Lasse Nilsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Lasse Nilsson

Berichtdoor Gekko » 25-10-2010 08:33

Uitgefloten Nilsson: "Probeer mijn werk te doen"
Lasse Nilsson is bij de fans van Vitesse de boosdoener. De Zweed werd in het duel met FC Utrecht (1-4) voortdurend uitgefloten. Bij zijn wissel klonk er in het Gelredome een luid gejuich, waar Nilsson cynisch klappend op reageerde.
Nilsson wil het er eigenlijk niet meer over hebben. "Hier ga ik niet op antwoorden", zegt de spits in het Algemeen Dagblad. "Ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen. Vandaag was dat niet goed genoeg. Wat anderen denken of vinden is voor hun rekening."

De 28-jarige Nilsson kreeg onder Theo Bos niet meer het vertrouwen, maar mocht van het interim-trainersduo Hans van Arum/Raimond van der Gouw weer in de basis beginnen. Na een uur werd hij vervangen door de debuterende aankoop Marcus Pedersen, die al na twee minuten tot scoren kwam. De Noor kon een ruime nederlaag echter niet meer voorkomen.
voetbalprimeur.nl
Hij is ver weggezakt na zijn vertrek bij ons. Was hier niet onomstreden maar had door zijn assists en goals altijd zijn waarde.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lasse Nilsson

Berichtdoor Hielke » 25-10-2010 11:46

Toevallig zag ik zijn wissel gisteren op televisie langskomen. Pijnlijker kan niet. Het leek wel alsof Vitesse scoorde, zo'n luid gejuich klonk er.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten