[centraal] Bestuur

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor tsefo » 21-05-2010 09:50

Heel simpel :

Tjisse de nieuwe man van Heerenveen ! Jong / Fries (bildker) / uitstraling / goede bestuurder
Zoals Jans zei uit eigen gelederen !
Yme en co er achter. Komt het helemaal goed.

Die Bart vd Meer had ik hoger ingeschat. Volgens mij is dat een dwars ligger. (oude stempel) Schopt tegen bestuur en heeft geschil met Tijsse. De jonge garde heeft ruimte nodig en kan verder met Ron Jans een uitstekende combi met Tjisse en Yme en co !! Heb het er thuis ook wel eens over met mijn vader een goede vriend van Tjisse. (oude kaats kameraden) Wij hebben het meteen al aan gegeven !

Er is zonne schijn na regen en donkere tijden ! :D
tsefo
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 11-05-2010 19:39

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor du longhi » 21-05-2010 10:00

Wat zou hij gaan doen? Wordt hij misschien onze nieuwe voorzitter?


Wallendal wordt nadrukkelijk genoemd bij de kaatsbond om daar bondsvoorzitter te worden.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 21-05-2010 20:47

Stop maar met die meer dan belachelijke zoektocht en laat Yme zijn karwei afmaken. Heel simpel.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 21-05-2010 20:49

Pietje Paaltjens schreef:Stop maar met die meer dan belachelijke zoektocht en laat Yme zijn karwei afmaken. Heel simpel.


Huh? Als er fouten gemaakt worden is dat niet Yme's fout, maar die van de gehele organisatie. Maar nu er wat positiefs te melden is moet Yme het opeens afmaken?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 25-05-2010 12:26

Ron Jans heeft zich onlangs ook al uitgesproken vóór een langer verblijf van Yme in de directie. Het lijkt me dan een goede en passende oplossing dat Yme gewoon aanblijft als directeur, net als Henk Hoekstra en Jan van Erve overigens. Jan van Erve heeft kort geleden nog een prima sponsordeal met Jako Sports gesloten. Toch een deal van enkele miljoenen euro's...en dat in deze tijden van economische recessie. Kortom: het is duidelijk dat er in het verleden wel eens iets mis is gegaan in de communicatie, maar de directie heeft ook nu en afgelopen seizoenen meer dan goed werk gedaan en verdient het daarom gewoon om aan te blijven. Ik ben het met BK2007 eens dat juist de RvC opgeschoond moet worden en dat met name Bart van der Meer zijn biezen moet pakken. De manier waarop hij de directie publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld, verdient niet de schoonheidsprijs (understatement). Alleen al om die actie mag Bart van der Meer van mij met onmiddellijke ingang zijn zetel ter beschikking stellen. Dat geldt ook voor Klaas de Leeuw overigens; zijn gedrag is net zo schandalig als dat van Bart van der Meer.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor klaas kist » 25-05-2010 13:03

Pietje Paaltjens schreef:...dat met name Bart van der Meer zijn biezen moet pakken. De manier waarop hij de directie publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld, verdient niet de schoonheidsprijs (understatement). Alleen al om die actie mag Bart van der Meer van mij met onmiddellijke ingang zijn zetel ter beschikking stellen. Dat geldt ook voor Klaas de Leeuw overigens; zijn gedrag is net zo schandalig als dat van Bart van der Meer.

@ pietje: even ter herinnering:
Onze directie in de Leeuwarder Courant over Riemer (kort samengevat) schreef: Een obstakel. Een ouwe lul in een Langweerder villa of vakantiehuis op Curaçao. Onruststoker. Tragisch figuur. Snakt naar schijnwerpers. De arme ziel kan niet loslaten. Machtswellusteling. Hij gunt niemand succes. De tegenwind in het stadion. Hij belemmert en laat iedereen klagen. Hij scoutte missers en heeft lijntjes. Ontslag De Jonge zijn schuld. Rotte appel. Brandstichter. Heeft geen onderbouwde visie.
 Hij doet bestuur veel pijn, diepe pijn. 
Maar we mogen gerust zijn: de medestanders zijn bekend en zullen worden aangepakt!
Over publiekelijk aan de schandpaal nagelen gesproken. Dit artikel was een grote laffe afrekening. En jij meet niet met twee maten, als jij concludeert dat ons supertrio mag blijven zitten? Maar wat kun je ook verwachten van iemand die Onbenul Jorritsma-Lebbink graag als voorzitster ziet komen. Die heeft meer problemen dan alleen een slecht geheugen.
klaas kist
Selectiespeler
 
Berichten: 208
Geregistreerd op: 06-07-2007 16:46

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 25-05-2010 13:12

Tja...in het kader van "kort samengevat" kan ik er ook nog wel een paar. Dit is selectief knip-en-plak-werk en daar vervolgens een verhaal van maken. Indien de door jou geciteerde opmerkingen uit de mond van de directie komen, wat volgens mij niet het geval is, dan zou de hele goegemeenschap daar wel weer over gevallen zijn. Met name voor de door jou aangehaalde kwetsende opmerkingen aan het adres van Riemer kan ik mij niet voorstellen dat de directie (of een lid daarvan) die gebezigd zou hebben in de pers. Goed...het zou mogelijk kunnen zijn en áls dat zo is, dan zie ik graag de desbetreffende artikelen in mijn prive-mailbox of hier op het forum. Als die niet verschijnen, zal ik ervan uitgaan, dat het inderdaad knip-en-plakwerk is en -dus- stemmingmakerij.
En dan nog eventjes over Jorritsma: ik heb dat als mogelijke keuze geopperd. Niks meer en niks minder. Nu er blijkbaar nog steeds geen duidelijkheid is, vind ik het verreweg het beste idee dat de zoektocht definitief wordt gestaakt en dat Yme zijn karwei afmaakt.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Skopperij » 25-05-2010 13:30

Pietje Paaltjens schreef:Ron Jans heeft zich onlangs ook al uitgesproken vóór een langer verblijf van Yme in de directie. Het lijkt me dan een goede en passende oplossing dat Yme gewoon aanblijft als directeur, net als Henk Hoekstra en Jan van Erve overigens.

Dat zou gigantisch gezichtsverlies voor Bart van der Meer betekenen. Alleen daarom al denk ik niet dat de zoektocht wordt gestopt. Zeker niet nu die al in een ver stadium is.

Een voorzitter 'light' lijkt mij een aardig compromis. De afgelopen maanden hebben we gezien dat er heus kordaat beleid gevoerd kan worden. Het moest alleen eerst even gierend fout gaan. Een voorzitter kan de directie uit de wind houden, zodat zij achter de schermen hun werk doen. Het is in ieder geval goed dat er, als je die tenenkrommende advertentie mag geloven, geen voetbalman komt.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Ebiede » 25-05-2010 13:33

Van der Meer beloofde eerst eind april een naam, toen eind mei. Mei is bijna aan zijn eind, zal me benieuwen of deze week witte rook krijgen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor HVNFL » 25-05-2010 15:05

Heerenveen verschaft duidelijkheid over directiestructuur

Over een kleine maand begint voor sc Heerenveen de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Binnen zowel de technische staf als de selectie zijn diverse wijzigingen doorgevoerd en er staan er nog een aantal op de rol. Daar blijft het echter niet bij, ook binnen de clubleiding zal er immers het één en ander aangepast worden. Over de directiestructuur zal Bart van der Meer, voorzitter van de raad van commissarissen, woensdagmiddag middels een persconferentie meer duidelijkheid verschaffen.

Het is een publiek geheim dat sc Heerenveen nog deze maand een nieuwe algemeen directeur, die boven de huidige driekoppige directie komt te staan, hoopt te presenteren. Of dit woensdag al zal gaan gebeuren is niet bekend.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor klaas kist » 25-05-2010 15:19

Pietje Paaltjens schreef:Tja...in het kader van "kort samengevat" kan ik er ook nog wel een paar. Dit is selectief knip-en-plak-werk en daar vervolgens een verhaal van maken. Indien de door jou geciteerde opmerkingen uit de mond van de directie komen, wat volgens mij niet het geval is, dan zou de hele goegemeenschap daar wel weer over gevallen zijn. Met name voor de door jou aangehaalde kwetsende opmerkingen aan het adres van Riemer kan ik mij niet voorstellen dat de directie (of een lid daarvan) die gebezigd zou hebben in de pers. Goed...het zou mogelijk kunnen zijn en áls dat zo is, dan zie ik graag de desbetreffende artikelen in mijn prive-mailbox of hier op het forum. Als die niet verschijnen, zal ik ervan uitgaan, dat het inderdaad knip-en-plakwerk is en -dus- stemmingmakerij.

Goegemeenschap? Is dat ook lekker? Interessant doen niet in elk geval.
Het artikel van Yme-slaafje Peter is gewoon te bewonderen bij ons op het forum:
Directie & Raad van Commissarissen (74) 08-02-2010 14:45
mitrita schreef:
Riemer van der Velde, van icoon tot intrigant
Zaterdag werd een slag gewonnen, maar de strijd is nog niet gestreden. Bij SC Heerenveen gaat Jan Everse de spelers aanpakken, terwijl de directie probeert volledig baas te worden in eigen huis. Clubicoon Riemer
van der Velde geldt daarbij als obstakel.


Door Peter van der Meeren

HEERENVEEN - De directie van Heerenveen kan niet wachten tot 28 oktober. Dan viert Riemer van der Velde zijn zeventigste verjaardag. Op dat moment is de oud voorzitter statutair verplicht de Raad van Commissarissen te verlaten. Uiteraard kan hij daarna vanuit zijn Langweerder villa of vakantiehuis op Curaçao alsnog zijn lijntjes binnen de club uitleggen en aansturen, maar zijn invloed op de dagelijkse gang van zaken zal toch beperkter zijn. Hoopt de directie.
Omwille van het fatsoen willen de directeuren Yme Kuiper, Henk Hoekstra en Jan van Erve er officieel niets over zeggen, maar de onvrede glipt door de kieren van het Abe Lenstrastadion de wereld in. Kuiper c.s. hebben het al enige tijd gehad met Van der Velde. Het voormalig boegbeeld doet er volgens veel mensen binnen SC Heerenveen alles aan om onrust te creëren, waardoor de roep om zijn terugkeer aanhoudt.
Het heeft iets tragisch, maar Van der Velde kan volgens de clubleiding maar geen afscheid nemen van de club die hij groot heeft gemaakt. Hem wordt, in de luwte, de eeuwige roem gegund, maar dat is voor Van der Velde niet genoeg. Hij snakt opnieuw naar een plek in de schijnwerpers, hij kán zijn club niet loslaten.
Wie macht heeft gehad, doet moeilijk een stap terug. Maar wat erger is, althans in de ogen van de huidige directie: succes wordt hén niet gegund. Kuiper, Hoekstra en Van Erve hebben aan de dag waarop de mooiste victorie in de clubhistorie werd gevierd niet alleen van het bier een kater overgehouden.

Ontgoocheld waren ze toen ze hoorden dat het echtpaar Van der Velde, net voordat strafschoppen de beslissing brachten, De Kuip had verlaten. Van der Velde voerde als reden aan dat ze de drukte voor wilden zijn, op weg naar het buitenland, waar ze voor de club gingen scouten. Kuiper c.s. denken dat het anders is: hun voorganger kon het volgens hen niet verkroppen dat Heerenveen pas na zijn vertrek de top van de roem bereikte. Dat doet hen tot op de dag van vandaag veel pijn.

Díe pijn zit diep bij de directeuren, die voortdurend de tegenwind door de catacomben voelen waaien. Zij zien zich belemmerd in hun dagelijkse doen en laten. Kuiper staat voortdurend vol in de wind, zeker nu in sportief opzicht een beroerd seizoen wordt gedraaid. Wat de directie ook beslist, intern wordt geklaagd en gezaagd. Alles wat tegenvalt, wordt de directeuren aangewreven, terwijl diverse missers op de transfermarkt ook scout Van der Velde mogen worden aangerekend. De directie wijkt niet. Ze hebben binnen de Raad van Commissarissen nog voldoende steun. Belangrijk is ook dat de directie inmiddels weet hoe in het eigen stadion de hazen lopen. De medestanders van Van der Velde zijn bij hen bekend en zullen worden aangepakt. Van der Velde heeft tot zeer dichtbij de A-selectie zijn lijntjes. Dat heeft er mede toe geleid dat trainer Jan de Jonge sneuvelde. De Jonge was volgens Van der Velde ongeschikt, vanwege een gebrek aan tactisch inzicht. De trainer moest worden weggestemd.

Kuiper, Hoekstra en Van Erve hebben Jan Everse nu de opdracht gegeven om dóór te pakken. De rotte appels moeten de mand uit. De onruststokers zijn bij de directie bekend. Michael Dingsdag en Gerald Sibon hoeven er niet op te rekenen dat hun contracten na dit seizoen worden verlengd. Sibon stal tegen Utrecht de show - knap gedaan - maar wordt tot juni nog slechts gedoogd.
De directie snakt naar rust in de tent - naar volledige rugdekking – zodat beleid kan worden gevoerd in plaats van voortdurend brandjes te blussen. Dat tegelijkertijd de kritiek op de clubleiding aanhoudt vanaf de tribune, is begrijpelijk. De directie stak voor en tijdens dit seizoen nauwelijks geld in versterkingen. Er had zeker een topspeler gehaald moeten worden, maar de directie is en blijft
overtuigd dat er voldoende kwaliteit aanwezig is. Daar kan en mag commentaar op geleverd worden, maar het is wel een visie waar een gedachte achter zit. De bomen groeien immers in de voetbalwereld niet meer tot de hemel. Donderdag komen de eredivisieclubs in allerijl bijeen omdat bijna overal de financiële noodklok luidt. Heerenveen heeft echter nog wél vet op de ribben en kan daardoor, in de ogen van de directie, over twee, drie jaar definitief de sprong naar de nationale top maken. Maar dan is interne stabiliteit een vereiste. Daar wordt door de directie nu hard aan gewerkt.

Van der Velde: ik wurkje net tsjin
LEEUWARDEN – Riemer van der Velde zegt zich niet te kunnen voorstellen dat de directieleden van Heerenveen vinden dat hij hen tegenwerkt. ,,Ik gean der net fanút dat se dat sizze, dêr leau ik neat fan’’, aldus Van der Velde. ,,Mar it is logysk dat ik myn wurk doch als lid fan de Rie fan Kommissarissen. Dêrby steun ik de club, wy binne it kontrôle-apparaat. Dêr heart by dat as wy it ergens net mei iens binne, wy dat fia de ‘geijkte kanalen’ sizze. Ik fyn dat ik as kommissaris op ûnderdielen rjocht ha om myn miening te jaan. Oer it funksjonearen fan de direksje treed ik net nei bûten. Wy dogge as RvC ús bêst om dat unksjonearen te beoardielen en dêr posityf-kritysk nei te sjen.’’ Van der Velde voelt zich ,,beperkt ferantwurdlik’’ voor de huidige gang van zaken bij de club. Spijt over het afstaan van het voorzitterschap? ,,Pure ûnsin, dat ha’k mei myn folle ferstân dien.’’ Van der Velde kan zich evenmin iets indenken bij de teleurstelling bij de directie nadat hij net voor de ontknoping van de bekerfinale vertrok uit De Kuip. ,,Slacht nergens op. Ik bin oant krekt foar de penalty’s yn it stadion west en doe ‘t it op feest útdraaide, binne wy nei it feest west. Ik leau der neat fan dat ien fan de direksje dat oer my sizze sil.’’
klaas kist
Selectiespeler
 
Berichten: 208
Geregistreerd op: 06-07-2007 16:46

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor mitrita » 25-05-2010 17:59

klaas kist schreef:Het artikel van Yme-slaafje Peter is gewoon te bewonderen bij ons op het forum


Een veel te makkelijke conclusie, veel uit het artikel van van der Meeren is "van horen zeggen".
Nergens wordt de directie geciteerd.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-05-2010 18:06

Pietje Paaltjens schreef: Nu er blijkbaar nog steeds geen duidelijkheid is, vind ik het verreweg het beste idee dat de zoektocht definitief wordt gestaakt en dat Yme zijn karwei afmaakt.


Ja, goed plan!

Yme heeft echt bewezen de juiste man te zijn....... :lol: :lol: Er is niks fout gegaan de laatste twee jaar. Open je ogen zou ik zeggen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Currahee » 25-05-2010 18:07

Heerenveen rules schreef:
Pietje Paaltjens schreef: Nu er blijkbaar nog steeds geen duidelijkheid is, vind ik het verreweg het beste idee dat de zoektocht definitief wordt gestaakt en dat Yme zijn karwei afmaakt.


Ja, goed plan!

Yme heeft echt bewezen de juiste man te zijn....... :lol: :lol: Er is niks fout gegaan de laatste twee jaar. Open je ogen zou ik zeggen.


morgen krijg je alle duidelijkheid die je wil (als het goed is)
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Skopperij » 25-05-2010 18:10

Over de directiestructuur zal Bart van der Meer, voorzitter van de raad van commissarissen, woensdagmiddag middels een persconferentie meer duidelijkheid verschaffen.

Het is een publiek geheim dat sc Heerenveen nog deze maand een nieuwe algemeen directeur, die boven de huidige driekoppige directie komt te staan, hoopt te presenteren. Of dit woensdag al zal gaan gebeuren is niet bekend.

Waarom organiseer je anders een persconferentie? Van der Meer heeft in zijn eerste persconferentie genoeg duidelijkheid gegeven over de directiestructuur. Daar is niet nog zo'n verhaal voor nodig. Dit kan maar over één ding gaan: de nieuwe man.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor BK2007 » 25-05-2010 18:18

Skopperij schreef:Waarom organiseer je anders een persconferentie? Van der Meer heeft in zijn eerste persconferentie genoeg duidelijkheid gegeven over de directiestructuur. Daar is niet nog zo'n verhaal voor nodig. Dit kan maar over één ding gaan: de nieuwe man.


Als dat zo is dan hebben ze het weer eens goed stil gehouden.
Ik mag hopen dat de huidige directie en Ron Jans ook zijn betrokken in de selectieprocedure, want als ze mekaar niet zien zitten dan begint het hele gedonder weer van voren af aan. Ben benieuwd.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-05-2010 18:21

BK2007 schreef:Ik mag hopen dat de huidige directie en Ron Jans ook zijn betrokken in de selectieprocedure, want als ze mekaar niet zien zitten dan begint het hele gedonder weer van voren af aan. Ben benieuwd.


Hoezo? Ron Jans is (net als alle spelers en trainers) gewoon een passant, ik zou het heel raar vinden als die in deze zaak een vinger in de pap heeft gehad. Bij transfers vind ik dat anders.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor BK2007 » 25-05-2010 19:19

Fanatic 4-ever schreef:
BK2007 schreef:Ik mag hopen dat de huidige directie en Ron Jans ook zijn betrokken in de selectieprocedure, want als ze mekaar niet zien zitten dan begint het hele gedonder weer van voren af aan. Ben benieuwd.


Hoezo? Ron Jans is (net als alle spelers en trainers) gewoon een passant, ik zou het heel raar vinden als die in deze zaak een vinger in de pap heeft gehad. Bij transfers vind ik dat anders.


Ik geef toch mijn argument ? Als ze mekaar van te voren al niet zien zitten of een samenwerking van te voren al lastig wordt dan heeft het toch geen zin ? Overigens is een voorzitter ook een passant.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-05-2010 19:30

BK2007 schreef:Ik geef toch mijn argument ? Als ze mekaar van te voren al niet zien zitten of een samenwerking van te voren al lastig wordt dan heeft het toch geen zin ? Overigens is een voorzitter ook een passant.


In dat geval is iedereen een passant en zou de club aan de supporters moeten worden gegeven, waarin iedereen aandeelhouder is en de directie kiest...

Natuurlijk heeft het dan geen zin, maar je weet zelf ook wel dat een directeur toch wel een iets belangrijkere functie heeft dan de trainer. Die stippelt het beleid voor langere termijn uit, terwijl een trainer toch vaak op korte termijn gericht is (vanwege druk op zijn persoontje als hij geen resultaat haalt). Ik zou het dus heel erg raar vinden als Jans hier ook maar enige invloed op heeft. Dan is het einde pas echt zoek.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Blizzard » 25-05-2010 21:04

De voorzitter is natuurlijk geen passant. Dat moet nu juist de figuur zijn die de langetermijnstrategie van de club uitstippelt. Overigens verwacht ik niet dat er problemen ontstaan met Jans en de nieuwe voorzitter. Jans is niet iemand met een enorm ego. Het moet wel heel raar lopen als je niet door één deur kunt met Jans. Ik denk dat vrijwel iedereen wel met hem zou kunnen samenwerken.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Calimero » 25-05-2010 21:08

De enige die met onze nieuwe voorzitter moeten kunnen opschieten, zijn de drie kopjes die er nu al zitten. Geen RvC en geen Jans die er invloed op zouden moeten hebben.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Superfries88' » 25-05-2010 21:10

Jans moet inderdaad geen invloed uitoefenen op de nieuwe voorzitter/directeur. Wel lijkt het me goed dat beiden contact zullen hebben, want de visie moet wel op dezelfde lijn komen. Anders krijg je straks misschien een ontzettende chaos.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor scfan » 25-05-2010 22:10

Ik ben erg benieuwd wat van der Meer ons morgen gaat verkondigen. Hoop dat het een beter media optreden wordt als de vorige keer... Drama hoe hij de directie daar te kijk zette. Ongehoord en ook totaal ongepast bij een club als Heerenveen.
scfan
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 17-05-2009 07:07

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Johanson16 » 25-05-2010 23:16

Ben benieuwd..
Avatar gebruiker
Johanson16
Selectiespeler
 
Berichten: 392
Geregistreerd op: 05-07-2008 16:26

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-05-2010 23:41

scfan schreef:Ik ben erg benieuwd wat van der Meer ons morgen gaat verkondigen. Hoop dat het een beter media optreden wordt als de vorige keer... Drama hoe hij de directie daar te kijk zette. Ongehoord en ook totaal ongepast bij een club als Heerenveen.


Volgens mij ben je in de war met de media-optredens van Yme...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Duo Maxwell » 26-05-2010 00:55

Yme Kuiper moet blijven :!: 8).
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor dirk2 » 26-05-2010 05:58

Ik gok op 'geen geschikte kandidaat kunnen vinden' en het onmiddelijke terugtreden van Van der Meer.
dirk2
Selectiespeler
 
Berichten: 228
Geregistreerd op: 17-01-2010 16:26

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor klaas kist » 26-05-2010 06:14

dirk2 schreef:Ik gok op 'geen geschikte kandidaat kunnen vinden' en het onmiddelijke terugtreden van Van der Meer.

Yme heeft op eigen houtje ook nooit een geschikte kandidaat kunnen vinden. Join The Club!
klaas kist
Selectiespeler
 
Berichten: 208
Geregistreerd op: 06-07-2007 16:46

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor Gekko » 26-05-2010 09:37

De bijeenkomst van de directie en Ron Jans zaterdag in Tjaarda zal zeker te maken hebben gehad met de komst van een nieuwe directievoorzitter. Gezien de tevreden blik van Ron Jans hou ik het op Hans Nijland :) . We hebben in ieder geval geen komkommertijd hier op het forum. We kunnen nog een week of twee soebatten over de nieuwe man, het versnelde vertrek van Bart vd Meer (wie weet, het zou goed zijn voor de onderlinge verhoudingen tussen RvC en directie) en alles wat er mee samenhangt. En voor we het weten zitten we weer op 23 juni, de eerste training.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie wordt de nieuwe voorzitter?

Berichtdoor scfan » 26-05-2010 11:21

Fanatic 4-ever schreef:
scfan schreef:Ik ben erg benieuwd wat van der Meer ons morgen gaat verkondigen. Hoop dat het een beter media optreden wordt als de vorige keer... Drama hoe hij de directie daar te kijk zette. Ongehoord en ook totaal ongepast bij een club als Heerenveen.


Volgens mij ben je in de war met de media-optredens van Yme...


Absoluut niet in de war, bekijk die persconferentie van Van der Meer maar eens :wink:
scfan
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 17-05-2009 07:07

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten