Arnold Kruiswijk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Thieme » 24-05-2010 17:50

ItFean82 schreef:Toch heeft Anderlecht hem gekocht, met dat middelmatige zal het dan ook wel meevallen.


Het aankoopbeleid dat Anderlecht in de laatste paar jaren heeft gevoerd pleit op zich zelf juist niet voor de klasse van Kruiswijk. Veel "talenten" uit Oost-Europa, Afrika, en Zuid-Amerika waren na een seizoen al door de mand gevallen waarna ze veelal vertrokken naar kleinere clubs. Omdat er tussen alle beoogde versterkingen tot nu toe altijd wel een daadwerkelijke aanwinst zat viel de balans echter nooit echt te negatief uit. Hoe dan ook is het hopen dat de hereniging met Jans voor een positief effect gaat zorgen.
Avatar gebruiker
Thieme
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 23-05-2010 21:19
Woonplaats: Amsterdam/Kopenhagen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Skopperij » 24-05-2010 18:50

Thieme schreef:Het aankoopbeleid dat Anderlecht in de laatste paar jaren heeft gevoerd pleit op zich zelf juist niet voor de klasse van Kruiswijk.

Vergeet niet dat Anderlecht geen lullig ploegje is. Ze zijn Belgisch kampioen, beteugelden Ajax in de Europa League en verloren nipt van Hamburger SV. Ook voor Eredivisie-begrippen is Anderlecht een topploeg. Hun verdediging is erg goed; Kruiswijk had onder meer Juhász (geweldige verdediger), Deschacht (een soort mister Anderlecht) en Mazuch (Tsjechisch jeugdinternational) voor zich.

Tja, probeer je dan maar eens in de basis te spelen. Een verdediger die bij PSV of Anderlecht net buiten de boot valt is voor onze gammele defensie een prima versterking.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Jonas van den Andel » 24-05-2010 19:18

't Is wel een jongen die bij Anderlecht een dik pak geld mee naar huis nam. Zal hij wat hebben ingeleverd? Wellicht met een behoorlijke som tekengeld als compensatie? Per saldo vind ik Kruiswijk een hele goede verdediger die voetballend tekort komt. Daar moet je niet teveel voor betalen.
My name is Jonas!!
Jonas van den Andel
Nieuw talent
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 26-11-2003 12:51

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Thieme » 25-05-2010 11:11

Skopperij schreef:Vergeet niet dat Anderlecht geen lullig ploegje is. Ze zijn Belgisch kampioen, beteugelden Ajax in de Europa League en verloren nipt van Hamburger SV. Ook voor Eredivisie-begrippen is Anderlecht een topploeg. Hun verdediging is erg goed; Kruiswijk had onder meer Juhász (geweldige verdediger), Deschacht (een soort mister Anderlecht) en Mazuch (Tsjechisch jeugdinternational) voor zich.

Ze zijn dit seizoen voor de dertigste keer landskampioen geworden als ik het goed heb? Inderdaad een topper in België en ook in de uefa cup trappen ze een aardig balletje mee. Wat ik wil aangeven over de individuele kwaliteit van Anderlecht is dat deze zeer sterk uiteen loopt, misschien wel het meeste van alle Belgische ploegen. Met elke spelbepaler/topper die aangetrokken werd de afgelopen seizoenen kwamen er ook tot drie keer meer (net-)nietjes binnen. De prestaties in Europa waren behaalt met de beste elf, die inderdaad zeer goed op elkaar ingespeeld zijn. Verder ken ik de Belgische competitie met name door de stadions die mooi zijn van lelijkheid, en de samenvattingen die ik toch wel elke week volg. Deze kijk ik eerlijk gezegd wel met dezelfde insteek als waarmee ik Koefnoen kijk. De clubs in de eredivisie vormen geen concentratie van topvoetbal, maar zelfs de degradatieklanten hier zouden daar zonder al te veel moeite kunnen overleven. Daar ben ik vrij zeker van, het is écht schrijnend. Een modale basisspeler van een willekeurige club uit de Nederlandse top zeven, hoeft niet te vrezen voor een afgang in Belgie

Tja, probeer je dan maar eens in de basis te spelen. Een verdediger die bij PSV of Anderlecht net buiten de boot valt is voor onze gammele defensie een prima versterking.

Helemaal mee eens, maar dit tekent de situatie bij Anderlecht dus wel. Meerdere smaakmakers, nog veel meer net-nietjes waar het woordje "net" hier niet zelden ook wel mag worden weggelaten. In Kruiswijk heb ik wel overigens wel vetrouwen in zijn kunnen, maar het moet er wel even uitkomen natuurlijk.
Avatar gebruiker
Thieme
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 23-05-2010 21:19
Woonplaats: Amsterdam/Kopenhagen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Wolliepoly » 02-06-2010 13:54

Kruiswijk: "De ambities zijn groot en terecht"
Arnold Kruiswijk speelt de komende vier seizoenen in het shirt van sc Heerenveen. De Friese club eindigde het afgelopen seizoen op een teleurstellende elfde plaats. Dat moet komend seizoen duidelijk beter, beseft Kruiswijk.

"De ambities zijn groot en ik denk terecht, want ondanks een minder jaar staat Heerenveen er nog altijd goed op", zegt de van Anderlecht overgenomen verdediger in Voetbal International. Bij de Friezen komt Kruiswijk zijn oude trainer Ron Jans weer tegen.

Jans heeft wel een idee waarom zijn laatste aanwinst er in België niet in slaagde door te breken. "In Groningen stond Arnold bekend als een talentvolle verdediger. Dat is hij in mijn ogen nog altijd. Alleen vragen clubs als Anderlecht vaak iets anders. Dat is een soort Ajax waar spelers van zich af moeten bijten. Arnold heeft die bravoure niet en misschien is hij daar tegenaan gelopen."

Kruiswijk kan zich niet in die lezing vinden. "Leiderschap is een kwaliteit en misschien heeft dat me wel geremd in mijn ontwikkeling, maar of het invloed heeft op kwaliteiten op technisch en tactisch vlak, dat durf ik te betwijfelen. Een grote mond heb ik nooit gehad, niet tegen trainers, niet tegen medespelers. Ik weet dat ik soms iets sneller kwaad moet worden, me eerder moet laten gelden, maar is een geforceerde leider wel een goede leider?"

Het eerste avontuur buiten de Nederlandse grenzen mislukte, maar Kruiswijk heeft een herkansing nog niet uit zijn hoofd gezet. "Het kan soms snel gaan, het buitenland smaakt zeker naar meer, maar eerst willen we met Heerenveen terug naar de top vijf", aldus de 25-jarige Groninger.



Bron: voetbalprimeur.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 02-06-2010 14:00

Minder leider dan Dingsdag maar hopelijk betere verdediger. Misschien moet Dingsdag even met Anderlecht bellen. Daar zoeken ze jongens die zich wat meer roeren en profileren.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor ItFean82 » 02-06-2010 18:09

Ook Bak en Popov zijn niet op hun mondje gevallen, misschien kunnen ze in een soort pakketdeal richting Anderlecht. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor ALS 26.000 » 02-06-2010 18:46

Tsja, hij heeft zijn uitstraling niet mee natuurlijk. Hij heeft niet bepaald een Jaap Stam-achtige look (Bak Nielsen ;-), maar goed dat had Dingsdag ook niet en Breuer ook niet, dus dat zegt weinig.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor mourinho » 10-06-2010 21:05

ItFean82 schreef: Dus Sulejmani is ook een koekenbakker?


Of het een bakker is weet ik niet, maar hij lust ze zo te zien in ieder geval wel graag :lol:
Motivation + Ambition + Team + Spirit = SUCCESS
Avatar gebruiker
mourinho
Bankzitter
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 19-04-2010 13:11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor HUNTELAAR » 14-07-2010 22:23

Arnold Kruiswijk heeft woensdag vroegtijdig het trainingskamp van sc Heerenveen moeten verlaten. De verdediger ondervindt nog teveel last van zijn blessure aan de knie. Omdat er nog geen verbetering heeft plaatsgevonden, zal hij donderdag nader worden onderzocht in het ziekenhuis.


Dat is dan weer jammer!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 14-07-2010 22:27

Vreemd, wanneer is deze blessure eigenlijk ontstaan? Blijkbaar erger dan de blessure van El-Ak, maar met minder poespas een contract aangeboden.. :roll:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries88' » 14-07-2010 22:29

Cyn schreef:Vreemd, wanneer is deze blessure eigenlijk ontstaan?

Oefenwedstrijd in Koudum.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 14-07-2010 22:33

Superfries88' schreef:Oefenwedstrijd in Koudum.


Dan heb ik niets gezegd ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor TWR22 » 15-07-2010 09:12

Als het maar niet Arnold KRUISBAND wordt ... :wink: Kunnen we niet gebruiken na de aankopen Bedelaar (Beda) en Miskopic ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Kiekerjan » 16-07-2010 14:38

Kruiswijk krijgt injectie die botkneuzing in knie moet verhelpen

Arnold Kruiswijk kent een valse start bij zijn nieuwe werkgever SC Heerenveen. De verdediger kampt al een tijdje met knieproblemen en kreeg deze week opnieuw last, waardoor hij het trainingskamp moest verlaten. In het ziekenhuis heeft hij een injectie gekregen, die een fikse botkneuzing in het gewricht moet verhelpen.

In gesprek met NUSport noemt Jans de kwetsuur van de van Anderlecht overgenomen Kruiswijk ‘de grootste tegenslag’ in zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ook andere nieuwkomers zijn niet helemaal honderd procent fit: Youssef El-Akchaoui komt net terug van een zware blessure en Bas Dost kampt met een liesblessure.

De spits is echter vrijwel van zijn problemen verlost en zal volgende week de groepstraining hervatten. “Ik verwacht dat hij dan ook zijn eerste minuten voor ons gaat maken, al moet je met liesblessures altijd voorzichtig zijn”, zegt Jans, die tevreden is over de trainingsweek op Terschelling: “Voor het groepsgevoel hebben we op het strand gekajakt en geraft. Zo hebben we elkaar toch weer wat beter leren kennen.”


Heeft iemand ervaring met een botkneuzing en hoe lang zo blessure kan duren? Behoorlijke tegenvaller overigens, hopelijks heeft Kruiswijk een snelle genezings process.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 16-07-2010 14:51

Kiekerjan schreef:Heeft iemand ervaring met een botkneuzing en hoe lang zo blessure kan duren? Behoorlijke tegenvaller overigens, hopelijks heeft Kruiswijk een snelle genezings process.


Verschilt per persoon, de één heeft er een paar dagen last van, de ander een paar maanden.. Kneuzing is in de meeste gevallen echter wel pijnlijker dan een botbreuk.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor HUNTELAAR » 16-07-2010 16:20

Waarbij het wel duidelijk is dat bij Kruiswijk het niet binnen een aantal dagen genezen is, anders was hij al drie weken hersteld geweest. Laten we hopen dat het geen maanden gaat duren.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Riverside » 16-07-2010 17:26

Het gaat weer lekker dus, geen van de aankopen is fit.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Flying Tilster » 17-07-2010 00:30

Gearard schreef:Het gaat weer lekker dus, geen van de aankopen is fit.


Triest
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Kiekerjan » 19-07-2010 12:37

Kruiswijk zeker drie weken zoet met herstel

Voor Arnold Kruiswijk lijkt de voorbereiding beperkt te blijven tot één gespeelde helft. Onderzoek in het UMCG heeft uitgewezen dat de centrale verdediger met een flinke botkneuzing kampt in de knie. Daarvoor heeft hij een injectie gekregen en de kans is groot dat hij niet eerder dan over een week of drie pas weer kan meetrainen met de selectie van sc Heerenveen.

In de Leeuwarder Courant geeft trainer Ron Jans tekst en uitleg over de blessure van Kruiswijk. “Arnold heeft een injectie in de knie gekregen en mag nu tot donderdag niks doen. Daarna ligt hij er nog drie weken uit”, is de reactie van Jans. “Eigenlijk betekent dat dat Arnold daarna weer op nul moet beginnen. Maar we zijn al blij dat er verder niks beschadigd is.”

In tegenstelling tot Kruiswijk gaat het wel de goede kant op met Bas Dost, één van de andere nieuwelingen. De spits hoopt morgenavond in Appelscha tegen Istanbulspor BB zijn debuut te kunnen maken na enkele weken buitenspel te hebben gestaan met een liesblessure.


Oke die speelt niet tegen PSV hij kan op ze snelst tegen NAC weer spelen. Jammer maar het is niet anders.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor 1983 » 29-07-2010 17:39

Kruiswijk aan beterende hand
Arnold Kruiswijk lijkt op de weg terug. De verdediger die overkwam van het Belgische Anderlecht herstelt langzaam van de opgelopen blessure in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Gaasterlân/Sleat.

De knie van de centrumverdediger is woensdag onderzocht door een orthopeed. 'Het gaat ietsjes beter,' vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van SC Heerenveen. 'We gaan hem rustig brengen.'

Wanneer de Groninger weer inzetbaar is, durft Ten Voorde niet te zeggen. 'Arnold heeft een groot gedeelte van de voorbereiding gemist. We moeten eerst afwachten hoe de knie op belasting reageert. Ons eerste doel is hem weer op het veld te krijgen, pas dan kan ik meer zeggen over hoe lang het herstel zal vergen.'

Goed nieuws al zal het vrees ik nog wel een paar weken duren voor hij speelklaar is als ik het zo lees. We hebben deze jongen niet voor niks aangetrokken, het was echt nodig. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk kan spelen want ik heb weinig vertrouwen in zijn vervanger.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor ALS 26.000 » 30-07-2010 12:27

Zou deze jongen nou zoveel beter zijn dan Bak, Breuer of Haglund?
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Flying Tilster » 30-07-2010 12:37

Hij heeft in het verleden al bewezen beter te zijn dan Breuer, dus ja. Een ook Bak Nielsen mag gaan vrezen voor zijn plekkie als Kruiswijk fit is.
De vraag zal dan zijn: Wie speelt naast Kruiswijk? Breuer of Bak, beide geen opties waar je supervrolijk van wordt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 30-07-2010 12:42

Ik vind het jammer dat de variant met Haglund niet intensiever is uitgeprobeerd in de voorbereiding. Met zijn loopvermogen, duelkracht, inzicht had je een prima inschuivende verdediger gehad. Misschien dat Jans eerst maar probeert te fietsen met de verdediging voorat hij een racefiets neemt maar dit was wel de fase geweest om het te doen, ook wetend dat je een overschot aan middenvelders hebt. Er zitten straks vier centrale middenvelders op de bank met Roorda, Svec, Elm en Haglund.
Kruiswijk zal straks een zekerheidje worden. De andere positie zie ik eerder door Breuer dan door Bak ingevuld. Bak is opbouwend minder en legt het qua loopvermogen/snelheid af.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor 1983 » 30-07-2010 12:48

ALS 26.000 schreef:Zou deze jongen nou zoveel beter zijn dan Bak, Breuer of Haglund?

Kruiswijk is zeker beter dan Breuer en Bak dat heeft hij bij groningen wel bewezen vindt ik. Anders haalt een club als Anderlecht je ook niet. Van zoiets mag Breuer alleen maar dromen. Dat Kruiswijk daar mislukt is, is een ander verhaal. Hij is natuurlijk ook niet voor niks gehaald. Onze verdediging was de laatste jaren een van de zwakste van de hele Eredivisie, Bak en Breuer waren daar mede schuldig aan.

Haglund lijkt onder Jans, als je op de voorbereiding afgaat, alleen in aanmerking te komen voor het middenveld wat ik echt onbegrijpelijk vind want hij deed het m.i. vorig jaar in het centrum van de verdediging veel beter dan Bak en Breuer ooit hebben laten zien. Bovendien was hij toch, volgens Riemer, als centrumverdediger gehaald? Anders lijkt Haglund me vrij overbodig eigenlijk. Ik zou naast Kruiswijk Haglund opstellen in het centrum maar waarschijnlijk kiest Jans naast Kruiswijk voor Bak of Breuer. Maar dat is voor een ander topic. Kruiswijk is een prima verdediger die als hij fit is een absolute verbetering is t.o.v. wat we hadden.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor siesta » 26-08-2010 10:19

Bijna vergeten dat we deze jongen ook nog in de gelederen hebben!

Wanneer is ie weer fit? Zou hem graag in de basis zien binnenkort!
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Kiekerjan » 26-08-2010 11:26

Rentree Arnold Kruiswijk komt in zicht

De rentree van Arnold Kruiswijk op de voetbalvelden is aanstaande. De centrale verdediger raakte in de eerste oefenwedstrijd van voorbereiding geblesseerd aan de knie en kwam sindsdien nog niet in actie voor sc Heerenveen. Kruiswijk heeft inmiddels de groepstraining gedeeltelijk hervat.
Arnold Kruiswijk liep op 30 juni in het oefenduel van sc Heerenveen tegen de amateurs van Gaasterlân/Sleat een botkneuzing aan de knie op. Het herstel vorderde aanvankelijk maar langzaam. Ron Jans vertelt: ,,Bij de revalidatie kennen we vijf fases. De eerste twee fases verliepen erg langzaam. Arnold hield pijn, maar het gaat nu gelukkig een stuk beter.’’

Dat was vanochtend tijdens de training te zien. Kruiswijk, die inmiddels gedeeltelijk de groepstraining heeft hervat, hield zich bij het onderlinge partijtje tussen het basisteam en de reserves goed staande. De verdediger stond zelfs aan de basis van twee doelpunten.

Wanneer Arnold Kruiswijk zijn rentree maakt bij het beloftenteam kon trainer Ron Jans vanochtend nog niet vertellen. ,,Dat gaan we intern nog eens goed bespreken, maar de wedstrijd van komende maandag tegen ADO komt nog te vroeg.’’


Mooi zo, eindelijk wat goed nieuws op de medische afdeling hopelijk is Kruiswijk na de interland week volledig fit.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-08-2010 13:13

Goed nieuws inderdaad. Nu Kopic is weggevallen en ik JAP niet echt een CV'er vind, is Kruiswijk wel nodig.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Silver » 02-09-2010 14:09

Kruiswijk op de weg terug bij Heerenveen

Arnold Kruiswijk lijkt niet ver van zijn officiële debuut bij sc Heerenveen verwijderd. De centrumverdediger maakt komende maandag waarschijnlijk zijn rentree in de beloften.

Kruiswijk liep kort na zijn komst naar Heerenveen een knieblessure op, maar voelt zich steeds beter. "Het gaat de goede kant op, en ik voel me fit. De afgelopen week heb ik al weer gewoon met de groep kunnen meetrainen", laat de verdediger weten. Hij doet maandag zo goed als zeker mee in het duel van de beloften met Jong Helmond Sport. "Dat wordt een goede test."

Het was voor Kruiswijk erg frustrerend om kort na zijn komst naar Heerenveen geblesseerd te moeten toekijken. "Vooral in het begin ging het me allemaal veel te langzaam, maar je kunt er niets aan doen. Rust was een tijd de enige remedie", zegt de voormalig-jeugdinternational. "Ik wil me laten zien en bewijzen, want ik ben gehaald met een bepaalde verwachting."


Van voetbalprimeur & de officiële site
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 02-09-2010 14:21

Wellicht dus een invalbeurt tegen Viteski? :wink:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten