Wachtlijsten voor seizoenskaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Lipton » 27-07-2009 13:28

Friezin schreef:Nou als ze nu eens in de voorwaarden zouden opnemen dat je plek elk seizoen een stoel naar links of rechts kan opschuiven...........dan zou je denken dat als er een stoel in een rij vrijkomt, schuif de rij een plaats op naar links of rechts en je hebt weer 2 stoelen naast elkaar beschikbaar :) Ik denk dat veel mensen er heus geen moeite mee hebben als ze een plek naar links of rechts opschuiven, dat maakt voor het zicht toch niet uit.....


Ik weet niet of dit een goeie oplossing is, want dan moet je ook weer nieuwe seizoenskaarten versturen e.d.(administratieve rompslomp, en als een persoon niet wil heb je alweer een probleem)
Een uitbreiding is gewoon zeer noodzakelijk en moet m.i met spoed gebeuren.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Ebiede » 27-07-2009 13:29

Friezin schreef:Nou als ze nu eens in de voorwaarden zouden opnemen dat je plek elk seizoen een stoel naar links of rechts kan opschuiven...........dan zou je denken dat als er een stoel in een rij vrijkomt, schuif de rij een plaats op naar links of rechts en je hebt weer 2 stoelen naast elkaar beschikbaar :) Ik denk dat veel mensen er heus geen moeite mee hebben als ze een plek naar links of rechts opschuiven, dat maakt voor het zicht toch niet uit.....


Kul redenatie natuurlijk.. Je zult maar op een hoek zitten en daar dit systeem aan de andere kant van het gangpad komen.

Vb we zitten met een groep van tien personen bij elkaar.
2x5 op de 4de en 5de rij aan het gangpad. Dan zouden 2 personen van deze tien dus aan de andere kant komen te zitten. Leuk. Daarbij heb ik in de afgelopen jaren een prima band opgebouwd met mijn bovenburen. Zou jammer zijn als we door jou theorie niet mee bij elkaar zitten.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Flying Tilster » 27-07-2009 13:48

Friezin schreef:Nou als ze nu eens in de voorwaarden zouden opnemen dat je plek elk seizoen een stoel naar links of rechts kan opschuiven...........dan zou je denken dat als er een stoel in een rij vrijkomt, schuif de rij een plaats op naar links of rechts en je hebt weer 2 stoelen naast elkaar beschikbaar :) Ik denk dat veel mensen er heus geen moeite mee hebben als ze een plek naar links of rechts opschuiven, dat maakt voor het zicht toch niet uit.....


:roll: Mag aannemen dat dit als grapje bedoeld is.

Ben het met de vorige "spreker" eens. Ook wij zitten met 8 man bij elkaar en willen dat graag zou houden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Linda05 » 27-07-2009 14:39

Friezin schreef:Nou als ze nu eens in de voorwaarden zouden opnemen dat je plek elk seizoen een stoel naar links of rechts kan opschuiven...........dan zou je denken dat als er een stoel in een rij vrijkomt, schuif de rij een plaats op naar links of rechts en je hebt weer 2 stoelen naast elkaar beschikbaar :) Ik denk dat veel mensen er heus geen moeite mee hebben als ze een plek naar links of rechts opschuiven, dat maakt voor het zicht toch niet uit.....


Als dit serieus is, en je hebt een seizoenskaart, dan lever je die maar snel in. Scheelt weer een plekje.
Stoelendans, 2 x open dag, het moet niet gekker worden.
Linda05
Nieuw talent
 
Berichten: 125
Geregistreerd op: 10-09-2005 15:27

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Venderwel » 29-07-2009 08:50

Om het nou meteen kul te noemen vind ik ook weer overdreven, de dame in kwestie wil gewoon graag dat haar vader en broertje een plekje krijgen in het stadion. En zo raar is haar gedachtegang ook weer niet, sterker nog het is gewoon een goed idee, alleen loop je tegen een aantal punten aan zoals bovenstaand is beschreven. Administratieve rompslomp valt best mee met nieuwe seizoenskaarten enzo, ik bedoel het gaat niet om duizenden mensen. Alleen je zit wel met het feit dat mensen niet van hun plekje willen, omdat ze bijvoorbeeld met een groep bekenden bij elkaar zitten of gewoonweg, omdat het 'hun' plekje is. En daar is wat voor te zeggen.

Maar als je het nou op basis van vrijwilligheid doet? Dus dat mensen aan kunnen geven: "Ik wil volgend seizoen best een plekje op schuiven om zo 2 goede plekken te crëeren voor anderen, SC Heerenveen mag daarvoor contact met mij opnemen."

Zit je nog wel met het punt dat er 2 plekjes vrij moeten komen die vlak bij elkaar liggen, maar het is natuurlijk best mogelijk als men er een beetje moeite voor wil doen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Flying Tilster » 29-07-2009 10:54

Venderwel schreef:Maar als je het nou op basis van vrijwilligheid doet? Dus dat mensen aan kunnen geven: "Ik wil volgend seizoen best een plekje op schuiven om zo 2 goede plekken te crëeren voor anderen, SC Heerenveen mag daarvoor contact met mij opnemen."


Dat vind ik een betere "regeling". Het lastige hierin is wel dat je natuurlijk niet weet wat je buren doen.

Wat ik krom vind is het volgnde. Een collega van mij heeft een seizoenkaart overgenomen van een vriend van hem.
Deze kan door tijdgebrek niet alle thuiswedstrijden meer bijwonen en heeft daarom besloten hem die kaart te geven.
Ze hebben contact opgenomen met de club en de kaart staat nu op mijn collega's naam.

Wat vinden jullie nou van zulke ruilactie's? Van de ene kant valt er wat voor te zeggen, want mijn collega zal dan wel bij een groepje vrienden zitten. Aan de andere kant is het m.i. niet echt te verkopen aan de mensen op de wachtlijst.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Wolliepoly » 29-07-2009 11:09

voor de mensen die geen seizoenskaart hebben(zoals ik) komt het oneerlijk over sommigen staan al 2 jar op de wachtlijst.
het komt over als een soort voordringen,.
ik kan mij wel voorstellen dat een kennis van iemand die het niet meer aan tijd heeft om elke wedstrijd te bezoeken het seizoen mag "afmaken" zeg maar en dat hij daarna gewoon wer in de rij staat voor een seizoenskaart.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor sjoerdy88 » 29-07-2009 11:24

Op dit soort zaken is natuurlijk geen controle te houden. Zoals bij het voorbeeld gegeven door Flying Tilster wordt de seizoen kaart nog netjes overgeschreven maar dat hoeft dus niet eens. Op de seizoenkaart staat een naam en is officieel persoonsgebonden, echter is dit natuurlijk nooit goed te controleren.

Daarom zal het nog steeds de snelste manier zijn om iemand seizoenkaart over te nemen wil je snel een plekje bemachtigen.
Daarbij begrijp ik uiteraard wel de reactie van het 'voordringen' maar in hoeveel gevallen zou dit nou werkelijk gebeuren?
Veel mensen houden toch gewoon hun SK ook al gaan ze niet zoveel omdat je weet dat je achterin de rij aan mag sluiten als je er weer 1 wil.
Stand your ground and fight
sjoerdy88
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 10-09-2007 20:25

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Venderwel » 29-07-2009 15:06

Als je de seizoenskaart niet over mag schrijven...dan houdt persoon 1 hem gewoon en gaat persoon 2 alsnog naar het voetbal toe, omdat persoon 1 hem wel de kaart geeft. Het maakt dus eigenlijk geen donder uit, alleen zorgt Heerenveen er nu voor dat het administratief ook in orde is. Het ziet eruit als voordringen, klopt, maar als ze het op de door mij eerder genoemde manier hadden gedaan had je het nooit gezien/gemerkt.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Friezin » 31-07-2009 10:56

nou kom maar op met die uitbreiding, kan die wachtlijst eindelijk ingekort worden.

Ik had voor de zekerheid maar weer eens met ALS gebeld. Schijnbaar is het moeilijk om mensen die naast elkaar willen zitten aan elkaar te linken........want we hebben inmiddels wel 3x formulieren opnieuw moeten invullen. Ik weet zeker dat we de laatste 2 keer alle tribunes hebben aangekruist. Wat staat er in het systeem; dat accounts aan elkaar gelinkt zijn (duh), maar mijn broertje staat bij vak 17 en mijn vader op heel Oost.........dat lijkt me niet handig qua administratievoering :D
Dus heb er nu telefonisch HEEL stadion van kunnen maken, met het oog op de uitbreiding op west. Zegt die vrouw, ja het is niet logisch dat ze niet bij dezelfde vakken vermeld staan terwijl ze aan elkaar gelinkt zijn....(nou ja vak 17 is ook Oost, maar daar houdt de overeenkomst op)

Maar waarom zo omslachtig doen, bij de allereerste formulieren (4 jaar geleden) al aangegeven dat ze naast elkaar moeten zitten ivm handicap broertje. Dan krijg je evengoed nog aanbiedingen voor losse plekken :?: achteraan moeten bellen dat we dit niet hoeven, weer opnieuw formulieren invullen, vervolgens weer verkeerd invoeren..........vervolgens weer aanbiedingen voor losse plekken krijgen, dan schiet je je eigen doel qua administratievoering voorbij? weer opnieuw formulieren ingevuld........

Nu dus maar telefonisch de gegevens maar gecontroleerd, hopelijk staat het er nu goed in........
Friezin
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 12-06-2009 09:05

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Annie! » 05-04-2010 17:59

Weet iemand hoe het staat met de wachtlijst voor de kaarten?
Rond deze tijd moet je toch aangeven of je hem wilt verlengen of stoppen?

Ik zoek er 2/3 voor volgend seizoen.. ik sta al een tijd op de wachtlijst
Annie!
Selectiespeler
 
Berichten: 323
Geregistreerd op: 11-09-2009 12:52
Woonplaats: Steenwijk

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Wiggs » 05-04-2010 18:13

Ik denk dat Heerenveen eerst gaat inventariseren.
Wellicht dat daarna de wachtlijst word nagekeken,zullen er vast vrij komen
Achter mij al 3 :wink:
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor sibon time » 05-04-2010 19:27

Er zullen vast en zeker wel een paar plaatsen vrij komen, al verwacht ik niet dat de echte supporter zijn kaart zal opgeven. Maar goed, zolang de uitbreiding uitgesteld is zullen er vast wel weer mensen teleurgesteld moeten worden
Avatar gebruiker
sibon time
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 06-06-2003 16:02
Woonplaats: Gorredijk

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Kiekerjan » 22-05-2010 11:19

Heeft iemand al een brief gehad van Heerenveen om het seizoenkaart te verlengen. Vorig jaar kregen we de brief in April al. Nu zijn ze behoorlijk laat of ligt dat nu anders?
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Wiggs » 22-05-2010 11:25

Volgens mij is de mijne al betaald en kreeg ik de bevestiging al in April
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Flying Tilster » 22-05-2010 11:33

Wiggs schreef:Volgens mij is de mijne al betaald en kreeg ik de bevestiging al in April


Dat zou ik even na moeten kijken, maar volgens mij heb ik nog niks betaald.
Maar het kan zijn dat ik me vergis, maar vorige jaren werd dat toch ook rond april/mei gedaan?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Wiggs » 22-05-2010 11:54

Kreeg in April een schrijven dat het rond 20 Mei afgeschreven zou worden
Opzeggen kon dacht ik tot 1 Mei,dus gewoon hetzelfde al voorgaande jaren,voor mij dan
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor sibon time » 22-05-2010 12:08

Kiekerjan schreef:Heeft iemand al een brief gehad van Heerenveen om het seizoenkaart te verlengen. Vorig jaar kregen we de brief in April al. Nu zijn ze behoorlijk laat of ligt dat nu anders?


Heb de brief al 3 weken thuis liggen en moet voor de 25e betalen. Als jij nu nog niets gehoord hebt zou ik maar eens een belletje gaan plegen.
Avatar gebruiker
sibon time
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 06-06-2003 16:02
Woonplaats: Gorredijk

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Superfries88' » 22-05-2010 12:37

Even handig om te weten: hou je mailbox ook in de gaten. Mijn vader heeft de informatie over het nieuwe seizoen per post ontvangen, terwijl ik de mijne via de mail kreeg. Dat was op maandag 26 april.

Voor mij is de betaling van de SK in week 21.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Flying Tilster » 23-05-2010 00:22

sibon time schreef:Heb de brief al 3 weken thuis liggen en moet voor de 25e betalen. Als jij nu nog niets gehoord hebt zou ik maar eens een belletje gaan plegen.


Vorig jaar kreeg ik een brief dat het bedrag rond een bepaalde datum werd afgeschreven.
Volgend jaar zal ik wel een andere brief krijgen, omdat de seizoenkaart dan "afgelopen" is na 5 jaar.
Maar van de club heb ik nog geen bericht gehad.

Morgen even kijken via internetbankieren of mijn "vrijwillige bijdrage :P " is afgeschreven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor visje » 23-05-2010 13:09

Flying Tilster schreef:Vorig jaar kreeg ik een brief dat het bedrag rond een bepaalde datum werd afgeschreven.
Volgend jaar zal ik wel een andere brief krijgen, omdat de seizoenkaart dan "afgelopen" is na 5 jaar.
Maar van de club heb ik nog geen bericht gehad.

Morgen even kijken via internetbankieren of mijn "vrijwillige bijdrage :P " is afgeschreven.


nee ik kreeg ook geen brief maar mijn vader kreeg een e-mail.. dus ik maar eens bellen naar de club.. en van mensen waar ze een e-mail adres van hebben versturen ze de informatie per e-mail toe, echter hadden ze van mij een totaal verkeerd e-mail adres en dat hebben ze aangepast en heb als nog de gegevens gekregen.
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Annie! » 01-08-2010 18:35

Is er iemand die door omstandigheden 2 seizoenskaarten over heeft, dan wil ik deze graag een jaartje over nemen..
Ik wordt gek van die wachtlijst...
Annie!
Selectiespeler
 
Berichten: 323
Geregistreerd op: 11-09-2009 12:52
Woonplaats: Steenwijk

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor gerdykster » 02-08-2010 16:29

Geduld is een schone zaak.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Avatar gebruiker
gerdykster
Wereldspeler
 
Berichten: 1222
Geregistreerd op: 30-06-2008 10:37

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor sibon time » 02-08-2010 18:58

Annie! schreef:Is er iemand die door omstandigheden 2 seizoenskaarten over heeft, dan wil ik deze graag een jaartje over nemen..
Ik wordt gek van die wachtlijst...


Hoe lang sta je op de lijst dan? Toen ik mijn kaart kreeg, zo'n 10 jaar geleden, heb ik zeker 3 jaar op de lijst gestaan.
De doorschuiving was toen minimaal, zeker omdat de club toen enorm in opkomst was.
Veel geduld dus...
Avatar gebruiker
sibon time
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 06-06-2003 16:02
Woonplaats: Gorredijk

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Currahee » 02-08-2010 19:01

Tsjah je staat er op voor 2 kaarten dan is het altijd lastig. De gene naast mij is ook vertrokken en toen werd ik gebeld door heerenveen of ik ook ergens anders heen wou. Dan hadden ze 2 plekken en die zijn erg gewild. Ik heb dat niet gedaan en de plek naast mij is eigenlijk altijd leeg. Heel soms zit er iemand maar 90% van de wedstrijden is de plek leeg.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor kaaskop » 02-08-2010 19:30

Een paar weken geleden sprak in met Ronnie Venema (accountmanager bij scH).
Hij vertelde dat er op dat moment een wachtlijst was van ongeveer 3200.
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Eric » 02-08-2010 19:32

sibon time schreef:
Annie! schreef:Is er iemand die door omstandigheden 2 seizoenskaarten over heeft, dan wil ik deze graag een jaartje over nemen..
Ik wordt gek van die wachtlijst...


Hoe lang sta je op de lijst dan? Toen ik mijn kaart kreeg, zo'n 10 jaar geleden, heb ik zeker 3 jaar op de lijst gestaan.
De doorschuiving was toen minimaal, zeker omdat de club toen enorm in opkomst was.
Veel geduld dus...


Ik heb langer dan 5 jaar op de wachtlijst gestaan, was inderdaad lang wachten :(
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor feanfans » 02-08-2010 19:41

kaaskop schreef:Een paar weken geleden sprak in met Ronnie Venema (accountmanager bij scH).
Hij vertelde dat er op dat moment een wachtlijst was van ongeveer 3200.


Ze doen erg geheimzinnig over het aantal mensen wat op de lijst staat.
Ik heb laatst nog eens met de club gebeld. Toen ik vroeg hoeveel supporters er eigenlijk op die lijst stonden, kreeg ik als antwoord dat ze dat niet kon zeggen.
Toen vroeg ik, 1000? Antwoord: Nee, meer. 4000? Nee dat ook weer niet.. 2000? Toen werd het blijkbaar vervelend want ze wilde alleen nog maar zeggen dat het meer waren. Die 3200 van Venema zullen dus wel kloppen.

Ik heb aangeven in NN te willen en anders niet. Ben ook lid dus ik hoop zo een groot gedeelte van die lijst voorbij te gaan.

Ik heb nu via iemand anders een SK. Opzich ook goed, maar het is natuurlijk het mooist om zelf gewoon een SK te hebben.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor gerdykster » 02-08-2010 21:18

Je kan deze week trouwens 2 seizoenskaarten van je favoriete club winnen bij radio veronica!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Avatar gebruiker
gerdykster
Wereldspeler
 
Berichten: 1222
Geregistreerd op: 30-06-2008 10:37

Re: Wachtlijsten voor seizoenskaart

Berichtdoor Currahee » 02-08-2010 21:50

Ane Lenstra schreef:Ben benieuwd of Veronica voorrang krijgt t.o.v. wachtende supporters.


heeft het niet met sponsoring te maken ;) Volgens mij is radio veronica een soort van partner van de eredivisie en zal daarom dit soort actie kunnen houden.

Daarom waren ze ook bij de open dag afgelopen zaterdag, staan ze op de website (al werkt de linkt niet) en hebben ze altijd in bepaalde programma's een eredivisie overzicht
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten