Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Riverside » 27-02-2011 09:23

Dat we 9e staan, dat vind ik nog niet eens het ergste. De bal is rond tenslotte.

Maar ik wil weer spelers zien met inzet, spelplezier en passie voor het voetbal. Dat mis ik bij deze spelersgroep. Het is allemaal zo hautain, gelaten, mat.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wolliepoly » 27-02-2011 16:19

de dure jongens van de selectie waar we niets aan hebben proberen te lozen (sommigen al dan niet transfervrij)
daarbij de achterhoede met 1 of 2 aankopen echt versterken en verder doorbouwen vanuit de jeugd en onze opleiding de kans geven voor een aantal jaar met hier en daar eens een gerichte aankoop.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 28-02-2011 12:56

Het is duidelijk dat er nog heel wat moet veranderen aan de selectie. Het doorselecteren wat begonnen is in de winterstop is nog lang niet genoeg. Al die gelatenheid daar moet een eind aan komen. Breuer is wat mij betreft een representant van die gelatenheid en zal als eerste moeten vertrekken. Met in zijn kielszog in ieder geval: Dost, Ellegaard, Kruiswijk, JAP, Djuric en Koning.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wizard » 28-02-2011 15:48

BK2007 schreef:Het is duidelijk dat er nog heel wat moet veranderen aan de selectie. Het doorselecteren wat begonnen is in de winterstop is nog lang niet genoeg. Al die gelatenheid daar moet een eind aan komen. Breuer is wat mij betreft een representant van die gelatenheid en zal als eerste moeten vertrekken. Met in zijn kielszog in ieder geval: Dost, Ellegaard, Kruiswijk, JAP, Djuric en Koning.


Waarom zou Kruiswijk moeten vertrekken? De rest is overduidelijk..
Noem mij behalve Kruiswijk een betere verdediger bij SCH.... (Kopic vind ik van gelijkwaardig niveau)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Skopperij » 28-02-2011 16:29

Kopic vind ik niet gelijkwaardig maar een heel stuk beter dan Kruiswijk. Kopic heeft veel meer duelkracht, snelheid en doet het opbouwend lang niet gek. Ook Breuer is beter.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BWdinamite » 28-02-2011 18:02

Waarom zou Kruiswijk moeten vertrekken? De rest is overduidelijk..
Noem mij behalve Kruiswijk een betere verdediger bij SCH.... (Kopic vind ik van gelijkwaardig niveau)


Waarom zou hij moet blijven? Ik vind hem met stip de zwakste verdediger van het hele stel. Hij komt ontzettend onzeker over. Noem is een paar punten waarom hij beter is als Breuer. Ik kan ze niet noemen. Tot nu toe heeft hij laten zien vooral geen meerwaarde te zijn. Het is alleen maar meer onrust in de zeer zwakke verdediging.
Avatar gebruiker
BWdinamite
Selectiespeler
 
Berichten: 256
Geregistreerd op: 23-03-2009 17:03

Re: Selectie saneren

Berichtdoor fcdinamo » 28-02-2011 19:45

Van iemand die onlangs een week met de club heeft meegelopen en zelf ook op behoorlijk niveau heeft gespeeld, kreeg ik het volgende advies:

"En ik dacht in de verkoop(en dit riep ik jaren geleden al) svec,grindheim,elm,breuer,kopic, al die keepers,pin, koning,en al die oostblok figuren. Hier kun je niets mee daar zit geen toekomst in. Simpel weg geen talent.
Nieuw uit eigen jeugd: keeper Harm Zeinstra,Johnny de vries, richard Stolte
aankoop: derk Boerighter, Koolwijk, Jelle ten Rouwelaar, Goosens, Poepon

Lekker jonge Nederlandse spelers, geef het maar door."

Bij deze :mrgreen:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Random » 28-02-2011 20:05

Ik ben daar niet erg mee eens. Grindheim en Svec hebben zeker hun waarde. Grindheim is afschuwelijk uit vorm, of deelt mee in de malaise. Maar hij heeft vaker laten zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen. Svec geld eigenlijk precies hetzelfde voor en is vergelijkbaar met Mika, vind ik. Maar dan het tegenover gestelde. Waar Vayrynen cruciaal kan zijn voor de aanval, is Svec eigenlijk minstens zo belangrijk voor de verdediging.
Kopic is ook een speler waar ik wel degelijk vertrouwen in heb... maar als hij werkelijk zoveel verdiend als word vermoed, dan is de mogelijkheid ook aanwezig om hem te laten vertrekken.

Zeinstra, De Vries en Stolte vind ik alle drie nog niet klaar voor het echte werk van hoever ik ze ken. Op dit moment zou ik ze best een kans willen geven aangezien ik aardig op het punt begin te komen van 'hoeveel slechter kan het nog?' na Willem II.

Wat betreft de aankoop zitten er zeker leuke spelertjes tussen. Maar probeer ze maar eens hier te krijgen. Ik denk dat het bestuur ook wel de bovengenoemde spelers wilt halen, maar zolang er geen geld is, is die optie er simpelweg niet.
Random
Nieuw talent
 
Berichten: 77
Geregistreerd op: 09-05-2008 09:15

Re: Selectie saneren

Berichtdoor VeurAltiedEmmn » 28-02-2011 20:13

Stolte gaat het niveau Heerenveen volgens mij nooit halen, zit bij Emmen ook vooral op de bank. Zeinstra kan het niveau wel halen, maar ik denk niet dat het goed voor hem is om dat nu al van hem te verlangen/verwachten. De Vries kan het misschien op lange termijn ook halen bij Heerenveen, maar nu zeker nog niet. Ik ben het dan ook echt niet eens met die 'oud-voetballer'.
VeurAltiedEmmn
Basisspeler
 
Berichten: 509
Geregistreerd op: 06-07-2009 08:40

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 28-02-2011 20:20

Wizard schreef:Waarom zou Kruiswijk moeten vertrekken? De rest is overduidelijk..


Kopic gelijkwaardig aan Kruiswijk? Kopic is vele malen beter dan meisje Kruiswijk. Kruiswijk heeft wel aangetoond niet te kunnen verdedigen. Hij was de man die de opbouw zou moeten verzorgen, maar daar heb ik in al zijn wedstrijden 0,0 van gezien. Weer een enorme miskleun geweest.

Toch moeten we eerst maar eens afwachten wie er weggesaneerd wordt, want het lijkt mij onmogelijk om 8 spelers ineens weg te doen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wizard » 01-03-2011 22:24

fcdinamo schreef:Van iemand die onlangs een week met de club heeft meegelopen en zelf ook op behoorlijk niveau heeft gespeeld, kreeg ik het volgende advies:

"En ik dacht in de verkoop(en dit riep ik jaren geleden al) svec,grindheim,elm,breuer,kopic, al die keepers,pin, koning,en al die oostblok figuren. Hier kun je niets mee daar zit geen toekomst in. Simpel weg geen talent.
Nieuw uit eigen jeugd: keeper Harm Zeinstra,Johnny de vries, richard Stolte
aankoop: derk Boerighter, Koolwijk, Jelle ten Rouwelaar, Goosens, Poepon

Lekker jonge Nederlandse spelers, geef het maar door."

Bij deze :mrgreen:


Heb zelf ook op heel behoorlijk niveau gespeeld.. en ben persoonlijk bevriend met een paar jongens die JL/Ere spelen.
Snap alleen weinig van bovenstaande opmerking. Als je zegt dat Svec weg moet, heb je geen voetbalinzicht. Alleé, hij heeft een aantal mindere wedstrijden gespeeld, maar die zijn grotendeels te verklaren aan andere factoren.

Snap alleen niet dat er tamelijk veel mensen hier zijn die Kruiswijk niet goed genoeg vinden. Toch blijf ik eigenwijs en vind ik dat hij 't zeker heeft, namelijk dat hij een zeer complete verdediger is..en op subtop niveau zeker meekan.
Kopic doet 't redelijk, maar als je hem analytisch bekijkt vind ik em echt niet zo goed als de rest hier.. (

Breuer beter dan Kruiswijk ... laat me niet lachen.. (misschien in bier drinken)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Skopperij » 01-03-2011 23:26

Wizard schreef:Snap alleen niet dat er tamelijk veel mensen hier zijn die Kruiswijk niet goed genoeg vinden. Toch blijf ik eigenwijs en vind ik dat hij 't zeker heeft, namelijk dat hij een zeer complete verdediger is..en op subtop niveau zeker meekan.

Er is niemand die dat bestrijd. Maar in dit sc Heerenveen hebben we achterin andere kwaliteiten nodig dan die van Kruiswijk. Agressie, leiderschap, initiatief, snelheid. Allemaal eigenschappen die Kruiswijk niet bezit. Ik vind hem ontzettend traag (Breuer loopt 'm er met gemak uit), hij coacht weinig en neemt het team niet op sleeptouw. Daar staan een aantal goede eigenschappen tegenover (rust, ervaring, fijn linkerbeen). Naast Petter Hansson had hij jaren in onze verdediging kunnen staan. Jammer genoeg vraagt de huidige situatie om iets anders.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 02-03-2011 00:46

Wizard schreef:Snap alleen niet dat er tamelijk veel mensen hier zijn die Kruiswijk niet goed genoeg vinden. Toch blijf ik eigenwijs en vind ik dat hij 't zeker heeft, namelijk dat hij een zeer complete verdediger is..en op subtop niveau zeker meekan. Kopic doet 't redelijk, maar als je hem analytisch bekijkt vind ik em echt niet zo goed als de rest hier..


Snap niet dat jij Kruiswijk zo goed vindt. Hij mist alles wat een goede CV'er zou moeten kunnen.
Zijn opbouw is slecht en zijn verdedigende kwaliteiten ben ik ook niet bijster van onder de indruk. Hij staat vaak meters van zijn tegenstander af. Nee... ik zie niet in waarom je hem zo goed vindt. Bij ons heeft hi dat in ieder geval nog niet één keer laten zien. Jij vindt analytisch gezien Kopic niet zo goed, maar analyseer dan Kruiswijk ook eens goed.
Wij hebben Kruiswijk niet nodig, dus die kan wat mij betreft ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen. Heeft zijn waarde overduidelijk nog niet laten blijken hierzo.

Wizard schreef:(Breuer beter dan Kruiswijk ... laat me niet lachen.. (misschien in bier drinken)


Breuer is verdedigend sterker dan Kruiswijk. Maar verder vind ik beide spelers zeer matig.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Gekko » 02-03-2011 08:49

Kruiswijk komt op andere vlakken tekort. Hij veegt zijn eigen straatje schoon maar is verder zo bleu als wat. Van een speler met zijn ervaring mag je wat meer verwachten en bovendien moet je die kwaliteiten (kunnen sturen, leiden, coachen) hebben centraal achterin.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Superfries88' » 02-03-2011 08:56

Kruiswijk kan gewoon niet zoveel beter dan dit. Zijn paadje schoonvegen doet hij doorgaans prima, af en toe mee op komen is ook nog geen probleem, maar dan heb je het ook wel gehad. Breuer heeft naar mijn mening echt meer te bieden en Kopic is al helemaal een duidelijke versterking. Veegt zijn paadje ook wel schoon, durft duels fysiek echt aan te gaan, coacht toch wel redelijk en doet ook offensief werk.

Uit de huidige selectie sla ik het duo Breuer-Kopic het hoogst aan.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 02-03-2011 09:02

Van wat ik tot op heden van Arnold Kruiswijk heb gezien, valt hij mij tegen, maar hoeft niet te vertrekken. Een club heeft in ieder geval drie centrumverdedigers nodig in de selectie die bewezen hebben het niveau aan te kunnen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Gekko » 02-03-2011 09:18

Maar ook dit is weer een dure structurele bankzitter. Als Heerenveen zijn oude niveau (subtop) weer haalt zal Kruiswijk geen basisspeler zijn. Daarvoor heeft hij te weinig kwaliteit. Dan liever een jongen die minder kost en potentie heeft.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wizard » 04-03-2011 12:58

Flying Frisian schreef:Van wat ik tot op heden van Arnold Kruiswijk heb gezien, valt hij mij tegen, maar hoeft niet te vertrekken. Een club heeft in ieder geval drie centrumverdedigers nodig in de selectie die bewezen hebben het niveau aan te kunnen.


Duidelijk dat jullie niet positief zijn over Kruiswijk. Ik denk dat het niet aan zijn kwaliteiten ligt, maar juist aan mentaliteit en het inschuiven naar en koppeling met het middenveld. Kruiswijk heeft een erg fijn linkerbeen en heeft naar mijn idee veel spelinzicht. De opmerking hier verder op dat hij defensief minder is dan Breuer, veeg ik pertinent van tafel aangezien Breuer gemiddeld en dit seizoen al veel meer defensieve blunders en dekkingsfouten heeft laten zien dan Kruiswijk. Zelf heb ik Kruiswijk nog maar op 2 echte dekkingsfouten betrapt, wat ik persoonlijk weinig vind (zet dit eens af tegen Breuer of een Kopic/Djuric die nog maar een paar potten gespeeld hebben). Wat ik zie is dat de combinatie Kruiswijk - Breuer niet goed gaat en daarom Kruiswijk minder in z'n vel zit/speelt. Kopic / Kruiswijk zou voor mij ideaal zijn aangezien je dan 2 sterke mandekkers hebt, die beide een pass kunnen inspelen. Helaas zijn beide linksbenig...
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 04-03-2011 23:18

Wizard schreef:Kopic / Kruiswijk zou voor mij ideaal zijn aangezien je dan 2 sterke mandekkers hebt, die beide een pass kunnen inspelen. Helaas zijn beide linksbenig...


Kruiswijk een sterke mandekker? Sorry hoor.. maar dan wordt het hoog tijd dat hij dat eens laat zien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wizard » 05-03-2011 12:25

Flying Tilster schreef:
Wizard schreef:Kopic / Kruiswijk zou voor mij ideaal zijn aangezien je dan 2 sterke mandekkers hebt, die beide een pass kunnen inspelen. Helaas zijn beide linksbenig...


Kruiswijk een sterke mandekker? Sorry hoor.. maar dan wordt het hoog tijd dat hij dat eens laat zien.


Hopelijk laat ie dat tegen feyenoord weer zien..
Blijkbaar heb ik een bord voor m'n kop, want bijna iedereen (ook op feanonline) vindt Kopic beter dan Kruiswijk. Als mandekker vind ik ze gelijkwaardig, maar qua voetballend vermogen delft Kopic toch echt het onderspit.
Tussen haakjes, heb Kruiswijk nog niet op zulke defensieve blunders betrapt à la Kopic...
Denk zelf dat het 'het fysiek' van Kopic een goede, positieve, indruk maakt op de fans..

Hopelijk bewijst Kruiswijk zondag mijn gelijk.. :)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 06-03-2011 11:18

Wizard schreef:Hopelijk laat ie dat tegen feyenoord weer zien..


Hoezo weer? Heeft hij het uberhaupt al eens laten zien dan?

Wizard schreef:Als mandekker vind ik ze gelijkwaardig, maar qua voetballend vermogen delft Kopic toch echt het onderspit.


Of ik dit nog serieus moet nemen vraag ik me toch echt af. Voetballend is Kruiswijk ook maar heel matig en als je de CV van het dameselftal er neer zet, zal die als mandekker het veel beter doen dan meisje Kruiswijk.

Kruiswijk / Breuer tegen Rio.. dat is toch lachen. De houthakkers tegen de stylist :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 06-03-2011 12:24

Ryo speelt tegen Janmaat. Pas als die Ryo laat gaan komt hij Breuer tegen. Maar wij hebben onze eigen Ryo met Assaidi.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Wizard » 06-03-2011 18:27

Flying Tilster schreef:Hoezo weer? Heeft hij het uberhaupt al eens laten zien dan?

Flying Tilster schreef:Of ik dit nog serieus moet nemen vraag ik me toch echt af. Voetballend is Kruiswijk ook maar heel matig en als je de CV van het dameselftal er neer zet, zal die als mandekker het veel beter doen dan meisje Kruiswijk.

Kruiswijk / Breuer tegen Rio.. dat is toch lachen. De houthakkers tegen de stylist :lol:

Volgens mij heeft Kruiswijk niks met Rio te maken.. Ik zie wel dat je meer kijkt naar 't uiterlijk dan naar het voetballend vermogen (Kruiswijk gaat zeker niet als een chick de duels in)..

Vandaag speelde Kruiswijk een goede pot. Goed verdedigend werk en een goede inpass..
Vond Breuer in aanvallend opzicht minder (paar x het tempo eruit gehaald); verdedigend ok. Janmaat speelde erg sterk (in alle opzichten)..

Met mr Dost ben ik tamelijk klaar.. hoewel Assaidi wel eens wat eerder en vaker mag voorzetten; gaat nog teveel voor eigen succes.. Erg leuk wanneer zo'n actie lukt (en iedereen vind hem dan geweldig), maar > 50% van z'n acties kunnen nog veel beter (lijkt het of ie 't overzicht mist als ie gaat rennen met de bal)..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 06-03-2011 20:33

Naar ik meen moeten de clubs voor 1 april doorgeven dat ze niet door willen met spelers ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 06-03-2011 20:37

BK2007 schreef:Naar ik meen moeten de clubs voor 1 april doorgeven dat ze niet door willen met spelers ?

Voor spelers met aflopende contracten is dat inderdaad het geval. Voor het eerste elftal gaat het in dat geval om Calvin Jong-a-Pin, Gerry Koning, Kevin Stuhr-Ellegaard, Brian Vandenbussche en Mika Väyrynen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor tha boelie » 06-03-2011 20:44

Alleen Vayrynen z`n contract verlengen. Graag een nieuwe keeper halen en een nieuwe linksback. Bram Nuytink of Robbert Schilder voor de linksbackpositie en dan iemand uit de jeugd of beloften als back-up.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Superfries88' » 06-03-2011 20:48

BK2007 schreef:Naar ik meen moeten de clubs voor 1 april doorgeven dat ze niet door willen met spelers ?

Klopt. Voor 1 april moet je duidelijk maken wie je geen nieuw contract wil aanbieden. Je hoeft niet perse een keuze te maken, maar je bent verplicht om een speler een soortgelijk (of beter) contract aan te bieden als je dat niet doet. Dan kan de speler in kwestie uiteraard alsnog wel weigeren.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 06-03-2011 20:52

tha boelie schreef:Alleen Vayrynen z`n contract verlengen. Graag een nieuwe keeper halen en een nieuwe linksback. Bram Nuytink of Robbert Schilder voor de linksbackpositie en dan iemand uit de jeugd of beloften als back-up.

Vandenbussche is de enige doelman die heeft bewezen op subtop-niveau mee te kunnen, waardoor ik hem er graag bij zou houden. Bovendien heeft hij bewezen over mentaliteit en een hart voor de club te beschikken. Dat er een nieuwe keeper naast Brian moet komen, is evident, Kenny en Kevin gaat het beide niet worden. Het contract van Väyrynen zou ik graag verlengd zien worden, hij was vandaag weer één van de beteren. Jong-a-Pin kan prima als back-up fungeren, maar zal dat zelf niet willen en Koning komt zelfs op topniveau tekort voor de ambitie die de club dient te hebben.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor zweed1 » 07-03-2011 21:09

Alleen Mika een nieuw (verlaagde) aanbieding doen. De rest mag wat mij betreft gaan.

Zij voegen niet veel toe en scheelt toch snel ca. 2 mln. salariskosten. Hiervoor in de plaatsen 2 echte versterkingen halen.

Boerrigter (transfervrij) en Robert Schilder (NAC heeft geld nodig) wat mij betreft halen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-03-2011 12:33

zweed1 schreef:Boerrigter (transfervrij) en Robert Schilder (NAC heeft geld nodig) wat mij betreft halen.


Ik hoop dat Assaidi blijft deze zomer, dus dan is Boerrigter niet ecdht nodig. Dan zouden ze beter kunnen richten op een goede spits en een goede CV'er.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten