Ondertussen ergens in Twente...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries88' » 11-04-2012 16:02

Tukkers Delight schreef:Dat is jouw interpretatie maar zo heeft Twente bijna altijd gewerkt, Wielaert en Wisgerhof van NEC, Stam van NAC, De Jong van De Graafschap, Kuiper en Janssen van Vitesse en jullie doen precies hetzelfde met Assaidi, Zomer, Dost en Janmaat, helemaal niets mis mee.


Dat klopt, maar in het verleden werd er m.i. veel gerichter gekeken naar versterkingen. Tegenwoordig heb ik het idee dat Twente werkelijk iedere optie aangrijpt en de buitenkansjes van weleer vaker laat liggen. Zo'n Tadic had je in het verleden zelf gecontracteerd, dat durf ik wel hardop te zeggen. Juist dat vind ik een teken van zwakte: je hebt het geld en dus geef je het maar uit. Als je een goed scoutingsbeleid hebt blijf je ze goedkoop ophalen, ontwikkel je ze door en blijf je het geld pompen in de ontwikkeling van de club. Precies dezelfde fout die andere clubs ook gemaakt hebben, en stuk voor stuk hebben ze na verloop van tijd grote problemen gekregen.

Wat Chadli betreft, als het allemaal zo logisch was waarom heeft één van de andere 17 clubs uit de eredivisie hem dan niet gekocht voor die schamele 3,5 ton? Kijk naar Utrecht dat ook zo nodig in Scandinavië moet scouten en terugkomt met miljoenen aan miskopen.


Twijfel door het niveau. Mertens was precies hetzelfde verhaal, en die vond ik toen verder dan Chadli.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor FC Drogeham » 11-04-2012 17:32

Wat is dat nou weer voor logica? Als Twente 7 miljoen betaalt en hem voor 15 miljoen doorverkoopt is de winst 8 miljoen wanneer Heerenveen een speler voor 3,5 miljoen koopt en hem verkoopt voor 2 miljoen is het verlies 1,5 miljoen, toch? De prijs wordt toch bepaald door de kwaliteit van de speler, denk je dat als Twente vond dat Tadic er niets van kon ze 7 miljoen voor hem zouden betalen of denk je dat Groningen hem voor 4 miljoen zou verkopen? Het budget bepaald alleen of je zo'n speler al of niet kunt kopen.


Ben je werkelijk zo onnozel of doe je het er om? :lol:
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 11-04-2012 21:46

Ik vermoed dat ik zo onnozel ben, leg me maar eens uit wat er niet klopt aan mijn redenering, misschien steek ik er nog iets van op.

Een eigen Twente topic na jarenlang ploeteren, ik ben vereerd!
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor mitrita » 11-04-2012 21:54

Tukkers Delight schreef:Een eigen Twente topic na jarenlang ploeteren, ik ben vereerd!


Weet de rest tenminste wat ze kunnen overslaan :wink:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor BK2007 » 12-04-2012 11:41

Tsja, zo interessant is zo'n club inderdaad ook weer niet om een eigen topic te hebben. Desalniettemin toch maar even iets bijdragen hier. Wat mij namelijk opvalt is dat sinds Jan van Halst weg is bij Fc Twente het aanmerkelijk minder gaat aldaar.
Ik zie hem wekelijks schitteren in allerlei praatprogramma's en dan denk je toch zo iemand kun je toch laten gaan ? Die moet je ten koste van alles erbij houden !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 12-04-2012 12:40

BK2007 schreef:Tsja, zo interessant is zo'n club inderdaad ook weer niet om een eigen topic te hebben. Desalniettemin toch maar even iets bijdragen hier. Wat mij namelijk opvalt is dat sinds Jan van Halst weg is bij Fc Twente het aanmerkelijk minder gaat aldaar.
Ik zie hem wekelijks schitteren in allerlei praatprogramma's en dan denk je toch zo iemand kun je toch laten gaan ? Die moet je ten koste van alles erbij houden !

Lijkt me niet dat Van Halst daar de oorzaak van is, hij was verantwoordelijk voor de verkoop van reclameborden en skyboxen, beleidsmatig had Van Halst geen enkele invloed bij Twente en heeft hij ook geen bijdrage gehad. Hij was een goed uithangbord voor de club maar niet iemand die verantwoordelijkheid moest dragen of beslissingen kon of mocht nemen.

Bij Twente was Van Halst vooral goed in het pronken met veren van een ander, precies zoals hij dat bij Studio Voetbal doet en dat heeft uiteindelijk geleid tot zijn vertrek. Na de uitzending van Zembla wist Jan ook niet hoe snel hij moest vluchten bij zijn nieuwe werkgever Verzuimreductie.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 12-04-2012 15:49

Van Halst hoort zichzelf graag spreken en is erg van zichzelf en zijn eigen gelijk overtuigt. Daar hoeft op zich niks mis mee te zijn, maar bij hem irriteert het wel vind ik. Vooral zijn wat betweterige toontje. Maar goed, dat is iets persoonlijks. Een functie op technisch gebied heeft ie nog nooit gehad, dus daar kunnen we niet over oordelen. Blijkbaar ambieert hij zoiets ook niet want anders had hij allang wat in die richting gedaan. En wat buiten dat nou echt zijn toegevoegde waarde voor een club zou kunnen zijn. Ik zou het niet weten, bij Twente deed hij ook niets technisch. Ik denk dat ze om zijn vertrek in Enschede echt niet rouwig hoeven zijn. En dat zijn ze ook niet trouwens.

Maar dan wat anders. Als ik de resultaten en het voetbal van Twente na de winterstop zo eens zie dan hadden ze net zo goed (of misschien zelfs wel beter) het seizoen met Co (die deed het verhoudingsgewijs zelfs beter geloof ik) af kunnen maken. Ben ook bepaald niet onder de indruk van die clichés uitbrakende popie jopie McClaren die zich alles denkt te kunnen permiteren. Net als bij PSV naar mijn mening een onnodige tussentijdse wissel. Of is dit teveel scorebord journalistiek van mijn kant?

Tadic is denk ik wel een goede aankoop, zal wel op 10 gaan spelen daar. Beetje de 10 die ze sinds het vertrek van Ruiz missen naar mijn mening. Maar als ze daadwerkelijk 7 miljoen hebben uitgegeven dan is dat m.i. wel heel erg aan de hoge kant.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 12-04-2012 19:32

De reden dat Adriaanse is vertrokken/ontslagen lag niet aan de resultaten hoewel deze, in tegenstelling tot wat Verbeek deze week beweerde, minder waren dan onder McClaren. Onder Adriaanse dreigde alles wat qua organisatie de afgelopen jaren was opgebouwd om zeep te worden geholpen, Adriaanse was vooral bezig met zijn eigen CV (Wisla Krakow uit) en het totaal geen oog voor het clubbelang, daarnaast had hij naar verluidt ernstige gezondheidsproblemen en was totaal ongemotiveerd.

McClaren heeft weer structuur en vertrouwen in het elftal gebracht, ook het positiespel wordt zo langzamerhand weer beter, afgezien van de week Schalke, Feyenoord, Nec heeft hij het uitstekend gedaan en is er niemand in Enschede die Adriaanse terug zou willen zien.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 12-04-2012 19:37

Feanatieke schreef:Hij vluchtte helemaal niet. Hij was slechts aangesteld als tussenpaus. Marcel Wenting daarentegen vluchtte wel.

http://www.nu.nl/economie/2781624/verzu ... cteur.html

Je moet niet alles geloven wat in de media verschijnt, Van Halst vertrok volgens eigen zeggen ook bij Twente omdat hij aan een nieuwe uitdaging toe was, later bleek dat hij weg moest.

Het is wel heel toevallig dat 2 dagen na de Zembla uitzending zijn interim job er op zit, helemaal omdat niemand het bij zijn aanstelling over een interim functie had.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Flying Tilster » 14-04-2012 21:38

Ondertussen ergens in Twente... speelt NAC met 2-2 gelijk :D
Het bewierookte FC Twente staat "gewoon" in punten gelijk met ons :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 14-04-2012 22:32

Deksel op de neus. Ze waren te angstig en drukten niet door. Dan roep je het over jezelf af. Zeker als je dan in eigen huis, tegen NAC for fuck's sake!, de cornervlag op gaat zoeken in de slotminuten. Triest, en dan verdien je het ook niet om te winnen/kampioen te worden.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor fries74 » 14-04-2012 22:57

En een coach die voor einde wedstrijd al wegloopt :shock:
Wat zou Munsterman daar van vinden?
Dit Twente had er met Co veel beter voorgestaan daar ben ik van overtuigd.
Veenstra en Hansma oprotten!!
Avatar gebruiker
fries74
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 23-11-2010 23:32

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor chrissie » 15-04-2012 11:46

Misschien wilde hij het binnen voor het scherm bekijken.......
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor TORCIDA » 15-04-2012 20:03

Die mc claren valt ook behoorlijk door de mand en z'n gedrag is inmiddels onuitstaanbaar. Hij kan niet tegen z'n verlies en is onsportief.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Surhuisterveen » 15-04-2012 22:16

In het seizoen dat ie met Twente kampioen werd zat natuurlijk alles mee. Toen had hij Ruiz die wedstrijden meerdere malen in de slotfase besliste.
Nu het tegenzit zien we de ware aard van de trainer. Vind zijn gedrag stuitend. Dan liever de ietwat rustige Jans.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Jeroen » 16-04-2012 09:14

McClaren, die zakte even door het ijs zeg. Waardeloze vent!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Superfries88' » 16-04-2012 12:38

fries74 schreef:Dit Twente had er met Co veel beter voorgestaan daar ben ik van overtuigd.


Dat denk ik niet, want binnen een halfjaar waren er wel erg veel klachten. Ook de spelersgroep leek opgelucht toen het bericht ter sprake kwam. Adriaanse leverde een normale prestatie met Twente en McClaren neemt dit rustig over. Ik vond het in eerste instantie zelfs een serieuze vooruitgang, maar wat McClaren de laatste weken aan het doen is... Rare beslissingen, het gedoe met de camera's in de gangen, weinig/geen verantwoordelijkheid nemen, zelfs voor het laatste fluitsignaal al vertrekken, etc. Het slaat helemaal nergens op. Als speler zou ik me kapot ergeren aan zo'n man.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor hilbi » 16-04-2012 13:04

Het gevoerde beleid van Twente kan ik volledig begrijpen en is naar mijn insziens vrij logisch. Tadic is misschien wat aan de dure kant. Maar goed dat dacht heerenveen van Ruiz ook en kijk wat dat Twente heeft opgeleverd.

Dat een club als twente meer voor een speler betaald dan een kleinere club is ook volstrekt nomaal, ze hebben nou eenmaal meer te besteden, dat is ook het geval met ajax.
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 16-04-2012 13:51

Het blijkt maar dat McClaren geen tovenaar is en ook niet de geweldige trainer waarvoor hij gehouden werd. Niet voor niks mislukt hij buiten Enschede bijna overal. Hij heeft Twente geen kampioen gemaakt, maar Ruiz. En die heeft hij nu niet meer om wedstrijden in de slotfase te beslissen. Zijn voetbal sprak me al niet aan, maar het lijkt nu nog saaier dan ooit tevoren. Met al die maniertjes erbij erger ik me des te meer aan deze man en ik kan me niet voorstellen dat ze daar nog erg blij zijn met zijn terugkeer. Co mag dan niet zo goed hebben gelegen bij sommigen daar en ook onder hem speelden ze wel eens slechte wedstrijden, maar over het algemeen zag het er toch een stuk avontuurlijker en verrassender uit. De resultaten verschillen ook nauwelijks. Ik blijf erbij dat ze het seizoen net zo goed of beter met Co af hadden kunnen maken. Maar goed dat is ook wel een beetje makkelijk achteraf oordelen. Maar Joop heeft zich m.i. teveel blind gestaard op zijn vriendje en dat valt nu enorm tegen. Er zit veel meer in daar.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Squerrel » 17-04-2012 11:26

Squerrel schreef:
Jullie hebben toch die gast van Heracles aangetrokken? Wtf moet je dan met nog een rechtsback? Jullie willen alles 3 dubbel bezet hebben ofzo..


Tukkers Delight schreef: Is dat zo? Vooralsnog heeft Twente nog geen enkele back aangetrokken of verkocht wat Jip & Janneke in de krant ook allemaal roepen.


Ja dat is zo :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Hielke » 17-04-2012 16:30

Dit topic vind ik veel eer voor FC Twente. Ik neem mij bij deze om er verder geen letter meer in te schrijven, over dat omhooggevallen, arrogante clubje uit het oosten.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Friez » 17-04-2012 22:22

Vindt Twente niet bepaald arrogant, tuurlijk heb je er een aantal tussen zitten, maar dat is overal zo, ook hier. Baalde vorig jaar echt dat ze verloren in de ArenA, maar ik vind wel dat ze de laatste tijd te veel kopen, en ook het voetbal is niet bepaald goed of leuk om te zien. Maar van de 'top clubs' (PSV, Twente en Ajax) heb ik toch het meest met Twente, al merk ook ik dat het wel wat afneemt naarmate er meer van die kleine tukkertjes zijn die doen alsof Twente als club (bijna) net zo groot is als Ajax, PSV en Feyenoord. Dus als ze daar in Enschede nou gewoon zichzelf blijven en doorgaan waar ze goed in zijn, ipv van absurde bedragen voor de Tadic'en van deze wereld neer te leggen vind ik Twente een prachtige club met sympathieke supporters.
Friez
Selectiespeler
 
Berichten: 270
Geregistreerd op: 17-01-2012 17:08
Woonplaats: Sneek

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor vincentdelbos » 18-04-2012 11:12

Ik vind het met de arrogantie uit Twente ook wel meevallen.

Daarnaast kan ik de inbreng van TD erg waarderen. Hij brengt op een constructieve en respectvolle manier zijn mening. Daarvoor mijn complimenten. Daarnaast zorgt hij (of we het er nou mee eens zijn of niet) voor een leu tegenlicht.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Calimero » 18-04-2012 19:12

Ik vind die arrogantie niet meevallen. Kopen om te kopen en maar roepen dat ze hun kampioenstrainer het wel weer even zal doen. Met die middelmatige selectie zal het echter niets worden. En de arrogantie en onnozelheid (vooral in de media) van deze trainer is ook niet best. Maar het matcht wel weer met Musterman.

Als McClaren Nederlands zou praten, zou hij nog erger zijn dan Aad de Mos en Frank de Boer bij elkaar. Echter, nu hij Engels praat klinkt het allemaal veel interessanter, en lijkt het volgens de onnozelen onder ons nog ergens op.

In het verleden hebben ze inderdaad een prima beleid gevoerd, maar daar is nu haast niets meer van te zien. En dat is toch wel erg zonde te noemen, zo verdient men toch alle krediet die was opgebouwd..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Surhuisterveen » 19-04-2012 15:41

Sorry hoor, maar wat is er mis met Frank de Boer?
Dat is een trainer die zijn filosofie uitdraagd en dat mijn inziens op een goede manier doet. Alleen jammer dat ie trainer van ajax is.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Rednax » 26-04-2012 08:05

Alhoewel ze het in Enschede niet graag zullen willen horen, begint men daar aardig op Ajax te lijken.

Nu weer belangstelling voor Schilder en Martens volgens diverse bronnen. D'r zijn ook nog geen linksbacks en middenvelders bij Twente :roll:

Blijkbaar heeft men dermate veel geld in Enschede dat alle posities 4 dubbel bezet kunnen zijn.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-04-2012 08:09

Volgend jaar een selectie van 40 spelers.... Hoezo prijzen kopen. Het liedje van AZ geldt nu voor Twente.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 26-04-2012 09:59

Heerenveen rules schreef:Volgend jaar een selectie van 40 spelers.... Hoezo prijzen kopen. Het liedje van AZ geldt nu voor Twente.

Over kromme vergelijkingen gesproken...

Jullie vergeten hier (gemakshalve) dat er ook spelers vertrekken of al vertrokken zijn zonder dat daar een vervanger voor aangetrokken is. Met een beetje pech spelen De Jong, Chadli, Rosales, Douglas, Mihaylov, Brama, Cornelisse, Tiendalli, Buysse, Bajrami, Leugers en Boschker komend seizoen niet meer voor Twente nadat eerder al Janssen, Ruiz, Janko, (Guidetti), Vujičević en Gouriye vertrokken zijn.

Twente is volop bezig om een selectie voor volgend jaar samen te stellen wanneer je dat prijzen kopen of kopen om te kopen noemt heb je er maar heel weinig van begrepen of zijn jullie wereldvreemd. Is Heerenveen niet bezig om een lijstje op te stellen mochten Gouweleeuw, Dost, Narsingh en Assaidi vertrekken of worden al deze spelers vervangen door talenten uit die vaak geroemde jeugdopleiding van jullie?
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor JayT » 26-04-2012 10:20

Tukkers Delight schreef:Volgend jaar een selectie van 40 spelers.... Hoezo prijzen kopen. Het liedje van AZ geldt nu voor Twente.
Over kromme vergelijkingen gesproken...

Jullie vergeten hier (gemakshalve) dat er ook spelers vertrekken of al vertrokken zijn zonder dat daar een vervanger voor aangetrokken is. Met een beetje pech spelen De Jong, Chadli, Rosales, Douglas, Mihaylov, Brama, Cornelisse, Tiendalli, Buysse, Bajrami, Leugers en Boschker komend seizoen niet meer voor Twente nadat eerder al Janssen, Ruiz, Janko, (Guidetti), Vujičević en Gouriye vertrokken zijn.

Twente is volop bezig om een selectie voor volgend jaar samen te stellen wanneer je dat prijzen kopen of kopen om te kopen noemt heb je er maar heel weinig van begrepen of zijn jullie wereldvreemd. Is Heerenveen niet bezig om een lijstje op te stellen mochten Gouweleeuw, Dost, Narsingh en Assaidi vertrekken of worden al deze spelers vervangen door talenten uit die vaak geroemde jeugdopleiding van jullie?


Volgens mij vergeet jij gemakshalve dat dat zootje nog bij je club speelt. Dus met een "beetje pech", zit je volgend seizoen wél met 40 selectiespelers. Je bent aan het speculeren betreft een vertrek van een speler en denk niet dat dat altijd een goed idee is...
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 26-04-2012 10:23

Tukkers Delight schreef:worden al deze spelers vervangen door talenten uit die vaak geroemde jeugdopleiding van jullie?

Ik dacht dat die jeugdopleiding van jullie ook altijd zo geroemd werd? Wanneer kunnen we daar de volgende talenten verwachten die een vaste basisplaats afdwingen in het eerste? Voorlopig breekt er hier de laatste tijd net zoveel door uit de jeugd als bij jullie dus een toontje lager mag ook wel.
Laatst bijgewerkt door 1983 op 26-04-2012 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten