Jan Everse

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Everse

Berichtdoor Henrique » 28-02-2010 12:17

Gekko schreef:Mika had moeten beginnen ipv Elm. Maar als de beleving en het vertrouwen zo minimaal is maakt het niet met wie je speelt. Hij moet nog stevig aan de bak om de boel aan het voetballen te krijgen.


Mee eens Gekko. Maar ik vraag me af hoe Everse dan aan de bak zal moeten. Als ik zijn uitspraken in de media lees lijkt hij mij de juiste man op de juiste plaats. Hij lijkt goed voor ogen te hebben waar de pijnpunten zitten in dit team en hoe Heerenveen de resterende wedstrijden kan 'overleven'. Dat zal hij dan ook op de spelers over willen brengen lijkt mij, voornamelijk tijdens de trainingen. Als je dan het voetbal van gisteravond ziet, krijg je de indruk dat dat totaal niet lukt. Net als bij De Jonge, komt ook de boodschap van Everse niet over op de spelersgroep.

Dan vraag ik me af: wat moet Everse nu nog doen? Nog harder aan de bak? Hoe dan? Meer trainen of juist minder? Praatsessies houden? De opstelling helemaal omgooien?

Het kwartje valt niet bij deze spelers en het maakt niet uit welke trainer er voor de groep staat.
Henrique
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 02-02-2010 21:29

Re: Jan Everse

Berichtdoor Eric » 28-02-2010 12:29

Tjah, dan gaat het deze spelersgroep het nog lukken om de reputatie van 3 trainers kapot te maken. Wordt Ron Jans de 4de?
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor Gekko » 28-02-2010 20:25

Hard aan de bak in de zin van 'wat moet ik met wie doen om hem beter te laten functioneren'. Maar hij heeft niet de tijd om dat te ontdekken, uit te voeren en te laten werken. Nog 9 wedstrijden en het zit erop. Hij zal dus veel meer moeten doen in weinig tijd dan normaal gesproken mogelijk is.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 28-02-2010 20:31

Hij heeft maar één opdracht gekregen: geen degradatie. Dat is ook het enige wat telt voor mij, momenteel. Een gebrek aan defensieve kwaliteiten kan de beste man ook niks aan doen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor Gekko » 28-02-2010 20:33

Als van de zes verdedigers er vier zijn die niet kunnen dekken, word je toch gek? Dan hou je twee over op wie je verdedigend enigzins kunt bouwen (Janmaat en Breuer, ok beiden met hun beperkingen maar ja, we zijn maar Heerenveen). Op die andere plaatsen moet je dus schipperen met jongens die wel willen maar niet kunnen. Om gek van te worden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor teamplayer » 15-03-2010 08:41

Even een tussenstand onder Everse:
datum thuis uit uitslag
zo 14/3 Vitesse SC Heerenveen 0-1
za 6/3 AZ SC Heerenveen 4-1
za 27/2 SC Heerenveen Heracles Almelo 1-2
za 20/2 RKC Waalwijk SC Heerenveen 1-2
za 13/2 SC Heerenveen Ajax 0-2
za 6/2 SC Heerenveen FC Utrecht 2-0

6 wedstrijden, 9 punten, 7 doelpunten voor, 9 tegen.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Jan Everse

Berichtdoor Hielke » 15-03-2010 08:53

Het eindrapport van Everse is straks vrij overzichtelijk: voldoende of onvoldoende. Lijfsbehoud of degradatie. In dat eerste geval mogen er een fraai bosje bloemen en een flesje drank mee naar Rotterdam en stelt Everse een baan in het betaald voetbal veilig.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Jan Everse

Berichtdoor Arjen » 28-03-2010 20:35

Ik denk dat Everse het ook niet meer weet getuige zijn interview na afloop van Roda: ´zo´n slechtere wedstrijd kun je een keer spelen`, ´wij kunnen best goed voetballen´.

Teksten van een trainer die het niet meer weet. Je kan toch niet met droge ogen beweren dat we goed speelden tegen RKC, Vitesse en NEC..... Met verschrikkelijk veel mazzel de punten gehaald.
Hij slaagt in zijn opdracht om ons erin te houden maar met dit stelletje kneuzen op het veld zou ik het als trainer ook niet meer weten....
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Jan Everse

Berichtdoor Arjen » 28-03-2010 20:52

Ondanks het feit dat Heerenveen eigenlijk nimmer echt aanspraak maakte op een goed resultaat bleef Everse de positieve zijde belichten. “Een verlies van 4-2 is dragelijk in deze situatie.”


Everse is blijkbaar ook blij dat de dubbele cijfers niet op het scorebord kwamen :evil: .

Deze quote lees ik net pas en doet mij wellicht nog kwader worden dan ik al was. Het typeert de instelling van alles rondom het elftal wel wat mij betreft. De gelatenheid zit in alle geledingen, van directie tot spelers (en uiteraard ook op de tribunes...)
Jammer dat Everse hier ook al mee besmet is want hij begon met een behoorlijk scherpe bewoording in de pers. Helaas is ook hij besmet met het gelatenheid-virus dat al het hele seizoen rondom Heerenveen aanwezig is. Erg besmettelijk virus blijkbaar...
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 28-03-2010 21:02

Arjen schreef:Deze quote lees ik net pas en doet mij wellicht nog kwader worden dan ik al was. Het typeert de instelling van alles rondom het elftal wel wat mij betreft. De gelatenheid zit in alle geledingen, van directie tot spelers (en uiteraard ook op de tribunes...)
Jammer dat Everse hier ook al mee besmet is want hij begon met een behoorlijk scherpe bewoording in de pers. Helaas is ook hij besmet met het gelatenheid-virus dat al het hele seizoen rondom Heerenveen aanwezig is. Erg besmettelijk virus blijkbaar...


Wat had hij dan moeten zeggen? "We hebben goed gespeeld"? ... Of had hij de spelers moeten afbranden en hun vertrouwen van -100% naar -200% gooien? .. Ik vind juist dat 'ie het prima verwoordt, houdt de pers op afstand en jut zich niet helemaal op. Nemen dat verlies en op naar volgende week.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor Arjen » 30-03-2010 19:25

Cyn schreef:Wat had hij dan moeten zeggen? "We hebben goed gespeeld"? ... Of had hij de spelers moeten afbranden en hun vertrouwen van -100% naar -200% gooien? .. Ik vind juist dat 'ie het prima verwoordt, houdt de pers op afstand en jut zich niet helemaal op. Nemen dat verlies en op naar volgende week.


Hij moet zeggen waar het op staat! Dat het dramatisch was en dankzij roda hebben we niet nog dikker verloren. Als de spelers daar niet tegen kunnen dan moeten ze een ander beroep kiezen. Nu blijven de spelers geloven dat ze goed kunnen voetballen.
Je hoeft het uiteraard niet op de persoon te spelen in de pers (de hoofdpersonen / hoofdschuldigen weten het hopelijk zelf wel) maar geef in zijn algemeenheid aan waar het op staat en niet van die onzin dat we goed gespeeld hebben één helft en dat als het elf tegen elf was gebleven.......

Vertrouwen krijgen de spelers dit seizoen toch niet meer, hopelijk wel enige vorm van zelfkritiek want anders beleven we volgend seizoen nog zo´n dramatisch jaar. Wat dat betreft is de reactie van Grindheim een stuk realistischer.

Zoals zo vaak geschreven: verliezen mag best als Heerenveen zijnde (ook van Roda) maar toon dan dat je er met zijn allen alles aan gedaan hebt. Loop met kramp van het veld en niemand zal verwijten maken over de instelling of het resultaat......
Maar voor de zoveelste keer op deze manier verliezen :evil:....
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Jan Everse

Berichtdoor paparazzi » 11-04-2010 10:29

Ik vind dat Everse het hier tot dusver knap gedaan heeft. We hebben welliswaar ook wel wat geluk gehad tegen bv RKC, maar dat mocht ook weleens. Met veel van zijn opvattingen over voetbal ben ik het tamelijk eens, en de opstellingen die hij neerzette getuigt af en toe ook wel van durf , en daar houd ik wel van.

Everse heeft mij in positieve zin verrast!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor Skopperij » 11-04-2010 11:11

We gaan Jan Everse missen volgend seizoen. Deze man heeft iets wat veel coaches niet hebben: lef en durf! Bijna alle coaches zijn verschrikkelijk conservatief (ja, ook GJ Verbeek). Ze laten hun beoogde elf mannen tot in den treure staan. Bij Everse tellen reputaties niet en hij snoeit zo hard hij wil. Heerlijk.

Je moet het maar durven met Elm en Haglund centraal. Roorda speelt goed, dus hij blijft 90 minuten staan. Djuricic houdt zijn basisplaats ondanks een paar mindere wedstrijden, hij brengt Narsingh en Fazli in. Popov bakt er niets van, dus zet Everse hem genadeloos op de tribune.

Stiekem had ik het niet erg gevonden om Everse hier meerdere jaren aan het werk te zien. Volgens mij vindt Everse het hier verschrikkelijk leuk. Dat merk je in alle interviews. Maar goed, een heel seizoen constant coachen is natuurlijk anders dan vier maanden crisismanager en daarin heeft Ron Jans veel meer ervaring.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 11-04-2010 11:27

Skopperij schreef:Ze laten hun beoogde elf mannen tot in den treure staan. Bij Everse tellen reputaties niet en hij snoeit zo hard hij wil. Heerlijk.

Everse heeft natuurlijk een groot voordeel: hij is puur voor een maand of vier gehaald, waarin handhaving gerealiseerd moest worden. Een trainer die een meerjarig plan heeft meegekregen kan dat gewoon niet zo snel doen. Dat project verloopt heel anders en ik denk dat Everse ook een andere aanpak zal hanteren indien hij bij een andere club komt te werken.

Wel deel ik je mening dat Everse lef toont en maatregelen durft te nemen. Knap trouwens dat hij gewoon in Enschede voor de aanval durft te kiezen waar mogelijk, zie de wissels Narsingh en Fazli als voorbeelden. Bovendien draait hij gewoon niet om de situaties heen. Je kan er over zeggen wat je wil, zijn keuzes hebben wel een duidelijke reden.

Gewoon puik werk van Everse al met al!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor ALS 26.000 » 11-04-2010 11:34

Eigenlijk moest je altijd zo kunnen werken als Everse. Onbevangen. Kijken naar het nu en niet naar een langjarig traject, want dan neem je vaker politiek correcte beslissingen terwijl het moment om een andere oplossing vraagt. Maar goed, dit is wel korte termijn werk. Everse is waarschijnlijk een minder goede trainer voor de lange termijn. Een soort Korbach is hij. Iemand die iets teweeg kan brengen.

De andere kant waren Foppe en Verbeek. Mannen van de lange termijn en echte bouwers en dat is uiteindelijk veel beter voor een club. Jans zal dat ook zijn.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor paparazzi » 14-04-2010 13:17

Everse heeft zijn doelstelling behaald, handhaving in de ere divisie met Heerenveen.
Om nu te zeggen dat je Everse met een soort Korbach effect kunt vergelijken vind ik wat te ver gaan. Ik vind dat Everse het goed heeft gedaan en dat het ook best een trainer zou kunnen zijn voor een langere termijn, ook bij een club als Heerenveen!

Ik heb jarenlang bij onze club een trainer niet zo vaak zoveel zinnige dingen horen zeggen over opstellingen, spelers , inzicht etc etc. Dat feit op zich is al een hele verademing geweest.

Jan, je hebt `t goed gedaan, bravo!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor Janneman » 14-04-2010 13:31

Everse had ook perfect gekunt voor nog een jaar. De directie heeft een andere keuze gemaakt maar vooral de laatste 3 duels was er te zien dat er meer lijn in het voetbal komt. De kwaliteit van Everse is dat hij voetbal simpel benaderd en kop en paard noemt. Hij draait er niet om heen.

Tevens is hij daadwerkelijk de 1ste trainer die deze verwende groep echt aanpakt. Zie met Popov en ook andere zaken die hij benoemt. Nogmaals vind ik het jammer dat hij weg moet nu de ploeg weer wat begint warm te draaien.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor TWR22 » 15-04-2010 08:42

Janneman schreef:Everse had ook perfect gekunt voor nog een jaar. De directie heeft een andere keuze gemaakt maar vooral de laatste 3 duels was er te zien dat er meer lijn in het voetbal komt. De kwaliteit van Everse is dat hij voetbal simpel benaderd en kop en paard noemt. Hij draait er niet om heen.

Tevens is hij daadwerkelijk de 1ste trainer die deze verwende groep echt aanpakt. Zie met Popov en ook andere zaken die hij benoemt. Nogmaals vind ik het jammer dat hij weg moet nu de ploeg weer wat begint warm te draaien.


Volledig mee eens! Everse heeft een prima klus geklaard, beste trainer van dit seizoen. Elm achterin zetten is een vondst, Popov eruit een perfecte oplossing en hij krijgt passie en strijd bij de mannen erin. Twente 2 - 0 was geflatteerd, 2 - 2 tegen PSV - dat prima speelde en niet slecht zoals hier gesuggereerd wordt - was ook goed. Complimenten aan Everse!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Jan Everse

Berichtdoor ALS 26.000 » 15-04-2010 13:16

Volgens mij heeft Jans nog een assistent nodig 8)
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor Skopperij » 15-04-2010 13:31

ALS 26.000 schreef:Volgens mij heeft Jans nog een assistent nodig 8)

Jan Everse was bezig een eigen onderneming op te starten, naast zijn trainerschap bij de amateurs. Everse kan met geld omgaan, is welbespraakt, heeft veel verstand van voetbal en is intelligent.

Komt dat even goed uit; we hebben nog een nieuwe voorzitter nodig. :mrgreen:

Everse heeft alles in huis om een goede voorzitter te zijn. Het zal niet gaan gebeuren bij Heerenveen, maar wellicht is Everse nog meer geschikt voor een bestuursfunctie dan voor een trainersfunctie.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Jan Everse

Berichtdoor Calimero » 15-04-2010 13:58

Statistieken onder Everse:

UITSLAGEN
sc Heerenveen - FC Utrecht
2 - 0
sc Heerenveen - Ajax
0 - 2
RKC Waalwijk - sc Heerenveen
1 - 2
sc Heerenveen - Heracles Almelo
1 - 2
AZ - sc Heerenveen
4 - 1
Vitesse - sc Heerenveen
0 - 1
sc Heerenveen - NEC
4 - 1
Roda JC - sc Heerenveen
4 - 2
sc Heerenveen - Sparta Rotterdam
4 - 1
FC Twente - sc Heerenveen
2 - 0
sc Heerenveen - PSV
2 - 2


Punten: 16 uit 11 duels.
Doelpunten voor: 19
Doelpunten tegen: 19


Al met al een redelijk lijstje denk ik.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Jan Everse

Berichtdoor ALS 26.000 » 15-04-2010 14:33

Voorzitter zou ik niet zien zitten, dan technisch directeur, maar ik denk eerlijk gezegd dat zijn directheid voor de korte termijn wel lekker is en gepikt wordt binnen Heerenveen, maar voor de langere termijn zijn mensen je dan vaak snel zat.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Everse

Berichtdoor Ebiede » 15-04-2010 14:56

Simpel rekenen, dan had je nu met 33 wedstrijden op 48 punten gestaan. Plaats 7 of 8..

De selectie is dus niet top 5 waardig!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jan Everse

Berichtdoor Superfries88' » 15-04-2010 15:14

Dat Heerenveen ondermaats heeft gepresteerd is heel helder. Natuurlijk staan we niet voor niets elfde met slechts 36 punten, maar kwalitatief zit er absoluut meer in. Het is een logische vervolgvraag of een klassering bij de eerste top vijf een realistisch doel zou zijn met dit materiaal. In elk geval moet je niet op basis van bovenstaand overzicht gaan redeneren. Vergeet niet dat Everse begon in een periode dat het voor geen meter draaide, dat de druk vele malen hoger lag dan normaliter en dat we onder zijn leiding tegen zes clubs niet gespeeld hebben. Allerlei factoren die een rol spelen in deze.

Ik denk dat Heerenveen een behoorlijke basis heeft, voldoende voor een plek bij de eerste zeven/acht. Absoluut. In een goed seizoen kan je best vijfde worden, maar ik denk dat we teveel beperkingen hebben om daar echt vanuit te mogen gaan. Daarom is het zaak om de rotte appels te verwijderen, goed te investeren en van daaruit te bouwen. In dat geval zie ik ons weer gewoon op die positie spelen. Ook nu Feyenoord en AZ financieel nog meer stappen achteruit moeten maken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jan Everse

Berichtdoor Ebiede » 15-04-2010 15:17

Superfries88' schreef: Het is een logische vervolgvraag of een klassering bij de eerste top vijf een realistisch doel zou zijn met dit materiaal.


Dat doel is door de directie gegeven aan het begin van het seizoen. Everse heeft naar mijn idee prima gepresteerd. Wat ik wil aangeven is dat het lek nog niet boven is en dat dit materiaal naar mijn mening nog steerds te matig is.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jan Everse

Berichtdoor Ironis » 16-04-2010 10:15

Everse heeft het in de laatste wedstrijden aardig goed op de rit. Er zit zo nu en dan goed voetbal in, en nu met de defensiewissel die er goed uitpakt oogt het ook nog eens als goed, plezierig voetbal. Als deze Everse een heel seizoen had gedraaid, waren we nu een stukkie hoger geëindigd.
We hebben het Ajax en Twente onder Everse nog behoorlijk lastig gemaakt, evenals PSV. De uitschieter bij Roda is erg slecht. Dat had niet mogen gebeuren, en is m.i. een van de slechtste wedstrijden onder Everse. Verder kun je normaliter met zo'n rijtje aan de start van een seizoen met een lekker gevoel de komende wedstrijden in en pak je meer punten.

Everse is een prima coach die alles nog uit het seizoen heeft kunnen halen wat er in zat vanaf zijn aanstelling. OK, we moeten nog twee wedstrijden, maar die zie ik nu met hoop en verwachting op minimaal 3 punten tegemoet. Dat was zonder Everse anders geweest.

Ik vind het een prima coach, ik hoop voor hem dat een andere club nog wat in hem ziet, als hij nog in het betaalde voetbal wil blijven. Hij verdient een waardig afscheid. Wat mij betreft staande ovatie voor de wedstrijd zondag (en na winst erna natuurlijk).
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor linny1981 » 16-04-2010 11:00

En een leuke attentie/aandenken vanuit de supportersverenigingen lijkt me ook wel een geste.
linny1981
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:55
Woonplaats: Zwolle

Re: Jan Everse

Berichtdoor TWR22 » 16-04-2010 14:52

IK BEN ER UIT!

Everse leest gewoon dit forum en beslist daarop wat zijn opstelling is. Nu zegt Everse dit:

Filip Djuricic begint zondag mogelijk op de bank. De jonge flankspeler was tegen PSV niet in staat te imponeren. Pawel Wojciechowski, die als invaller voor de 2-2 zorgde, is dan zijn vervanger.


Komt rechtstreeks hier vandaan, net zoals dat Popov eruit moet, dat Sibon in de basis moest starten en ga zo maar door. Heel slim, Jan!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Jan Everse

Berichtdoor Ironis » 16-04-2010 15:02

TWR22 schreef:Everse leest gewoon dit forum en beslist daarop wat zijn opstelling is.

Zou mooi zijn als hij bij zijn vertrek de forumsupporters bedankt voor de tactische aanwijzingen :D
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jan Everse

Berichtdoor Boegyman (NL) » 16-04-2010 17:06

TWR22 schreef:IK BEN ER UIT!

Everse leest gewoon dit forum en beslist daarop wat zijn opstelling is. Nu zegt Everse dit:

Filip Djuricic begint zondag mogelijk op de bank. De jonge flankspeler was tegen PSV niet in staat te imponeren. Pawel Wojciechowski, die als invaller voor de 2-2 zorgde, is dan zijn vervanger.


Komt rechtstreeks hier vandaan, net zoals dat Popov eruit moet, dat Sibon in de basis moest starten en ga zo maar door. Heel slim, Jan!

Kom op zeg. Ik was de enige die dat zei na zijn eerste wedstrijd in de basis. Wat een bagger kreeg ik over me heen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten