09-05-2004: sc Heerenveen-AZ (1-0, afscheid Foppe)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor montana » 05-05-2004 21:35

Eastermar schreef:De horeca in Heerenveen gaat voor een groot feest zorgen, zelfs de dochter van Anneke Douma komt.

moeten we daar nou blij mee zijn?
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor Azsubje » 05-05-2004 23:09

Cross79 schreef:
Bill schreef:
Cross79 schreef:
Bill schreef:
JeroenB schreef:Ik vraag me af of het een salonremise wordt. Heerenveen wint de weer erop in Enschede wel (want iedereen wint daar tegenwoordig), en AZ krijgt PSV thuis.

Bij een gelijkspel komende zondag, wordt Heerenveen dus op de laatste speeldag 4e. AZ zal dus voor de volle winst spelen.


Dus je gaat er nu al van uit dat AZ niet van PSV wint op de laatste speeldag. Beetje een voorbarige conclusie. We hebben dit sezoen tegen de top-3 alleen van ajax verloren en dat kwam door ingrijpen van de heer Temmink.


Uhm...Volgens mij hebben we in Einhoven ook verloren met 2-0


Ik heb het ook over AZ en niet over Heerenveen. Ik heb alleen de resultaten van mijn eigen club (AZ) in mijn hoofd.


Aha, dat ik fout ziyt is me niet echt aan te rekenen, kan namelijk niet uitmaken uit je verhaal dat je AZ supporter bent.


Ja idd dat kan ik er ook niet echt uithalen dat je AZ supporter bent.
Wij gaan europa in!
http://az67.web-log.nl
Avatar gebruiker
Azsubje
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 05-05-2004 19:24
Woonplaats: wwerf

Berichtdoor 30plus » 05-05-2004 23:09

nee, maar ter compensatie wordt er ook bier geschonken. :lol:
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Blue White Billy » 06-05-2004 15:07

Ja die dochter van Anneke Douma mag wel thuisblijven..
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor the rockII » 06-05-2004 15:15

We kunnen natuurlijk ook laten merken hoe 'blij' we met haar zijn :wink:
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor the rockII » 06-05-2004 15:19

Is het trouwens wel zeker dat er een huldiging in de stad komt als Heerenveen per ongeluk toch verliest? Ik meen dat ik ergens hoorde dat er geen feest zou komen als Europees voetbal niet zeker was.


Riemer van der Velde heeft gezegd dat als Heerenveen geen europees voetbal pakt er niet gehuldigd wordt.

Lijkt me ook stug als deze doorgaat als wij verliezen en Roda wint. Wat valt er dan te huldigen :urgs: Afscheid van Foppe wordt er al genomen in het ALS.

Ben benieuwd, maar laten we niet uitgaan van dit scenario (zal hier overigens niet echt van opkijken)
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor montana » 06-05-2004 15:41

the rockII schreef:We kunnen natuurlijk ook laten merken hoe 'blij' we met haar zijn :wink:

Dat wordt wel even geregeld denk ik :mrgreen:
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor Forza AZ » 06-05-2004 16:23

Cross79 schreef:
Bill schreef:Ik heb het ook over AZ en niet over Heerenveen. Ik heb alleen de resultaten van mijn eigen club (AZ) in mijn hoofd.


Aha, dat ik fout ziyt is me niet echt aan te rekenen, kan namelijk niet uitmaken uit je verhaal dat je AZ supporter bent.

Dat is anders toch wel duidelijk te zien aan het AZ-shirt wat Bill als avatar heeft. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Forza AZ
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-07-2003 14:20
Woonplaats: Alkmaar

Berichtdoor Jeroen » 06-05-2004 16:26

Forza AZ schreef:
Cross79 schreef:
Bill schreef:Ik heb het ook over AZ en niet over Heerenveen. Ik heb alleen de resultaten van mijn eigen club (AZ) in mijn hoofd.


Aha, dat ik fout ziyt is me niet echt aan te rekenen, kan namelijk niet uitmaken uit je verhaal dat je AZ supporter bent.

Dat is anders toch wel duidelijk te zien aan het AZ-shirt wat Bill als avatar heeft. :mrgreen:


Sinds vandaag ja! :mrgreen:

Drinken de AZ-supporters een biertje mee in het centrum trouwens? Die hebben tenslotte (ook) wat te vieren dit seizoen!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Bill » 06-05-2004 16:38

JeroenB schreef:
Forza AZ schreef:
Cross79 schreef:
Bill schreef:Ik heb het ook over AZ en niet over Heerenveen. Ik heb alleen de resultaten van mijn eigen club (AZ) in mijn hoofd.


Aha, dat ik fout ziyt is me niet echt aan te rekenen, kan namelijk niet uitmaken uit je verhaal dat je AZ supporter bent.

Dat is anders toch wel duidelijk te zien aan het AZ-shirt wat Bill als avatar heeft. :mrgreen:


Sinds vandaag ja! :mrgreen:

Drinken de AZ-supporters een biertje mee in het centrum trouwens? Die hebben tenslotte (ook) wat te vieren dit seizoen!


Weinig kans aangezien de AZ supporters met een verplichte buscombi komen en na de wedstrijd meteen weer naar Alkmaar afreizen. Dit geldt overigens niet voor alle AZ supporters :wink:

Ps. Forza AZ, pas nadat zij die berichten hadden geplaats had ik mijn avatar ingesteld.
Laatst bijgewerkt door Bill op 06-05-2004 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Bill
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 26-04-2004 16:29

Berichtdoor montana » 06-05-2004 16:58

Bill schreef:
Ps. Forza AZ, pas nadat hun die berichten hadden geplaats had ik mijn avatar ingesteld.

zij
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor (pl)euro » 06-05-2004 20:24

Ik hoorde vanavond, dat Foppe de spelers verboden heeft om in het centrum van Heerenveen te verschijnen wanneer er geen punt gepakt wordt in de wedstrijd tegen AZ. Voor een aantal spelers moet dat toch reden genoeg zijn om een stapje harder te doen aanstaande zondag
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Forza AZ » 06-05-2004 20:42

Bill schreef:Ps. Forza AZ, pas nadat zij die berichten hadden geplaats had ik mijn avatar ingesteld.

OK :mrgreen:

Maar het leek mij toch wel duidelijk dat je AZ'er bent. Want ik kan me niet herinneren dat Temmink Heerenveen ook bestolen heeft tegen de joden. :evil:
Avatar gebruiker
Forza AZ
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-07-2003 14:20
Woonplaats: Alkmaar

Berichtdoor HaEmTeDe » 06-05-2004 21:29

montana schreef:
the rockII schreef:We kunnen natuurlijk ook laten merken hoe 'blij' we met haar zijn :wink:

Dat wordt wel even geregeld denk ik :mrgreen:



Lijkt me niet echt nodig toch..... Misschien is het jullie smaak niet maar die van anderen wel weer. Om dat zaak nou te verzieken lijkt me niet echt het moment voor

ReSpEcT !!!!
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor HaEmTeDe » 06-05-2004 21:36

Forza AZ schreef:....................niet herinneren dat Temmink Heerenveen ook bestolen heeft tegen de joden. :evil:


Misschien is het gebruikelijk bij AZ dat er zo over Ajax gesproken wordt. Hier niet. Laat dat in het vervolg hier.

Verder wens ik je zondag een prettige middag toe, waarbij ik natuurlijk wel hoop dat de punten hier gewoon blijven.

ReSpEcT (ook voor de tegenstander)
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor the rockII » 07-05-2004 08:16

HaEmTeDe :blbl: :blbl: :blbl: :blbl:

Wat ben jij een verschrikelijk veel te goed opgevoed braaf griffo mannetje zeg

Respect :blbl: :blbl: :blbl:
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Bill » 07-05-2004 09:16

Ik ga er wel van uit dat Heerenveen zondag Europees voetbal veilig zal stellen . AZ zal niet heel erg dwars gaan liggen. Bovendien zijn we aardig verzwakt zonder Buskermolen, Huysegems en Elkhattabi. Vervelend is dat AZ geen jeugspelers kan gaan uit testen want jong AZ speelt de dag daana tegen jong Willem II. Dat duel moet gewonnen anders degraderen de beloftes van AZ. Een gelijkspelletje zou mooi wezen. Heerenveen europa in en AZ bijna zeker van de vierde plek. Bovendien heb ik wel zin in dat feestje in het centrum van Heerenveen.

Mijn prognose 1-1.
Avatar gebruiker
Bill
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 26-04-2004 16:29

Berichtdoor Bill » 07-05-2004 09:31

TORCIDA schreef:ja ben je vrij van combi ???


Yep, ik heb twee kaartjes kunnen bemachtigen. Lullig voor de Heerenveen supporters die nu geen kaarten hebben maar dat moeten ze maar geen combi instellen. Alsof Heerenveen en AZ supporters elkaar bijten (bij wijze van spreken dan)
Avatar gebruiker
Bill
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 26-04-2004 16:29

Berichtdoor Jaap F. » 07-05-2004 13:03

Als iemand onverhoopt niet kan of ziek wordt ---> denk aan mij: jaap@heerenveen.org

:lol:
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Jaap F. » 07-05-2004 13:07

the rockII schreef:HaEmTeDe :blbl: :blbl: :blbl: :blbl:

Wat ben jij een verschrikelijk veel te goed opgevoed braaf griffo mannetje zeg

Respect :blbl: :blbl: :blbl:

Liever brave griffo mannetjes dan dit soort posts van jou. Houd je een beetje in, okay?
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Lipton » 07-05-2004 13:43

Bill schreef:Ik ga er wel van uit dat Heerenveen zondag Europees voetbal veilig zal stellen . AZ zal niet heel erg dwars gaan liggen. Bovendien zijn we aardig verzwakt zonder Buskermolen, Huysegems en Elkhattabi. Vervelend is dat AZ geen jeugspelers kan gaan uit testen want jong AZ speelt de dag daana tegen jong Willem II. Dat duel moet gewonnen anders degraderen de beloftes van AZ. Een gelijkspelletje zou mooi wezen. Heerenveen europa in en AZ bijna zeker van de vierde plek. Bovendien heb ik wel zin in dat feestje in het centrum van Heerenveen.

Mijn prognose 1-1.


Stiekem begin ik az wel een leuke club te vinden :wink:
Ohhh ja nog gefeliciteerd dat jullie eindelijk een nieuw stadion mogen bouwen!
Mijn prognose:

2-0
1X vayrynen 1x Hestad
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Gurbe » 07-05-2004 14:17

Net de wekelijkse mail van OSSH binnen. Nog geen opstelling maar iedereen is fit, behalve de langdurige blessures van Venema en Klompe. Jesper Hakansson heeft vandaag voor het eerst weer met de groep meegedaan, nadat hij een paar dagen niets heeft kunnen doen vanwege een dijbeenblessure.

Ik verwacht de volgende opstelling

-------------------------------Vonk-----------------------

Bakkati---------Hansson----------Seip----------Edman

Vayrynen-------------Radomski---------------Knopper

Selakovic-----------------Sibon-------------Hakansson (Hestad)


Mocht Hakansson niet spelen, dan Knopper op de linksbuiten en Hestad op de half.
Gurbe
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:04
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor 1920 » 07-05-2004 17:27

gurbe schreef:Net de wekelijkse mail van OSSH binnen. Nog geen opstelling maar iedereen is fit, behalve de langdurige blessures van Venema en Klompe.
:roll:
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Lipton » 07-05-2004 17:36

Ik denk dat het de opstelling van hier boven word maar hoop toch dat Hestad speelt..
Tegen ado was het wel jammer dat Hestad griep had :(
Morgen word de opstelling bekend trouwens...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor SuperkAzen » 07-05-2004 18:19

Wat een geluksdag. Gister dacht mijn broertje heel grappig kaarten te gaan bestellen voor de hoofdtribune via internet. Ik zei dat ie dat niet hoefde te proberen want het is toch wel uitverkocht. Door een fout in het systeem is de bestelling toch doorgekomen en werden we vandaag gebelt dat we door een soort wonder toch nog 3 kaarten krijgen. Ik zit er dus ook zondag. Je kan als AZ-supporter toch wel juichen bij een doelpunt he op de hoofdtribune? (wel beetje bescheiden natuurlijk)
Ps. Perez speelt waarschijnlijk ook niet wegens ziekte heb ik begrepen. Was vandaag in ieder geval niet op de traning aanwezig.
Wij gaan Europa in!
SuperkAzen
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 02-05-2004 22:27

Berichtdoor the rockII » 07-05-2004 18:36

in de strekking dat de dochter van anneke trouma komt en het bepaalde liederen gaat zingen kweken ze niet veel good will en snappen ze er niets van


Nee precies! Hartstikke leuk en goed initiatief van de horeca om zo'n feest te organiseren, maar om nu de dochter van :crying: te striken??!! Daar kan ik echt niet bij. Gezien het artiestenarsenaal wat we de laatste jaren op het veld hebben gehad, zijn er wel meer C-artiesten in de provincie te vinden dacht ik zo.

Maar toch: het mag de pret niet drukken.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Vrieskist » 07-05-2004 19:18

SuperkAzen schreef:Wat een geluksdag. Gister dacht mijn broertje heel grappig kaarten te gaan bestellen voor de hoofdtribune via internet. Ik zei dat ie dat niet hoefde te proberen want het is toch wel uitverkocht. Door een fout in het systeem is de bestelling toch doorgekomen en werden we vandaag gebelt dat we door een soort wonder toch nog 3 kaarten krijgen. Ik zit er dus ook zondag. Je kan als AZ-supporter toch wel juichen bij een doelpunt he op de hoofdtribune? (wel beetje bescheiden natuurlijk)
Ps. Perez speelt waarschijnlijk ook niet wegens ziekte heb ik begrepen. Was vandaag in ieder geval niet op de traning aanwezig.

Welke doelpunten van AZ? Koop maar vast een mooi S.C.Heerenveen zitkussen in de feansjop ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor schgirl » 08-05-2004 13:57

Samaras start tegen AZ in de basiself
Heerenveen kan zondag in eigen huis tegen AZ Europees voetbal veilig stellen. Als de Friezen in de laatste thuiswedstrijd onder leiding van trainer Foppe de Haan een punt pakken, is Heerenveen definitief verzekerd van deelname aan UEFA cupvoetbal. Het zou het afscheid van Foppe de Haan in ieder geval meer glans geven en dat is ook wat de Akkrummer oefenmeester verdient. Bij Heerenveen begint Jesper Hakansson op de bank. De Deen is lichtgeblesseerd en wordt vervangen door Georgios Samaras.

Heerenveen start in de vertrouwde basisformatie van de afgelopen weken. Alleen Jesper Hakansson begint op de bank. De middenvelder viel vorige week tegen ADO Den Haag geblesseerd uit en trainde pas afgelopen vrijdag voor het eerst weer met de groep. Hakansson oogt bovendien vermoeid en wordt daarom door Foppe de Haan aan de kant gehouden.

Door het wegvallen van Hakansson start Georgios Samaras in de basis. De Griek begint als linksbuiten en dat heeft tot gevolg dat Richard Knopper een linie zakt en samen met Väyrynen en Radomski het Friese middenveld vormt. De Friese bank wordt gevormd door Paul de lange, Boy Waterman, Jos Hooiveld, Thomas Prager, Jerrel Wolfgang en de al genoemde Jesper Hakansson.

Heerenveen heeft na de matige reeks tegen Zwolle, Vitesse en ADO wat goed te maken en wil de wedstrijd tegen AZ aangrijpen dat het wel degelijk goed kan voetballen. In het AZ van trainer Co Adriaanse, dat al verzekerd is van Europees voetbal, treft Heerenveen in ieder geval een tegenstander die zich niet in zal graven. De fans in het uitverkochte Abe Lenstra Stadion kunnen zich daarom hoogstwaarschijnlijk opmaken voor een leuke voetbalmiddag.

AZ komt niet op volle oorlogssterkte naar Heerenveen. Co Adriaanse mist de Belgische aanvaller Huysegems, die afgelopen week aan zijn knie geopereerd is, de Deen Kenneth Perez en verdediger Olaf Lindenbergh. De laatste wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door Barry Opdam.

De wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion staat onder leiding van scheidsrechter Dick Jol. Bij AZ staan Fortes Rodriquez en mans op scherp. Bij Heerenveen kunnen Sibon, Radomski en Bakkati zich geen kaart meer veroorloven.

Opstelling Heerenveen: Vonk, Bakkati, Seip, Hansson, Edman, Väyrynen, Radomski, Knopper, Selakovic, Sibon, Samaras
sc heerenveen pride of the north
schgirl
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:28
Woonplaats: balk

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten