Danijel Pranjić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Jurjenv schreef:Chelsea had belangstelling voor hem. Dat gaat (nog) geen SCH worden...
Pranjic zit mometeen bij Bayern al redelijk op een zijspoor. Ik vraag mij of hij bij een club als Chelsea meer speeltijd zal krijgen. Pranjic kan denk ik beter kiezen voor een subtopper in een topcompetitie. Bij een subtopper zal hij wekelijks spelen denk ik, niet bij clubs als Chelsea.
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Als die verstandig is keert die terug bij Heerenveen!!! :stan: :mrgreen:
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Maarja hij mag van Bayern nog niet weg.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

HSV zet Pranjic ook op shortlist

Danijel Pranjic zit in een lastig pakket. De ex-speler van sc Heerenveen zit veelal op de bank. Als het aan de directie van der Rekordmeister ligt, blijft hij dit seizoen gewoon in München. Ook nu HSV interesse heeft in de verdediger/middenvelder.

Volgens de Duitse website Kicker is Hamburger SV erg gecharmeerd van de Kroaat. Ondanks zijn ‘no go-status’ heeft Pranjic over interesse niets te klagen. Eerder berichtte Feantastisch al dat ook Chelsea de Kroaat op een shortlist heeft. Bayern-trainer Jupp Heynckes ziet echter het liefst dat zijn selectie – dus inclusief Pranjic – intact blijft dit seizoen.

Pranjic kwam in 2005 over van Dinamo Zagreb. Toen hij in 2009 koos voor Bayern München had de smaakmaker van sc Heerenveen 129 wedstrijden achter de rug, waarin hij in totaal 32 keer scoorde. Hij heeft nog een contract bij Bayern tot de zomer van 2012.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?
Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Flying Tilster schreef:Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?
Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.
Dit is gisteren bekend geworden via VI.nl. Is gewoon nieuw nieuws dus.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Feantastisch|nl
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-05-2011 22:22
Locatie: Heerenveen e.o.
Contacteer:

Bericht door Feantastisch|nl »

Flying Tilster schreef:Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?
Slechts een zeer bescheiden percentage van de berichten die we plaatsen, posten we hier ook. Met de moderators is eens afgesproken daar selectief in te zijn. Dat doen we. Dit bericht vonden we relevant genoeg om hier ook te delen. Mocht je hier wel moeite mee hebben, kun je uiteraard de moderators waarschuwen. ;)
Flying Tilster schreef:Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.
Dit is geen oud nieuws. We volgen de ontwikkelingen rond Pranjic op de voet. De concrete interesse nu van HSV is nieuw. Je kunt de posttijden op onze website ook bekijken. Toen we dit bericht op het forum hadden gezet (meestal wat later dan op de eigen website), stond het inderdaad al wel een paar uur ook op andere websites. Als dat echter de beperking is, kun je de helft van alle forumberichten met verwijzingen hier wel schrappen.

Stuur gerust een PB als je nog klachten/feedback voor ons hebt, we waarderen dat. Hier maar weer verder over onze Pranjic.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Gisteren geruchten gehoord dat Hannover 96 Pranjic voor een halfjaartje wil strikken. Wel opvallend gezien Hannover 3 goede spelers voor zijn positie heeft. Overigens wil Borussia Mönchengladbach hetzelfde.
Alle ballen op Henkie!
Barrie
Bankzitter
Berichten: 220
Lid geworden op: 04-02-2008 17:13
Locatie: 050

Bericht door Barrie »

Pranjic woedend op Bayern na afketsen transfer

Danijel Pranjic heeft geen goed woord over voor de handelswijze van zijn werkgever Bayern München. Volgens de Kroatische international blokkeerde de Duitse topclub op de slotdag van de transfermarkt een overstap naar Everton. De Rekordmeister zou een te fors prijskaartje om zijn nek hebben gehangen.

"Ik had met Everton overeenstemming bereikt over een contract voor tweeënhalf jaar", laat de 30-jarige Pranjic weten in Kroatische media. "Ik was klaar om in het vliegtuig te stappen, maar nu is allemaal het voorbij. Ik kan mijn gevoelens op dit moment niet onder woorden brengen. Ik ben zo teleurgesteld."

"Bayern vroeg een bizar hoge transfersom. Ze wisten dat Everton daar nooit aan wilde voldoen", baalt de oud-speler van SC Heerenveen. "'Het maakt mij ongelukkig dat ik nu dit seizoen afmaak in Duitsland. Ik krijg hier nauwelijks een kans en had bij Everton meer speelminuten kunnen maken."
Bron-fcupdate.nl

Geen gelukkig huwelijk, aan dit bericht te lezen zal Pranjic ten koste van alles komende zomer München willen verlaten. Hopen dat hij dan niet kiest voor het 'avontuur' in Qatar of zo'n gure oostblokmaffiaclub.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zijn contract loopt af en de clausulegrens zal hij waarschijnlijk niet halen, dus Pranjic gaat in de zomer gewoon transfervrij weg bij Bayern. Ik denk dat hij nog wel een leuke club zoekt en niet in Qatar gaat kijken. Zeker als er Engelse clubs hem blijven volgen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Engelse, Duitse én Nederlandse ( ;) ) clubs liggen op de loer voor de diensten van Pranjic. Lijkt me dus dat hij niks te zoeken heeft in een zandbak, bovendien zal hij daar zelf ook niet de voorkeur bij hebben liggen.
Gebruikersavatar
JelleV
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 09-03-2010 17:30

Bericht door JelleV »

Champions League finale, ja hoor.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

JelleV schreef:Champions League finale, ja hoor.
En David Alaba is geschorst voor de eindstrijd, een plaatsje op de bank moet er in ieder geval wel inzitten voor Danijel
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Flying Frisian schreef:En David Alaba is geschorst voor de eindstrijd, een plaatsje op de bank moet er in ieder geval wel inzitten voor Danijel
Hij zat toch in Madrid ook gewoon op de bank? Ging ik wel vanuit, ivm zijn behoorlijke aantal speelminuten in de afgelopen weken. Alle linksbenige spelers die bij Bayern meededen zijn geschorst voor de finale. Toch verwacht ik niet dat Pranjic of Contento zal spelen. Ik denk dat Lahm linksachter gaat spelen, waardoor Rafinha rechtsback wordt.

Misschien dat Pranjic zelfs wel voor Luis Gustavo speelt, al zal het wel Timoschuk worden.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Otsje P schreef: Hij zat toch in Madrid ook gewoon op de bank? Ging ik wel vanuit, ivm zijn behoorlijke aantal speelminuten in de afgelopen weken. Alle linksbenige spelers die bij Bayern meededen zijn geschorst voor de finale. Toch verwacht ik niet dat Pranjic of Contento zal spelen. Ik denk dat Lahm linksachter gaat spelen, waardoor Rafinha rechtsback wordt.

Misschien dat Pranjic zelfs wel voor Luis Gustavo speelt, al zal het wel Timoschuk worden.
Ik kan me niet voorstellen dat Pranjic de plaats van Gustavo zal gaan innemen.
Ik denk dat hij, met al zijn kwaliteiten, te licht is ( letterlijk ) voor dit Engelse geweld.
Zeker in een defensieve/controlerende rol.
Waarin ik hem trouwens sowieso niet graag zie, zijn ( bij Heerenveen ) sterke punten zie je bij Bayern vrijwel niet meer terug.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar echt met plezier speelt.
Dat Rafinha wordt ingebracht lijkt me inderdaad waarschijnlijk.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik zie hem nog op Wembley dartelen (langs het Engelse geweld) met Kroatië. Het zou een mooi afscheid voor hem zijn bij Bayern, de CL winnen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Gekko schreef:Ik zie hem nog op Wembley dartelen (langs het Engelse geweld) met Kroatië. Het zou een mooi afscheid voor hem zijn bij Bayern, de CL winnen.
Nou, zolang heeft hij toen niet gedarteld, hoor.
Tien (?) minuten? En hoeveel balcontacten?
Trouwens, ook in de Bundesliga wint hij vrijwel geen persoonlijke duels.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Minuut of 20, half uur... Was ook meer een knipoog...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Pranjic heeft naar eigen zeggen een werkelijk fantastische aanbieding uit China gekregen. Hij is zo enthousiast dat hij heel sterk neigt om ja te zeggen. De kans dat hij naar Heerenveen komt is dus waanzinnig klein, nihil.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Is hij in ieder geval eens een keer de grootste van het veld :wink: Wat hij ook doet, ik gun hem het beste!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Een snelle terugkeer hier leek ook niet realistisch. Die gaat dus ook gewoon keihard cashen, en geef hem eens ongelijk. Wel zonde van zijn sportieve carrière. Bayern en de Europese top was te hoog gegrepen, maar er had toch wel iets meer in gezeten voor Pranjic.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een echte broodvoetballer dus die speelt voor de poen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sportief gezien is het natuurlijk wel jammer, maar ik snap hem best. Hij heeft al prachtige dingen meegemaakt en zit nu in een stadium waarbij hij echt selectief moet zijn. Veel mooie kansen ga je namelijk niet meer krijgen op je dertigste. China is een interessant land, financieel blijkbaar enorm aantrekkelijk en het niveau schijnt ook omhoog te gaan. Je had een tijd dat men in de woestijn of Amerika ging ballen in de eindfase van een carrière, maar dat schuift nu meer naar China toe. Spelers als Anelka en Barrios hebben er getekend, spelers als Drogba, Lampard, Ferdinand en Buffon worden genoemd. Voor degenen die op hun retour zijn, kan deze competitie wel eens heel aantrekkelijk worden in de toekomst.

@ Heerenveen rules: dat heeft Pranjic ook altijd toegegeven. Hij probeert o.a. zijn familie in Kroatië te onderhouden, dus daarom is geld voor hem belangrijk. Hij is een broodvoetballer met positieve emotie.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik hoop voor hem dat hij inmiddels al wel een vriendin heeft, want voor de vrouwen hoeft hij daar niet heen te gaan. Alhoewel die voorzitter zegt dat hij alles krijgt wat hij maar begeert, hm...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Niks mis mee om enkele jaren flink te cashen, zou mij niks verbazen als het om een bedrag gaat tussen de 5 en 10 miljoen euro.
Dan zou het ook wat vreemd zijn om voor 3 ton voor sc Heerenveen te gaan spelen. (Het zelfde verhaal met Kuyt, die gaat ook zijn salaris van 5 miljoen inleveren om bij Feyenoord 5 ton op te gaan strijken.)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik las ergens dat hij 5,5 miljoen dollar kan verdienen, en belasting hoef je waarschijnlijk toch niet te betalen daar..
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Eric schreef:Ik hoop voor hem dat hij inmiddels al wel een vriendin heeft
Pranjic had in zijn Heerenveen-tijd al een vriendin/vrouw, namelijk Vlatka.

Afbeelding
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

dan zou ik Vlatka daar inruilren :lol:
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

CJF schreef:Over 20 jaar... Hij had rijk kunnen worden in Rusland, had een blanco cheque kunnen tekenen in China, maar hij was al rijk zonder dat alles en ging terug naar Heerenveen :D

Zonder gekheid dit besluit van Pranjic is natuurlijk volkomen terecht. Hij krijgt de kans zich in 2/3 jaar voor de rest van zijn leven financieel onafhankelijk te voetballen en dan is het logisch dat hij die keuze maakt. Wel jammer dat we hem niet meer terugzien in ons shirt maar dit is niet te weigeren.,
Miljonair zal hij bij Bayern wel al geworden zijn. Alleen al die premies voor de CL zullen niet mals zijn. Maar goed, een paar miljoen hebben is vaak nog niet genoeg voor voetballers als zich nog meer miljoenen aandienden. Zelfs mannen als Hiddink en Advocaat kiezen vaak nog voor de miljoenen terwijl die mannen inmiddels zoveel poen moet hebben dat 4 generaties nageslacht nooit meer hoeven te werken. (heeft Dickie wel kids trouwens"?)
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Niks geen wraak gevoelens tegen Pranjic, ik had het ook gedaan.
Waarom zou Pranjic terug willen naar ons.
Is destijds veel ellende geweest vanaf heerenveen kant m.b.t zijn transfer naar bayern.

Nogmaals Daniel veel plezier in china geniet van het land, cultuur en de miljoenen, het voetbal zelf zul je weinig lol aan beleven, sucses.
Wij zijn Heerenveen.
Plaats reactie