzi schreef:Ik zeg ; om de tafel met beide heren! Salaris omhoog, nieuw contract, en knallen met die handel komend seizoen!
Laat je toch niet zo afhankelijk maken van nietszeggende clubs als Ajax en PSV. Da`s inmiddels ook vergane glorie.
Denk je nu werkelijk dat Ajax potten gaat breken in de CL?
Laat me toch niet lachen man!
Mensen denken te-veel in geld hierzo.
Je komt uiteindelijk veel verder als je komend seizoen een goeie prestatie levert.
Je moet niet kijken naar andere clubs; je moet kijken naar je eigen club.
SCH staat er financieel niet top voor en het huidige economische tijdperk vraagt dat je maatregelen moet nemen. Een aanvalslinie met Assaidi, Dost en Narsingh kan je niet 1-2-3 vervangen, maar met het verkregen geld kan je de club financieel en (uiteindelijk) sportief wel sterker maken.
Financieel sterker betekent indirect potentie om te groeien. Persoonlijk vind ik dat de club uitstekende aankopen heeft gedaan en dat deze selectie inclusief met de komst van een speler als Pappa, SCH zeker weer mee kan doen om Europees voetbal. Wanneer je nu als club geld, energie en tijd investeert in sponsoren, de selectie wederom Europees voetbaal haalt en 2-3 spelers weer voor à 4-5M worden verkocht, realiseer je nog steeds groei.
Kortom, een win-win situatie voor zowel Narsingh als SCH. Verkopen dus voor 4-5M.