Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 26-06-2012 09:47

Volgens een collega van mij had Simon Zwartkruis ook van VI gister op Vi-radio gezegd dat Narsingh nog steeds het allerliefst naar Ajax gaat. Dus VI (en sinds wanneer gaan we die serieus nemen als het om geruchten gaat) weet ook niet precies wat het zegt. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je momenteel liever naar PSV gaat, grotere concurrentie en bovendien Europa League ipv Champions League. Slegers roept al maanden dat PSV concreet gaat worden, tot op de dag van vandaag nog helemaal niets. Slegers hoopt het als fan waarschijnlijk vooral.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 26-06-2012 09:53

Volgens Slegers heeft Narsingh aan diverse PSV'ers verteld dat hij een voorkeur heeft voor een enkeltje Eindhoven. Daar baseerde hij het verhaal op. Wel plaatste hij een kanttekening dat dit ook richting de Ajacieden gebeurd kon zijn. Een spelletje dus. Ik zou Ajax geen gekke keuze vinden. De meest succesvolle Nederlandse club uit nota bene de plaats waar hij geboren en getogen is, waar hij nog steeds een sterke band mee heeft; waarom zou je dan naar PSV gaan? In beide gevallen heb je concurrentie, dus dat zal geen verschil maken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor BK2007 » 26-06-2012 11:37

Mooi voor Narsingh dus zomaar kan kiezen uit Ajax en PSV. Laat hem maar even 2 weekjes nadenken en laat deze twee clubs maar tegen elkaar concurreren. Ook al denk ik niet dat de transfersom daardoor nou erg hoog gaat worden. Schat deze in op ongeveer 3,5 miljoen. Overigens waar blijft FC Twente ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Erwin4ever » 26-06-2012 22:00

Gister werd er bij Jack van Gelder de verwachting uitgesproken dat over ongeveer 2 weken er meer duidelijkheid zou moeten zijn omternd Narsingh. Ook meende ik te begrijpen dat er ook buitenlandse club(s) interesse hebben. Kan uiteraard ook weer een spelletje zijn. :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 27-06-2012 10:05

BK2007 schreef:Mooi voor Narsingh dus zomaar kan kiezen uit Ajax en PSV. Laat hem maar even 2 weekjes nadenken en laat deze twee clubs maar tegen elkaar concurreren. Ook al denk ik niet dat de transfersom daardoor nou erg hoog gaat worden. Schat deze in op ongeveer 3,5 miljoen. Overigens waar blijft FC Twente ?


Twente is toch geen stap vooruit op dit moment??
Als ik Narsingh was, zou ik zeker voor PSV kiezen. Bij Ajax is de concurrentie met Sulejmani erg groot, die daarnaast een behoorlijk salaris krijgt en dus veel zal moeten spelen (om hem op niveau te houden en ooit te kunnen verkopen).
Bij PSV heeft hij concurrentie van Lens, die ook vaak in de spits speelt, waardoor zijn kans op speeltijd en dus verdere ontwikkeling veel groter is. Daarnaast denk ik dat het spel van PSV beter bij Narsingh past...

NB Voorafgaand aan het EK zei ik ook dat 3,5M een mooie transfersom voor Narsingh zou zijn. Nu ik hier en daar lees wat er voor soortgelijke (of mindere) spelers met een 1-jarig contract wordt gevraagd, denk ik dat 5-6M zeker geen gekke vraagprijs is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 27-06-2012 10:38

Ach, zo groot is die concurrentie bij Ajax ook weer niet. Sulejmani bakt er daar helemaal niks van en die andere jongens zijn toch niet van enig niveau? Narsingh is veel beter dan hun allemaal bij elkaar. Ajax wil ook liefst zo snel mogelijk van Sulejmani af en dan moet Narsingh eerste man op rechts worden. Maar ook als ze Sulejmani (nog) niet verkopen denk ik dat wanneer ze Narsingh halen hij in eerste instantie basisspeler wordt. Hij is Amsterdammer, wil denk ik liever CL spelen dan EL, kan me dus niet voorstellen dat ie liever naar PSV gaat. De enige reden (en dat is zeker geen onbelangrijke) zou inderdaad kunnen zijn dat hun spel beter bij hem past. Ik zie hem nog steeds het liefste naar het buitenland gaan, maar dat wil ie zelf liever niet.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor BK2007 » 27-06-2012 11:42

Wizard schreef:Twente is toch geen stap vooruit op dit moment??


Nee, dat is waar. Mijn excuus dat ik het opperde.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 27-06-2012 12:21

Superfries1983 schreef:Ach, zo groot is die concurrentie bij Ajax ook weer niet. Sulejmani bakt er daar helemaal niks van en die andere jongens zijn toch niet van enig niveau? Narsingh is veel beter dan hun allemaal bij elkaar. Ajax wil ook liefst zo snel mogelijk van Sulejmani af en dan moet Narsingh eerste man op rechts worden. Maar ook als ze Sulejmani (nog) niet verkopen denk ik dat wanneer ze Narsingh halen hij in eerste instantie basisspeler wordt.


Dat lijkt me niet. Wanneer ze Narsingh op de rechtsbuiten posteren en Sulejmani gaat naar de bank, gooien ze eigenlijk 16M wel.
Financieel is het voor ajax veel verstandiger om Sulejmani nog een seizoen te laten spelen, hem proberen weer te laten uitblinken, en em dan slijten voor 5M. Ajaxfans zijn overigens best positief over Sulejmani's prestaties van het afgelopen seizoen (al staan die uiteraard niet in verhouding tot z'n aankoopbedrag).
Nee, Narsingh moet lekker naar Psv; al zou ik hem eigenlijk een middenmoter in Engeland of subtopper in Duitsland best willen aanraden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor forca hveen » 28-06-2012 10:17

Wizard schreef:Financieel is het voor ajax veel verstandiger om Sulejmani nog een seizoen te laten spelen, hem proberen weer te laten uitblinken, en em dan slijten voor 5M.


Dan moet hij wel voor de winterstop uitblinken en vertrekken en verwacht niet dat ze dan 5 miljoen krijgen voor een speler met contract tot zomer 2013 ;) Bij ajax willen ze wel graag het contract verlengen van Sulejmani maar dat is tot op heden nog niet gebeurt dus loopt hij zoals het nu staat in de zomer van 2013 transfervrij de deur uit ;)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 28-06-2012 11:23

forca hveen schreef:
Dan moet hij wel voor de winterstop uitblinken en vertrekken en verwacht niet dat ze dan 5 miljoen krijgen voor een speler met contract tot zomer 2013 ;) Bij ajax willen ze wel graag het contract verlengen van Sulejmani maar dat is tot op heden nog niet gebeurt dus loopt hij zoals het nu staat in de zomer van 2013 transfervrij de deur uit ;)


Eens. Ze willen z'n contract verlengen maar tegen een behoorlijk lager salaris dan wat hij nu krijgt.
Als Assaidi 4M met een 1 jarig contract opbrengt, dan zal Sulejmani dat zeker ook moeten kunnen opbrengen.

Maar goed, ik ben benieuwd naar welke club Luciano transfereert... we shall see.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 28-06-2012 15:35

Achteraf trouwens wel een zegen voor Narsingh dat hij niet heeft gespeeld. Spelers die niet spelen terwijl de basis het slecht doet worden altijd groter gemaakt dan ze zijn. Je ziet het ook bij VI Oranje. Meerdere mensen die bij penalty schieten Narsingh zijn shirt kozen omdat ze denken dat hij het beter had kunnen doen. Ik denk van niet en daarom is dit alleen maar goed voor hem en zijn naam.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-06-2012 16:29

Knipecity schreef:Achteraf trouwens wel een zegen voor Narsingh dat hij niet heeft gespeeld. Spelers die niet spelen terwijl de basis het slecht doet worden altijd groter gemaakt dan ze zijn. Je ziet het ook bij VI Oranje. Meerdere mensen die bij penalty schieten Narsingh zijn shirt kozen omdat ze denken dat hij het beter had kunnen doen. Ik denk van niet en daarom is dit alleen maar goed voor hem en zijn naam.


Ja, wel mooi inderdaad. Een speler van Heerenveen die het beter gedaan had tegen Lahn en Coentrao. Niet echt realistisch.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 29-06-2012 08:47

Nee inderdaad. Vind het ook een beetje vreemde redenering.
Willems heeft ook gespeeld en toch weinig verkeerd gedaan..
Het wordt hem in ieder geval niet aangerekend omdat ie nog hartstikke jong is..
Ik had liever gezien dat Narsingh wel minuten had gemaakt op het EK.
Kan ie zich aan heel Europa laten zien.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Flying Frisian » 29-06-2012 09:58

Baas schreef:Willems heeft ook gespeeld en toch weinig verkeerd gedaan..
Het wordt hem in ieder geval niet aangerekend omdat ie nog hartstikke jong is..
Ik vond Willems juist heel erg zwak, vooral in defensief opzicht. Het jeugdargument heb ik al eerder gehoord en is ben het hier totaal mee oneens. Als je voor Oranje geselecteerd wordt, dien je een bepaald niveau te hebben. Wanneer je daar niet aan voldoet, mag de media je veroordelen, of je nu een dertiger bent of een tiener.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 29-06-2012 10:37

De media mag je veroordelen, absoluut eens!
Alleen wordt ook in de media het jeugdargument gebruikt.
Willems wordt ook niet echt afgebrand in de media, ondanks dat hij misschien niet geweldig speelde.
Omdat hij jong is, en er voor het eerst bij is en bij PSV eigenlijk achter Pieters staat, nemen ze hem niet veel kwalijk.
Denk dat dit bij Narsingh ook het geval zou zijn geweest.
Maar goed, hij heeft niet gespeeld.
Daarom hoeven we hier dan ook niet verder over te discussiëren.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 03-07-2012 10:47

Het logische bericht is een feit:

PSV heeft de belangstelling voor Luciano Narsingh concreet gemaakt. De Eindhovense club informeerde al eerder naar de vleugelaanvaller en heeft nu ook daadwerkelijk een bod uitgebracht. Deze is afgewezen door sc Heerenveen.

Volgens het Eindhovens Dagblad wil sc Heerenveen ruim vijf miljoen euro ontvangen voor de Amsterdammer, die nog één jaar onder contract ligt. Het is onbekend hoeveel PSV heeft geboden. Wel zou er nog een stevig verschil tussen vraag en aanbod zijn.

PSV wil de rechtsbuiten graag inlijven ter versterking van het elftal. In dat geval is de selectie van trainer Dick Advocaat zo goed als rond. Heerenveen wil medewerking verlenen, maar gaf al wel aan dat er geen weggeefprijs zal ontstaan.

Ook Ajax toonde in eerder stadium interesse. (Feanfan.nl)


Het eerste bod is (bijna) altijd flink lager, dus het serieuze onderhandelen zal deze week ongetwijfeld losbarsten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 03-07-2012 12:28

Nou eerlijk gezegd hoop ik dat er een buitenlandse club komt.
Toch de ervaring dat die iets meer betalen.
PSV en Ajax zitten altijd onder de vraagprijs..
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, daar hebben ze een handje van.
Maar goed. We shall see
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Squerrel » 03-07-2012 12:54

Als Heerenveen echt van hem af wil moeten ze hun hand ook niet overspelen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor CrazyArgos » 03-07-2012 12:56

Heerenveen slaat eerste bod PSV op Narsingh af'
HOOFDDORP - Het eerste bod van PSV op Luciano Narsingh is resoluut afgewimpeld door sc Heerenveen. De Friezen verlangen naar verluidt ruim vijf miljoen euro voor de rechtsbuiten, die deel uitmaakte van de EK-selectie van Oranje.

Het verschil tussen het door de Brabanders geboden bedrag en de vraagprijs bedraagt enkele miljoenen, weet het Eindhovens Dagblad.

Narsingh beschikt in Heerenveen over een contract dat nog één seizoen doorloopt, waardoor de club van trainer Marco van Basten gebaat is bij een transfer van de Amsterdammer. De Friese beleidsmakers hopen echter nog wel een flinke transfersom voor de international te vangen.

PSV ziet in Narsingh een welkome versterking voor de aanvalslinie. De aanvaller was vorig seizoen 'assistkoning' in de eredivisie en dwong daarmee een plekje in het Nederlands elftal af.

Marcel Brands, technisch directeur van PSV, bevestigde vorige week zijn voornemen om Narsingh naar Eindhoven te halen.

Ajax

Ajax toonde eerder ook belangstelling voor de voormalige jeugdspeler, maar liet al maanden niets meer van zich horen, zo liet technisch directeur Johan Hansma donderdag weten. "Ajax heeft alleen een indicatie afgegeven wat ze willen betalen, maar dat is intussen al zo lang geleden, daar zit stof op."

Bron. Nu.nl
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 03-07-2012 13:18

Baas schreef:Nou eerlijk gezegd hoop ik dat er een buitenlandse club komt.
Toch de ervaring dat die iets meer betalen.
PSV en Ajax zitten altijd onder de vraagprijs..
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, daar hebben ze een handje van.
Maar goed. We shall see

Vind ik altijd zo'n gelul. Wie wil er nou niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? dat willen we allemaal.
Iedereen (dat wil zeggen clubs met normaal beleid en niet clubs met olie sjeiks e.d.) probeert spelers voor een zo laag mogelijk bedrag te kopen. Heerenveen ook hoor, of denk jij dat die altijd de bedragen betalen die andere clubs vragen?
Ook vanuit het buitenland zal men, zeker in eerste instantie, onder de prijs van Heerenveen gaan zitten. Of je moet de Man. City's van deze wereld treffen, maar die komen echt niet voor spelers van de categorie Narsingh.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 03-07-2012 13:32

Maar als toch elke club die komt ver onder de prijs van Heerenveen gaat zitten. Bieden die clubs dan zo debiel weinig, of zit heerenveen gewoon te hoog.

Dat een club onder de vraagprijs gaat zitten OK, maar beiden zo ver onder de vraagprijs, dan moet je je als Heerenveen ook eens afvragen of de prijsstelling wel helemaal juist is.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Gibbet » 03-07-2012 13:43

5M minstens, dat vind ik heel realistisch. Hij heeft Dost topscoorder gemaakt en was dit seizoen de beste buitenspeler, beloond met oranje. Anders houden ze hem maar mooi nog een half jaar, en dan maar proberen te slijten in de winter voor 3 miljoen.
Gibbet
Selectiespeler
 
Berichten: 213
Geregistreerd op: 24-11-2009 08:18

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Boegyman (NL) » 03-07-2012 13:46

RobertDeVries schreef:Dat een club onder de vraagprijs gaat zitten OK, maar beiden zo ver onder de vraagprijs, dan moet je je als Heerenveen ook eens afvragen of de prijsstelling wel helemaal juist is.

Het is natuurlijk een afweging tussen verkopen tegen een te lage prijs of nog een jaartje profiteren van zijn kwaliteiten en daardoor misschien weer Europees veilig stellen. En natuurlijk komt er nog een verkoopmomentje in de winterstop.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 03-07-2012 13:52

Denk altijd weer aan Fer. Een Nederlandse club die 5 miljoen betaalt voor een speler met een contract van minder dan een jaar. Narsingh is international, heeft meer potentie en is in mijn ogen dan ook zeker dit bedrag waard.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Otsje P » 03-07-2012 14:03

RobertDeVries schreef:Maar als toch elke club die komt ver onder de prijs van Heerenveen gaat zitten. Bieden die clubs dan zo debiel weinig, of zit heerenveen gewoon te hoog.

Dat een club onder de vraagprijs gaat zitten OK, maar beiden zo ver onder de vraagprijs, dan moet je je als Heerenveen ook eens afvragen of de prijsstelling wel helemaal juist is.


Probeer je nu wanhopig vast te houden aan je eerder gedane voorspelling? Heerenveen heeft een bedrag in het hoofd, en gaat daar bewust iets boven zitten. Ajax en PSV doen een bod, bewust laag, om te zien wat de reactie is. Oftewel, het begin van iedere onderhandeling. Beide partijen zijn immers als de dood dat ze te weinig vragen, of te veel bieden. Het verschil is dus eerst enorm, waar na het 2e bod het verschil ineens gemakkelijk overbrugbaar kan lijken. Beide partijen doen een half miljoen water bij de wijn, en je zit ineens een miljoen dichter bij elkaar.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 03-07-2012 14:12

Heerenveen vraagt 5-6, wil minimaal 4 en PSV biedt 2 en komt uiteindelijk uit op 4. Zo stel ik me dat een beetje voor.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 03-07-2012 14:21

Ik bedoel eigenlijk, dat inderdaad voor Fer bijvoorbeeld wel 5 miljoen wordt gegeven.
Een buitenlandse club komt voor Ola John en betaald meer dan 10 miljoen.

PSV en Ajax willen geen eens 3,5 voor Narsingh geven.. ja sorry, dan kan toch beter een Fullham komen met zo'n sjeik?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor forca hveen » 03-07-2012 14:48

RobertDeVries schreef:Maar als toch elke club die komt ver onder de prijs van Heerenveen gaat zitten. Bieden die clubs dan zo debiel weinig, of zit heerenveen gewoon te hoog.

Dat een club onder de vraagprijs gaat zitten OK, maar beiden zo ver onder de vraagprijs, dan moet je je als Heerenveen ook eens afvragen of de prijsstelling wel helemaal juist is.


Wanneer een speler als Fer 5 miljoen op kan brengen met nog 1 jaar contract, is het dan vreemd dat een zelfde prijs wordt gevraagd voor een Nederlands international die het afgelopen seizoen de koning van de assist was in de eredivisie?
Wanneer je dat in je achterhoofd houdt is de prijsstelling van heerenveen niet onjuist in mijn ogen.

Het is ook niet vreemd dat clubs als ajax en psv met een laag bod openen nadat er in de media is gezegd dat Narsingh weg mag omdat het contract afloopt na dit seizoen.

Je moet je pas gaan afvragen of heerenveen het juist aanpakt wanneer de onderhandelingen met PSV (aangezien ajax geen nieuw bod heeft uitgebracht en dus niet aan de onderhandelingstafel is gaan zitten) helemaal stuk lijken te lopen aan het einde van de transferperiode en vergelijkbare spelers voor minder van club verwisselen.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 03-07-2012 15:07

Baas schreef:Ik bedoel eigenlijk, dat inderdaad voor Fer bijvoorbeeld wel 5 miljoen wordt gegeven.
Een buitenlandse club komt voor Ola John en betaald meer dan 10 miljoen.

PSV en Ajax willen geen eens 3,5 voor Narsingh geven.. ja sorry, dan kan toch beter een Fullham komen met zo'n sjeik?

Geen vergelijk natuurlijk, Ola John had een doorlopende verbintenis. Bovendien heeft die al op Europees niveau geacteerd, dat speelt ook mee. Als Narsingh nou geen aflopend contract had, dan hadden we mooie bedragen kunnen vragen die bij zo'n som als voor John is neergelegd in de buurt was gekomen. Jij kan hem wel liever naar Fulham hebben die wellicht meer betalen, al gaan die ook echt geen mega bedragen neerleggen, maar daar wil Narsingh (nog) niet naartoe, die wil überhaupt nog niet naar het buitenland. Kom je toch weer bij Ajax of PSV uit.

Misschien zit Heerenveen niet te hoog in de boom met 5 miljoen, als ze dat tenminste vragen want volgens mij is daar nooit uitspraak over gedaan. Maar op een gegeven moment zullen ze toch ook een klein beetje water bij de wijn moeten gaan doen als ze echt willen verkopen. Ik denk niet dat PSV in de positie is (en weer zo gek) om voor een speler met een aflopend contract 5 miljoen te betalen. Het mag van mij nu wel snel duidelijk worden, laat het maar niet op de laatste dagen aankomen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 03-07-2012 15:28

Soms kan een iets lager bedrag maar een goed doorverkooppercentage voor de lange termijn ook aantrekkelijk zijn, hoewel nog wel moet blijken dat Narsingh een nog hoger niveau aan kan dan top Nederland.

John is trouwens nog bijna 2 jaar jonger dan Narsingh en nu al niet zo heel veel minder dan Narsingh, hoewel hij aan het eind van het seizoen aardig weg viel. Toch denk ik dat John meer potentie heeft, ondanks dat zijn broer aangetoond heeft dat veel talent niet genoeg is.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten