Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

En dit stond op een andere website:

De voetbalklapper heeft in een razend tempo een bijna onmisbare plaats in de evenementenwereld veroverd.

Bij welk evenement dan ook, zolang er maar lawaai gemaakt mag worden, is de klapper een attribuut van grote waarde.In Nederland steunen supporters van voetbalclubs als AZ, VVV-venlo, sc Heerenveen en Helmond Sport hun club al door bij thuiswedstrijden luid te klappen met de voetbalklapper.


Om van te kotsen! :evil:
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Die keren dat ze bij ons in het stadion lagen, en dat was niet echt vaak, werden ze bijna niet gebruikt! :roll:
Gewoon klappen met je handen, daar hebben we niet zo idiote klapper voor nodig hoor. :wink:
APPELSCHA
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

appelscha schreef:Die keren dat ze bij ons in het stadion lagen, en dat was niet echt vaak, werden ze bijna niet gebruikt! :roll:
Gewoon klappen met je handen, daar hebben we niet zo idiote klapper voor nodig hoor. :wink:
Klopt, maar dat ze er uberhapt liggen is al te triest voor woorden en zegt maar weer genoeg over onze clubleiding.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Volgens mij waren de klappers speciaal bedoeld om Timmer het gevoel te geven dat hij weer bij een topteam stond te keepen en het werkte. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Om te janken, die klappers.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

verrekte makkelijk met die nattte stoeltjes, dat wel.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 718
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

En de 5 C1000 punten natuurlijk :mrgreen:
.-
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Zum kotsen die kote klappers! :x
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dat zal je vanzelf zien...
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat is dat toch dat iedereen steeds een complete actie voor spelers wil zien? Helemaal na zo'n seizoen snap ik dat niet. Natuurlijk, ze hebben zich ingezet voor onze trots, maar de club is meer dan alleen die spelers. Het is hun werk en daarbij hoort in principe dat ze het goed doen. Natuurlijk is een bedankje op zijn plaats maar complete acties gaat echt nergens over.
Corruption is everywhere, fight it!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik ben benieuwd naar de sfeeractie van de spelers voor de eigen supporters!
superfriezz
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 26-02-2008 18:12

Bericht door superfriezz »

zon soort actie heb ik volgens mij ooit bij heracles gezien. kwamen de spelers op met een meters lang spandoek: spelers en trainers bedanken de supporters voor de steun dit jaar.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Klopt als een bus. Toevallig live aanschouwt destijds.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Bij wel meer clubs. In Duitsland is het vrij normaal, ook in lwd is het wel eens gebeurd geloof ik. Kleine moeite, net als het een kleine moeite voor de directie zou zijn om de supporters te bedanken voor hun steun en aanwezigheid dit seizoen. Hoe kut het ook was, men bleef toch komen en bijna altijd is de steun enorm positief geweest. Bij menig andere club was de directiekamer bijvoorbeeld al bestormd. Wat mij betreft zal een dergelijk bedankje meer dan op zijn plaats zijn.
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

superfriezz schreef:zon soort actie heb ik volgens mij ooit bij heracles gezien. kwamen de spelers op met een meters lang spandoek: spelers en trainers bedanken de supporters voor de steun dit jaar.
Zo'n actie zou wel mooi zijn hoor, zeker na de steun in dit seizoen. Alhoewel ik dat ook niet gek zou vinden bij Feyenoord-uit; bij uitwedstrijden zijn toch wel vaak de mensen die er echt altijd waren..
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

In principe zou het een mooi gebaar zijn, maar het komt veels te gemaakt over. Ze menen het toch niet of nauwelijks en zo hoeft het voor mij niet.
1. Heerenveen
2. Familie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ane Lenstra schreef:In thuisduel tegen NAC nog een sfeeractie?

Timmer en Everse hebben zich behoorlijk ingezet voor Heerenveen. Lijkt me dat er wordt gewerkt aan een passend afscheid?
Gelukkig zal hier geen sprake van zijn maar zou dit in de planning liggen ging ik zondag mooi met de hond in het bos lopen, mijn hemel doe normaal!!!!!!
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Je zou bijna denken dat jij geen fan bent van Timmer! :lol:
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Feanatieke schreef:De sfeer was gisteren prima in het ALS. NN hielp de ploeg er door heen. Twee keer kwam PSV op voorsprong, meestal knakt er dan iets. Maar Heerenveen ging 'vrolijk' door met aanvallen. De capo leek wel duidelijker te horen dan eerst. Fraai avondje, ook wat sfeer betreft. Mooi.
Helemaal mee eens, hulde (wederom) aan NN. Het blijft toch jammer dat het maar van een kant in het stadion komt, maar dat is niks nieuws en neemt niet weg dat NN weer goed bezig was gister.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfries1983 schreef: Helemaal mee eens, hulde (wederom) aan NN. Het blijft toch jammer dat het maar van een kant in het stadion komt, maar dat is niks nieuws en neemt niet weg dat NN weer goed bezig was gister.
Toen ik tijdens de wedstrijd even langs Zuid liep, kwamen daar ook wat geluiden vandaan..
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ane Lenstra schreef:Klopt, maar dat was erg plaatselijk en maar weinig massaal
Beter iets dan niets, er is in ieder geval progressie te zien, zoals JdJ dat zou zeggen.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Hou op met zeuren. Wees blij dat er daar nog mensen zitten die wat sfeer proberen te maken.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Criz schreef:Hou op met zeuren. Wees blij dat er daar nog mensen zitten die wat sfeer proberen te maken.
Mee eens, Rome is immers ook niet in één dag gebouwd. Eerder dit seizoen was er nog niet, nu komt het langzaam op. Beter iets dan niets.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Je kan mensen nou eenmaal niet verplichten om te zingen, en er zitten te veel mensen tussen die niet willen. Dat is zeer jammer, maar je doet er niet heel erg veel aan. Ook NN heeft hier last van, het zij in minder mate.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Er was in ieder geval weer eens die ouderwetse beleving op en rond het veld. Tijden niet zo geweest.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Mijn mening is dat de spelers en staf weleens wat vaker hun waardering mogen uitspreken over de supporters.
Bijvoorbeeld: ik weet zeker dat bij andere clubs de spelers zouden worden weggehoond na een wanprestatie van gisteren tegen Vitesse (tot de 88e minuut).

De supporters (die er nog waren :twisted: ) en die zich lieten horen :!: hebben in mijn ogen de punten binnnengehaald gister, maar je hoort er niemand over. Of misschien heb ik iets gemist, zo ja dan excuses...
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

wat een onzin. Ze hoeven toch niet elke keer het publiek te bedanken in de pers? dit doen ze al door het ere rondje te lopen en applaus te geven aan het publiek. Vind dit meer dan voldoende.
AMF
Bankzitter
Berichten: 190
Lid geworden op: 05-10-2009 17:05
Locatie: Utrecht

Bericht door AMF »

Als ze dat zo nu en dan doen is het prima. Tegen Vitesse had het publiek in de laatste minuten zeker wel invloed op het duel maar ik lig er zeker niet wakker van als de spelers en staf hun waardering hierover niet uiten. Wij schreeuwen ons schor voor de club/spelers en zij waarderen dat wel. Dat hoeft wat mij betreft echt niet nog eens vermeld te worden in de pers.
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

fcdinamo schreef:Mijn mening is dat de spelers en staf weleens wat vaker hun waardering mogen uitspreken over de supporters.
Bijvoorbeeld: ik weet zeker dat bij andere clubs de spelers zouden worden weggehoond na een wanprestatie van gisteren tegen Vitesse (tot de 88e minuut).

De supporters (die er nog waren :twisted: ) en die zich lieten horen :!: hebben in mijn ogen de punten binnnengehaald gister, maar je hoort er niemand over. Of misschien heb ik iets gemist, zo ja dan excuses...
Ik zing niet voor de waardering die ik van de spelers via de media krijg, ik zing voor mijn grote liefde;)
Wij zijn HEERENVEEN
Plaats reactie