Milan Kopic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Gekko schreef:Hij straalde in die wedstrijden iets uit van vastberadenheid, concentratie, wilskracht. Zo van: hier valt niets te halen. Bij de meeste andere mannen achterin denk je steeds van 'komt dat wel goed'.
Exact exact. De heren in onze verdediging vreten de tegenstander niet op. Ik zag zondag die kale gast van Utrecht (die de laatste goal maakte), ik had nog nooit van hem gehoord maar mijn hemel hij vrat die ajax jochies op, hij gooide echt alles in de strijd. Prachtig om te zien!!! ZO kan het ook, zo MOET het ook!
Bedankt Torcida:-)
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Knipecity schreef:Jans ziet de mannen iedere dag aan het werk en zal toch niet voor niets akkoord gaan met zijn vertrek.
De hoofdreden dat hij weg mag/moet is zijn salaris. Volgens mij staan zijn voetballende ´kwaliteiten´ sowieso hier helemaal los van.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Daar komt bij dat hij niet speelt, dus het zal er wel iets mee te maken hebben, zou het niet?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Knipecity schreef:Daar komt bij dat hij niet speelt, dus het zal er wel iets mee te maken hebben, zou het niet?
Hij is nu geblesseerd en had aan het begin van het seizoen een basisplaats en deed het toen prima. Dus het is lastig om nu te oordelen of hij ook op basis van zijn kwaliteiten weg moet.
Hij zal niet een zekerheidje zijn die je zonder twijfel opstelt inderdaad dus ook zijn kwaliteiten spelen zeker mee maar wat als hij wel alles had kunnen spelen dit seizoen...

Hoe dan ook voorlopig is hij nog lid van de selectie.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het 'vervelende' is dat enkelen telkens wijzen op die twee wedstrijden. Allereerst betreft het wedstrijden tegen de huidige nummers 1 en 2 van Nederland, dus dat is toch wel een aardige maatstaf. Maar ik vind dat Kopic gedurende de voorbereiding al heeft aangetoond dat die vorm niet toevallig een goede dag betroffen. Hetzelfde wat ik vorige week ook zag bij de oefenwedstrijd van de beloftes, ook al was dat 'maar' tegen Harkemase Boys.

Je ziet het aan specifieke dingen. Positionering, techniek, manier van duels aangaan en zo kan ik nog een lijst opsommen. Dat zijn geen dingen die te maken hebben met verwachtingspatroon of 'een goede dag hebben', dat zijn dingen waaraan je ware kwaliteit kan onderscheiden. En ik vind dat Kopic het absoluut in zich heeft.

Ik snap Heerenveen ergens wel. Kopic is een vrij dure speler, helemaal voor de eigen situatie (voorgaande jaren niet goed genoeg gespeeld, nu vooral geblesseerd). Als je dan een goed bod ontvangt kun je er best over nadenken. Alleen zou ik het ook niet erg vinden als hij hier blijft en de kans krijgt om de concurrentie aan te gaan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries88' schreef:Het 'vervelende' is dat enkelen telkens wijzen op die twee wedstrijden. Allereerst betreft het wedstrijden tegen de huidige nummers 1 en 2 van Nederland, dus dat is toch wel een aardige maatstaf. Maar ik vind dat Kopic gedurende de voorbereiding al heeft aangetoond dat die vorm niet toevallig een goede dag betroffen. Hetzelfde wat ik vorige week ook zag bij de oefenwedstrijd van de beloftes, ook al was dat 'maar' tegen Harkemase Boys.

Je ziet het aan specifieke dingen. Positionering, techniek, manier van duels aangaan en zo kan ik nog een lijst opsommen. Dat zijn geen dingen die te maken hebben met verwachtingspatroon of 'een goede dag hebben', dat zijn dingen waaraan je ware kwaliteit kan onderscheiden. En ik vind dat Kopic het absoluut in zich heeft.

Ik snap Heerenveen ergens wel. Kopic is een vrij dure speler, helemaal voor de eigen situatie (voorgaande jaren niet goed genoeg gespeeld, nu vooral geblesseerd). Als je dan een goed bod ontvangt kun je er best over nadenken. Alleen zou ik het ook niet erg vinden als hij hier blijft en de kans krijgt om de concurrentie aan te gaan.
Als jij hem dan zo goed vindt, hoe leg je dan uit dat hij niet speelt? Ik weet vrijwel zeker dat als je die jongen 10 wedstrijden opstelt dat hij dezelfde fouten gaat maken als die andere jongens achterin.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Als jij hem dan zo goed vindt, hoe leg je dan uit dat hij niet speelt?
Je hebt even gemist dat hij er maandenlang is uitgeweest vanwege knieklachten? :roll:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen Kopic, maar ik zie veel te weinig van die jongen om een goed oordeel te kunnen geven en blijkbaar kan hij de technische staf niet overtuigen. Hij is inderdaad een wat duurdere jongen maar als hij een zekerheidje was lieten ze hem echt niet gaan.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Waar baseer je op dat de technische staf geen vertrouwen in hem heeft? Kopic heeft vrijwel de gehele voorbereiding als een volwaardig basisspeler meegedaan en stond ook in de basis tijdens de start van de competitie. Natuurlijk was Kruiswijk er toen nog niet bij, maar Kopic stond er toen gewoon goed op. Dat hij geblesseerd raakt en een ander het plekje heeft overgenomen is gewoon pech. Jans zal het centrum niet heel snel omgooien, dus ik vind het nogal makkelijk gedacht om te denken dat er direct sprake is van 'niet overtuigen'.

Kopic heeft een paar moeilijke jaren gehad hier, maar de Kopic die ik dit seizoen zie vind ik beduidend sterker dan voorheen. Gun hem ook de kans om dat te bewijzen. Nu ben ik dus ook van mening dat je onder deze omstandigheden een bod niet direct moet afschuiven, maar sowieso afschrijven heeft ook geen zin. Geef hem de kans (waarbij ik niet perse doel op een basisplaats) en kijk maar wat er gaat gebeuren.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Superfries88' schreef:Waar baseer je op dat de technische staf geen vertrouwen in hem heeft? Kopic heeft vrijwel de gehele voorbereiding als een volwaardig basisspeler meegedaan en stond ook in de basis tijdens de start van de competitie. Natuurlijk was Kruiswijk er toen nog niet bij, maar Kopic stond er toen gewoon goed op. Dat hij geblesseerd raakt en een ander het plekje heeft overgenomen is gewoon pech. Jans zal het centrum niet heel snel omgooien, dus ik vind het nogal makkelijk gedacht om te denken dat er direct sprake is van 'niet overtuigen'.

Kopic heeft een paar moeilijke jaren gehad hier, maar de Kopic die ik dit seizoen zie vind ik beduidend sterker dan voorheen. Gun hem ook de kans om dat te bewijzen. Nu ben ik dus ook van mening dat je onder deze omstandigheden een bod niet direct moet afschuiven, maar sowieso afschrijven heeft ook geen zin. Geef hem de kans (waarbij ik niet perse doel op een basisplaats) en kijk maar wat er gaat gebeuren.
Moet het ook nog maar zien. Heeft sinds de zomer 2 leuke wedstrijden gespeeld, maar daar voor was 't bar en b(r)oos..
Ik wil 't ook wel graag zien en gun hem die kans ook, maar om nu eigenschappen als 'goed opgesteld' en 'techniek' erbij te halen vind ik wat gemakkelijk. Aan z'n instelling ligt 't in ieder geval niet..

Laat 't maar zien bij de beloften zou ik zeggen...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Waarom is dat te gemakkelijk, Wizard? Dat zijn toch details die bepalend zijn. Een verdediger die goed gepositioneerd staat hoeft bijvoorbeeld minder snel tot een tackle over te gaan en is zodoende minder kwetsbaar. Met techniek idem dito. Het klinkt allemaal simpeler dan het is natuurlijk, maar ongeacht het niveau dat je in een wedstrijd haalt zie je vaak op basis van dit soort dingen wel of het kwaliteit is of een incident. Bij Kopic neig ik toch heel sterk naar kwaliteit.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wizard schreef:Moet het ook nog maar zien. Heeft sinds de zomer 2 leuke wedstrijden gespeeld, maar daar voor was 't bar en b(r)oos.. Ik wil 't ook wel graag zien en gun hem die kans ook, maar om nu eigenschappen als 'goed opgesteld' en 'techniek' erbij te halen vind ik wat gemakkelijk. Aan z'n instelling ligt 't in ieder geval niet..
Als je die wedstrijd bij Harkemase Boys had gezien (ja.. ik zat ook verkleumd op die tribune) dan had je datgene gezien wat Superfries'88 eerder al verteld had.
Kopic lijkt bij Slavia Praag het plezier en niveau teruggevonden te hebben. En als ik kijk naar zijn potje voetbal tegen Harkemease Boys.. dan speelt hij Breuer en Kruiswijk met gemak naar de eeuwige jachtvelden.

Als trainer wissel je niet gauw je centrale duo, maar ik zou Breuer en/of Kruiswijk graag zien verdwijnen daarvandaan.
Breuer kun je nog beter als linksback opstellen dan als CV'er, waarvan ik verwacht dat die in ieder geval een pass over 4 meter bij iemand in de voeten kan spelen. Dat kan Breuer niet.. en Kopic heeft laten zien dat wel te kunnen.

Ja.. bar en boos...Laat ik het daar maar niet over hebben.. Maar die inwoner van Drachten laat ook wekelijks zien Bar en Boos te zijn qua opbouw. Geef dan Kopic maar een kans. Daar kunnen we meer plezier aan gaan beleven dan aan Breuer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We hebben echte kereld nodig in het elftal. Geen juffertjes die zich gewillig naar de slachtbank laten leiden en weinig passie laten zien (Breuer/Kruiswijk). Je doet het niet midden in een seizoen maar ik zou Haglunbd en Kopic wel eens centraal willen zien. Zij stralen een winaarsmentaliteit uit die ik bij ons huidige centrale duo mis. We hebben de twee meest kleurloze voetballers centraal staan. Dat schrikt een spits niet af. Ik ben sowieso voor Kopic ipv Kruiswijk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Superfries88' schreef:Waarom is dat te gemakkelijk, Wizard? Dat zijn toch details die bepalend zijn. Een verdediger die goed gepositioneerd staat hoeft bijvoorbeeld minder snel tot een tackle over te gaan en is zodoende minder kwetsbaar. Met techniek idem dito. Het klinkt allemaal simpeler dan het is natuurlijk, maar ongeacht het niveau dat je in een wedstrijd haalt zie je vaak op basis van dit soort dingen wel of het kwaliteit is of een incident. Bij Kopic neig ik toch heel sterk naar kwaliteit.
Omdat je niet zomaar systemen waar je maandenlang op hebt getraind over de kop gaat gooien.
Natuurlijk vind ik Kopic ook een goede verdediger en heb em aan 't begin van 't seizoen 2 ijzersterke wedstrijden zien spelen.
Tegen Harkema was ik er niet bij, dus daar kan ik weinig over zeggen..

Ook al ben ik meer fan van Kopic als CV dan Breuer (gooi die maar naar de back), je kunt niet zomaar bepaalde routines en systemen omgooien. Laat Kopic nog maar een paar wedstrijden meedraven bij de beloftes en gooi em dan in de basis..
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wizard schreef:Omdat je niet zomaar systemen waar je maandenlang op hebt getraind over de kop gaat gooien.
Maar wat heeft dat met mijn post(s) te maken? Ik heb het over kwaliteiten en of dat wel/niet voldoende is, niet of hij sowieso in de basis hoort. Om mezelf even te citeren:
Dat hij geblesseerd raakt en een ander het plekje heeft overgenomen is gewoon pech. Jans zal het centrum niet heel snel omgooien, dus ik vind het nogal makkelijk gedacht om te denken dat er direct sprake is van 'niet overtuigen'.

Kopic heeft een paar moeilijke jaren gehad hier, maar de Kopic die ik dit seizoen zie vind ik beduidend sterker dan voorheen. Gun hem ook de kans om dat te bewijzen. Nu ben ik dus ook van mening dat je onder deze omstandigheden een bod niet direct moet afschuiven, maar sowieso afschrijven heeft ook geen zin. Geef hem de kans (waarbij ik niet perse doel op een basisplaats) en kijk maar wat er gaat gebeuren.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Topsport is geen liefdadigheid. Kansen moet je toch echt zelf verdienen op trainingen, in het 2e. Als hij die afdwingt zal Jans hem opstellen en laten staan.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

@Superfries:

Jij vraagt waarom dat gemakkelijk is, maar je maait 't gras al voor m'n voeten weg door zelf al antwoord te geven.
Of je moet die vraag niet stellen of je moet geen antwoord op je eigen vraag geven.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dat is wel heel kortzichtig KnipeC.
Van de entourage op SKW gaan maar weinig mensen beter voetballen. Kopic (en wij) hebben gewoon pech dat hij Jans' lievertje en aankoop Kruijswijk voor zich moet dulden.
SCH
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Surhuisterveen schreef:Dat is wel heel kortzichtig KnipeC.
Van de entourage op SKW gaan maar weinig mensen beter voetballen. Kopic (en wij) hebben gewoon pech dat hij Jans' lievertje en aankoop Kruijswijk voor zich moet dulden.
Vraag me af wat het lieverdje van Jans (en de vorige trainers) dan wel allemaal niet doet voor z'n basisplaats.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wizard schreef:@Superfries:

Jij vraagt waarom dat gemakkelijk is, maar je maait 't gras al voor m'n voeten weg door zelf al antwoord te geven.
Of je moet die vraag niet stellen of je moet geen antwoord op je eigen vraag geven.
Misschien moet je gewoon eens proberen een duidelijk verhaal te plaatsen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet 'eis' dat Kopic moet spelen, alleen dat ik hem wel bepaalde kwaliteiten toedicht en hem een eerlijke kans zou gunnen. Dit heb ik toegelicht waarop je reageert dat ik te makkelijk oordeel. Vervolgens vraag ik je waarom en begin je opeens over een basisplaats/systeem. Daarop vraag ik je wat de relevantie van je post is (ik had het over kwaliteiten, niet over het wel/niet spelen tenslotte) en nu kom je weer met deze vage reactie aan.

Je moet gewoon eens beter opletten wat ik schrijf en duidelijk maken wat je wil. Zo is er werkelijk geen touw aan vast te knopen. En niet alleen in deze discussie heb ik dat gevoel.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Je maakt een grap zeker? Alleen maar omdat ik in een ander topic heb geplaatst dat je duidelijker je verhaal moet onderbouwen..
Je zegt dat hij een kans verdient = speeltijd. Ik zeg dat hij 't eerst maar moet laten zien bij de beloften. Volgens mij kan ik dan wel 10x 'tzelfde opschrijven zoals jij doet, maar mijn punt is duidelijk en helder.
Verder ga ik ervan uit dat wanneer een statement is gezet, dat voldoende is. Niet dat je elke keer je statement 10x moet uitleggen en herhalen... Maar ik zal 't niet op de man spelen zoals jij doet.. 't is een inhoudelijke discussie over Kopic.

Relevantie is dat ik reageer op jouw post dat jij hem een kans geeft in 't eerste en dat ik beargumenteer waarom hij 't eerst maar moet laten zien bij de beloften. Daarna kom jij 2x!! terug op je post... (laatste woord moet je zeker altijd hebben) Kwaliteiten heeft ie zeker, maar khoef geen eendagsvlieg in 't elftal. Dan kan je al het werk van Jans weer omgooien..
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Een speler moet zelf aan een trainer bewijzen dat hij niet om hem heen kan. Niet andersom.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

@ Wizard: nee, ik ben bloedserieus in deze. Aan je posts is serieus geen touw vast te knopen. In de ene post is het onderwerp A, dan ga ik daar inhoudelijk op in en is het opeens weer onderwerp B. Op het moment dat ik het heb over kwaliteiten (en dat kan je nalezen) begin jij opeens over 'te makkelijk' oordelen. Dan vraag ik je om toelichting en dan begin je opeens over systeem en basisplaats. Zit totaal geen logica achter. Verder beweer je nu dat ik stel dat hij moet spelen, terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb. Jij kan niet beoordelen wat ik persoonlijk bedoel met 'een serieuze kans'. Dat kan een basisplaats of veel invalbeurten zijn, maar dat hoeft helemaal niet perse. Voor mij dan.

En nee, ik hoef absoluut niet het laatste woord. Die mag jij van mij hebben. Mocht je er niet in slagen om een keer echt bij een discussiepunt te blijven is het alleen wel mijn laatste reactie op een post van jou. Dit is verspilde moeite zo.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Knipecity schreef:Een speler moet zelf aan een trainer bewijzen dat hij niet om hem heen kan. Niet andersom.
Dat kan wel zijn maar...nu hebben we spelers die continu fouten maken achterin! Moeten we die dan maar laten staan??
Laat Breuer maar eens naast de basis!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Een speler moet zelf aan een trainer bewijzen dat hij niet om hem heen kan. Niet andersom.
Waarom staan Breuer en Kruiswijk er nog steeds in dan? Die laten toch wekelijks steken vallen?
En zoals Superfries88' al zei.. geen enkele trainer wijzigt heel snel (net als zijn keeper normaliter) zijn centrale verdedigersduo. Een serieuze kans houdt bijvoorbeeld ook invalbeurten in. En veel slechten dan Breuer en Kruiswijk momenteel laten zien kan hij niet zijn.

En nogmaals.. hij viel mij in het begin ook tegen. Maar bij Slavia Praag is deze knaap helemaal opgeleeft en dat hebben we de 1e 2 wedstrijden kunnen zien. Helaas.. is hij geblesseerd geraakt en dat werkt tegen hem.
Het is een dure jongen die nu al vrij vaak geblesseerd is geweest. Dat kan een reden zijn dat ze hem op de transferlijst gezet hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Breuer en Kruiswijk laten niet veel meer steken vallen dan Granqvist en Ivens. Kijk maar naar de doelsaldo's. Die maken weinig verschil. Die 2 hebben veel meer uitstraling, maar laten blijkbaar ook veel steekjes vallen. Of zijn JAP en Koning zoveel beter dan Kieftenbeld en Stenman?

Onze verdediging wordt als zeer zwak getypeerd door de mensen hier, maar kijk naar de teams om ons heen. Wij hebben 29 tegen, ADO 31, Utrecht 27, Groningen 26, Roda 24, NAC 30. Alleen AZ valt op met 20, maar die scoren weer veel minder....

Het valt dus wel wat mee met onze verdediging.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Scorebordjournalistiek. Het voorkomen van tegendoelpunten is niet alleen de taak van je (meestal 4) verdedigers. En ook al zou dat wel zo zijn, dan nog hoeft het weinig te zeggen over de individuele kwaliteiten/prestaties.

Ik snap ook best dat Jans kiest voor dat elftal waarvan hij denkt dat dit in zijn totaliteit het beste presteert. Dat neemt echter niet weg dat daardoor spelers die op zichzelf over 'meer' (andere/betere) kwaliteiten beschikken buiten de boot vallen. Als dan echter die vaste basis het ook laat afweten, we kunnen niet ontkennen dat er niet bepaald een stabiele indruk wordt achtergelaten, dan is het volledig gerechtvaardigd om eens wat anders te proberen.
In case of doubt, make it sound convincing
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je kunt als club die als doelstelling heeft Europees voetbal halen, moeilijk tevreden zijn met backs als JAP en Koning. Twee spelers die bij meer dan de helft van de Nederlandse clubs absoluut geen basisplaats zouden hebben. Er zijn maar weinig teams met 2 mindere backs dan deze twee.

In het verleden hebben ze aangetoond niet het niveau van een subtopper te hebben, ze spelen nu naar hun kunnen, maar heb je ambitie dan moeten daar betere spelers komen. Spelen met JAP en Koning is hetzelfde als weinig ambitie hebben en niet alles eruit willen halen. Het is leuk om mee te doen, maar iets bereiken zul je niet.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Natuurlijk heb je gelijk Heerenveen Rules, maar we zullen het voorlopig toch met de twee heren moeten doen omdat wij niet beter hebben.
Natuurlijk zijn beide heren aan de bal niet geweldig, maar beide heren houden zich wel prima staande als je kijkt naar het gemiddelde niveau van de eredivisie. Zeker een JAP heeft een geweldige ontwikkeling gemaakt de afgelopen jaren.
Dat Koning zoveel speelt zegt genoeg over het aankoop en opleidings beleid van de afgelopen jaren, maar toch vind ik hem verdedigend beter / betrouwbaarder dan Janmaat die constant de aanval kiest en daar onnodig balverlies lijdt.

Kopic is wellicht een goede speler, maar het schijnt dat hij echt een dik contract heeft, en als je dan kijkt naar zijn verleden is het niet verkeerd als je hem kan verkopen.
Maar als hij fit en in vorm raakt, hoeft hij van mij niet weg. Wellicht kan hij op de plaats van Breuer spelen en dat Breuer naar de back gaat.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Superfries88' schreef:@ Wizard: nee, ik ben bloedserieus in deze. Aan je posts is serieus geen touw vast te knopen. In de ene post is het onderwerp A, dan ga ik daar inhoudelijk op in en is het opeens weer onderwerp B. Op het moment dat ik het heb over kwaliteiten (en dat kan je nalezen) begin jij opeens over 'te makkelijk' oordelen. Dan vraag ik je om toelichting en dan begin je opeens over systeem en basisplaats. Zit totaal geen logica achter. Verder beweer je nu dat ik stel dat hij moet spelen, terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb. Jij kan niet beoordelen wat ik persoonlijk bedoel met 'een serieuze kans'. Dat kan een basisplaats of veel invalbeurten zijn, maar dat hoeft helemaal niet perse. Voor mij dan.

En nee, ik hoef absoluut niet het laatste woord. Die mag jij van mij hebben. Mocht je er niet in slagen om een keer echt bij een discussiepunt te blijven is het alleen wel mijn laatste reactie op een post van jou. Dit is verspilde moeite zo.
Wanneer je bloedserieus zou zijn, zou je over de inhoud van de discussie beginnen en niet over het laatste woord willen hebben.
Voor de zoveelste keer: een systeem staat boven de kwaliteiten van een speler. Dat probeer ik uit te leggen. Misschien schrijf ik voor jouw begrippen e.e.a. wat cryptisch, maar wil het de volgende keer wel heel specifiek beschrijven en uitleggen.
Wanneer jij als stelt dat "Jij kan niet beoordelen wat ik persoonlijk bedoel met 'een serieuze kans'. Dat kan een basisplaats of veel invalbeurten zijn, maar dat hoeft helemaal niet perse. Voor mij dan" en ik interpreteer dat verkeerd, moet je niet meteen op je tenen gaan staan, maar uitleggen wat je hiermee bedoelt. Wanneer je zegt serieuze kans, dan ga ik - en ik denk veel meer (als ik hier zo om me heen vraag) - ervan uit dat je serieuze speeltijd bedoelt en dus een aantal wedstrijden behoorlijk aantal speelminuten krijgt. Kortom, je bent nu al tegenstrijdig met je eigen antwoord/verzoek richting mij, namelijk abstracte zinsnede waardoor er veel interpretatieruimte ontstaat.

Maar ben er klaar mee... Heb geen zin in een Knipecity-Heerenveenrules verhouding en je argumentatie is vermakelijk.
Plaats reactie