Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 14-06-2012 09:18

Daar ben ik het wel mee eens, er moeten wel 1 of 2 spelers komen die echte kwaliteitsinjecties zijn. Amoah is prima om erbij te hebben en datzelfde geld voor De Roon. Maar er moet wel wat power komen op dat middenveld, een powerhouse zoals van Basten dat zou zeggen. En kwaliteit op de vleugels, als al die heren vertrekken moet je niet weer met een onbekend talentje aankomen. Dat is leuk om de volgen hoe zo'n iemand zich ontwikkeld en misschien leuk om later door te verkopen. Maar er moet een gevestigde naam komen, of een talent waarvan je haast zeker weet dat het eruit gaat komen.
Lardy
Superster

Berichtdoor Jurjenv » 14-06-2012 19:33

Een type Boudewijn Zenden?
Jurjenv
Superster

Berichtdoor Otsje P » 15-06-2012 06:55

Jurjenv schreef:Een type Boudewijn Zenden?

Zenden speelt sinds hij bij Chelsea weg is al niet meer op de vleugel. Die is dus al gewoon een jaar of 8 geen vleugelaanvaller meer.

Dus nee, geen type Boudewijn Zenden. Oudere vleugelspelers zie je sowieso niet zo veel meer tegenwoordig. Ze raken hun explosiviteit kwijt en zakken langzaam een linie, of schuiven op naar een centrale rol.
Otsje P
Superster

Berichtdoor vries153 » 17-06-2012 23:22

Knipecity schreef:Voor buitenlandse clubs zullen de spelers van Oranje nu niet in waarde stijgen. Poeh, reken maar dat sommige spelers hier echt de gevolgen van zullen ondervinden. NArsingh niet zo zeer denk ik, want die speelt niet, maar iemand als Vd Wiel valt toch wel behoorlijk door de mand. Heitinga, Nigel de Jong, Van Persie etc. zullen minder in trek zijn voor andere clubs.

Narsingh en Assaidi samen 8-10 miljoen voor pakken en dan verder op zoek naar op zijn minst 1 spectaculaire aanwinst. 1 waarvan net als bij Van Basten je mond open valt, dus niet van niveau Amoah.

Dromen mag Knipe maar ik zie liever dat ze de hand op de knip houden en wat jongere spelers halen we kunnen nu wel weer als een yme kuiper alles uit gaan geven maar dan zitten we over 2 jaar weer met een sanerings voorzitter die de bende moet opruimen.

Laten we het aub in deze klote economie wat rustiger aandoen en talenten zoals bv wildschut halen ik hoef geen spectaculaire aankopen van boven de 5 miljoen en dan hopeloos falen ik zie liever een speler van rond de 2 miljoen komen die het helemaal maakt en dan 6-10 miljoen de deur weer uitgaat.

Vergeet niet zon mondopenvallende transfer kost meestal qua salaris ook nogal wat laten we zeggen 500.000 tot 800 000
kom je bij een 4 jarig contract al snel uit op zon 2 tot 3.2 miljoen totaal daar komt dan nog eens bij als deze speler er totaal niets van bakt dan zit je dus met een euroverslindende geldautomaat.
Dit moet dan allemaal weer gedekt worden door contracten niet te verlengen of mensen van de club te ontslaan.

Dus laten we niet luchtfietsen en verstandig met het geld omgaan.
Yme Kuiper style van denken heeft Heerenveen gebracht waar ze 2 jaar geleden stonden nu met Veenstra is de puinhoop nagenoeg opgeruimd laten we dit zo houden en langzaam stapjes voorruit maken en niet weer in dat dal terrecht geraken.
vries153
Selectiespeler

Berichtdoor Bubbe » 18-06-2012 04:53

Toch gewoon ~270.000 euro gekregen voor een speler die geen minuut speeltijd heeft gehad. Hoppa. :mrgreen:
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Knipecity » 18-06-2012 06:49

Vries153 jij gaat direct weer van uiterste uit. Het is vrij realistisch om te denken dat we na verkoop van Narsingh, Assaidi en Dost zo'n 15 miljoen min. binnen hebben gehengeld na afdracht aan vorige clubs (7 +4+4) daarnaast zijn we veel spelers kwijtgeraakt met dikke salarissen en hebben we er goedkopere jongens voor binnen gehaald. Bijna allemaal transfervrij.
Er mag dus best wel 1 of 2 trasfers tussen zitten van niveau Wildschut waarbij je weet dat dat jongens zijn die 1-2 miljoen kosten, maar die er waarschijnlijk wel direct staan.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Stiffie » 18-06-2012 07:01

Luciano heeft een goed EK gespeeld. Zover ik kon zien stond hij bijna nooit in het midden tijdens de rondootjes. :lol:
Ben benieuwd of hij nu het EK voor Oranje is afgelopen gelijk met zijn transfer aan de slag gaat. Wie weet wie zich, behalve Ajax, allemaal gemeld hebben na zijn sterke seizoen van verleden jaar.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor JelleV » 18-06-2012 15:42

Als een van de weinigen bij Oranje foutloos gebleven dit EK, een uitzonderlijke prestatie.
JelleV
Nieuw talent

Berichtdoor joop » 25-06-2012 21:36

Volgens Slegers(VI) heeft PSV zich nu bij Narsingh gemeld. Ajax schijnt na onderhandelingen afgehaakt te zijn.
...
joop
Basisspeler

Berichtdoor us Hearrenfean » 25-06-2012 21:45

joop schreef:Volgens Slegers(VI) heeft PSV zich nu bij Narsingh gemeld. Ajax schijnt na onderhandelingen afgehaakt te zijn.

PSV heeft zich nog niet gemeldt bij sc Heerenveen. Ze willen eerst weten of Narsingh wel zou willen komen. Volgens Slegers heeft Narsingh zelf meer oren naar een tranfser naar PSV dan één naar Ajax.
Blue-White Army!!
us Hearrenfean
Selectiespeler

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-06-2012 05:27

Heel goed van Narsingh! Hij past beter in Eindhoven dan in Amsterdam qua speelstijl. PSV zakt toch meer in in uitwedstrijden en dan krijgt hij meer ruimte.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Otsje P » 26-06-2012 07:25

En daar komt de concurrentie al voor Ajax. Heerenveen zal akkoord gaan met de club die het meeste bied. En aangezien ze grote concurrenten van elkaar zijn, zullen ze hem elkaar ook niet gunnen. Goede zaak. Zoals ik al aangaf, RdV zaaide weer paniek om niks.
Otsje P
Superster

Berichtdoor 1983 » 26-06-2012 08:47

Volgens een collega van mij had Simon Zwartkruis ook van VI gister op Vi-radio gezegd dat Narsingh nog steeds het allerliefst naar Ajax gaat. Dus VI (en sinds wanneer gaan we die serieus nemen als het om geruchten gaat) weet ook niet precies wat het zegt. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je momenteel liever naar PSV gaat, grotere concurrentie en bovendien Europa League ipv Champions League. Slegers roept al maanden dat PSV concreet gaat worden, tot op de dag van vandaag nog helemaal niets. Slegers hoopt het als fan waarschijnlijk vooral.
1983
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 26-06-2012 08:53

Volgens Slegers heeft Narsingh aan diverse PSV'ers verteld dat hij een voorkeur heeft voor een enkeltje Eindhoven. Daar baseerde hij het verhaal op. Wel plaatste hij een kanttekening dat dit ook richting de Ajacieden gebeurd kon zijn. Een spelletje dus. Ik zou Ajax geen gekke keuze vinden. De meest succesvolle Nederlandse club uit nota bene de plaats waar hij geboren en getogen is, waar hij nog steeds een sterke band mee heeft; waarom zou je dan naar PSV gaan? In beide gevallen heb je concurrentie, dus dat zal geen verschil maken.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor BK2007 » 26-06-2012 10:37

Mooi voor Narsingh dus zomaar kan kiezen uit Ajax en PSV. Laat hem maar even 2 weekjes nadenken en laat deze twee clubs maar tegen elkaar concurreren. Ook al denk ik niet dat de transfersom daardoor nou erg hoog gaat worden. Schat deze in op ongeveer 3,5 miljoen. Overigens waar blijft FC Twente ?
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Erwin4ever » 26-06-2012 21:00

Gister werd er bij Jack van Gelder de verwachting uitgesproken dat over ongeveer 2 weken er meer duidelijkheid zou moeten zijn omternd Narsingh. Ook meende ik te begrijpen dat er ook buitenlandse club(s) interesse hebben. Kan uiteraard ook weer een spelletje zijn. :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Erwin4ever
Superster

Berichtdoor Wizard » 27-06-2012 09:05

BK2007 schreef:Mooi voor Narsingh dus zomaar kan kiezen uit Ajax en PSV. Laat hem maar even 2 weekjes nadenken en laat deze twee clubs maar tegen elkaar concurreren. Ook al denk ik niet dat de transfersom daardoor nou erg hoog gaat worden. Schat deze in op ongeveer 3,5 miljoen. Overigens waar blijft FC Twente ?

Twente is toch geen stap vooruit op dit moment??
Als ik Narsingh was, zou ik zeker voor PSV kiezen. Bij Ajax is de concurrentie met Sulejmani erg groot, die daarnaast een behoorlijk salaris krijgt en dus veel zal moeten spelen (om hem op niveau te houden en ooit te kunnen verkopen).
Bij PSV heeft hij concurrentie van Lens, die ook vaak in de spits speelt, waardoor zijn kans op speeltijd en dus verdere ontwikkeling veel groter is. Daarnaast denk ik dat het spel van PSV beter bij Narsingh past...

NB Voorafgaand aan het EK zei ik ook dat 3,5M een mooie transfersom voor Narsingh zou zijn. Nu ik hier en daar lees wat er voor soortgelijke (of mindere) spelers met een 1-jarig contract wordt gevraagd, denk ik dat 5-6M zeker geen gekke vraagprijs is.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor 1983 » 27-06-2012 09:38

Ach, zo groot is die concurrentie bij Ajax ook weer niet. Sulejmani bakt er daar helemaal niks van en die andere jongens zijn toch niet van enig niveau? Narsingh is veel beter dan hun allemaal bij elkaar. Ajax wil ook liefst zo snel mogelijk van Sulejmani af en dan moet Narsingh eerste man op rechts worden. Maar ook als ze Sulejmani (nog) niet verkopen denk ik dat wanneer ze Narsingh halen hij in eerste instantie basisspeler wordt. Hij is Amsterdammer, wil denk ik liever CL spelen dan EL, kan me dus niet voorstellen dat ie liever naar PSV gaat. De enige reden (en dat is zeker geen onbelangrijke) zou inderdaad kunnen zijn dat hun spel beter bij hem past. Ik zie hem nog steeds het liefste naar het buitenland gaan, maar dat wil ie zelf liever niet.
1983
Superster

Berichtdoor BK2007 » 27-06-2012 10:42

Wizard schreef:Twente is toch geen stap vooruit op dit moment??

Nee, dat is waar. Mijn excuus dat ik het opperde.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Wizard » 27-06-2012 11:21

Superfries1983 schreef:Ach, zo groot is die concurrentie bij Ajax ook weer niet. Sulejmani bakt er daar helemaal niks van en die andere jongens zijn toch niet van enig niveau? Narsingh is veel beter dan hun allemaal bij elkaar. Ajax wil ook liefst zo snel mogelijk van Sulejmani af en dan moet Narsingh eerste man op rechts worden. Maar ook als ze Sulejmani (nog) niet verkopen denk ik dat wanneer ze Narsingh halen hij in eerste instantie basisspeler wordt.

Dat lijkt me niet. Wanneer ze Narsingh op de rechtsbuiten posteren en Sulejmani gaat naar de bank, gooien ze eigenlijk 16M wel.
Financieel is het voor ajax veel verstandiger om Sulejmani nog een seizoen te laten spelen, hem proberen weer te laten uitblinken, en em dan slijten voor 5M. Ajaxfans zijn overigens best positief over Sulejmani's prestaties van het afgelopen seizoen (al staan die uiteraard niet in verhouding tot z'n aankoopbedrag).
Nee, Narsingh moet lekker naar Psv; al zou ik hem eigenlijk een middenmoter in Engeland of subtopper in Duitsland best willen aanraden.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor forca hveen » 28-06-2012 09:17

Wizard schreef:Financieel is het voor ajax veel verstandiger om Sulejmani nog een seizoen te laten spelen, hem proberen weer te laten uitblinken, en em dan slijten voor 5M.

Dan moet hij wel voor de winterstop uitblinken en vertrekken en verwacht niet dat ze dan 5 miljoen krijgen voor een speler met contract tot zomer 2013 ;) Bij ajax willen ze wel graag het contract verlengen van Sulejmani maar dat is tot op heden nog niet gebeurt dus loopt hij zoals het nu staat in de zomer van 2013 transfervrij de deur uit ;)
forca hveen
Superster

Berichtdoor Wizard » 28-06-2012 10:23

forca hveen schreef:
Dan moet hij wel voor de winterstop uitblinken en vertrekken en verwacht niet dat ze dan 5 miljoen krijgen voor een speler met contract tot zomer 2013 ;) Bij ajax willen ze wel graag het contract verlengen van Sulejmani maar dat is tot op heden nog niet gebeurt dus loopt hij zoals het nu staat in de zomer van 2013 transfervrij de deur uit ;)

Eens. Ze willen z'n contract verlengen maar tegen een behoorlijk lager salaris dan wat hij nu krijgt.
Als Assaidi 4M met een 1 jarig contract opbrengt, dan zal Sulejmani dat zeker ook moeten kunnen opbrengen.

Maar goed, ik ben benieuwd naar welke club Luciano transfereert... we shall see.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Knipecity » 28-06-2012 14:35

Achteraf trouwens wel een zegen voor Narsingh dat hij niet heeft gespeeld. Spelers die niet spelen terwijl de basis het slecht doet worden altijd groter gemaakt dan ze zijn. Je ziet het ook bij VI Oranje. Meerdere mensen die bij penalty schieten Narsingh zijn shirt kozen omdat ze denken dat hij het beter had kunnen doen. Ik denk van niet en daarom is dit alleen maar goed voor hem en zijn naam.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-06-2012 15:29

Knipecity schreef:Achteraf trouwens wel een zegen voor Narsingh dat hij niet heeft gespeeld. Spelers die niet spelen terwijl de basis het slecht doet worden altijd groter gemaakt dan ze zijn. Je ziet het ook bij VI Oranje. Meerdere mensen die bij penalty schieten Narsingh zijn shirt kozen omdat ze denken dat hij het beter had kunnen doen. Ik denk van niet en daarom is dit alleen maar goed voor hem en zijn naam.

Ja, wel mooi inderdaad. Een speler van Heerenveen die het beter gedaan had tegen Lahn en Coentrao. Niet echt realistisch.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Baas » 29-06-2012 07:47

Nee inderdaad. Vind het ook een beetje vreemde redenering.
Willems heeft ook gespeeld en toch weinig verkeerd gedaan..
Het wordt hem in ieder geval niet aangerekend omdat ie nog hartstikke jong is..
Ik had liever gezien dat Narsingh wel minuten had gemaakt op het EK.
Kan ie zich aan heel Europa laten zien.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Flying Frisian » 29-06-2012 08:58

Baas schreef:Willems heeft ook gespeeld en toch weinig verkeerd gedaan..
Het wordt hem in ieder geval niet aangerekend omdat ie nog hartstikke jong is..
Ik vond Willems juist heel erg zwak, vooral in defensief opzicht. Het jeugdargument heb ik al eerder gehoord en is ben het hier totaal mee oneens. Als je voor Oranje geselecteerd wordt, dien je een bepaald niveau te hebben. Wanneer je daar niet aan voldoet, mag de media je veroordelen, of je nu een dertiger bent of een tiener.
Flying Frisian
Superster

Berichtdoor Baas » 29-06-2012 09:37

De media mag je veroordelen, absoluut eens!
Alleen wordt ook in de media het jeugdargument gebruikt.
Willems wordt ook niet echt afgebrand in de media, ondanks dat hij misschien niet geweldig speelde.
Omdat hij jong is, en er voor het eerst bij is en bij PSV eigenlijk achter Pieters staat, nemen ze hem niet veel kwalijk.
Denk dat dit bij Narsingh ook het geval zou zijn geweest.
Maar goed, hij heeft niet gespeeld.
Daarom hoeven we hier dan ook niet verder over te discussiëren.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries88' » 03-07-2012 09:47

Het logische bericht is een feit:

PSV heeft de belangstelling voor Luciano Narsingh concreet gemaakt. De Eindhovense club informeerde al eerder naar de vleugelaanvaller en heeft nu ook daadwerkelijk een bod uitgebracht. Deze is afgewezen door sc Heerenveen.

Volgens het Eindhovens Dagblad wil sc Heerenveen ruim vijf miljoen euro ontvangen voor de Amsterdammer, die nog één jaar onder contract ligt. Het is onbekend hoeveel PSV heeft geboden. Wel zou er nog een stevig verschil tussen vraag en aanbod zijn.

PSV wil de rechtsbuiten graag inlijven ter versterking van het elftal. In dat geval is de selectie van trainer Dick Advocaat zo goed als rond. Heerenveen wil medewerking verlenen, maar gaf al wel aan dat er geen weggeefprijs zal ontstaan.

Ook Ajax toonde in eerder stadium interesse. (Feanfan.nl)

Het eerste bod is (bijna) altijd flink lager, dus het serieuze onderhandelen zal deze week ongetwijfeld losbarsten.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Baas » 03-07-2012 11:28

Nou eerlijk gezegd hoop ik dat er een buitenlandse club komt.
Toch de ervaring dat die iets meer betalen.
PSV en Ajax zitten altijd onder de vraagprijs..
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, daar hebben ze een handje van.
Maar goed. We shall see
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Squerrel » 03-07-2012 11:54

Als Heerenveen echt van hem af wil moeten ze hun hand ook niet overspelen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers