Jan Everse

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Everse

Berichtdoor Stuka » 16-04-2010 19:34

Hoop ook dat Everse een mooi afscheid blijft.
Fijne,duidelijke eerlijke trainer,als je het mij vraagt een verademing na Sollied en de Jonge.
Vind het zelfs jammer dat ie weggaat,ben blij met Ron Jans Hoor,maar zou Everse niet te behouden voor de club?
Als weet ik veel wat? :) De Beloften ofzoiets?
Wens hem in ieder geval het beste,Dus Jan als je dit toevallig leest.Bedankt kerel!!!Goed gedaan.
Stuka
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 01-03-2010 18:03
Woonplaats: Assen

Re: Jan Everse

Berichtdoor hm_DR88 » 16-04-2010 21:13

Everse heeft zij CV behoorlijk body gegeven. Een aantal weken geleden had ik het niet voor mogelijk gehouden dat hij dit team weer aan het draaien zou krijgen. Klasse!! We zijn er nog lang niet maar we hebben even lucht. Schitterend trouwens op welke wijze hij humor als wapen gebruikt om de zaak weer op de rails te krijgen.
Wat mij betreft verdient hij aan het eind van de wedstrijd een staande ovatie als dank bij zijn afscheid.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Jan Everse

Berichtdoor Gekko » 17-04-2010 09:03

Laten we daar dan ook JdJ in betrekken door een "Jannen bedankt!". Everse heeft heel goed uitgepakt. Past bij de club, durft keuzes te maken en beslissingen te nemen. Voelde zich daarbij niet gehinderd door sympathie of medelijden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-04-2010 09:07

Gekko schreef:Laten we daar dan ook JdJ in betrekken door een "Jannen bedankt!".


De Jonge heeft nagelaten wat Everse wel heeft gedaan. Namelijk dit spul wakker geschud, hard ingegrepen en ze aan het voetballen gekregen. Everse verdient een dikke pluim. Als we dit hadden geweten had hij van mij de trainer van volgend jaar mogen zijn. Een verademing qua communicatie na de Jonge en Sollied.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jan Everse

Berichtdoor JayT » 17-04-2010 10:11

Heerenveen rules schreef:
Gekko schreef:Laten we daar dan ook JdJ in betrekken door een "Jannen bedankt!".


De Jonge heeft nagelaten wat Everse wel heeft gedaan. Namelijk dit spul wakker geschud, hard ingegrepen en ze aan het voetballen gekregen. Everse verdient een dikke pluim. Als we dit hadden geweten had hij van mij de trainer van volgend jaar mogen zijn. Een verademing qua communicatie na de Jonge en Sollied.


Maar we verwachten ook passie, strijd voor de club. Eigenlijk samengevat met 'de kop derveur'. JdJ had bijna een chronisch slaaptekort als trainer van Heerenveen...dan mag je hem ook wel even bedanken...

In ieder geval mooi dat JE de zaak weer enigszins op de rit heeft kunnen krijgen. Nu met z'n allen de kop richting volgend seizoen.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Jan Everse

Berichtdoor hm_DR88 » 17-04-2010 13:30

Jan de Jonge zijn positie was duidelijk anders dan die van Jan Everse. Anderhalf jaar Sollied-beleid was zijn erfenis. De Sollied-visie in de oude Heerenveenstructuren heeft een enorme spanningen opgeleverd. De spelers wisten echt niet meer hoe ze als team moesten spelen en daardoor daalde het vertrouwen in elkaars kunnen gigantisch. De Jonge kreeg in mijn ogen de klus om de mensen wakker te schudden. Het ontbreken van een voetballeider in het veld zorgde ervoor dat het leek dat hij helemaal geïsoleerd voor de groep stond. Zeker een (groot) deel van de groep heeft toen de verantwoordelijkheid niet genomen (op zich zelf niet erg want als je dat niet kunt dan kun je dat ook niet van die personen verwachten). Het bestuur en de technische staf hadden op dat moment geen mogelijkheden meer om dat op zeer korte termijn recht te zetten.

Jan de Jonge heeft de zaak goed wakker geschud. Hij is in de steek gelaten door een deel van zijn spelers. Hij heeft het lef gehad om zijn mogelijkheden in te schatten en constateerde dat de kans op gewenst resultaat onder zijn leiding niet haalbaar zou zijn. Voor kwetsbaar opstellen heb ik duizendmaal meer respect dan de woordenbrakende gasten die het achteraf zo goed weten en precies weten te vertellen hoe ze het de volgende keer weer eens gaan doen. De Aad de Mosjes, de Advokaatjes, de Beenhakkertjes zullen mensen als Jan de Jonge nodig hebben die integer hun werk doen. Respect!
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Jan Everse

Berichtdoor Wolliepoly » 17-04-2010 19:40

'ADO Den Haag richt vizier op coach Everse'
17 april 2010

ADO Den Haag heeft een trainer voor komend seizoen op het oog. RTV Rijnmond meldt dat de Haagse eredivisieclub interesse heeft in Jan Everse, de interim-trainer van SC Heerenveen. Everse ontkent de belangstelling vanuit de Hofstad echter. De Rotterdammer wil na de zomer terugkeren naar hoofdklasser RVVH.

ADO is sinds het ontslag van Raymond Atteveld, ruim twee weken geleden, op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Maurice Steijn neemt momenteel de honneurs waar bij de Zuid-Hollanders, die nog volop in de strijd tegen degradatie zijn.

Everse was in het betaald voetbal eerder werkzaam bij Sparta en FC Zwolle. Na zijn vertrek bij de Overijsselaars, eind 2009, stond hij voor de groep bij amateurvereniging RVVH uit Ridderkerk. Die ploeg ruilde hij begin dit jaar in voor SC Heerenveen, maar daarbij liet hij wel weten na zijn periode in Friesland terug te keren bij RVVH.


Bron: FcUpdate.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Jan Everse

Berichtdoor pyter » 18-04-2010 22:10

Een genot om met deze trainer het seizoen te beëindigen. Kijk allen even naar de persco van de wedstrijd tegen NAC van vandaag en oordeel zelf.

Na de nors- en somberheid van Jan de Jonge is het aanstellen van Everse de beste zet geweest die het bestuur het afgelopen jaar het gemaakt. Het voetbal was niet altijd spectaculair en flitsend, maar het plezier keerde toch weer wat terug. Bij de fans, bij de spelersgroep, bij de sponsoren en bij de pers. Het is zonde dat Everse totaal ongeschikt is als assistent-trainer, anders had hij prima kunnen blijven.
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor 1983 » 19-04-2010 19:20

Everse: 'Een Eredivisieclub als ADO zou wel een uitdaging zijn'
ADO Den Haag heeft Jan Everse benaderd om volgend seizoen hoofdtrainer te worden, zo meldt RTV West. De oefenmeester, momenteel interim-coach bij SC Heerenveen, beweerde zondag het tegendeel. Maandag geeft Everse echter aan dat hij in het leiden van de Hofstedelingen wel een uitdaging ziet.

Everse wordt volgens eigen zeggen volgend seizoen trainer van RVVH. "Tenzij er een eredivisieclub komt natuurlijk, en dan zou ADO Den Haag wel een uitdaging zijn", aldus de oefenmeester. Er zou inmiddels ook een gesprek hebben plaatsgevonden tussen een delegatie van de Raad van Commissarissen van ADO en Everse.

Raymond Atteveld deelde desgevraagd mee dat hij er van uitgaat dat hij volgend seizoen gewoon trainer van ADO is. Atteveld heeft nog een eenjarig contract en werkt nu op de achtergrond bij de Hagenaars. De training van de selectie wordt tot het einde van dit seizoen waargenomen door Maurice Steijn en Bob Kootwijk.

Bron: voetbalzone.nl
Ik gun hem wel een club in de Eredivisie.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Jan Everse

Berichtdoor forca hveen » 29-04-2010 12:46

Ik denk dat een heel seizoen jan everse niet goed was geweest voor heerenveen. Denk dat er dan ergernissen insluipen. Wel heeft hij gevoel voor humor en was dit een perfecte oplossing voor de laatste maanden. Omdat hij wist dat hij tot het einde van het seizoen zou blijven en daarnaast ook nog eens wist dat het dan ophield kon hij harde beslissingen nemen.
Te denken valt aan popov eruit. Tevens denk ik aan het experiment met haglund en elm centraal achterin. Denk niet dat een andere trainer twee middenvelders daar neer had gezet. Nu weten we echter dat dit ook een rol is die deze twee goed aankunnen :)

Ben erg positief over de figuur jan everse om de boel wakker te maken en knopen door durft te hakken. Ben ook erg benieuwd hoe het volgend seizoen zal gaan onder ron jans, deze is naar mijn idee iets beter in communiceren met bijvoorbeeld de directie en houdt ook wel van doorpakken.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 09-05-2010 18:09

Everse is morgenavond te gast in Voetbal International, hoorde ik net.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 09-05-2010 19:17

Superfries88' schreef:Everse is morgenavond te gast in Voetbal International, hoorde ik net.


Reden om te kijken, Jan zal vast wel weer onbewust over een lading opmerkingen beschikken!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor klaas kist » 10-05-2010 23:18

Over Yme en Henk: 'ze halen voor 14 miljoen nieuwe spelers en geen één voldoet!'
klaas kist
Selectiespeler
 
Berichten: 208
Geregistreerd op: 06-07-2007 16:46

Re: Jan Everse

Berichtdoor Flying Tilster » 10-05-2010 23:41

"Geef m zo'n klein snorretje en hij lijkt op... "

Wat van Gaal gisteren deed op het balkon in München, met zijn populaire gedoe, dan komt hij idd dicht in de buurt :?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Jan Everse

Berichtdoor Hielke » 11-05-2010 06:35

De aanstelling van Jan Everse is een zeer goede zet geweest, die credits moeten we de directie geven. Hij heeft niet alleen zijn opdracht tot een goed einde gebracht, maar de boel ook flink opgefrist met zijn eerlijke en humoristische teksten. Ik ga hem missen.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Jan Everse

Berichtdoor davp » 11-05-2010 09:55

Jammer dat de directie de hulp van Guus Hiddink nodig had om tot dit besluit te komen. Immers, het was toch zo dat Guus naar de club had gebeld met het advies Everse aan te stellen?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 11-05-2010 10:43

davp schreef:Jammer dat de directie de hulp van Guus Hiddink nodig had om tot dit besluit te komen. Immers, het was toch zo dat Guus naar de club had gebeld met het advies Everse aan te stellen?


De club belde Guus ;) Prima zet, die Everse. Kan echt wel mee in de Eredivisie. Sluit me volledig bij Hielke aan.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor JayT » 11-05-2010 17:13

zullen ze guus ook bellen of die een speler kent toevallig die een toegevoegde waarde is voor heerenveen? Everse heb iig goed uitgepakt :D
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Jan Everse

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-06-2010 00:44

07-06-10 18:07
Door: redactie OnsOranje

Sparta ziet in Jan Everse de opvolger van Aad de Mos als trainer van de ploeg uit de Jupiler League. De Rotterdamse club heeft reeds een oriënterend gesprek met de voormalig international gehad. Binnenkort voert Everse een tweede gesprek met technisch directeur Rob Baan van Sparta.

Everse was afgelopen seizoen werkzaam als interim-trainer van sc Heerenveen. Volgens RTV Rijnmond zullen de onderhandelingen tussen de tweevoudig international en Sparta snel afgerond worden. Mocht Everse in Rotterdam aan de slag gaan, dan wordt het zijn tweede periode op Het Kasteel. De oefenmeester was eind jaren negentig ook al werkzaam bij Sparta.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Jan Everse

Berichtdoor Vrieskist » 08-06-2010 11:04

Mooie club voor Jan. En dat Sparta maar weer snel mag terugkomen :)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 08-06-2010 12:25

Reden genoeg om vertrouwen te hebben in Jan E. lijkt me. Gun het hem wel!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 08-06-2010 12:53

Het is definitief:
Afbeelding

Mooie club voor Jan! Gun het hem van harte.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor 1983 » 08-06-2010 17:51

Ik had hem eigenlijk wel een Eredivisie club toegewenst en niet opnieuw die ellendige Jupiler League, maar dan moet hij Sparta maar terugbrengen naar de Eredivisie. Het is in ieder geval een prschtige club waar hij, ondanks dat hij er eerder niet succesvol was, prima past. Heel veel succes Jan, bij de club van Rotterdam Sp-AR-TA!
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Jan Everse

Berichtdoor ItFean82 » 08-06-2010 18:00

Superfries1983 schreef:Ik had hem eigenlijk wel een Eredivisie club toegewenst en niet opnieuw die ellendige Jupiler League,


Ach zo kan hij leuk de slapende kneus uit Leeuwarden dwars zitten. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 20-08-2010 19:48

Everse is lekker begonnen bij Sparta. Na de 1-2 zege op Go Ahead (toch een serieuze outsider voor de titel) staan ze nu bij rust al met 6-0 voor tegen Almere City FC.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 20-08-2010 20:25

Staat er nu 10-0! :huh:
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor Lipton » 20-08-2010 20:32

Mooi voor Jan en voor Sparta. Leuk debuut maakt die Voskamp. Maar het is te zielig voor woorden dat dit mogelijk is op de Nederlandse velden.
Ben je mooi klaar mee, sta je met 12-0 voor word het ook nog 12-1, ik zou echt behoorlijk pissed zijn.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 20-08-2010 22:21

Hmm, hoop echt dat een rechtstreekse promotie voor Sparta volgt na dit seizoen. Voor de club, voor de trainer én voor DKV ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor Ironis » 20-08-2010 22:47

Als het zo doorgaat lijkt ook Excelsior redelijk in staat zich te handhaven. Drie 'thuiswedstrijden' dus voor mij volgend seizoen :)
Jan doethet maar goed. Eerst de winst op GAE, en nu nog ACFC alle hoeken van het Kasteel laten zien. Go Jan! :)
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor Lipton » 22-08-2010 16:46

Cyn schreef:Hmm, hoop echt dat een rechtstreekse promotie voor Sparta volgt na dit seizoen. Voor de club, voor de trainer én voor DKV ;)


Ach Cambuur komt met die selectie echt niet in aanmerking voor het kampioenschap.
Ik gun Jan echt succes, hij heeft altijd goed werk geleverd, en dat mag best eens beloond worden met een prijs.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten