Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 14-03-2012 13:05

Aflopende contracten van zes beloftenspelers niet verlengd(14 maart 2012)
sc Heerenveen heeft besloten om de aflopende contracten van zes spelers van Jong Heerenveen/Emmen niet te verlengen. Het gaat om de voetballers Thomas Bakker, Johnny de Vries, Faysal Shayesteh, Enzo Huntink, Ernesto Seymonson en Mitja Resek.
Officiële site
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor GJ7300 » 16-03-2012 21:09

wel, als dit geen saneren meer is...
Na Janmaat, Elm, Svec, Kopic en 6 beloften nog:
Assaidi, Narsingh, Dost, Breuer, Kruiswijk. Denk niet dat ze te houden zijn of willen blijven....
Levert enorm financiele ruimte op. Jammer alleen dat ik weinig vertrouwen heb id scouting.
Wel in een boel talenten maar dat durven ze vast niet meteen aan...
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Currahee » 16-03-2012 21:36

GJ7300 schreef:Levert enorm financiele ruimte op. Jammer alleen dat ik weinig vertrouwen heb id scouting..


1 van de laatste aankopen was anders wel een schot in de roos. en misschien wel de belangrijkste aankoop van vorig jaar. Je ziet het ook gelijk als hij niet meedoet dat het minder loopt....

Kums! Toch maar goed gezien van onze scouting en dat voor maar 6 ton
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 16-03-2012 21:56

Zomer, Assaidi, Djuricic, VLP, Dost, prima aankopen van de laatste jaren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Blizzard » 17-03-2012 01:11

Ik heb juist wel vertrouwen in Hansma en co. Ik ben alleen wel heel erg benieuwd met wat voor backs ze op de proppen komen. Op Janmaat na zijn die posities sinds Edman nooit echt goed ingevuld geweest.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Selectie saneren

Berichtdoor DJBoltjes » 24-04-2012 20:17

van de mensen die een aflopen contract hebben (zie onder) zie ik niemand bijtekenen
en ook de ''sterspelers'' vertrekken( zie onder)
contracten ; kopic, breuer , roorda , elm , svec , janmaat
vertrekken ; assaidi , dost , narsingh

Daarvoor is tot nu toe voor mij bekend alleen De Roon gehaald en zullen pele van anholt , valpoort en slagveer bij de A-selectie aanschuiven hierbij zullen. Mijn Conclusie is dat er zeker 1Cv bij moet komen , 1 middenvelder , een spits en een buitenspeler. hiervanuitgaand dat henriksen en dat noorse backje komen.
DJBoltjes
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 24-04-2012 17:45

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lipton » 24-04-2012 20:30

Blizzard schreef: Op Janmaat na zijn die posities sinds Edman nooit echt goed ingevuld geweest.


Dan bekijk jij Janmaat nog op een hele positieve wijze. Want die heeft werkelijk nooit wat toegevoegd aan de selectie in al die 4 (!) jaar dat hij hier was.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Otsje P » 25-04-2012 07:58

DJBoltjes schreef:van de mensen die een aflopen contract hebben (zie onder) zie ik niemand bijtekenen
en ook de ''sterspelers'' vertrekken( zie onder)
contracten ; kopic, breuer , roorda , elm , svec , janmaat
vertrekken ; assaidi , dost , narsingh

Daarvoor is tot nu toe voor mij bekend alleen De Roon gehaald en zullen pele van anholt , valpoort en slagveer bij de A-selectie aanschuiven hierbij zullen. Mijn Conclusie is dat er zeker 1Cv bij moet komen , 1 middenvelder , een spits en een buitenspeler. hiervanuitgaand dat henriksen en dat noorse backje komen.


Slagveer zal nog niet bij de A-selectie aansluiten. Hij speelt nog in de A's en zal gewoon bij de beloften aansluiten. Ik verwacht Martinus de stap naar de selectie wel gaat maken. Voor CV hebben we Kruiswijk ook nog onder contract staan. Bovendien is Schmidt van nature CV, en zitten er bij de beloften ook een aantal jongens die in de voorbereiding wel een kansje zullen krijgen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Baas » 25-04-2012 08:28

Wel wat jongens ja.. maar er zal toch echt wel wat bij gehaald moeten worden.
De gehele voorhoede vertrekt normaal gesproken, Elm en Roorda weg, Breuer en Janmaat..
Wellicht djuricic ook.
Dan mis je 6 of 7 basisspelers... dat kan je niet met een aantal jonge jongens of Kruiswijkjes opvangen!
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten