Het grote politiek topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 26-04-2012 11:28

Eric schreef:Jouw idool maakt ...


:?:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-04-2012 13:08

Lardy schreef:
Eric schreef:Jouw idool maakt ...


:?:


Ik denk (gezien je reacties uit het verleden in dit topic) dat hij Wilders bedoelt :wink:

Die heeft nu even een rustpauze trouwens, iedereen laat hem links liggen. Ik mag ook echt hopen dat het na september ook zo blijft trouwens.

Het is nu trouwens echt een paar minuten voor twaalf, maar ik hoop dat de kamer nu wel een keer zijn verantwoordelijkheid neemt en tot een akkoord kan komen. Regeren is vooruitzien en beslissingen durven nemen, zeker in deze tijden. Ik mag hopen dat de mensen dat bij de verkiezingen in september ook beseffen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 26-04-2012 13:38

Om hem dan als mijn idool te bestempelen gaat mij wat ver. Maar voortaan stem ik keurig rechts :)
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lipton » 26-04-2012 14:21

Eric schreef:
Hoezo kut politiek, die kunnen hier toch weinig aan doen?
Enige oplossing is dat het geld straks niets meer waard wordt en we allemaal opnieuw gaan beginnen. Alles wat je hebt spenderen dus ;)


Poltiek lost geen problemen op. Poltiek is net als bijvoorbeeld onderwijs heel ouderwets en nog uit de jaren 1800/1900.
We leven met z'n allen in een heel ouderwetse wereld, terwijl er mogelijkheden zat zijn om alle problemen in de wereld op te lossen. Maar dan moet je het wel willen.

Poltiek remt het proces tot het worden van een "volmaakte" wereld. Klinkt allemaal wat ingewikkeld en apart, maar het is wel zo. We leven met z'n allen in een systeem en komen daar voorlopig maar niet uit.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Eric » 26-04-2012 14:28

Daar ben ik het wel volledig mee eens en zo verwoord je jezelf een stuk beter. Het blijf echter wel een feit, helaas, dat mensen leiders nodig hebben om bepaalde dingen gedaan te krijgen. Anders krijg je chaos en gaat het recht van de sterkste gelden. Dat zie ik dan weer als een vorm van kapitalisme.

Mijn ideaal is dat de hele wereld gaat onder dezelfde rechten, plichten en wetten. Zo min mogelijk marktwerking en zo weinig mogelijk strijd onderling. Landgrenzen, religies en tegenstaande culturen zouden geschrapt moeten worden. Maar zal voorlopig wel een utopie blijven, al is internet hierin wel een interessant medium.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 26-04-2012 14:46

Eric schreef:Mijn ideaal is dat de hele wereld gaat onder dezelfde rechten, plichten en wetten. Zo min mogelijk marktwerking en zo weinig mogelijk strijd onderling. Landgrenzen, religies en tegenstaande culturen zouden geschrapt moeten worden. Maar zal voorlopig wel een utopie blijven, al is internet hierin wel een interessant medium.


.... en zij leefde nog lang en gelukkig.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Eric » 26-04-2012 15:50

Beter lang en gelukkig leven dan alles wat je niet aanstaat afzeiken. Typische reactie weer van je.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 26-04-2012 15:54

Eric schreef:Beter lang en gelukkig leven dan alles wat je niet aanstaat afzeiken. Typische reactie weer van je.


Het is geen afzeiken. Tsja, iedereen wil wel zo'n wereld. Maar als je echt zoiets wil ben je de realiteit uit ogen verloren. Het is eigenlijk onmogelijk.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lipton » 26-04-2012 22:00

Lardy schreef: Het is eigenlijk onmogelijk.


Niks is onmogelijk. Alleen je moet uit het huidige durven springen.

Voorbeeld: Onderwijs is compleet overbodig geworden met de komst van het internet. Natuurlijk moet men hun eigen naam leren schrijven en spellen. Maar daarna is er niet veel meer te doen op school. Maar toch moet je naar de middelbare school waar je niks leert en vooral ook heel inefficient leert.

Men moet onderwijs min of meer gaan afschaffen. Uiteindelijk gaat iemand toch doen wat die zelf graag wil. Zelfsturen is vele malen efficienter dan iets leren waar je geen zin in hebt.

Maar stel het CDA of de VVD doet morgen een voorstel om het onderwijs af te schaffen, hebben ze overmorgen geen zetel meer over in de peilingen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Eric » 27-04-2012 05:43

Lardy schreef:
Eric schreef:Beter lang en gelukkig leven dan alles wat je niet aanstaat afzeiken. Typische reactie weer van je.


Het is geen afzeiken. Tsja, iedereen wil wel zo'n wereld. Maar als je echt zoiets wil ben je de realiteit uit ogen verloren. Het is eigenlijk onmogelijk.


Ik zeg toch ook: utopie (volgens Wikipedia: onmogelijke werkelijkheid).

Niks is onmogelijk. Alleen je moet uit het huidige durven springen.


Het schoolsysteem is inderdaad ouderwets. Dat oneindige theorie in je hoofd stampen heb je vrij weinig aan. Ik vind dat scholen, en vooral leraren, moeten worden aangesteld om leerlingen te motiveren of hulp bieden met het bereiken wat zij graag willen in de toekomst. Met de honderden verschillende HBO en Universitaire opleidingen is een keuze maken voor degenen die niet goed weten wat ze willen vrijwel onmogelijk en hierdoor krijg je teveel mensen in dezelfde afstudeerrichtingen. Leraren op de middelbare school zouden leerlingen meer bewust moeten maken van de eigenschappen waarin zij excelleren. Beter op een bepaald vlak ergens in uitblinken dan overal een klein beetje van weten. Zo wordt school een ook stuk uitdagender lijkt mij.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 27-04-2012 11:45

Feanatieke schreef:Het kan dus wel. Alleen moeten alle mensen 'om' en dat bereik je inderdaad niet zomaar. Ook voor jou beveel ik je Zeitgeist Moving Forward van harte aan. Ben benieuwd of je nog steeds rechts stemt als je deze film volledig hebt gezien. Sta open voor een andere mening. Je mag het best afschieten daarna.

Kijk nu direct:
http://www.zeitgeistmovingforward.nl/film.html


Pff... Bijna 3 uur. Zal em misschien ooit wel eens kijken. Maar vertel, wat vertellen ze in die film wat jij goede punten vind?
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor H-J » 27-04-2012 12:48

Dat heeft 'men' snel in elkaar gedrukt, het kan dus wel. De B.V. Nederland werkt bedrijfsmatig? :D

Ben alleen erg huiverig voor de verkiezingen. De bezuinigingen gaan iedereen treffen, daardoor wordt het makkelijk scoren voor partijen die niet hebben ingestemd / meegedacht (om welke reden dan ook) aan dit pakket. Daarnaast kan niet alles zomaar worden doorgevoerd en ontstaat er een situatie dat er op ambtelijk niveau onnodig werk wordt verricht indien een andere coalitie (op basis van de verkiezingen) wéér wat anders besluit. Met alle financiële gevolgen van dien. Wat dat betreft is het optimisme wat voorbarig.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Squerrel » 27-04-2012 14:28

Dit in elkaar drukken was toch ook niet zo heel moeilijk. We draaien de meeste (aangekondigde)bezuinigen terug en we heffen meer belasting, zetten de ambtenaren op 0 (lijn)en klaar is (jan) kees.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-04-2012 21:33

Lipton schreef:Voorbeeld: Onderwijs is compleet overbodig geworden met de komst van het internet. Natuurlijk moet men hun eigen naam leren schrijven en spellen. Maar daarna is er niet veel meer te doen op school. Maar toch moet je naar de middelbare school waar je niks leert en vooral ook heel inefficient leert.

Men moet onderwijs min of meer gaan afschaffen. Uiteindelijk gaat iemand toch doen wat die zelf graag wil. Zelfsturen is vele malen efficienter dan iets leren waar je geen zin in hebt.
.


Ja, dan komt het wel goed met de maatschappij Lipton. In wat voor wereld denk jij dan te komen leven? Mensen die zich ontplooien via internet? Alsof onderwijs alleen het vergaren van kennis is. Het is niet alleen de cognitieve ontwikkeling maar de sociaal-emotionel ontwikkeling is minstens zo belangrijk en dat vergaar je niet vanachter je computer. Het is al ergerlijk dat de jeugd van tegenwoordig zijn/haar mobiel en de computer gebruikt als communicatiemiddel ipv face to face contact.

Wat een chaos en simpelheid zal het hier worden als je het onderwijs afschaft. Mensen hebben geen verplichtingen meer, hoeven geen verantwoordelijkheden meer te nemen, kunnen lui blijven en worden dus niet geschoold. Ja, dan komt het wel goed met de kenniseconomie. Je bent ook de eerste die een dergelijke suggestie uitspreekt. Werkelijk niemand zal er uberhaupt aan denken om het af te schaffen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lipton » 27-04-2012 22:50

Ja, dan komt het wel goed met de maatschappij Lipton. In wat voor wereld denk jij dan te komen leven? Mensen die zich ontplooien via internet? Alsof onderwijs alleen het vergaren van kennis is. Het is niet alleen de cognitieve ontwikkeling maar de sociaal-emotionel ontwikkeling is minstens zo belangrijk en dat vergaar je niet vanachter je computer. Het is al ergerlijk dat de jeugd van tegenwoordig zijn/haar mobiel en de computer gebruikt als communicatiemiddel ipv face to face contact.

Wat een chaos en simpelheid zal het hier worden als je het onderwijs afschaft. Mensen hebben geen verplichtingen meer, hoeven geen verantwoordelijkheden meer te nemen, kunnen lui blijven en worden dus niet geschoold. Ja, dan komt het wel goed met de kenniseconomie. Je bent ook de eerste die een dergelijke suggestie uitspreekt. Werkelijk niemand zal er uberhaupt aan denken om het af te schaffen.


Toch is het zo, het is gewoon een feit dat de jeugd alleen nog maar bezig is met communicatie via social media ect. En dat zal alleen maar erger worden. Geloof mij, onderwijs zoals het nu is werkt totaal niet. Jij leeft ook in het "systeem" dat een mens niks doet als er geen onderwijs is. Iedereen ontwikkeld zich op zijn eigen manier. Daar helpt onderwijs maar heel weinig bij, hoewel particulier onderwijs over het algemeen goed is. Maar dat komt dan ook weer omdat men intrinsiek gemotiveerd is.

De jeugd van tegenwoordig ziet ook geen heil meer in het huidge onderwijs systeem. Misschien eens een uurtje les geven op school om er achter te komen wat voor falend systeem het eigenlijk is??
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-04-2012 07:59

Je bent veel te kort door de bocht. Kijk eens naar de consequenties. Dit is een het roepen van iets zonder na te denken wat voor gevolgen het heeft. Een totaal onzinnig, onnadenkend idee.

Dat er iets mis is met het onderwijssysteem wil niet zeggen dat je het af moet schaffen. Dan moet je hervormen. Er is ook heel veel mis met de huisige politie, dat ga je ook niet afschaffen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 28-04-2012 10:50

Dus eigenlijk willen jullie die Steve Jobs school zoals Maurice de Hond dat graag wilde een tijdje terug? Ik ben totaal niet thuis in het onderwijs maar op het forum zijn vast leraren met een mening.

http://o4nt.nl/
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor 1983 » 28-04-2012 11:09

Het onderwijs afschaffen, haha, nog nooit zo'n idiote gedachte gehoord. Wat een puinhoop zou dat worden zeg. Op die leeftijd heb je niet eens de discipline om jezelf te onderwijzen. Daarbij heeft HR gelijk, sociaal-emotionele ontwikkeling is minstens zo belangrijk als kennis vergaren. Belangrijker misschien zelfs wel. Als je het onderwijs afschaft lopen mensen echt achterstanden op dat vlak op. Worden ze helemaal van die sociaal gestoorden als ze niet meer de deur uit hoeven voor onderwijs. Die social media die er in deze discussie al zijn bijgehaald zorgen daar ook al deels voor. Maar goed dat is een heel ander verhaal. Dat het onderwijs hier in Nederland, in veel gevallen, niet goed is en dat daar zeker iets aan moet gebeuren is duidelijk. Maar afschaffen :roll:
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Superfries88' » 28-04-2012 12:39

Het hedendaagse onderwijs is inderdaad niet goed. Er zijn genoeg dingen die ik persoonlijk niet in de positieve categorie kan plaatsen, het tegendeel is waar. Wat me vooral stoort is de zwakke schakel tussen collectief en het individu. Je moet het lespakket ontwikkelen voor het collectief, maar de aanpak moet weer worden toegeschoven aan het individu. Dat mis ik nog te vaak, het is allemaal te star en dat vergroot de kans op demotivatie. Dat wil alleen niet zeggen dat je het onderwijs moet schrappen, dat wil zeggen dat je moet hervormen. Je moet kritisch kijken naar wat het individu nodig heeft en dat moet je overkoepelen, niet andersom. Uiteindelijk gaat het immers om het individu.

Het onderwijs is en blijft noodzakelijk, ook voor de jeugd van nu. Zaken als discipline, persoonlijke communicatie en de volledige lesstof leer je niet via het internet. Het internet is een belangrijke bron en ik denk zeker dat we daar steeds meer naartoe gaan, maar zeker in dit stadium is de huidige vorm van onderwijs (los van de exacte invulling) hard nodig. Sterker nog: juist gezien de hoeveelheid problemen is het nodig. Je maakt het luie leerlingen alleen maar makkelijker door het te laten vallen, zo stimuleer je ze nooit.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lipton » 28-04-2012 16:05

Superfries1983 schreef:Het onderwijs afschaffen, haha, nog nooit zo'n idiote gedachte gehoord.


Dat komt omdat het altijd zo geweest is en dat jij accepteerd dat het huidige onderwijs systeem meer elende dan succes brengt.

Onderwijs is echt niet meer van deze tijd, over het algemeen gezien denk ik dat het basisonderwijs nog wel redelijk in elkaar steekt. Hoewel kienders tegenwoordig veelste weinig aan beweging doen op de basisschool. We kiezen er massaal voor dat onze kinderen te dik worden.
Na de basisschool gaat het echt mis, VMBO, HAVO, VWO ect, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Er word heel inefficient geleerd, het kan veel sneller en met een 5.6 heb je al een dikke voldoende.

Je maakt het luie leerlingen alleen maar makkelijker door het te laten vallen, zo stimuleer je ze nooit.


De luie leerling is lui omdat hij iets doet wat hij niet wil doen. Vroeger deed met iets omdat men dat moest doen. Maar zo werkt dat tegenwoordig (en terecht!) niet meer. Kinderen / mensen willen zich ontwikkelen op gebieden waar zij zich prettig en goed bij voelen. Als iemand talent heeft voor Wiskunde, moet je hem vooral Wiskunde laten doen. En hem daar veel vrijheid, maar ook begeleiding geven.

Kinderen moeten veel meer de vrijheid krijgen om zichzelf te ontwikkelen. Men moet de basis aangeleerd krijgen, maar daarnaast zou er een volledige vrijheid moeten zijn in zijn/haar keuzes.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor 1983 » 28-04-2012 16:27

Het verhaal dat je nu schrijft kan ik me dan weer wel voor een groot deel in vinden. Maar daarom moet je het onderwijs toch niet maar helemaal gaan afschaffen? Dan moet je het toch gaan hervormen en inrichten op zo'n manier dat o.a. de punten die je noemt wel op een goede manier worden ingevuld. Het iedereen maar helemaal zelf laten uitzoeken en uitvoeren zonder een onderwijssysteem, daar geloof ik totaal niet in. Dat wordt echt helemaal niks. Overigens verschilt het per school (op alle niveau's) echt enorm wat niveau van onderwijs betreft. Er gebeuren ook wel goede dingen en niet alles is compleet ruk.
Dat er op veel vlakken wat moet gebeuren is volkomen duidelijk. Afschaffen kan echter nooit een optie zijn.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 16-05-2012 17:43

Wilders sleept Staat voor de rechter

PVV-leider Wilders spant met zijn advocaat Bram Moszkowicz een kort geding aan tegen de Staat. Hij wil zo voorkomen dat het kabinet nog voor de verkiezingen besluiten neemt over het permanente noodfonds voor de euro, het ESM.

Een meerderheid van de Tweede Kamer stemde vanmiddag tegen het voorstel van Wilders om dat besluit uit te stellen tot na de verkiezingen. "Ik kan me daar niet bij neerleggen. We gaan iets doen wat nog nooit in de parlementaire geschiedenis vertoond is", zei de PVV-leider na de stemming in de Kamer.


Tja...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 01-08-2012 11:18

Over iets meer dan een maand mogen we weer naar de stembus, ben benieuwd wat het gaat brengen. Ik ben bang voor een lange, moeizame formatieperiode waarbij we uiteindelijk geen regering zullen krijgen die echte besluiten durft te nemen. Ik vraag me zelfs oprecht af of ons huidige systeem van democratie wel het beste is om onze problemen op te lossen. Maar wat ik vooral hoop is dat die onnozele VVD-ministers met hun eigen agenda en lobby's uit de ministeries verdwijnen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 01-08-2012 11:22

Als burger wordt je toch wel gepakt, op welke manier dan ook en door welke partij dan ook. Stem in ieder geval geen SP, want dan krijg je 75% belasting topinkomens en nog een maximaal contracten voor een jaar. Als voetbalclub kan je dan beter direct stoppen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Eric » 01-08-2012 12:57

Als voetbalclub kan je dan beter direct stoppen.


Hoezo, kunnen de spelers niet meer voetballen dan als ze minder dan een paar ton per jaar gaan verdienen?
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 01-08-2012 13:13

Eric schreef:Hoezo, kunnen de spelers niet meer voetballen dan als ze minder dan een paar ton per jaar gaan verdienen?


Jawel, maar dan val je terug op d-garnituur. Denk jij dat buitenlandse voetballers dan naar Nederland komen als ze elders veel meer kunnen verdienen. Hoe wil je als Nederlandse club ooit een speler verkopen als ze maar contracten mogen hebben van 1 jaar. Als de SP die onnozele plannen gaat doorvoeren dan is dat het einde van het betaald voetbal op dit niveau in Nederland.

En zo'n mediapoppetje van de SP zei dat je de spelers dan maar een warm gevoel moet geven bij de club, en hem een goed gevoel geven. Dat ze dan ieder jaar hun contract wel even verlengen. Bij de SP zijn ze gewoon wereldvreemd.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 01-08-2012 13:16

Lardy schreef: Bij de SP zijn ze gewoon wereldvreemd.


Wat dat betreft konden het wel broertjes en zusjes zijn van de PVV :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lardy » 01-08-2012 13:19

Fanatic 4-ever schreef:Wat dat betreft konden het wel broertjes en zusjes zijn van de PVV :mrgreen:


Inderdaad ja, de één is links de ander rechts maar qua politiek bedrijven hebben ze vele overeenkomsten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Eric » 01-08-2012 14:56

ik zou er geen traan om laten als we geen buitenlandse spelers meer in de competitie hebben en dat we het met tweederangs Nederlandse voetballers moeten doen. De salarissen van voetballers zijn absurd, daar moet wat aan gedaan worden. In het buitenland helemaal.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het grote politiek topic

Berichtdoor Lipton » 01-08-2012 15:16

Eric schreef:ik zou er geen traan om laten als we geen buitenlandse spelers meer in de competitie hebben en dat we het met tweederangs Nederlandse voetballers moeten doen. De salarissen van voetballers zijn absurd, daar moet wat aan gedaan worden. In het buitenland helemaal.


Toch onzin dat de poltiek daar wat aan moet doen? Ik geloof er nog steeds dat we in een vrij land leven. Als een club of bedrijf iemand een miljoen euro wil betalen dan moeten ze dat lekker zelf weten.
Laatst bijgewerkt door Lipton op 01-08-2012 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten