Milan Kopic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Zomer op de back? Kopic is goed als backup, maar te duur om op te bouwen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Zijn contract loopt ook nog eens af dus daar moet je niet teveel tijd en energie meer in steken, laat staan hem een basisplek in laten nemen. Je kan er nog als backup gebruik van maken en hopen dat je in de winter nog wat kan vangen (wishful thinking, ik weet het). In de zomer een hand geven en afscheid nemen, jammer want die jongen speelde begon vorig jaar veelbelovend, maar hij is veel te duur en te blessuregevoelig.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken, dat is op dit moment nog het enige ontbrekende puzzelstukje!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Jij ziet ze vliegen, of niet Rust? Het enige wat we missen momenteel in de verdediging is een betere linksback. Centraal is het probleem in mijn ogen volledig opgelost met het duo Zomer-Gouweleeuw.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken, dat is op dit moment nog het enige ontbrekende puzzelstukje!
Milan heeft zeker de uitstraling van een bikkelharde verdediger, maar wat ik van hem gezien heb is hij allesbehalve een schopper.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken
Wat een briljante opmerking. Zet mij er maar in ik weet ook wel waar ik een aanvaller moet raken.. :?
Spijt heb je morgen maar!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Heb jij ook de timing, snelheid en kracht om iemand de wedstrijd uit te trappen? Kopic wel...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

rust schreef:Heb jij ook de timing, snelheid en kracht om iemand de wedstrijd uit te trappen? Kopic wel...
Is het tegenwoordig een kwaliteit om iemand uit de wedstrijd te trappen? Dat kan iedere simpele voetballer. Zefs in de 6e klasse KNVB.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 12-10-2011 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Op een manier zoals hij het kan niet. Hij kan bij een sliding de bal spelen en toch iemand goed venijnig raken. Dat leren oostblokkers al in de F-jes.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

lekker gegeneraliseerd... net of dat elke spanjaard de bal een keer kan raken..
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Operatie nummer 4 zit er aan te komen voor Kopic. Zonde!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het is treurig voor Kopic, maar het is duidelijk dat de combinatie met Heerenveen teleurstellend afloopt. Zijn contract loopt af en ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze gaan verlengen. Met een operatie op komst is de kans zelfs groot dat hij hier geen wedstrijd meer speelt.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Dat ze niet gaan verlengen met Kopic was toch al lange geleden aangegeven? Ze wilden hem immers nog proberen te verkopen in de afgelopen periodes, lijkt me dus logisch. Zonde voor die jongen, daar zat best meer in. Maar hij kan niet structureel fit blijven helaas.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Officieel is dat niet, maar inderdaad, afgaande op de eerdere intenties is de kans nihil dat Kopic een nieuw aanbod krijgt. Daar is heel weinig aanleiding voor. Nu geloof ik wel dat hij in potentie goed genoeg is, maar als je telkens geblesseerd bent en de concurrentiestrijd niet zomaar wint, dan is het over en uit. Simpel zat.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Een 'gelukje' is het wel, al die blessures. Daardoor kost het Heerenveen relatief weinig om Kopic zijn contract te laten uitdienen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Calimero schreef:Een 'gelukje' is het wel, al die blessures. Daardoor kost het Heerenveen relatief weinig om Kopic zijn contract te laten uitdienen.
Hoezo?

Die korte blessures worden echt niet vergoed door een verzekering o.i.d.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Lipton schreef: Hoezo?

Die korte blessures worden echt niet vergoed door een verzekering o.i.d.
Precies. Dat kost de club alleen maar geld.
Kopic is wel een robuuste verdediger, maar komt opbouwend zeer te kort. Bij een Oostblokclub zou hij veel beter uit de verf komen. Zo snel mogelijk van de hand doen..
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lipton schreef: Hoezo?

Die korte blessures worden echt niet vergoed door een verzekering o.i.d.
Korte blessures? Volgens mij is hij al een half jaar continue geblesseerd hoor, dus dat wordt echt wel vergoed. Roorda weet daar zelf ook alles van, en daar is hij heel erg trots op ;)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Volgens mij niet. Volgens mij zijn het juiste steeds korte blessures..aangezien hij tussendoor wel een paar keer op het trainingsveld heeft gestaan. Maar goed, deze zien we niet meer terug in de basis.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Superfries1983 schreef:.... Zonde voor die jongen, daar zat best meer in. ....
Ik kan me zo niet een wedstrijd of een moment voor de geest halen waarvan ik denk ... wow dat is een echte aanwinst.
Heb bij Kopic meer iets van 12 in een dozijn of 24 in een krat, niets bijzonders dus.
Anti anti. :)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Wizard schreef:Volgens mij niet. Volgens mij zijn het juiste steeds korte blessures..aangezien hij tussendoor wel een paar keer op het trainingsveld heeft gestaan. Maar goed, deze zien we niet meer terug in de basis.
Om de rest aan te moedigen inderdaad. Zijn laatste training/wedstrijd was bij de beloftes en die was begin van het seizoen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Freezeman schreef: Ik kan me zo niet een wedstrijd of een moment voor de geest halen waarvan ik denk ... wow dat is een echte aanwinst.
Heb bij Kopic meer iets van 12 in een dozijn of 24 in een krat, niets bijzonders dus.
Ben ik niet met je eens. Vorig seizoen begon hij sterk, oké dat was maar van korte duur en het was maar de vraag of hij dat had kunnen doorzetten. Helaas zijn we er door zijn constante blessures nooit helemaal achter gekomen. Maar je kon toen m.i. wel degelijk zien dat die jongen potentie had en meer in zich dan dat hij tot op dat moment had (kunnen) laten zien.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

In het topic van Janmaat zijn er mensen die Janmaat een miskoop durven te noemen. Kopic, dat is dus een echte miskoop. Djuric ook, Elyounoussi ook, Haglund ook, Ingelsten ook, Gusatu, Rafael Viera, Tuhuteru, Sikora etc. etc. Janmaat niet. Die gaat ook van ons naar een grotere club. Dat lukt niet als je er niks van kan.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Knipecity schreef:.. Kopic, dat is dus een echte miskoop....
Miskoop vind ik wel een heel zwaar woord en dat zal ik niet snel gebruiken.
Superfries1983 schreef:... dat die jongen potentie had en meer in zich dan dat hij tot op dat moment had (kunnen) laten zien.
Zoals ik zei, ik heb het nooit gezien en ik heb het donker bruine vermoeden dat het ook niet meer zal gebeuren in het Abe Lenstra stadion.
Anti anti. :)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kopic heeft straks 4 seizoenen bij ons onder contract gestaat en omdat hij OF geblesseerd was, of niet goed genoeg heeft hij 11 competitiewedstrijden gespeeld. Volgens mij had hij 2 miljoen gekost. Dan ben je in mijn ogen een miskoop.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Knipecity schreef:Kopic heeft straks 4 seizoenen bij ons onder contract gestaat en omdat hij OF geblesseerd was, of niet goed genoeg heeft hij 11 competitiewedstrijden gespeeld. Volgens mij had hij 2 miljoen gekost. Dan ben je in mijn ogen een miskoop.
Precies, hij en die trekpop die nooit vaste keus in e goal is geworden nog ff lozen en we zijn van de dure miskopen af.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Calimero schreef: Om de rest aan te moedigen inderdaad. Zijn laatste training/wedstrijd was bij de beloftes en die was begin van het seizoen.
Als er maar voor een gedeelte ziekteverzuim is aangevraagd dan ben je duidelijk niet het hele seizoen geblesseerd geweest.
Ik hoorde namelijk dat ie voor de winterstop weer 2x op 't veld heeft gestaan.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Staat deze jongen nog onder contract of is hij inmiddels vertrokken?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2013
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zijn contract in Heerenveen is afgelopen. Hij traint nu mee bij een van zijn oude clubs in Tsjechië , hoopt op een kans in de Bundesliga of een niveau daaronder. Tot nu toe geen interesse geloof ik.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Volgens mij is het duidelijk dat Kopic niet meer speelt, Milan is al bijna 4 jaar transfervrij. Weet iemand wat hij nu doet met zijn leven?
Heerenveen fan in Leiden
Plaats reactie