Michel Breuer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Sumzor » 03-04-2012 18:04

Otsje P schreef:
Sumzor schreef:Hoe stabiel ook de laatste tijd, mag toch hopen dat ie volgend jaar niet te bewonderen is in het Heerenveen shirt


Waarom niet dan? De kans dat je er met een nieuwe linksback echt op vooruit gaat is klein. Voor het geld dat wij beschikbaar hebben haal je niet snel een back die beter is. Zeker niet als dat geld ook nog verdeeld moet worden over 2 backs en een middenvelder.


Omdat hij echt te slecht voor woorden is en mensen die zeggen dat ie snel is moeten misschien eens naar de opticien. Hij is snel in de kroeg misschien. Liever een jonge hond dan nog een jaar Breuer.
Sumzor
Selectiespeler
 
Berichten: 399
Geregistreerd op: 03-03-2011 14:32

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-04-2012 18:32

Sumzor schreef:Omdat hij echt te slecht voor woorden is en mensen die zeggen dat ie snel is moeten misschien eens naar de opticien.


Kijk jij veel wedstrijden van Heerenveen? Breuer is dit seizoen een van de meest stabiele spelers. En als hij op snelheid ligt dan is hij moeilijk bij te houden. Dus ik vraag me af wie hier naar de opticien moet.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Janstra » 03-04-2012 18:36

Sumzor schreef:mensen die zeggen dat ie snel is moeten misschien eens naar de opticien

Ik zou zeggen ga eens naar een training en vraag hem of hij tegen jou een 60 meter sprint wil doen!
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Michel Breuer

Berichtdoor oldtimer » 03-04-2012 18:38

Te slecht voor woorden??
Klets je niet gewoon wat andere anti-Breuerianen op dit forum na?
Of ben je bang voor kritiek van mensen van andere clubs, die een standaard-mening over Breuer hebben, die nergens op is gebaseerd?
Ik heb bewust Groningen - Heerenveen vanmiddag nog eens bekeken ( heerlijk, zo zonder spanning ) en hem vrijjwel niets verkeerds zien doen. In tegendeel, hij was de beste verdediger bij Heerenveen en over rechts is Groningen maar zelden gevaarlijk geweest. Ook zijn percentage balverlies bleef zeer beperkt.
En zeg nu niet dat dit maar een momentopname is, hij doet het prima dit seizoen.
Ik heb niets tegen verlengen,zij het tegen een wat minder salaris omdat de club nu eenmaal niet zoveel meer te besteden heeft.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Lardy » 03-04-2012 18:42

Ik denk dat je niet moet verlengen, Breuer is voetballend geen wonder en moest het altijd van zijn snelheid en werklust hebben. Voetballers die het op techniek doen kunnen langer mee, voetballers die het op snelheid en pure werklust doen hebben gewoon niet zo'n lange houdbaarheid. En daar is Breuer 1 van. Hij wordt met het jaar minder snel, en dat begon mij dit jaar wel extreem op te vallen.

Hij houdt denk ik 90 minuten lang 'kuitenbijten' ook niet meer vol en dus is het misschien beter om afscheid te nemen. Overigens vind ik wel dat hij een geweldig afscheid verdient, want je hoorde hem nooit in de media, zei nooit rare of nare dingen. Hij zeurde nooit en werkte zich kapot voor de club.

Wat Groningen heeft met Koen van der Laak, hebben wij met Breuer.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Wizard » 04-04-2012 08:29

Ik sluit me aan bij de woorden van Lardy: Breuer verdient een groots afscheid.

Hij is niet explosief genoeg op de eerste meters, waardoor hij traag oogt. Als hij eenmaal op gang is, is hij inderdaad snel.
Wanneer we met SCH omhoog willen, zal er meer voetbal in het elftal moeten komen. Je zult dan een linksback moeten hebben die voetballend meekan en de vleugel van voetballende ondersteuning/impulsen kan voorzien. Dit zal versterkt worden wanneer Assaidi (veel voetballend vermogen) vertrekt. Het voetballende vermogen van een VLP is immers een stuk minder tov Assaidi.

Breuer speelde tegen Grunn overigens een puike pot!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Breuer

Berichtdoor AllardP » 12-04-2012 10:40

Heel moeilijk om lichtpuntjes te vinden na die k**wedstrijd tegen Ajax, maar Breuer was dat in mijn ogen wel. Bleef er als een van de weinigen voor gaan en had zelfs nog een paar verrassend goede aanvallende acties (w.o. vanaf rechtsbuiten). Ik hoop echt dat hij een nieuwe(uiteraard verlaagde, gezien de situatie van de club) contractaanbieding krijgt.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Superfries88' » 12-04-2012 10:50

Eens! Ik vond het ook mooi om te zien dat Breuer op een gegeven moment even liet blijken niet gediend te zijn van de toenemende arrogantie aan Ajax-zijde. Bij een 0-5 voorsprong nog een strafschop gaan claimen en vervelende trucjes uithalen. Op dat moment greep Breuer even in door zijn tegenstander een tik mee te geven. Nu vind ik het niet nodig om onnodige overtredingen te maken, maar ik zag op dat moment oprechte frustratie bij hem toenemen. Bij de goal van Groningen zag ik dat gevoel ook terug. Je kan veel over Breuer zeggen, maar hij is in ieder geval geen speler die het maar laat lopen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Baggerraartje » 12-04-2012 13:24

Ondanks zijn beperkingen...speelt deze man altijd met zijn hart! Niet goed genoeg meer...maar begin wel meer waardering voor deze man te krijgen!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Erwin4ever » 12-04-2012 17:30

Hmmmm, niet goed genoeg meer, maar door bijna iedereen bestempeld ( en niet voor de eerste keer ) als beste man van ScH..........
Verdorie, dan moet je elf nieuwe spelers halen voor de basis :erm:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Michel Breuer

Berichtdoor abegoal » 12-04-2012 18:05

Erwin4ever schreef:Hmmmm, niet goed genoeg meer, maar door bijna iedereen bestempeld ( en niet voor de eerste keer ) als beste man van ScH..........
Verdorie, dan moet je elf nieuwe spelers halen voor de basis :erm:


Of misschien je mening bijstellen over Breuer. In de huidige situatie is hij waarschijnlijk de beste optie voor linksachter.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Erwin4ever » 12-04-2012 19:37

abegoal schreef:Of misschien je mening bijstellen over Breuer. In de huidige situatie is hij waarschijnlijk de beste optie voor linksachter.

Goh zou zo maar mijn mening kunnen zijn. Als je een ketting wilt versterken, begin je mi niet bij een van de sterkere schakels.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Calimero » 13-04-2012 13:57

Ik ben wel benieuwd waar het eindigt met deze man. Toch is hij wel een beetje cultheld hier geworden. Je kunt zo heerlijk op hem zeiken maar hij kan ook zo heerlijk naar het hart voetballen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Michel Breuer

Berichtdoor xander » 13-04-2012 19:58

Verlengen, ik wil die memorial met Breuer zien 8)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Calimero » 16-04-2012 18:07

Ze hadden het gisteren over een LB voor Oranje, nou ik zou het wel aandurven met Breuer! Een echte defensieve zekerheid die zich kan vastbijten in een tegenstander. Niets moderne verdediger die continue aanvalt en defensief faalt, gewoon lekker ouderwets met bijbehorend kapsel.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Blizzard » 16-04-2012 18:11

Ze hadden het gisteren over een LB voor Oranje, nou ik zou het wel aandurven met Breuer! Een echte defensieve zekerheid die zich kan vastbijten in een tegenstander. Niets moderne verdediger die continue aanvalt en defensief faalt, gewoon lekker ouderwets met bijbehorend kapsel.


:lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Michel Breuer

Berichtdoor RobertDeVries » 16-04-2012 18:12

Welke wedstrijden van Heerenveen kijk jij dan altijd?

Ik heb toch het idee dat hij juist verdedigend niet sterk is. Wendbaarheid van een olietanker en de startsnelheid van een daf uit 1960. Hij is technisch beperkt en je speelt inderdaad (zoals je zelf al zei) met bal maar met 10 man. (idee van de nederlandse school is opkomende backs, waardoor je een meerderheid op de helft van de tegenstaande creëert)
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Blizzard » 16-04-2012 18:25

RobertDeVries schreef:Welke wedstrijden van Heerenveen kijk jij dan altijd?

Ik heb toch het idee dat hij juist verdedigend niet sterk is. Wendbaarheid van een olietanker en de startsnelheid van een daf uit 1960. Hij is technisch beperkt en je speelt inderdaad (zoals je zelf al zei) met bal maar met 10 man. (idee van de nederlandse school is opkomende backs, waardoor je een meerderheid op de helft van de tegenstaande creëert)


Ik ben het tot op heden niet vaak met je eens geweest maar hier sla je de spijker m.i. op z'n kop. Veel mensen roepen elkaar altijd na dat Breuer verdedigend zo bijzonder is. Dat hij zijn gebrekkige aanvallende kwaliteiten als het ware compenseert door verdedigend amper in de problemen te komen en dat hij zelden fouten maakt. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Zeker nu hij wat ouder wordt gaan dit soort fysieke attributen alleen maar achteruit. Sommige verdedigers kunnen hun tekortkomingen m.b.t. wendbaarheid oplossen door positioneel goed te staan maar ook dat facet beheerst hij niet. Je spreekt hier gewoon over een hele beperkte voetballer die op basis van instelling en geluk zo ver gekomen is. Op zich kan ik daar dan ook wel weer bewondering voor opbrengen.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Michel Breuer

Berichtdoor RobertDeVries » 16-04-2012 18:34

Blizzard schreef:Ik ben het tot op heden niet vaak met je eens geweest maar hier sla je de spijker m.i. op z'n kop. Veel mensen roepen elkaar altijd na dat Breuer verdedigend zo bijzonder is. Dat hij zijn gebrekkige aanvallende kwaliteiten als het ware compenseert door verdedigend amper in de problemen te komen en dat hij zelden fouten maakt. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Zeker nu hij wat ouder wordt gaan dit soort fysieke attributen alleen maar achteruit. Sommige verdedigers kunnen hun tekortkomingen m.b.t. wendbaarheid oplossen door positioneel goed te staan maar ook dat facet beheerst hij niet. Je spreekt hier gewoon over een hele beperkte voetballer die op basis van instelling en geluk zo ver gekomen is. Op zich kan ik daar dan ook wel weer bewondering voor opbrengen.


Heh Heh, eindelijk iemand die mij gelijk geeft.

Ik heb laatst nog een verhaal van Hansma aan moeten horen over de gebreken van Breuer. Zal mij benieuwen of Breuer verlenging krijgt.

Als hij verlenging krijgt, dan weten we wie bepaald binnen de club
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Flying Frisian » 16-04-2012 18:44

Ik denk persoonlijk dat Breuer hier komend seizoen alleen nog speelt, indien de club erin slaagt El-Akchaoui kwijt te raken. Twee oude spelers voor de linksbackpositie is teveel van het goede.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Jeroen » 16-04-2012 19:09

RobertDeVries schreef:
Ik heb laatst nog een verhaal van Hansma aan moeten horen over de gebreken van Breuer. Zal mij benieuwen of Breuer verlenging krijgt.

Als hij verlenging krijgt, dan weten we wie bepaald binnen de club


Of Hansma heeft geen betere kunnen vinden. Afgezien daarvan is het nog maar de vraag of Breuer met een verlaagde aanbieding akkoord gaat. Hij kan ook voor hetzelfde lagere salaris voor een leuk avontuur kiezen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-04-2012 21:56

En weer de beste man vanavond! Dan mogen de mooi weervoetbaltjes zich wel weer eens achter de oren krabben dat hij weer de beste is van de ploeg. Hij liet wel zien graag te willen winnen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Knipecity » 21-04-2012 22:00

Die pass buitenkant voet langs de lijn op Assaidi; genieten! Verlengen deze man!
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Bouwe666 » 22-04-2012 00:00

MOTM en terecht hoor!
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: Michel Breuer

Berichtdoor oldtimer » 22-04-2012 00:12

De gevreesde Ibarra zo goed als niet gezien vanavond.
Opnieuw sterk optreden, ook puur voetballend was weinig op hem aan te merken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Flying Tilster » 22-04-2012 01:44

oldtimer schreef:Opnieuw sterk optreden, ook puur voetballend was weinig op hem aan te merken.


Het is jammer dat de "vedetten" hem zo in de steek laten.
Assaidi=niet gezien, Narsingh=niet gezien..

Ik heb hem vaak verketterd, maar momenteel is hij echt de speler die het meest constant is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Knipecity » 22-04-2012 06:57

Heb jij Assaidi en Narsingh niet gezien? Beide heren hadden toch wel een paar mooie momenten hoor en Narsingh de assist.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Michel Breuer

Berichtdoor Flying Tilster » 22-04-2012 09:25

Knipecity schreef:Heb jij Assaidi en Narsingh niet gezien? Beide heren hadden toch wel een paar mooie momenten hoor


Assaidi heb ik inderdaad niet gezien. Vertel mij maar eens wat deze pingeldoos op die ene bal die hij goed aan Dost gaf (die er trouwens gewoon in moet), goed gedaan heeft? Die kerel was rijp voor een wissel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Michel Breuer

Berichtdoor oldtimer » 22-04-2012 10:44

Assaidi was zeer actief en had zeker na de rust enkele ouderwetse acties.
Hij kwam meer in het stuk voor dat Narsingh, die op zijn assist na toch weinig liet zien.
Over Breuer heb ik gezegd dat hij gisteren weer sterk speelde.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Michel Breuer

Berichtdoor fries74 » 22-04-2012 22:22

Ik neem aan dat de club binnenkort met Michel om de tafel gaat.
Hij is bezig aan een hele goede reeks, en verdiend een nieuwe aanbieding vind ik.
Veenstra en Hansma oprotten!!
Avatar gebruiker
fries74
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 23-11-2010 23:32

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten