Formule 1

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Mister Grie » 18-12-2002 13:50

Airrit schreef:Het schijnt dat verstappen vandaag een gesprek met stoddart heeft gehad...stoddart liet wel weten dat het waarschijnlijk 1 van de 2 nederlanders het 2e stoeltje "krijgt" (lees koopt)


klopt helemaal Arrit,dit heb ik gelezen op verstappen.nl

[qoute] Jos, Huub en Raymond terug uit Engeland

(17 december 2002) Zojuist zijn Jos, Huub en Raymond teruggekeerd uit Engeland waar ze vanmiddag een bespreking hebben gehad met Paul Stoddard. De bespreking vond plaats op het vliegveld van Heathrow, in het Hilton Hotel, waar vanmiddag Justin Wilson als Minardi-coureur werd bevestigd. We hadden Raymond Vermeulen, die ook bij het gesprek aanwezig was, aan de telefoon, maar die wilde niet al teveel loslaten. "Het was een goed gesprek", aldus Raymond. "We hebben behoorlijk lang met elkaar gesproken over de mogelijkheden om Jos in het overgebleven stoeltje van Minardi te krijgen. Het was een open en eerlijk gesprek. Jos en Paul kennen elkaar natuurlijk al uit het verleden, dus dat maakt het praten wat makkelijker".

Op de vraag of er al een deal getekend is antwoordde Raymond ontkennend. "Nee. We zijn wel op een positieve manier uit elkaar gegaan na de bespreking van vanmiddag, en allebei de partijen hebben huiswerk mee naar huis genomen. Dat gaan ze de komende tijd maken en we houden elkaar hiervan op de hoogte". Is er al een vervolgafspraak geplanned? “Nog niet. Maar als dat nodig is, is dat natuurlijk zo geregeld.” Wat is er vanmiddag dan precies besproken? "Van alles. Zowel over commerciële zaken als technische zaken is uitgebreid informatie uitgewisseld. En ik moet zeggen dat het er op beide gebieden goed uitziet. Nu moeten nog de laatste hordes genomen, en dat hopen we op korte termijn te kunnen realiseren”. Wordt dus weer vervolgd.....

©2002 http://www.verstappen.nl, all rights reserved
[/qoute]
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor Airrit » 18-12-2002 19:16

Volgens http://www.formule1.nl vertrekt Sato bij jordan, hij wordt weer testcoureur bij BAR.... Het liefst zou ik Jos het liefst in de Jordan instappen, dat team heeft toch meer te bieden dan minardi lijkt me, ondanks de nieuwe cosworthmotor die minardi heeft...maar goed ik denk dat we al blij mogen zijn dat Verstappen dit seizoen aan rijden toekomt..bij welk team dat ook maar mag zijn....
Airrit
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 04-12-2002 19:17

Berichtdoor Beetle » 24-12-2002 16:02

Ik zal toch wel weer kijken maar als er halverwege twee Ferrari's het complete veld op een ronde hebben gezet haak ik af en ga ik maar een filmpje kijken of zo. Sowieso is de Formule1 zijn appeal helemaal kwijt. Er is een team afgevallen. Je houd dus 20 wagens over, waarvan niet eens zeker is of ze zich wel kwalificeren. Bovendien moet Paul Stoddart de eindjes ook aan elkaar knopen. Dus of hij de volle mep mee kan doen is niet zeker. En het meest trieste is dat de Grote prijs van België is afgevallen door overspannen tabakswetten.

In Frankrijk kan het toch ook?

Alles zal zich verplaatsen naar het verre ooksten waar geen strenge tabaksreclame regels zijn. Maar daarmee is de Formule 1 ook zijn publiek kwijt. Niet iedereen is bereid om midden in de nacht uit zijn bed te komen om een race live te zien. Japan , Australie en maleisie is tot daar aan toe maar straks ook nog China, Brunei....

Amerika wordt steeds interessanter met zijn Indycars en Nascar races. Maar we zijn nu Eurosport ook al kwijt achter een decoder. Dus dat is ons ook al ontnomen...
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Caspar » 30-12-2002 17:35

ik vond dit vandaag.

Race tussen Albers en Verstappen nadert ontknoping

BREDA - De race tussen Christijan Albers en Jos Verstappen om de laatste plaats in de Formule 1 nadert zijn ontknoping. Beide Nederlandse autocoureurs vechten om een zitje bij Minardi. Albers heeft zijn sponsorbudget van 3 miljoen dollar rond en hoort voor dinsdagavond twaalf uur van teambaas Paul Stoddart of hij de gelukkige is.


Zijn manager Lodewijk Varossieau denkt dat de kans "fifty-fifty" is dat Albers in 2003 zijn debuut maakt in de Formule 1. "Het budget is rond, maar er is een kink in de kabel gekomen. Stoddart wil dat we 40 procent van het sponsorgeld vooruit betalen."

Minardi presenteerde twee weken geleden de Brit Justin Wilson als eerste rijder. Albers heeft voor het tweede stoeltje een voorcontract dat tot 31 december loopt. Het lukte zijn management om voldoende sponsorgeld bij Nederlandse bedrijven te vinden.

Toch is Albers zijn plaats nog niet zeker. "Stoddart is een keiharde zakenman. Hij wil nu al geld om in de ontwikkeling van de nieuwe wagen te investeren. Onze sponsors willen niet zoveel vooruit betalen, omdat ze bang zijn dat ze bij een faillissement van het team hun centen kwijt zijn", aldus Varossieau.

De voorman van het communicatiebureau TCC heeft nu een voorstel aan Stoddart gedaan. Aan de kwaliteiten van Albers ligt het niet, denkt hij. "Stoddart wil Chris graag voor drie jaar vastleggen. Hij ziet in hem een toekomstige formule-1-ster, die niet alleen snel kan rijden maar ook commerciële vaardigheden heeft."

Mocht de overeenkomst niet doorgaan, dan geeft Varossieau Jos Verstappen de meeste kans op de plek bij Minardi. De manager vindt het nog steeds jammer dat de Nederlanders niet allebei bij het team zijn beland. "Zo'n 'double Dutch'-bezetting was mogelijk geweest, maar het Verstappen-kamp wilde dat niet. Op één of andere manier wil Jos niet in een team met Christijan rijden. Andersom is dat absoluut wel het geval."

Als Albers van Minardi rood licht krijgt, dan rijdt hij komend seizoen weer in het Duits toerwagenkampioenschap DTM. Hij is ook in beeld voor een baan als test- en reserverijder bij formule-1-team Jordan. "Ik weet zeker dat hij in 2003 of 2004 Formule 1 gaat rijden", meent Varossieau stellig.

Stoddart gaf bij de presentatie van Wilson toe in zowel Albers als Verstappen geïnteresseerd te zijn. "Ik zou willen dat we drie plekken hadden omdat ik ze graag allebei wil vastleggen, maar waarschijnlijk zal een van beiden het worden", aldus de Australische teambaas
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Mister Grie » 07-01-2003 18:52

Er is misschien nog een kans voor verstappen, vooral doordat Aalberts Niet naar Minardi gaat. We moeten nog maar wachten, ook heb ik ergens gehoord dat Verstappen ook in beeld is bij Jordan! wie weet hier meer van?!!?!?!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor Boegyman (NL) » 08-01-2003 13:19

'Verstappen gaat zeker voor Minardi rijden'

Uitgegeven: 8 januari 2003 11:00
Laatst gewijzigd: 8 januari 2003 11:01

AMSTERDAM - Huub Rothengatter, manager van Verstappen, heeft het voor elkaar. Een sponsor van de Nederlandse rijder heeft geld over gemaakt naar het Minardi-team. Dit zou betekenen dat Verstappen dit jaar een stoeltje van de Italiaanse renstal heeft bemachtigd, zo schrijft de website f1racing.nl.

Dinsdag liet Christijan Albers weten geen kans meer te maken op het Minardi-stoeltje. Volgens de site f1racing.nl heeft dit te maken met het feit dat Verstappen eerder met het geld op de proppen kwam dan de Larenaar.

Jos 'the Boss' gaat op 18 januari tijdens het evenement Race & Rally officieel zijn fans op de hoogte brengen.

Bron: Nu.nl
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Freezeman » 12-03-2003 11:20

Ons Joske heeft gereden.
Volgens mij met succes, hij heeft het spul tenminste heel aan de finish gebracht en is op "slechts" 1 ronde achterstand de finish lijn gepasseerd.

Als je kijkt naar budget en trainings / test arbeid denk ik dat het allemaal zo slecht nog niet is.

Als ik dan lees wat een Schumacher verdienen kan wil ik wel eens weten wat Jos Verstappen er voor krijgt?
Zijn inzet en prestatie is niet minder maar zijn loon denk ik wel :)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Niet Räikkönen maar Fisichella winnaar Grand Prix Brazilië

Berichtdoor Beetle » 11-04-2003 15:50

Vrijdag 11 april 2003


Giancarlo Fisichella is uitgeroepen tot winnaar van de Braziliaanse Grand Prix van afgelopen zondag. Hiermee corrigeert de FIA de uitslag waarin de Fin Räikkönen won.



Omgedraaid
De Internationale automobielfederatie (FIA) heeft de klasseringen van de twee officieel omgedraaid, waardoor Fisichella voor het eerst in zijn loopbaan een formule-1-wedstrijd heeft gewonnen.

Chaos
De chaotische race op het circuit van Interlagos werd voortijdig afgebroken. De aanleiding daarvoor waren de vele ongelukken, ten dele veroorzaakt door regen. De FIA acht bewezen dat Fisichella in zijn Jordan-bolide al aan de 56e ronde was begonnen als leider in de wedstrijd, die oorspronkelijk over 71 ronden zou gaan. De Italiaan haalde Räikkönen in de 54e ronde in. Bij voortijdig afbreken van een race wint de coureur die twee ronden daarvoor aan de leiding ging.

Gerechtigheid
De wedstrijdleiding besliste zondag dat Fisichella pas aan zijn 55e ronde bezig was toen de race werd stilgelegd. Omdat Räikkönen in de 53e doorgang nog eerste lag, kreeg hij toen de zege toegekend. Dat de FIA hier vrijdag na een kort onderzoek verandering in bracht, noemde Fisichella 'gerechtigheid'.

"Ik ben hier erg gelukkig mee. Ik dacht al meteen na de race dat ik gewonnen had, maar ik ben blij dat de FIA het nu ook erkent. Alleen jammer dat ik niet boven op dat podium mocht staan.''

Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Freezeman » 04-07-2003 14:10

Ik las net op NU.NL dat de auto's van BAR in beslag genomen zijn.
Zal mij benieuwen of ze zondag rijden.
Staat Jos misschien een paar plaatsjes naar voren bij de start. ;)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor The North » 04-07-2003 14:55

Ach dat is altijd zo dan mag ie als eerste starten bij de kwalificatie.. :upto:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Formule 1

Berichtdoor Freezeman » 04-02-2004 22:24

Over een maand gaat het spektakel weer los (7 maart)
Wie gaat er winnen?
En voor dit moment voor de Nederlandse kijkers belangrijk , gaat Jos verstappen me doen?
Ik hoop van wel, het maakt het tv kijken toch net iets leuker.
En de mogelijk is er nog steeds volgens de BBC.
Jordan are on the verge of finalising a deal to sign Jos Verstappen, according to team boss Eddie Jordan.

Bron
De Jordan test op dit moment de nieuwe EJ14 met het trust logo op de zijkant van de wagen.
Afbeelding


Als de wedstrijden net zo gaan als de testen, gaat de nieuwe BAR erg hoog eindigen.
Die verbreekt in Barcelona het ene na het andere record.
Maar zoals ieder jaar gaat het in de wedstrijden toch weer net iets anders dan in de testen.

Gaat de Ferrari weer als de brandweer of gaat er (eindelijk) iemand anders winnen?

<edit>
Voor de volledigheid meld ik even dat er meer teams mee doen maar er passen niet meer in de pol. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor superfean » 04-02-2004 23:58

K heb de rode auto weer als eindwinaar met natuurlijk schumi al hoop ik dit niet.
Ik denk dat het wel nog iets spannender word dan afgelopen seizoen met wie weet een broedertwist tot op de laatste race.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor Sjoerd » 05-02-2004 13:49

Ik verwacht dat Mc Laren dit jaar weer tot het einde mee gaat doen, ook BMW maakt een kans, maar toch 'vrees' ik dat Schumi weer eerste gaat worden.
Wat Jos betreft; praatjes vullen geen gaatjes. Wat mij betreft gaat-ie hier op de plaatselijke basisschool zijn rondjes rijden; om de zandbak. Wat een arrogante joker is dat. :blbl:
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor mechielz » 05-02-2004 21:43

Ik hoop dat Jos nog een stekkie krijgt bij Jordan.
En wat het kampioenschap betreft ga ik er gewoon weer vanuit dat Michael Schumacher het wordt.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Caspar » 05-02-2004 21:48

ik had nog steeds goede hoop dat jos een stoeltje zou krijgen, maar dit staat sinds vandaag op de officiele site van hem:

(05 februari 2004) Na uitvoerige onderhandelingen over alle betrokken contracten hebben Trust en het management van Jos Verstappen besloten de onderhandelingen met Jordan definitief te stoppen. Ondanks het feit dat alle betrokken partijen hun uiterste best hebben gedaan, blijven er contractuele obstakels waar men het niet over eens kan worden.

Trust International blijft zeker nog wel achter Jos Verstappen staan. "We hebben ons voor de volle 100% ingezet. Er kunnen zich altijd nog mogelijkheden voordoen, waardoor Jos Verstappen later in het seizoen alsnog een stoel in de Formule 1 kan bemachtigen", aldus de marketingmanager van Trust Muriel Wolda in een verklaring.

Jos Verstappen betreurt het feit niet op de grid te kunnen staan voor de renstal van Jordan: "we hebben allemaal ons best gedaan om tot overeenstemming te komen, maar ondanks alle tijd en moeite is het ons niet gelukt om het op alle punten eens te worden.”


tjsa, erg jammer dus.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Raider » 05-02-2004 22:45

Doe ook weer mee met het gratis Formule 1 spel. Meld je eerst aan op de site http://www.mikewes.com en daarna natuurlijk bij de subleage van Sc-Heerenveen. Je vult bij de aanmeldnaam Foppe in en als Wachtwoord Sibon. Dan ben je aangemeld bij sc-Heerenveen. Verleden seizoen zijn we 7e geworden .
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Freezeman » 06-02-2004 18:02

Het racen is er natuurlijk niet minder om, maar persoonlijk vind ik het jammer dat Jos Verstappen niet mee doet dit jaar.
Het was een schitterende kans voor hem geweest om zich eens te bewijzen in een betere auto.
Desondanks zit ik op 7 maart in alle vroegte voor de buis gekluisterd.
Maar er zullen zeker minder Nederlandse kijkers zijn nu Verstappen niet mee doet.
Als ik SBS was zou ik Janet Jackson inhuren voor in de pauzes ;)

Ik gok dit jaar op de BMW.
Afbeelding
De nieuwe BMW Williams FW26 gaat als een speer tijdens de testen.
Alleen jammer dat die Montoya soms van die vreemde uitschieters maakt, anders had hij vorig jaar zeker een concurrent voor Schumacher, maar misschien doet hij het dit jaar beter.
En anders vechten de 2 schummie broertjes het maar uit, ook leuk.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Freezeman » 12-02-2004 20:30

Toch nog een kans voor Verstappen.

Uit het AD:
Giorgio Pantano lijkt dan toch niet ?voor 99% zeker? van zijn zitje bij Jordan. Diverse bronnen melden dat de Italiaan het team geen bankgarantie zou kunnen geven. Intussen zou Eddie Jordan al een nieuw voorstel richting Jos Verstappen hebben gestuurd.


en volgens F1racing:
Bronnen bij het Jordan team melden F1Racing.nl dat Trust eruit is met het Jordan team, echter het management van Verstappen leggen de laatste hand deze dagen aan het contract. Indien het management van Verstappen er ook uit komt met het Jordan team zou de deal rond moeten zijn.


Ze mogen wel eens een beetje opschieten, over 3 weken gaan ze al los.
Jos Verstappen heeft onder tusen nog geen cm aan test ritten gereden.
Terwijl de rest van de teams zich een slag in de ronte testen, begint hij gelijk alweer met een achterstand. ;)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Robert » 13-02-2004 10:35

Waarom toch die hoop op Jos in de formule 1?
Hij één van de meest arrogante top'sporters' in Nederland die gewoon kwaliteit tekort komt om in de formule 1 aan de bak te komen... Overigens zet ik mijn geld voor dit seizoen op Raikonnen, ik denk namelijk dat McLaren dit jaar een prima auto geprepareerd heeft.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Freezeman » 13-02-2004 19:25

Omdat het met Jos erbij veel leuker "kijkt", noem het nationalisme of wat dan ook, het geeft gewoon wat meer dimensie aan het hele gebeuren
Als jij met de wk (of ek) voetbal voor de buis zit hoop je toch ook dat Nederland erbij zit, ondanks de vele arrogante kwallen die daar rondlopen?

En over het feit dat Jos geen kwaliteit heeft ben ik het niet met je eens.
Toen hij in zijn begin jaren bij Benetton reed kwam hij ook op het podium terecht.
Dus als hij eindelijk eens goed materiaal krijgt kan het best nog leuk worden, maar daarmee wil ik niet beweren dat hij nou direkt weer op het podium komt.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Freezeman » 16-02-2004 14:29

Dit jaar, en waarschijnlijk de volgende jaren ook, geen Jos Verstappen in de formule 1.
Na diverse onderhandeling pogingen zijn ze er dan toch niet uitgekomen en heeft de Italiaan Giorgio Pantano het 2e en laatste stoeltje gekregen.

Nu blijkt dat sponsor Trust Jos laat vallen, is de kans nog maar heel klein dat hij ooit nog eens in een formule 1 wagen zal rijden.
Christijan Albers lijkt een goede kans te maken op de sponsorsteun van Trust. "Er rijdt binnen afzienbare tijd heus wel weer een Nederlander in de Formule 1. Iemand als Albers heeft zeker kansen en is blij met onze steun", aldus Perridon in het AD.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor The North » 16-02-2004 15:24

Ik gok op Montoya.. goeie auto heeft ie.. alleen vorig jaar weer een paar keer "spinnen" en daardoor veel punten verloren heeft!

Misschien heeft ie geleerd en dus gok ik op hem!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor DE ZUID » 25-02-2004 19:04

Eén van de redenen waarom Jos niet rijdt
Jordan haalt uit naar Rothengatter

Volgens Jordan is Huub Rothengatter schuldig aan de mislukte onderhandelingen met Jos Verstappen. In een persverklaring zet Jordan frontaal de aanval in op Verstappens manager.

Eddie Jordan laat in het persbericht geen spaan heel van Rothengatter: “het team voerde uitstekende onderhandelingen met Michel Perridon en Harrie Muermans. Helaas is het harde werk van deze twee loyale sponsors ondergraven door de tussenkomst van Huub Rothengatter, de manager van Jos Verstappen. Die eiste al die tijd een exorbitant hoge commissie op van het sponsorgeld dat in het team zou worden geïnvesteerd. Tegelijkertijd werden alle verzoeken van het team om Verstappen een stoeltje te laten passen en een fitnesstest te laten ondergaan door Rothengatter geweigerd.''

,,Het is erg triest te moeten constateren dat de inzet van zowel Trust en Muermans teniet is gedaan door zijn agent. Het is een heel trieste conclusie. We hadden in goed vertrouwen een overeenkomst met sponsors die steeds erg positief waren in hun opstelling. Het is niet goed voor de sport dat zulke waardevolle mensen als Verstappen zo worden benadeeld door hun manager.''

Manager Huub Rothengatter reageert op de website van Verstappen stomverbaasd op Jordans verklaring. ,,Ik ben volslagen verbijsterd over hetgeen wat ik nu lees op de Jordan site en de inhoud van het persbericht van Trust. Ik wil nu even geen commentaar geven.''
Bron:http://www.sbsonline.nl/index.php?site=f1home

Tevens ging het gerucht dat Joske een nogal hoog salaris vroeg, zo rond de drie miljoen (pl)euro's.
Das nogal wat......................
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Freezeman » 26-02-2004 14:38

DE ZUID schreef:....
Tevens ging het gerucht dat Joske een nogal hoog salaris vroeg, zo rond de drie miljoen (pl)euro's.
Das nogal wat......................

De waarde van (pl)euro is niet in geld uit te drukken Zuid, zou jij moeten weten. ;)

Maar dat Jos (lees Rothengatter) te veel wilde was bekend.
Hij wilde ook dat er een stukje van het bodywork van de Jordan voor hem persoonlijk gereserveerd werd, zodat hij daar weer wat prive inkomsten uit zou kunnen krijgen.
Toen dat bekend werd is Perignon (Trust) afgehaakt.
Jos heeft zijn eigen hand dus duidelijk overspeeld.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor (pl)euro » 27-02-2004 11:40

De waarde van (pl)euro is niet in geld uit te drukken Zuid, zou jij moeten weten.



Nog even en het is 2x de woordwaarde :mrgreen:
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Fulton » 05-03-2004 05:33

Wat hebben die Williams opeens een rare neus gekregen? :?: :!:
Ik zie em net in het sportjournaal, ik weet niet wat het is maar 'apart' is het in ieder geval wel.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Freezeman » 05-03-2004 14:22

Williams zelf zei dat (onder andere hier) ook al, dat de neus van de auto niet echt mooi was, maar uit de testen in de windtunnels kwam deze neus er als beste uit.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor remko » 05-03-2004 14:54

En mede door die neus denk ik dat Ralf dit jaar kampioen gaat worden.
Ze hebben een goede auto denk ik die Ralf beter kan besturen dan JPM.
Ferrari gaat het laten liggen dit jaar.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor mechielz » 06-03-2004 12:25

Ferrari gaat het laten liggen... kom op zeg, ze hebben een nieuwe auto die veel beter is dan vorig jaar. Het enige minpuntje van ferrari zijn de banden van bridgestone .

Relutaten race zaterdag :
1 M.Schumacher Ferrari Ferrari
2 Barrichello Ferrari Ferrari B
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Freezeman » 08-03-2004 15:10

mechielz schreef:.....
Relutaten race zaterdag :
1 M.Schumacher Ferrari Ferrari
2 Barrichello Ferrari Ferrari B


Hier in Sneek was de race op Zondag ;)
Maar wat voor glazen bol heb je daar in Heeg?
Mag ik hem eens lenen?
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten