Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Gekko » 18-08-2010 08:11

Zeg maar: niet te willen zien. Het lijkt erop dat men hem vaak bewust over slaat. Ik kreeg precies het gevoel dat jij dus ook had. Alsof men liever heeft dat hij niet mee doet.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor TWR22 » 18-08-2010 10:23

Ook volledig mee eens.

Als je Miki vertrouwen geeft en een soort held van m maakt, zoals hier bij ons, dan loopt ie als een raket en is ie levensgevaarlijk. Je moet m lanceren, niet met 3 verdedigers voor zich stil laten staan en wachten op de actie, daar is ie minder in.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Calimero » 18-08-2010 12:24

Dan lag dat gevoel dus niet aan mij. Wat ik me dan afvraag is of het vandaan komt van de trainer, die deze opdracht geeft, of is er wellicht de mogelijkheid dat Mickey helemaal niet ligt in de groep?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor hilbi » 18-08-2010 12:39

Cyn schreef:Vandaag er eens op gelet, loopt vrij vaak vrij maar zijn teamgenoten lijken hem vaak gewoon niet te zien...


hij staat in elk geval laag in de pikorde, toch speelde hij niet slecht gisteren
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor bigbear » 23-08-2010 19:41

Nou nou, Derksen wist zojuist te melden dat Mickey dit jaar bij Vitesse gaat afmaken. Ben benieuwd of deze miljonair zich kan opladen bij deze degradatiekandidaat. Toch wat anders dan de Premier League...
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Currahee » 23-08-2010 19:47

bigbear schreef:Nou nou, Derksen wist zojuist te melden dat Mickey dit jaar bij Vitesse gaat afmaken. Ben benieuwd of deze miljonair zich kan opladen bij deze degradatiekandidaat. Toch wat anders dan de Premier League...


tsjah hij zit in het netwerk lemic dus zo ondenkbaar is het niet dat hij er heen gaat. Heb het in ander topic al eens aangegeven. Al neem ik aan dat vitesse hem huurt dan ?
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Jurjenv » 23-08-2010 19:48

Jup, en dan volledig salaris (1.8 mio) door Vitesse betaald.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Gekko » 24-08-2010 08:23

'Ajax wil dure Sulejmani liever verkopen'
Vitesse wil Miralem Sulejmani met een huurconstructie van de Ajax-bank verlossen, maar de Amsterdammers staan niet te springen om op dat aanbod in te gaan. De club wil de dure aanvaller liever verkopen, weet De Telegraaf.
Maandag werd bekend dat Sulejmani de derde aanwinst van Vitesse-eigenaar Merab Jordania moet worden. De rijke Georgiër is bereid om het volledige salaris van de Serviër over te nemen. Dat komt neer op een bedrag van 1,8 miljoen euro.

Ajax wil Sulejmani echter liever verkopen, maar beslist sowieso pas na de ontmoeting met Dinamo Kiev over de toekomst van de dure aankoop. De wedstrijd tegen de ploeg uit Oekraïne is cruciaal en trainer Martin Jol wil voorafgaand aan dat duel dan ook geen onrust binnen zijn selectie.
voetbalprimeur.nl
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 24-08-2010 22:28

Hij heeft 16 mio gekost. Die man wil het gehele salaris overnemen en dan gaat hij "slechts" op huurbasis naar Vitesse.
Stel dat hij zijn vorm weer te pakken krijgt en zijn kwaliteiten laat zien.. dan heb je kans dat er dan wel clubs te vinden zijn die hem willen hebben.

Wat denkt Ajax te kunnen krijgen voor Sulejmani op dit moment?
Dat zal toch niet hoger zijn dan een mio of 4 a 5?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 24-08-2010 22:37

Het is gewoon enorm jammer dat zo'n speler, zo'n zaakwaarnemer heeft.
Net als bij Alves.. dat soort lui vernietigen spelers.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Calimero » 25-08-2010 22:40

Weer heel even zag ik de oude Mickey...
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 25-08-2010 22:52

Cyn schreef:Weer heel even zag ik de oude Mickey...


Dat was dan wel heel even, maar.. zoals de commentator al zei. Met deze assist verdient hij zichzelf (eindelijk) terug.
El Hamdaoui raakte die bal trouwens wel erg slecht (binnenkantje hak) :lol:

Deze uitslag is prima voor het Nederlandse voetbal. Kunnen ze proberen weer wat puntjes binnen te halen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Currahee » 26-08-2010 15:25

Flying Tilster schreef:
Deze uitslag is prima voor het Nederlandse voetbal. Kunnen ze proberen weer wat puntjes binnen te halen.


Voor het punten halen was het beter geweest dat ze europa league hadden gehaald. Je krijgt voor een overwinning in de CL net zoveel punten als een punt in de Europa League. En ik zie ajax (evenals twente) meer kans om punten te scoren in de EL dan in de CL. Maar we zullen het zien.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 26-08-2010 22:32

Beide ploegen hebben wel een loodzware loting voor de kiezen gekregen. Het wordt voor beide bijzonder lastig om de EL te halen. Maar goed.. je weet het nooit. Elk jaar zitten er weer verrassingen tussen en het zou toch mooi zijn dat beide teams in ieder geval de groepsfase zouden kunnen overleven.


(Al is de kans vrij klein, dat lijkt me logisch)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Gekko » 27-08-2010 07:54

Sulejmani wil ook na CL-kwalificatie nog weg
Miralem Sulejmani houdt vast aan zijn wens om Ajax te verlaten. De Serviër maakte woensdag tegen Dinamo Kiev (2-1) een uitstekende indruk, maar dat heeft zijn gedachten niet veranderd.
"Heel Amsterdam wil dat hij blijft", zei Demy de Zeeuw na de kraker tegen Kiev. Ook trainer Martin Jol en algemeen directeur Rik van den Boog gaven aan dat Ajax de dure aankoop wil behouden, maar Sulejmani laat zich daar niet door afleiden.

"Ik ben blij dat alle spelers van Ajax willen dat ik blijf en hoorde dat de trainer vindt, dat ik aan een goed seizoen bezig ben", zegt hij in De Telegraaf. "Dat geeft me een goed gevoel. Maar als ik een beslissing heb genomen, blijf ik daarachter staan. Ik wil nog altijd weg en heb tot dinsdag de tijd om een goede beslissing te nemen. Of ik naar Vitesse ga? Het is aan de clubs."

De 21-jarige Sulejmani, twee jaar geleden voor maar liefst zestien miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen, was op weg naar West Ham United. De transfer was rond, maar de Serviër slaagde er niet in om een werkvergunning te bemachtigen. Vitesse-eigenaar Merab Jordania hoopt Sulejmani nu vast te kunnen leggen.
voetbalprimeur.nl
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Hielke » 27-08-2010 07:59

Zonde, volgens mij zit ook Mickey compleet verstrikt in het Lemicweb. Een speler die bij Ajax mag blijven, dringt logischerwijs niet aan op een transfer naar Vitesse.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Jurjenv » 27-08-2010 09:04

Hielke schreef:Zonde, volgens mij zit ook Mickey compleet verstrikt in het Lemicweb. Een speler die bij Ajax mag blijven, dringt logischerwijs niet aan op een transfer naar Vitesse.


Hij wil kampioen worden, en tsja, dat doe je bij Ajax niet :lol:
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Gekko » 27-08-2010 09:40

Bovendien: zaakwaarnemers ontvangen een percentage van het salaris. Lemic zit er niet op te wachten dat hij ergens minder gaat verdienen. Dat is geen optie.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Superfries88' » 28-10-2010 20:54

Vanavond zapte ik langs Eredivisie Live, waar op dat moment een discussieprogramma over Ajax werd uitgezonden. Normaliter zou ik doorgezapt hebben, ware het niet dat Sulejmani aan tafel zat. Wat me opviel was dat hij ondanks zijn nog steeds moeilijke situatie vrij positief blijft en dat men hem het succes ook gunt. Coronel (voorzitter Ajax) gaf dat ook ronduit toe. Die bleef zijn aankoop ook verdedigen, ondanks het hoge prijskaartje en zijn gebrekkige prestaties tot op heden. Dat zegt natuurlijk veel over de kwaliteiten/potentie die men hem toedicht.

Sulejmani gaf nog aan dat hij het mooi vond om tegen Heerenveen te spelen. Ook vertelde hij dat hij hier anderhalf seizoen echt heeft genoten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Hielke » 28-10-2010 21:55

Blijft een mooi ventje, zonde dat hij zo snel weg was. Toen we hem gisteren na de wedstrijd nog even toezongen, kreeg ik heimwee naar die goeie 'ouwe' tijd.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 28-10-2010 22:04

Hielke schreef:kreeg ik heimwee naar die goeie 'ouwe' tijd.


Hij zelf waarschijnlijk ook...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Frisian » 29-10-2010 19:26

Achteraf denk ik dat Mikki onder Sollied er niet veel beter had voorgestaan dan na het jaar-Van Basten. Het is een jongen die gedijt onder een aai over de bol en niet een koude schouder om uit te huilen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Jurjenv » 24-12-2010 08:36

Momenteel is zijn geluk denk ik Frank de Boer, hij heeft het nu weer een beetje.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Calimero » 24-12-2010 13:38

Pijnlijk om te lezen, maar natuurlijk is dat geen nieuws. Dat Mikki destijds gezwikt is voor diverse factoren en een speeltje was van zijn zaakwaarnemer, wisten we al langer. Het wordt overal geroepen dat hij langer had moeten blijven, maar dat is nu natuurlijk allemaal praat achteraf. We hebben nu 17.25 miljoen ontvangen voor Sulejmani, en ik denk persoonlijk dat we een jaar later niet hetzelfde bedrag hadden kunnen krijgen. Zou een kleiner bedrag zijn worden, gok ik zo.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Ironis » 31-12-2010 09:54

Calimero schreef:Zou een kleiner bedrag zijn worden, gok ik zo.

En dat is erg wil je zeggen? Dan had er ook minder uitgegeven hoeven te worden voor potentiele vervangers van Mikki. Met Mikki erbij hadden we wellicht een nog beter jaar gehad. Pranjic maakte nog een hoop goed na het vertrek van Mikki. Ik had er niet om gemaald als Mikki was vertrokken voor 10 miljoen, een jaar later.

Een jaar later was er misschien nog meer interesse geweest voor die jongen. Nu heeft hij net te vroeg de stap gemaakt en is daarmee een goed 'negatief' voorbeeld voor vele talenten die aangeven liever langer te blijven dan te vroeg een stap hogerop proberen te komen, zoals Mikki heeft gedaan.
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 06-01-2011 21:18

Zo'n kans mag je inderdaad nooit laten lopen. Zo'n winst maak je eigenlijk nooit meer.
Dat hij te vroeg naar Ajax is gegaan, ja.. dat geloof ik ook wel. Maar we hadden het daar niet meer over hoeven hebben, als het geld goed / beter geïnvesteerd was geweest. Dan zouden we niet meer "heimweeen" naar Mickey :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Gekko » 07-01-2011 11:23

Ik dacht hij zelfs voor 250.000 euro is gehaald.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor rottevalle » 19-01-2011 10:30

Ajax heeft de zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani in een klap miljonair gemaakt. Uit een reconstructie van Voetbal International komt naar voren dat de Amsterdammers de FIFA-agent Jovica Radonjic in 2008 een vergoeding betaalden van 1.65 miljoen euro.

De transfer van de speler ketste destijds bijna af, omdat de begeleiding van Sulejmani recht meende te hebben op vier miljoen euro. Dat kwam door een opmerkelijke afspraak uit 2006. Toen Sulejmani naar Nederland kwam, zou Heerenveen de toezegging hebben gedaan bij een toekomstige transfer 25 procent van de opbrengst af te staan aan de zaakwaarnemers van Sulejmani.

De Friezen wilden van een dergelijk lucratieve regeling met de zakenbehartigers echter niets meer weten toen Ajax zich meldde.
Uiteindelijk kocht Ajax de zaakwaarnemer uit Belgrado af. Sulejmani heeft Ajax daardoor in werkelijkheid niet 16.25 miljoen, maar 17.9 miljoen gekost.

Onder meer door deze megadeal heeft Ajax in de laatste tien jaar veel geld verloren aan de spelershandel. Uit onderzoek van VI blijkt dat in de hoofdstad 29 miljoen op de transfermarkt verdampte. (Iwan van Duren / Tom Knipping)

Toch ook hier weer hetzelfde verhaal als bij vele andere oud-spelers. Kan de club hier niet gewoon mee ophouden. Het levert je nie echt een goede naam op lijkt me en clubs kloppen lieverniet bij je aan lijkt me.
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Superfries88' » 19-01-2011 10:37

Vraag is natuurlijk of het überhaupt klopt. Normaal gesproken laat je in een contract opnemen hoe bepaalde zaken worden afgehandeld, ook met de zaakwaarnemers. Als zoiets zwart op wit staat heeft Heerenveen helemaal niets te willen. Ik kan me ook wel voorstellen dat je als zaakwaarnemer een hoger percentage wil als de transfersom boven de zestien miljoen euro ligt. En zeker in de Sulejmani-kwestie zie ik ook weinig reden om hem het voordeel van de twijfel te geven...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Flying Tilster » 19-01-2011 10:48

rottevalle schreef:Toch ook hier weer hetzelfde verhaal als bij vele andere oud-spelers. Kan de club hier niet gewoon mee ophouden. Het levert je nie echt een goede naam op lijkt me en clubs kloppen lieverniet bij je aan lijkt me.


Probeer eerst maar eens uit te vissen of het uberhaupt waar is. Je weet wat voor schimmige zaakwaarnemer hij had.
Bovendien horen zulke soort afspraken zwart op wit te staan en dan kan de club er domweg niet onderuit.
Leuk verhaal.. maar gezien de zaakwaarnemer van Sulejmani destijds geloof ik er eigenlijk geen snars van.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten