Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Roy Beerens

Berichtdoor joris » 19-10-2011 15:50

Ik beoordeel 'm op wat ik nu zie. Waarom hij dat blijkbaar bij Heerenveen niet deed weet ik ook niet. Je bent nooit te oud om te leren en misschien heeft hij dat nu ook door. Ik hoop in ieder geval dat het zo blijft.
joris
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 21-08-2011 19:56

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Hielke » 20-10-2011 08:21

Het antwoord is simpel: Beerens was klaar in Heerenveen. Toe aan iets nieuws. Een beetje verzuurd. Zoals sommige oudere werknemers in een bedrijf. Volgens mij wilde of kon hij niet meer alles geven.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Ebiede » 21-10-2011 12:49

Wat zat hij gisteravond weer lekker op z'n Heerenveen niveau..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Rednax » 21-10-2011 13:52

Moest wel even lachen om het stukje van Joris. De naam Beerens en het woord teamspeler in 1 zin, komisch.

Toen Beerens hier net was wilde hij zich enorm bewijzen en leek het erop dat we hier een topspeler binnen hadden gehaald. Hij maakt wel 's een mooie goal en een mooie actie, maar daar blijft het ook bij: wel eens.

Geen speler die het voortouw zal nemen als er wat meer nodig is in een wedstrijd dan wat scharen en schijnbewegingen.

Zoals hierboven ook al vaker aangehaald zal Beerens redelijk tot goed presteren in een team wat staat en draait. Zodra dat niet het geval is, is het met Beerens ook over.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 24-10-2011 10:11

Ik lees continue dat Beerens er of niets van kan, of totaal niet jaagt... niet als een teamspeler speelt. En allemaal andere dingen.
Ligt het gewoon niet aan de coach? Onder Verbeek was hij goed bij Heerenveen, en nu bij AZ leeft hij weer helemaal op.

Opdrachten als jagen, druk zetten komen van de trainer uit, niet vanuit de spelers. Dus als de afgelopen jaren hij niet gejaagd heeft, ligt dat aan de trainers van Heerenveen.

Beerens is juist een van de aanjagers bij AZ en vooralsnog houdt hij het ook bijna 90 minuten vol (temporiseren natuurlijk ook).
Gaat veel dreiging van uit en hij houdt 1 of 2 mensen bezig, en creëert ruimte voor anderen. En lijkt goed in de groep te liggen, met een winnaarsmentaliteit! En hij lijkt goede vrienden te zijn met Verbeek, helpt ook!

(Was er geen ruzie tussen Jans en Beerens? Dat hij daardoor ook slechter ging spelen)
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Frisian Viking » 24-10-2011 10:13

Beerens heeft onder vier verschillende trainers zwak gepresteerd. Kan me niet voorstellen dat het aan al die trainers ligt.

Ik denk wel dat Verbeek Beerens weer aan de praat kan krijgen, hoewel ik ook denk dat hij nooit zo goed zal worden als we een paar jaar geleden misschien dachten. Nederlandse top, Duitse middenmoot. Dat is zijn niveau.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 24-10-2011 10:23

superkaas schreef:(Was er geen ruzie tussen Jans en Beerens? Dat hij daardoor ook slechter ging spelen)


Zijn vormcrisis is al ingezet in de laatste maanden onder Sollied, de periode voor de bekerfinale in 2009. Onder De Jonge, Everse en Jans is die negatieve lijn doorgetrokken. Het antwoord is dus nee, ook al was de samenwerking niet optimaal. Maar achteraf bekeken heeft hij zelfs te veel krediet gehad. Hij heeft een kleine twee jaar mogen aanmodderen voordat zijn positie intern ter discussie kwam te staan, en zelfs daarna heeft hij nog volop kansen gehad. Pas tijdens de afgelopen voorbereiding is hij zijn plek definitief kwijtgeraakt.

Je hebt wel gelijk: het jagen van Beerens heeft o.a. te maken met de spelopvatting van het team en dus de trainer. Maar juist daarom is het weinig zinvol om hem te beoordelen op zulke taken, omdat hij het hier dus niet uit zichzelf deed. Hij is niet zoveel teamspeler dat hij zelf denkt van: hé, nu moet ik gaan jagen en de tegenstander vastzetten. Het is dus maar de vraag of je zijn houding bij AZ als kwaliteit kan benoemen.

Uiteindelijk rekent men je toch af op statistieken, want dat is onlosmakelijk verbonden aan een aanvaller. Daarin blijf ik hem matig vinden. Wanneer je de strafschoppen buiten beschouwing laat, kwam hij vorig seizoen tot twee treffers en vijf assists. Ter vergelijking: Assaidi staat dit seizoen na tien competitieduels op zes treffers en twee assists, Narsingh staat op drie treffers en drie assists. Trek zelf maar een conclusie.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor joris » 06-11-2011 20:37

En over zijn directe opponent Christian Kum die gedurende de tweede helft werd gewisseld: “Volgens mij had hij kramp. Ik probeer mijn tegenstanders elke keer kapot te spelen en een wissel is altijd een compliment. Ik zal nooit topscorer van de Eredivisie worden en nooit de meeste assist geven, maar aan de rechterkant kan ik wel mensen kapotspelen om het team naar een hoger niveau te tillen.”


Nu zegt Roy het zelf ook. Dit is nou precies wat ik bedoel. spijtig dat hij dat bij Heerenveen blijkbaar niet op kon brengen, maar dit bovenstaande is precies z'n kracht voor AZ. Leest hij dit forum soms nog af en toe :wink:
joris
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 21-08-2011 19:56

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Ebiede » 07-11-2011 09:12

joris schreef:
Nu zegt Roy het zelf ook.


"sizzen is neat, mar dwaen is in ding"
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Otsje P » 07-11-2011 09:13

Hij gaf zowaar een assist gister. Zonder te kijken weliswaar, dus min of meer per ongeluk :wink:
De Alkmaarders zullen vast al een beetje door hebben dat het allemaal niet zo rooskleurig is als ze in het begin dachten. Zo vaak in de positie komen om een voorzet te geven, en dan zo weinig ballen die op een nuttige plaats komen. Moedeloos wordt ik er nog steeds van. Ik wil niet beweren dan Narsingh fantastisch speelt, maar qua rendement kan je van een buitenspeler niet veel meer vragen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Roy Beerens

Berichtdoor superkaas » 07-11-2011 14:26

Otsje P schreef:Hij gaf zowaar een assist gister. Zonder te kijken weliswaar, dus min of meer per ongeluk :wink:
De Alkmaarders zullen vast al een beetje door hebben dat het allemaal niet zo rooskleurig is als ze in het begin dachten. Zo vaak in de positie komen om een voorzet te geven, en dan zo weinig ballen die op een nuttige plaats komen. Moedeloos wordt ik er nog steeds van. Ik wil niet beweren dan Narsingh fantastisch speelt, maar qua rendement kan je van een buitenspeler niet veel meer vragen.

Beerens is in goede doen, en hij heeft dezelfde opgaande lijn die ook AZ te pakken heeft. Leuk voor Heerenveen dat jullie het ook weer op de rails lijken te hebben 8 (?) keer ongeslagen al, dat gaat AZ niet helpen als wij (az) over een paar weken naar Heerenveen toe moeten.... Ik verwacht een mooie en open pot, met 2 aanvallende teams. En bij beide teams is de aanval beter dan de verdediging!

Ik verwacht dat de slag op het middenveld beslissend wordt dan, wie zet Heerenveen tegenover Maher/Elm/Wernbloom ?
superkaas
Nieuw talent
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 09-08-2011 22:05

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Ebiede » 07-11-2011 14:59

superkaas schreef: Ik verwacht een mooie en open pot, met 2 aanvallende teams. En bij beide teams is de aanval beter dan de verdediging! ?


Dan zou ik maar eens naar Heerenveen kijken en vooral dit niet verwachten.

superkaas schreef:Ik verwacht dat de slag op het middenveld beslissend wordt dan, wie zet Heerenveen tegenover Maher/Elm/Wernbloom ?


Kums, Elm en Djuricic anders hebben we niet.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Otsje P » 08-11-2011 16:18

Haha, ik voelde hem al aankomen. Heb ik gister mijn punt over Roy nog even gemaakt, zit hij vandaag bij oranje. Ik vind het wel een beetje lachwekkend eerlijk gezegd. Ik ga hier mijn punt over Roy niet nog eens maken. We zullen zien.(waarschijnlijk niet trouwens).
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Knipecity » 08-11-2011 16:22

Otsje P schreef:Haha, ik voelde hem al aankomen. Heb ik gister mijn punt over Roy nog even gemaakt, zit hij vandaag bij oranje. Ik vind het wel een beetje lachwekkend eerlijk gezegd. Ik ga hier mijn punt over Roy niet nog eens maken. We zullen zien.(waarschijnlijk niet trouwens).


Ik was fan van Beerens zoals hij hier op zijn best was en ik riep een paar jaar geleden al dat hij Oranje zal halen. Hij is zeker niet van het niveau Robben, Van Persie, Kuyt en kornuiten, maar momenteel wel een serieuze optie daarachter.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-11-2011 16:36

Dit zegt meer over het aantal buitenspelers die een beetje een bal kunnen raken dan Beerens denk ik. Yildirim heeft Oranje immers ook gehaald...

Bovendien speelt Jong-Oranje een wedstrijd die er toe doet, dit zijn oefenpotjes voor de poen voor de bond. Dan is het logisch dat er eerst niet naar een vervanger daaruit gekeken wordt.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Roy Beerens

Berichtdoor davp » 08-11-2011 16:39

Precies, het is meer de hype die momenteel rondom AZ hangt dan het goede spel van Beerens lijkt mij. Maar toch leuk voor die jonge dat hij weer eens aan het echt grote werk mag ruiken.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Knipecity » 08-11-2011 16:40

Waarom zo negatief over Beerens. Die jongen heeft gewoon een prachtige actie huis, is snel en moeilijk van de bal te krijgen. Het laatste jaar had hij het hier vaak moeilijk maar dit was zo'n typische speler die een nieuwe omgeving nodig had.

Maar goed, ik kan nog zoveel zeggen. Zijn selectie voor Oranje zegt immers voldoende. En Yildirim was in dat ene half jaar ook gewoon erg goed. Helaas steeg het hem naar het hoofd en was het snel voorbij. Beerens is geen eendagsvlieg.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Roy Beerens

Berichtdoor 1983 » 08-11-2011 16:41

Knipecity schreef:Tsja, Otsje, en nu nog stug volhouden dat hij er niks van kan?

Niemand in dit topic heeft ooit gezegd dat Beerens er niets van kan, dat maak jij er steeds van.
Leuk voor Beerens dat hij is geselecteerd, maar hij is natuurlijk wel pas 3e keus zo ongeveer. Als hij bij Heerenveen was blijven aanmodderen had het ook echt bij die ene keer gebleven toen de c-keus tegen Oekraine moest oefenen. Hij presteert absoluut weer beter bij AZ, maar ik blijf het geen Oranje materiaal vinden. Als iedereen fit is zit hij er niet meer bij normaal gesproken.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 08-11-2011 16:46

Persoonlijk had ik Beerens niet opgeroepen, simpelweg omdat hij in mijn ogen geen toegevoegde waarde is voor Oranje. Boerrigter acht ik nu al verder (hij is ook niet voor niets eerder opgeroepen) en die speelde vorig seizoen nog in de Jupiler League. Ik ben nog steeds van mening dat Beerens al jaren stilstaat in zijn ontwikkeling, ook getuige zijn eigen uitlatingen, alleen oogt het nu wat frisser en netter dan voorheen. Voor hem is het verder leuk, maar ik denk dat hij de selectie niet haalt zodra zijn concurrenten allemaal beschikbaar zijn.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Eric » 08-11-2011 16:47

Enige wat Beerens krijgt bij AZ is ruimte omdat er daar meer betere spelers zijn en hij dus weer lekker 1 op 1 staat, iets wat zijn sterke punt is (net zoals Assaidi en Narsingh overigens). Ik denk dat Beerens het misschien goed zou doen tegen Duitsland, maar tegen Zwitserland heb je niets aan hem wanneer die zich ingraven. Snap de keuze ook niet echt van Van Marwijk, eerst Elia zeggen dat hij naar Juventus moet gaan en nu hij daar niet speelt hem niet meer oproepen. Dit was juist een goede motivatie geweest voor Elia, die mijn inziens 10 klasse beter is dan Roy Beerens.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Flying Frisian » 08-11-2011 16:50

Ik kon me wel redelijk vinden in de woorden van Everse gisteren, Boerrigter is een heel beperkte voetballer, in die zin vergelijkbaar met Beerens. Beiden moeten het hebben van hun snelheid en een redelijke voorzet, maar voetbaltechnisch laat het te wensen over. Het zegt voldoende over het verdedigingsniveau van de Eredivisie dat ze nog altijd in die ene passeeractie trappen waarover Roy beschikt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Roy Beerens

Berichtdoor TWR22 » 08-11-2011 16:57

Beerens doet het gewoon weer heel goed nu, is een speler voor Verbeek dus. Ik gun hem dat en vind het juist prachtig om te zien dat het zo lekker loopt bij AZ.

Van mij een dik applaus 4 december als Heerenveen tegen AZ speelt!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-11-2011 16:58

Het is heel simpel. Beerens heeft hier beneden de maat gepresteerd de laatste 2 jaar en was gewoon erg matig. Als je stelt dat Beerens bij ons nog een goede voetballer was dan ben je weinig kritisch. Hij is hier niet voor niets terecht voorbijgestreefd door Narsingh.

Beerens is opgebloeid bij AZ maar speelt nog steeds niet groots. Zijn voorzet blijft matig. Al is hij daar veel beter dan hij hier was. Als Beerens wordt opgeroepen dan wil dat zeggen dat Nederland weinig goede vleugelspitsen heeft maar dat was wel bekend als je Kuyt en van Persie daar neerzet.

De overstap naar AZ heeft Beerens goed gedaan, maar Beerens kan blijkbaar alleen presteren in goed draaiende teams. Want als het niet loopt dan haakt hij ook af. Een mooi weer voetballer blijft het.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Roy Beerens

Berichtdoor NOXX » 08-11-2011 16:59

Flying Frisian schreef:Ik kon me wel redelijk vinden in de woorden van Everse gisteren, Boerrigter is een heel beperkte voetballer, in die zin vergelijkbaar met Beerens. Beiden moeten het hebben van hun snelheid en een redelijke voorzet, maar voetbaltechnisch laat het te wensen over. Het zegt voldoende over het verdedigingsniveau van de Eredivisie dat ze nog altijd in die ene passeeractie trappen waarover Roy beschikt.



Ik dacht precies het zelfde! Beerens is snel, dus als er ruimte is dan kant die de snelheid gebruiken om langs zijn man te komen. Een echte passeerbeweging heeft die niet. Het is een beperkte rechtsbuiten die mede door Verbeek weer wat tot leven is gekomen bij AZ.

Vind het wel een rare beslissing van Van Marwijk, dan had die oa Narsingh ook kunnen oproepen....
NOXX
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 25-08-2011 16:24

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-11-2011 18:21

NOXX schreef:dan had die oa Narsingh ook kunnen oproepen....


De wedstrijd van Jong Oranje is een kwalificatie, die van Oranje een oefenpotje. Dan kan ik best begrijpen dat er geen jongens van Jong Oranje maar van de tweede keus gevraagd wordt.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Calimero » 08-11-2011 18:21

En wie gelooft er nu daadwerkelijk dat Beerens minuten gaat maken in het grote oranje? Ik denk persoonlijk dat hij er zit om de bank warm te houden, en als hij al invalt is dat waarschijnlijk om tijd te rekken in de laatste minuten.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Otsje P » 09-11-2011 10:21

Knipecity schreef:Tsja, Otsje, en nu nog stug volhouden dat hij er niks van kan? Dan weet ik niet wie lachwekkend is. Je naam doet vermoeden dat je een vrouw bent en misschien krijg ik nu meer over me heen, maar ik ben zelden een vrouw met voetbalverstand tegen gekomen. Helaas ben jij geen uitzondering.

Ik was fan van Beerens zoals hij hier op zijn best was en ik riep een paar jaar geleden al dat hij Oranje zal halen. Hij is zeker niet van het niveau Robben, Van Persie, Kuyt en kornuiten, maar momenteel wel een serieuze optie daarachter.

Exuses overigens aan de paar vrouwen die de uitzondering vormen. 8)


Nee Knipecity KEREL, ik hoef niet stug vol te houden dat Beerens er niets van kan. Simpelweg omdat ik nooit beweerd heb dat hij er niets van kan. Lees nog maar even terug wat ik geschreven heb. Ik sta nog steeds volledig achter mijn woorden. Als AZ 5 had gestaan was Roy nooit opgeroepen. Het is gewoon weer even een hype om alles wat AZ is de hemel in te prijzen. Hij staat bij AZ dieper, waardoor hij minder balverlies heeft. Daardoor hoef je je in ieder geval minder aan hem te ergeren. Rendement blijft ontzettend laag. Hoe vaak komt hij er nu daadwerkelijk langs? En als het lukt, dan is de voorzet matig tot slecht. 2 goals en 2 assists voor de rechtsbuiten van de koploper. Als hij 30 duels zou spelen, dan kom je op 6 goals en 6 assists. Als dat Oranjemateriaal is, dan ben ik bang dat we geen Europees kampioen gaan worden.

Dan nog even een andere kwestie: vrouw zijn. Nu ben ik toevallig geen vrouw, moest al lachen omdat het de 2e x is deze week dat dat gedacht wordt. Heb zelf nooit gedacht dat de naam dat suggereerde. Maar het is grappig dat degene die hier het vaakst alleen staat in zijn mening, van een ander verteld dat die er geen verstand van heeft. Nu zijn er bovendien een aantal vrouwen die best verstand van voetbal hebben, mijn zus is er toevallig ook een voorbeeld van.

Wat ik me ook nog af vraag is hoeveel mensen nu eigenlijk ook regelmatig een potje van AZ bekijken. En dan niet de 10 minuten bij studio sport.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Roy Beerens

Berichtdoor joris » 09-11-2011 17:08

Otsje P schreef:

Wat ik me ook nog af vraag is hoeveel mensen nu eigenlijk ook regelmatig een potje van AZ bekijken. En dan niet de 10 minuten bij studio sport.


Iedere thuiswedstrijd ca. 17.000 :wink:
joris
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 21-08-2011 19:56

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Knipecity » 09-11-2011 22:55

Er was te verwachten dat er heftig gereageerd zou worden.

Ik wil mijn mening aangaande Beerens nog wel even nuanceren. Beerens vind ik in goede doen en dat was hij het laatste jaar bij ons niet vaak meer, een aanwinst is voor iedere club in Nederland.

Ik vind het logisch dat Van Marwijk na enkele afvallers (Affelay, Robben) in de categori Elia, of daaronder Babel, Boerigter, Beerens komt. Ook moet ik eerlijk zijn dat ik het geen goed teken vind als deze laatste spelers in de basis staan op een EK. Zo goed vind ik Beerens dus nou ook weer niet, maar de Beerens van AZ nu en van Heerenveen in zijn eerste periode zou ik heel graag hier in het veld zien staan.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Roy Beerens

Berichtdoor Superfries88' » 09-11-2011 23:35

Persoonlijk beschouw ik Beerens niet als 'een aanwinst' voor een Nederlandse topclub. Zo'n speler kwakkelt niet jarenlang op het niveau van Heerenveen en hoort betere statistieken te kunnen weerleggen. In mijn ogen mankeert er ook nog een hoop aan (met name zijn voorzet). Het valt alleen niet uit te sluiten dat hij de gewenste stap alsnog gaat zetten. In het seizoen van de bekerwinst maakte hij negen competitietreffers en zorgde hij voor elf assists, dat zijn statistieken waarmee je absoluut verder kunt. In vergelijking met dat seizoen heeft hij duidelijk een jasje uitgedaan, ook wanneer je naar zijn spel bij AZ kijkt. Komt hij terug op dat niveau, wat ik betwijfel, dan kan het zeker nog iets worden.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten