Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Roy Beerens

Berichtdoor joris » 26-11-2011 08:56

joris
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 21-08-2011 19:56

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 26-11-2011 11:26

Ik heb het gisteravond al live gezien, maar ik kan er helemaal niets mee. Van iedere profvoetballer valt een uiteenzetting van beelden te maken waardoor het allemaal heel aardig lijkt. Feit is dat Beerens nu 11,5 wedstrijd voor de koploper van Nederland heeft gespeeld, hij schijnbaar een goed niveau haalt, maar toch nog maar bij vier doelpunten (twee goals en twee assists) betrokken is geweest. Dat is en blijft te weinig. De buitenspelers van Heerenveen steken dit seizoen niet eens in topvorm, spelen in een minder team, maar zijn bij dubbel zoveel goals direct betrokken. Dat zijn de keiharde feiten. Ik blijf Beerens om die reden weinig overtuigend vinden, daar doet zo'n simpel filmpje niets aan af. Ik denk dat je van onze buitenspelers zelfs nog betere filmpjes kan maken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 26-11-2011 11:56

Superfries88' schreef:Ik heb het gisteravond al live gezien, maar ik kan er helemaal niets mee. Van iedere profvoetballer valt een uiteenzetting van beelden te maken waardoor het allemaal heel aardig lijkt. Feit is dat Beerens nu 11,5 wedstrijd voor de koploper van Nederland heeft gespeeld, hij schijnbaar een goed niveau haalt, maar toch nog maar bij vier doelpunten (twee goals en twee assists) betrokken is geweest. Dat is en blijft te weinig. De buitenspelers van Heerenveen steken dit seizoen niet eens in topvorm, spelen in een minder team, maar zijn bij dubbel zoveel goals direct betrokken. Dat zijn de keiharde feiten. Ik blijf Beerens om die reden weinig overtuigend vinden, daar doet zo'n simpel filmpje niets aan af. Ik denk dat je van onze buitenspelers zelfs nog betere filmpjes kan maken.

Beerens speelt op dit moment in een heel andere rol dan hij bij Heerenveen deed (en Narsingh en Assaidi nu doen).
Bij AZ staat de rechtsbuiten vaak dubbel gedekt en heeft amper de kans om de diepte in gestuurd te worden. Op links komt Holman continue naar binnen toe en komt Poulsen erover heen.

De enige taak die Beerens heeft is de linksback/linkshalf helemaal kapot te spelen en continue de druk er op te jagen. Hij levert vaak wel een paar goede voorzetten af. Maar vooral houdt hij de linksback van de tegenstander in toom.
Feit dat die Bulthuis er al naar 30 minuten af ging omdat hij anders zijn 2de geel op zou lopen tegen Beerens zegt ook veel. Zijn vervanger kreeg in de eerste helft ook nog geel omdat ze Roy niet af konden stoppen.

Beerens heeft het heilige vuur weer gezien lijkt het wel, onder Verbeek in ieder geval. Hij vecht voor iedere meter, is lichtvoetig, passeert mensen en laat zijn medespelers beter spelen (Altidore krijgt ballen, Reijnen (marcellis normaal) worden in het spel betrokken e.d.
Hopelijk houdt hij dit een seizoen lang vol!


Trouwens, afgezien van de 1,5M heeft Heerenveen nog extra clausules gekregen bij de verkoop? Zo ja, dan moeten jullie bidden dat hij de lijn doorzet :P
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 26-11-2011 12:25

superkaas schreef:Beerens speelt op dit moment in een heel andere rol dan hij bij Heerenveen deed (en Narsingh en Assaidi nu doen).
Bij AZ staat de rechtsbuiten vaak dubbel gedekt en heeft amper de kans om de diepte in gestuurd te worden. Op links komt Holman continue naar binnen toe en komt Poulsen erover heen.


Je denkt toch niet dat de buitenspelers van Heerenveen niet dubbel gedekt staan? Juist Assaidi en Narsingh hebben vrijwel iedere wedstrijd te maken met dubbele dekking. Vorig seizoen won AZ mede dankzij die dubbele dekking in Heerenveen, omdat de buitenspelers geen ruimte kregen om acties te maken. In dat opzicht is er niets veranderd voor Beerens. Sterker nog; ik vind dat hij méér ruimte krijgt om zijn ding te doen. Bij AZ komt hij veel vaker in de positie om het strafschopgebied binnen te komen, omdat zijn medespelers die ruimte creëren. Dat hij dan nog maar bij vier goals direct betrokken is middels een assist of een eigen afronding vind ik daarom des te pijnlijker.

Voor de duidelijkheid: ik heb in zoverre niets tegen Beerens. Aardige jongen, bij vlagen inderdaad ongrijpbaar, maar ik stoor me aan de positieve berichtgeving rondom zijn persoontje. Zeker in de wetenschap dat hij veel te weinig beslissend is. Juist een speler met zijn kwaliteiten moet in mijn ogen op jaarbasis op zo'n tien goals en tien assists eindigen als je zoveel goede individuele spelers om je heen hebt. Wil hij ooit slagen in het buitenland en het Nederlands elftal, dan moet hij daar echt een stap gaan maken. Ik zal eerlijk zeggen dat ik mijn bedenkingen heb. Met name omdat zijn ontwikkeling nu al een jaar of drie min of meer stokt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 26-11-2011 13:43

Superfries88' schreef:Je denkt toch niet dat de buitenspelers van Heerenveen niet dubbel gedekt staan? Juist Assaidi en Narsingh hebben vrijwel iedere wedstrijd te maken met dubbele dekking. Vorig seizoen won AZ mede dankzij die dubbele dekking in Heerenveen, omdat de buitenspelers geen ruimte kregen om acties te maken. In dat opzicht is er niets veranderd voor Beerens. Sterker nog; ik vind dat hij méér ruimte krijgt om zijn ding te doen. Bij AZ komt hij veel vaker in de positie om het strafschopgebied binnen te komen, omdat zijn medespelers die ruimte creëren. Dat hij dan nog maar bij vier goals direct betrokken is middels een assist of een eigen afronding vind ik daarom des te pijnlijker.

Voor de duidelijkheid: ik heb in zoverre niets tegen Beerens. Aardige jongen, bij vlagen inderdaad ongrijpbaar, maar ik stoor me aan de positieve berichtgeving rondom zijn persoontje. Zeker in de wetenschap dat hij veel te weinig beslissend is. Juist een speler met zijn kwaliteiten moet in mijn ogen op jaarbasis op zo'n tien goals en tien assists eindigen als je zoveel goede individuele spelers om je heen hebt. Wil hij ooit slagen in het buitenland en het Nederlands elftal, dan moet hij daar echt een stap gaan maken. Ik zal eerlijk zeggen dat ik mijn bedenkingen heb. Met name omdat zijn ontwikkeling nu al een jaar of drie min of meer stokt.

Ik denk dat het een beetje op de buitenwereld overkomt, dat iedereen die Heerenveen een warm hart toe draagt een beetje rancune tegen hem heeft. Natuurlijk speelde hij de laatste seizoenen bij Heerenveen niet zo goed, maar het is gewoon een goede voetballer (mits gemotiveerd).

En Beerens is alleen maar aan het jagen, gaten trekken en voorzetten geven. Hij krijgt bijna nooit de kans diep gestuurd te worden... om vervolgens een mannetje te passeren en/of te scoren.
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Calimero » 26-11-2011 16:17

Ik lees hier dat Beerens goeie voorzetten zou geven, maar ook de LC denkt daar inmiddels al anders over: Voorzetten van Roy Beerens kwamen niet aan en zijn kansen zijn nihil. Volgens mij zijn dat gewoon waardes waar een buitenspeler aan moet voldoen: het opzetten van kansen en anders een puike voorzet afleveren wanneer dat nodig is. Onze vleugels doen dat laatste ook nog te weinig, maar doordat ze hun tegenstander dol spelen, levert dat vaak wel een eigen schotkans op. Dat dat te weinig wordt afgemaakt is een ander verhaal.

Roy Beerens kapt 3x een man uit en kan vervolgens niks. Dan heb je dus ook niks aan het uitkappen en raakt de tegenstander ook niet onder de indruk van je. Dat hij een naam heeft, komt puur door de media. Niets anders. Bovendien hebben onze beide vleugels ook dubbele dekking en trekt vooral Assaidi ook altijd naar binnen, dus hoe je erbij komt dat Beerens nu in een andere opzet zou spelen?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 27-11-2011 00:58

superkaas schreef:Ik denk dat het een beetje op de buitenwereld overkomt, dat iedereen die Heerenveen een warm hart toe draagt een beetje rancune tegen hem heeft. Natuurlijk speelde hij de laatste seizoenen bij Heerenveen niet zo goed, maar het is gewoon een goede voetballer (mits gemotiveerd).


In mijn geval is het geen rancune. Ik ben al 2,5 tot drie jaar heel kritisch over zijn functioneren, eigenlijk al zo'n beetje vanaf februari/maart 2009. Vanaf dat moment is hij in mijn ogen echt stil komen te staan in zijn ontwikkeling. Hij werd minder belangrijk, minder dwingend, minder gemotiveerd. Aanvankelijk dacht ik aan een vormcrisis (al vond ik zijn voorzet daarvoor al ondermaats), maar het is voortgezet in het jaar daarna. In de voorbereiding na de komst van Jans vond ik hem weer lichtelijk opbloeien, maar hoe serieuzer de wedstrijden werden, hoe verder hij wegzakte. Daarna is het niet meer goed gekomen, op een hele kleine piek hier en daar na.

Beerens zal vast een prima rol spelen, maar dat heeft m.i. meer met afspraken te maken dan met inzicht hetzij mentaliteit. Bij Heerenveen vond ik hem daarin juist heel erg zwak ogen. Vaak een man laten lopen, duels niet serieus aangaan, etc. Bij AZ heeft hij dat beter gedaan tot dusverre, maar ik vind dat een aanvaller doorslaggevend moet zijn. Zeker op dat niveau. Zolang Beerens dat niet is (en dat is zo getuige zijn twee goals plus twee assists), raak ik niet enthousiast.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Stiffie » 28-11-2011 21:14

Beerens krijgt overal aardige veren in de reet. Ik heb hier altijd al geschreven dat ze die jongen niet onder de € 3,5 moesten laten gaan. En het gebrabbel van hij trok de kar niet de afgelopen jaren is lulkoek. Dat deden de ervaren internationals al Vayrynen en Grindheim ook niet en die hadden dat juist moeten doen. Gelukig hebben we met Assaidi en Narsingh lekkere buitenspelers en nog wat achter de hand met Van la Parra en Martinus. Maar het Beerens bashen is onterecht.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Knipecity » 28-11-2011 21:35

Kees Jansma heeft Beerens een week bij oranje gezien en is fan van hem. Ook de rest bij VI. En dan nog mensen hier die met droge ogen het beter denken te weten dan deze kenners.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 28-11-2011 22:38

Ja, en? In mijn optiek is het onmogelijk dat een schijnbaar goed functionerende aanvaller bij een elftal als AZ in de Eredivisie op bijna de helft maar op papier bij vier goals betrokken is geweest... Zeker in de wetenschap dat onze vleugelspelers bij Heerenveen zeker dubbel zo vaak beslissend zijn, maar dat in een minder elftal en in mindere vorm. Ik vind dat zelfs een bewijs dat Beerens geen topper is. Dan kan half Nederland een andere mening toegedaan zijn, dat interesseert me echt geen ruk. Ik zie wat ik zie, en dat is niet voldoende als het gaat om Beerens. Simpel zat.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flying Tilster » 28-11-2011 23:09

Knipecity schreef:Kees Jansma heeft Beerens een week bij oranje gezien en is fan van hem. Ook de rest bij VI. En dan nog mensen hier die met droge ogen het beter denken te weten dan deze kenners.


Man houdt toch eens op de mening van VI door mijn strot te duwen. De statistieken die Beerens overlegt zijn voor een speler van het kaliber hij zou moeten zijn gewoon slecht. Dat hij in Oranje mag opdraven komt door honderden blessures.
En ja.. ik beweer met droge ogen dat zijn statistieken niet goed zijn. Dat jij met de massa mee loopt, moet jij weten.. ik houd er mijn eigen mening op na.. Als Derksen in de sloot springt, zie ik jouw ook nog in de sloot springen. Ik doe daar in ieder geval niet aan mee.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Roy Beerens

Berichtdoor 1983 » 28-11-2011 23:15

Ach ze lullen elkaar allemaal na en daardoor ontstaat er weer een ontzettende hype. Beerens speelt weer aardig, beter dan bij Heerenveen, maar dat lyrisch zijn over hem is erg overdreven voor een aanvaller met zo weinig goals/assists. Maar daar hoor je ze nooit over. En de heren vanavond het maar weer onbegrijpelijk vinden dat hij hier bij Heerenveen in een dal is geraakt, en dan de schuld gemakshalve maar weer bij Heerenveen leggen. Ze zijn in de media al net zo min kritisch op Beerens als Roy op zich zelf.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Calimero » 29-11-2011 00:28

Wat zijn jullie ook een stel zwamneuzen! Natuurlijk is Beerens geweldig, dat jullie dat niet zien. Als Johan Derksen en co. het zeggen, moet het wel zo zijn! En een eigen mening als supporter moet je vooral niet hebben, je kunt beter meelopen met de mensen van VI, dat zijn namelijk de enige die er verstand van hebben.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 29-11-2011 01:14

Az heeft een aantal goede spelers, die veel gevaarlijker zijn dan Beerens. Beerens word door de kenners van Az als een zwakke schakel gezien. Az zou er goed aan doen om nog 1 goede buitenspeler te kopen dan zijn ze echt niet meer te stoppen... Alleen je weet hoe het gaat, tegen ons speelt hij straks zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Otsje P » 29-11-2011 09:27

Haha, toen ik Jansma gister hoorde, verheugde ik me al weer op Knipecity die zijn gelijk weer eens zou willen halen. Je hebt toch een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen als je je mening baseert op die van Kees Jansma omdat die hem toevallig een week bij oranje heeft gezien. We hebben zelf toch verdorie 4 jaar naar hem gekeken. Die mensen hebben er zogenaamd verstand van, maar hebben veel minder wedstrijden van hem gezien dan wij. Als ze hem gewoon een langere periode, elke week aan het werk zien, dan komen ze op hun mening terug wegens gebrek aan rendement.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 29-11-2011 13:22

Kom op zeg, wat is dit allemaal tegen Knipe. Knipe heeft ook gezegd dat Beerens niet goed genoeg is voor oranje en dat Naringh beter is en Hveen er goed aan heeft gedaan om Beerens te verkopen.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Lardy » 29-11-2011 13:43

Beerens is nu 24 jaar, stel hij voetbalt nog 11 jaar. Dat wordt dan gezellig hier de komende 11 jaar, na iedere wedstrijd of iemand die wat over hem zegt breekt de hel hier weer los. Gooi dit topic gewoon dicht dan ben je van al dat gezeik af de komende 11 jaar.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 29-11-2011 13:47

Als je in Heerenveen op stap ging , kwam je Beerens tegen. Het is een superaardige jongen, die open staat voor een praatje. Daarom volgen we hem nog denk ik. Daarom is het ook jammer dat hij er nog steeds niet veel van bakt, terwijl het hem wel gegunt wordt.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Otsje P » 29-11-2011 14:38

Roy is verder een prima ventje inderdaad. Hoop ook dat men hem respectvol ontvangt zondag. Hij heeft hier toch 4 jaar gespeeld, 1 van onze bekerwinnaars.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Lipton » 29-11-2011 23:12

Het valt mij elke keer op dat men zit te zeuren over Roy Beerens een speler die lang bij Heerenveen gespeeld heeft en m.i. altijd zijn best heeft gedaan.
Ook heb ik hem nooit negatief horen spreken over de club.(Bak Nielsen kon er werkelijk helemaal niks van, liet zich regelmatig negatief uit over de club en was een held hier....)

Het is toch mooi voor Roy dat hij het iets beter doet bij AZ dan hier en dat hij in Oranje mag spelen, prachtig voor die jongen toch?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 29-11-2011 23:20

Lipton schreef:Ook heb ik hem nooit negatief horen spreken over de club.


Het omschrijven van Heerenveen als 'een hel' is een compliment? Beerens heeft zich misschien niet heel negatief uitgelaten over de club, maar heeft het probleem toch vooral extern gezocht en nooit echt bij zichzelf. Afgaande op zijn interviews nadien zie ik dat beeld opnieuw opdoemen. In mijn ogen ontbreekt het bij hem als een flinke dosis zelfkennis.

Overigens heb ik vanavond nog even naar de samenvatting van AZ zitten kijken, maar dan zie je dat zijn zogenoemde topwedstrijd ook wel meevalt. In die o zo fantastische eerste helft is geen enkele kans voortgekomen die men bij AZ TV interessant vond om uit te zenden. Na rust kwam hij drie keer serieus in beeld: hij werd ondersteboven gelopen vlak voor de 1-0, Holman werd gevaarlijk na een té scherpe voorzet en hij gaf een heel erg simpele pass bij de 2-0. Nou, hoera! :huh:

Overigens heeft de kritiek ook niets te maken met het feit dat Beerens weg is. Ik en velen met mij waren al jaren kritisch over hem, om precies dezelfde redenen. Dat is absoluut niet recent.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Lipton » 29-11-2011 23:28

Superfries88' schreef:
Het omschrijven van Heerenveen als 'een hel' is een compliment?


Was het geen hel dan? Of was jij van mening dat 12 worden wel leuk was?;)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 30-11-2011 00:05

Lipton schreef:Was het geen hel dan?


Nee. Er zijn nog een lading spelers vertrokken, maar geen van allen heb ik soortgelijke benamingen horen gebruiken. En daarbij zaten spelers die minder kansen gekregen hebben dan Beerens. Hij heeft zo'n twee jaar zonder serieuze tegenprestatie mogen aanmodderen en daarna werd hij nog niet vast gepasseerd, terwijl dat gewoon had gemogen of zelfs gemoeten. Maar in plaats van de club dankbaar te zijn voor de hoeveelheid vertrouwen en allerlei mooie momenten deugde er helemaal niets van. Het lag aan iedereen, behalve aan Beerens. Als je dan ook nog eens je oude club gaat neerzetten als 'een hel', zie ik geen enkele reden om sympathie voor hem op te brengen.

Ik vind dat Beerens zich niet netjes heeft opgesteld, en dat na een reeks van teleurstelling op teleurstelling als het gaat om individuele prestaties. Dat ligt ook puur en alleen aan hemzelf. Ik heb hem ook nog nauwelijks op een kritische noot kunnen betrappen. Ik hoor Beerens vooral zeggen dat het goed gaat en hij zich lekker voelt, terwijl ik Van La Parra uit zichzelf al kritisch zie zijn. Kijk maar eens naar het interview bij Heerenveen TV. Beerens zou dat nooit uit zichzelf doen, en zelfs met hulp van een journalist vraag ik me het af. Kritiekloos is het bijna, en dat is een eigenschap die ik erg laag op mijn lijstje heb staan.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Ebiede » 04-12-2011 20:00

Wat ik vandaag heb gezien van onze grote vriend bevestigd alleen maar dat we geen spijt hoeven te hebben om z'n vertrek.

Het is geen kerel en dat wordt hij ook niet. Van de Parra is er ook nog lang niet maar zijn vervanger is tenminste niet te beroerd om vuil werk op te knappen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 04-12-2011 21:48

Wel zonde. Het is een superaardige jongen. Maar hij gaat het niet redden bij AZ. Komt duidelijk kwaliteit tekort!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Roy Beerens

Berichtdoor pyter » 04-12-2011 22:07

En zoals Verbeek het op de persco al zei: schandalig dat een klein deel van de fans Beerens de gehele wedstrijd uitjoelt. Die jongen heeft nooit met een kwaad woord over sc Heerenveen gesproken. Dat hij in zijn laatste periode bij ons speelde als een natte krant mag hiervoor ook niet als excuus worden aangedragen. Concentreer je op je eigen spelers en heb respect voor de spelers die je een half jaar geleden nog toezong.
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flying Tilster » 04-12-2011 22:19

Breuer had Beerens mooi in de zak zitten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Roy Beerens

Berichtdoor davp » 04-12-2011 22:28

Ook prachtig hoe op eredivisie live (hoorde ik van m'n ouwe heer, want ik zat zelf in het stadion) de statistieken van Beerens vs. Narsingh in beeld werden gebracht. Ik geloof dat het toen 2 goals en 3 assist tegen 4 goals en 6 assists stond.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 04-12-2011 22:42

Beerens staat op twee doelpunten en twee assists, Narsingh op vijf doelpunten en zes assists. Ook vorig seizoen waren de statistieken duidelijk in het voordeel van Narsingh. Alleen al op dat vlak is Beerens aantoonbaar minder. Ik vind het nog steeds helemaal niks, op een enkele bevlieging na.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 04-12-2011 23:06

Lage cijfers voor een rechtsbuiten bij de koploper, ondanks dat het prima ventje is, kun je dan toch 100 keer beter Narsingh als stand in hebben.. De Breuer van Duitsland lacht zich bont en blauw als deze meid het veld inkomt straks op het ek.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten