dat betekent dat je hem geprobeerd hebt up te loaden naar de fansite. Die functie werkt niet. Je moet het net zo doen als dat je een plaatje in een post linkt. Dus je plaatje staat bijvoorbeeld op de webspace bij je provider (members.chello.nl/caspar, ofzo) en die link vul je in bij "Gebruik Avatar op andere site", één regel onder die van uploaden.
Bedankt JeroenB, eindelijk eens een tip waar ik echt wat aan had en ziedaar...... hij staat erop. Nu kan ik rustig om een ècht mooie zoeken, geweldig man!
Hoe kan het dat sommige mensen een grotere avatar hebben dan de 90x90 pixels en 5KB? En kan ik dat ook? Ik weet dat het al eens ergens beschreven is, maar daar snapte ik niet echt veel van. Leg me dat eens uit als je wilt en dan zonder al te moeilijke computertermen. Bij voorbaat dank, Roukie.
Ik denk een fout in de instellingen in het forum. Daar kunnen alleen de fanmasters wijzigingen in aanbrengen.
Je kan het proberen door een groter plaatje als avatar te doen. Je kan je huidige plaatje niet "oprekken" tot groter dan 90 pix. Dat moet je in een fotobewerkingsprogramma doen.
Bedenk wel dat als je een avatar groter dan 90pix neemt, de layout behoorlijk verneukt zal worden. Het is niet aan te raden om dat te doen!
Hoe kan het dat sommige mensen een grotere avatar hebben dan de 90x90 pixels en 5KB? En kan ik dat ook? Ik weet dat het al eens ergens beschreven is, maar daar snapte ik niet echt veel van. Leg me dat eens uit als je wilt en dan zonder al te moeilijke computertermen. Bij voorbaat dank, Roukie.
Zoiets ja, hahaha!! Nou, eigenlijk wou ik ´em ietsje kleiner. Wat ik op het oog had was iets groter dan 90x90, maar ik red het niet op. Hoe heb je dat gehad Kist?
Het heeft pak ´em beet een maandje geduurd, maar het is eindelijk gelukt met die avatar, dankzij een paar nuttige tips van JeroenB en K.Kist. Bedankt mannen. Zo zie je maar weer, je bent nooit te oud om te leren!