Transferbeleid

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Janneman » 03-02-2010 19:11

De club neemt momenteel een groot risico. De huidige selectie heeft geen ruggengraat en knokt niet voor de punten. We hadden wat gehad aan een leider en een ijzervreter. Want talent is er wel maar daarmee red je het niet alleen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Transferbeleid

Berichtdoor feanfanvanmolkwar » 03-02-2010 20:09

Zeur niet zo over het transferbeleid van heerenveen. Elke club heeft wel eens minder seizoen er tussen zitten. Ze
moeten gewoon dit seizoen overleven. En van zomer een paar aankopen doen. En losada die mag wel weg. Er moet gewwon een type pranjic komen voor het middenveld. Want gisteravond was het echt triest op het middenveld.

Wie mogen weg van mij.
dinsdag Heeft altijd van die domme overtredingen
Breuer Geen leider. Tijd voor een andere club
popov Wel bekent, Heeft niet altijd van die slimme oplossing over het spel.


Sibon mag van mij wel blijven. Nog een paar jaar dan stopt hij ook. Dus hoop ik dat hij verboden blijft aan de club.
feanfanvanmolkwar
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 26-10-2009 20:39
Woonplaats: Molkwar

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Jurjenv » 03-02-2010 20:54

Gister niet gezien dat je Breuer mist? Das juist kennelijk wel de leiderr, blijkt wel weer...

Losada heeft het zeker in zich, maarja wat wil je in zoon statisch team als creatieve speler?

Wat duidelijk is dat er deze zomer een twee (of drie) tal verdedigers en een aanvaller bij moeten.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Janneman » 03-02-2010 21:02

Kom op man, Breuer is geen leider. Op Janmaat na mogen alle verdedigers aan het eind van het seizoen wel weg wezen. Ze hebben al jaren een kans gehad en hebben bewezen geen meerwaarde te zijn!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Transferbeleid

Berichtdoor linny1981 » 04-02-2010 08:56

helemaal mee eens!
De bezem er flink doorheen halen:
Breuer, Dingsdag, Bak Nielsen, Grindheim gewoon naast de selectie zetten.
Te weinig kwaliteit...
Sibon maar als trainer van de jeugd aanstellen.
Een frisse jonge groep houd je over die zich maar moet bewijzen!
linny1981
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:55
Woonplaats: Zwolle

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Marcelvak28 » 05-02-2010 07:01

Dat de bezem door de selectie gaat is gisteren wel duidelijk geworden toen Yme Kuiper in boppeslach Cafe zat waar hij aangaf dat ze toch een verkeerde inschatting hadden gedaan qua kwaliteit in de spelersgroep. Van mij mogen Bak Nielsen, Dingsdag, Popov en Koning wel vertrekken.
Marcelvak28
Nieuw talent
 
Berichten: 62
Geregistreerd op: 04-02-2010 20:33
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Flying Tilster » 05-02-2010 22:59

Jurjenv schreef:Gister niet gezien dat je Breuer mist? Das juist kennelijk wel de leiderr, blijkt wel weer


Nee heb ik niet gezien. Want ook met Breuer is het één groot drama.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Transferbeleid

Berichtdoor BK2007 » 06-02-2010 11:14

Even de bezem door de selectie halen klinkt allemaal wel leuk en aardig , maar getuigd wederom van mismanagement.
Het afschrijven van spelers uit de bestaande selectie kost geld (de investering komt namelijk niet zomaar terug) en het aankopen van nieuwe (hopelijk betere) spelers kost ook weer geld. Als je eventjes 2 of 3 nieuwe verdedigers haalt geef je meteen ca. 6-8 miljoen uit immers. Waar moet dit geld vandaan komen ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Edgarius » 06-02-2010 12:41

BK2007 schreef:Even de bezem door de selectie halen klinkt allemaal wel leuk en aardig , maar getuigd wederom van mismanagement.
Het afschrijven van spelers uit de bestaande selectie kost geld (de investering komt namelijk niet zomaar terug) en het aankopen van nieuwe (hopelijk betere) spelers kost ook weer geld. Als je eventjes 2 of 3 nieuwe verdedigers haalt geef je meteen ca. 6-8 miljoen uit immers. Waar moet dit geld vandaan komen ?


Maakt niet uit waar het vandaan komt, met deze achterhoede zal het niet veel beter worden. :twisted:
Edgarius
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 05-02-2010 09:52

Re: Transferbeleid

Berichtdoor teamplayer » 08-02-2010 20:02

Rugnummer Naam Positie Contract tot Geboortedatum:

24 Martin Lejsal Doelman Gehuurd 16-09-1982
5 Michael Dingsdag Verdediger 2010 18-10-1982
23 Hernan Losada Middenvelder Gehuurd 09-05-1982
12 Paulo Henrique Aanvaller 2010 13-03-1989
35 Gerald Sibon Aanvaller 2010 19-04-1974

Deze spelers hebben een aflopend contract. Alle 5 worden of zijn ze veel gebruikt dit seizoen. Ik hoop dat de optie in het contract van paolo verlengd wordt. De andere 4 mogen we wel afscheid van nemen. Vervangers?
- Sibon: Dost(Heracles) of Pluim(Vitesse) of Narsingh(eigen jeugd- goed genoeg?)
- Dinsdag: Viergever(Sparta- Nog net niet goed genoeg?), Jong a Pin(verhuurd),andere optie
- Lejsal: Ervaren 3e keeper: Steppe en VdB voor 1e plek.
- Losada: geen vervanger: Opgevuld door Djuricic, Wolchechowski, jeugdspeler, terugkeer Smarason

Spelers waaraan ik twijfel of ze moeten blijven of gewoon vervangen moeten worden:

Rugnummer Naam Positie Contract tot Geboortedatum:
3 Kristian Bak Nielsen Verdediger 2011 20-10-1982
6 Igor Djuric Verdediger 2013 22-02-1985
2 Milan Kopic Verdediger 2012 13-11-1985
37 Gerry Koning Verdediger 2011 03-01-1980

Namen voor vervangers komen nog.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Transferbeleid

Berichtdoor vak22erwin » 08-02-2010 20:05

je vergeet popov en grindheim.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Transferbeleid

Berichtdoor mem breit sokken foar sibon » 08-02-2010 20:14

en je vergeet ook onze ROY, wat wil je daarmee?
Samen met Geraldihno toch een aardige combinatie :roll:
der giet neat boppe waarme fuotten, mem breidet mar gau fierder
Avatar gebruiker
mem breit sokken foar sibon
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 07-02-2010 20:24
Woonplaats: Midlaren

Re: Transferbeleid

Berichtdoor teamplayer » 09-02-2010 09:19

teamplayer schreef:
Spelers waaraan ik twijfel of ze moeten blijven of gewoon vervangen moeten worden:

Rugnummer Naam Positie Contract tot Geboortedatum:
3 Kristian Bak Nielsen Verdediger 2011 20-10-1982
6 Igor Djuric Verdediger 2013 22-02-1985
2 Milan Kopic Verdediger 2012 13-11-1985
37 Gerry Koning Verdediger 2011 03-01-1980

Namen voor vervangers komen nog.


- Bak Nielsen/Djuric: 1 van beide eruit en vervangen, de ander mag knokken voor een plekje. Afhankelijk van links centraal, kijken naar talent of ervaring.
- Kopic: Jan-Arie van der Heijden(willem2), Van Diermen(vitesse)
- Koning: Als JaP terugkomt, heb ik die het liefst als concurent voor zowel het centrum als links back. Maar een aankoop is mogenlijk
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Transferbeleid

Berichtdoor AllardP » 09-02-2010 11:07

Tja Teamplayer, de zwakke plekken in de selectie aanwijzen kan iedereen, maar het is nog wel een kunst om goede vervangers te vinden. Aanspeelpunt Sibon wil je vervangen door Dost (akkoord!, maar zal nu iedereen wel willen), Pluim (middenvelder met bovendien slechts 14 wedstrijden eredivisie-ervaring) of Narsingh (snelle rechtsbuiten). Van der Heijden is een linkermiddenvelder; waarom die als vervanger voor verdediger Kopic? Koning behouden is een originele visie, maar ik heb hem nog nooit centraal achterin zien spelen - en heb daar ook weinig behoefte aan. En waarom zou Jong-a-Pin nu ineens wel goed genoeg zijn? Viergever en Van Diermen: beide mogelijkheden, maar talentjes, waar wij behoefte hebben aan ervaring en leiderschap.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Transferbeleid

Berichtdoor makkerman2 » 09-02-2010 14:45

hij heeft van der heijden achterin omdat die jongen dat ook altijd bij ajax stond dacht ik. Pluim halen, nu is hij nog makkelijk te betalen, die jongen heeft echt veel talent. jong a pin hoef ik ook niet meer, als je ziet wat hij afgelopen weekend ook weer deed op de benen van schaken, dat benen vol op het been. van diermen vind ik wel een goede voor de toekomst. viergever heb ik nog niet zien spelen.
makkerman2
Nieuw talent
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16-03-2008 12:20

Re: Transferbeleid

Berichtdoor GJ7300 » 27-02-2010 23:21

zoals al ff voorgesteld op andere topics:
ff shoppen bij Ajax: Sarpong, Goossens, Blind, van der Heijden, Donald, Aisatti. Zit geheid een toppertje tussen en voor de breedte geen slecht idee. Liever nu wat gasten die echt verder willen komen ipv een hoop buitenlandse harde werkers
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 28-02-2010 10:28

In elk geval eens een paar Nederlanders met eredevisie niveau gaan halen! Dat kun je je niet meer veschuilen achter het spook "communicatie"
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Wolliepoly » 28-02-2010 11:32

GJ7300 schreef:zoals al ff voorgesteld op andere topics:
ff shoppen bij Ajax: Sarpong, Goossens, Blind, van der Heijden, Donald, Aisatti. Zit geheid een toppertje tussen en voor de breedte geen slecht idee. Liever nu wat gasten die echt verder willen komen ipv een hoop buitenlandse harde werkers



hoeveel miljoenen ben je van plan om uit te geven? en oja Aisatti mogen ze van me houden das een eikeltje de rest gaat.
Blind en van der Heijden zie ik nog wel wat in al toegevoegde waarde
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 01-03-2010 18:40

Voor je gevoel zou je ze allemaal het liefst gelijk wegsturen...helaas gaat dat niet! Maar ik droom er wel van! :lol:
Wat lijkt dat fantastisch...tegen de gehele selectie te zeggen...hier je envelope en oprotten allemaal...huphup wegwezen!
Nog 8 dagen voor de staatsloterij!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Stuka » 01-03-2010 18:53

Hey hallo,ben nieuweling hiero.
dus van start maar..:)
Zet zelf ook al tijden vraagtekens bij het beleid van sc Heerenveen.Zou het geld dan toch op zijn?
Of zuinigheid?
Zit ook totaal geen lijn in dit team i.m.o. Erger me ook bont en blauw aan de meeste spelers,met de verdedigers (Jan Maat uitgezonderd)als toppunt,wat een drama is dit.
Denk dat het tijd wordt voor een paar goeie aankopen in elke linie,wat inhoud dat er ook spelers weg moeten.
Die hele oude garde mag weg wat mij aangaat,Sibon,Breuer,Dingsdag,Bak Nielsen,Henrique,en ja ook Beerens.
Nieuwe trainer,grotendeels nieuw team! Maar goed da's mijn mening he.
Dus bestuur investeren maar..Met Visie graag.
Stuka
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 01-03-2010 18:03
Woonplaats: Assen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-03-2010 14:30

Puur uit nieuwsgierigheid zonder welk vuurtje dan ook op te willen stoken: Hoorde ik het gisteren bij VI nou goed dat Riemer de komst van Bryan Ruiz heeft tegengehouden omdat hij hem niet goed genoeg vond (volgens mij riep Van der Gijp dit die toch bekend staat als een vriend van Riemer)?
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Stuka » 02-03-2010 15:04

Ja dat klopt,is van de zomer even sprake geweest van een transfer richting de sc.,maar ik geloof dat het bestuur hem te duur vond? Hing geloof ik prijskaartje van 5 of 6 miljoen aan..
En ex trainer Trond sollied had nog met deze beste jongen getraind bij zijn club AA Gent.
Ruiz heeft ook in persberichten laten weten graag naar Heerenveen te komen,maar ja als ze je niet willen ,is FC Twente natuurlijk prachtig alternatief...Laat daar wekelijks zien hoe ons bestuur zich vergist heeft door hem niet aan te trekken,aan de andere kant deze selectie had ruiz zijn voetbal kwaliteiten laten verzuipen denk ik.
Veel plezier met 'em..you lucky bastards:)
Stuka
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 01-03-2010 18:03
Woonplaats: Assen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-03-2010 15:54

Stuka schreef:Ja dat klopt,is van de zomer even sprake geweest van een transfer richting de sc.,maar ik geloof dat het bestuur hem te duur vond? Hing geloof ik prijskaartje van 5 of 6 miljoen aan..
En ex trainer Trond sollied had nog met deze beste jongen getraind bij zijn club AA Gent.
Ruiz heeft ook in persberichten laten weten graag naar Heerenveen te komen,maar ja als ze je niet willen ,is FC Twente natuurlijk prachtig alternatief...Laat daar wekelijks zien hoe ons bestuur zich vergist heeft door hem niet aan te trekken,aan de andere kant deze selectie had ruiz zijn voetbal kwaliteiten laten verzuipen denk ik.
Veel plezier met 'em..you lucky bastards:)


Dat is geen nieuws, met deze versie ben ik bekend. Mijn vraag was is of het klopt dat Riemer van der Velde een stokje voor de komst van Ruiz heeft gestoken omdat hij hem niet goed genoeg vond?
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Transferbeleid

Berichtdoor davp » 02-03-2010 16:04

Het ging niet zozeer om 'goed genoeg' maar om 'prijs/kwaliteit'.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Ago » 02-03-2010 18:30

Baggerraartje schreef:In elk geval eens een paar Nederlanders met eredevisie niveau gaan halen! Dat kun je je niet meer veschuilen achter het spook "communicatie"



Volkomen mee eens.
Wat meer Nederlanders maakt de club ook weer wat herkenbaarder voor de buitenwereld.
Je krijgt nu het idee dat veel mensen(geen echte fans)afhaken als SC Heerenveen volger vanwege de vele nationaliteiten die er rondlopen.
Morgen in VI wordt weer het populariteitsonderzoek vermeld en daarin zakt de club wat weg uit de top.
Dit heeft natuurlijk ook te maken met de prestaties op het veld, maar toch is het een teken aan de wand dat de club voor velen niet meer herkenbaar is.
Ik denk dat je met wat meer Nederlandse inbreng die herkenbaarheid wel weer wat op kan vijzelen en dan moet je dus niet aankomen met Argentijnen en wat al niet meer voor exoten.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Voorstopper » 10-03-2010 13:25

Herkenbaarheid zal wel een belangrijk item zijn vanaf de komende zomer. Ik verwacht dat men zo snel mogelijk af wil van al die vage aankopen van de laatste paar jaar. Van Beda tot Djuric en Elyounoussi. Allemaal definitief pleite. Heerenveen zal teruggaan naar waar het goed in was. Voornamelijk goedkoop spelers halen, laten ontwikkelen onder een goede trainer en die proberen te verkopen voor een leuk bedrag. Dit kan wel zijn weerslag hebben op de prestaties de eerstkomende paar jaren, ik verwacht dat we echt heel blij mogen zijn als we weer 5e worden. Ik vind het ook niet zo erg om een paar jaar rond plek 6/7 te spelen, mits het voetbal maar aantrekkelijk is en we ons kunnen identificeren met een welwillende spelersgroep. Assaidi, Janmaat, Roorda, Djuricic, Haglund (en wellicht een Dost). Allemaal jonge gretige jongens waar het publiek tevreden mee zal zijn als ze ze zien spelen en ze zich zien ontwikkelen. Zet er 2/3 goede ervaren spelers bij en je hebt een leuke groep.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Gekko » 10-03-2010 14:06

Ik durf wel te beweren dat je met iets minder goede voetballers op papier (lees: exotische gelukszoekers als Beda, Djuric, Kopic) best een beter team kunt formeren omdat men meer een eenheid vormt, collectiever denkt. Met de helft van het geld hadden we begin vd eeuw een aantrekkelijker en beter team. Omdat er meer eenheid en teamgeest was en er herkenbaar werd gevoetbald waardoor nieuwe jongens makkelijker huin draai vonden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Frisian4life » 12-03-2010 14:54

Bart v/d Meer gaf vandaag tijdens de persconferentie aan dat de selectie/contractspelers terug moet naar 25 spelers. Aflopende contracten zullen niet worden verlengd; we gaan een drukke zomer tegemoet.
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Gekko » 12-03-2010 15:00

Exit Sibon, exit Dingsdag (die zie ik naar Groningen gaan), exit Henrique dus. De keuze voor kwaliteit ipv kwantiteit is ook heel verstandig.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Voorstopper » 12-03-2010 15:09

En qua aankopen terug naar creatief zijn. Voor weinig geld goudmijntjes vinden. Ik verwacht geen miljoenenuitgaven.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten