Staanvak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Staanvak

Berichtdoor TORCIDA » 03-03-2010 19:49

oja nog zo`n dooddoener iemand, frisian nog wat noemt alle lieden die een sv hebben gekregen tuig, maar een jood een homo noemen mag niet . als ik jood zou zijn weet ik niet wat kwetsender is een joodse homo of tuig, een homo is beschaafder lijkt me of niet?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Staanvak

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 03-03-2010 19:51

Kan me helemaal vinden in het verhaal van Torcida.

Bovendien: Als er sfeeracties oid zijn is het het 'fantastische Heerenveenpubliek'. Maar o wee als er iets gezongen wordt wat de dictator niet zint, dan wordt altijd direct met het vingertje richting Nieuw Noord gewezen. Zum kotsen.

En al die moraalridders hier die menen dat het imago (wat niet bestaat en een gemaakte luchtbel is) daardoor kapot gaat? Asjeblieft zeg. De bond heeft niks laten horen over spreekkoren, maar dankzij Heerenveen komt het nu in de media. Ik denk eerlijk gezegd dat het imago eerder 'kapot' gaat door de slechte resultaten, liegende directieleden en het gebrek aan transparantie. Of is er nog iemand die het lef heeft te zeggen dat we 2 jaar lang pech hebben?

Bovendien: Het bestuur is laf. Niks meer en niks minder. Letterlijk heeft iemand van de club gezegd dat ze niet iedereen kennen (maar wel op beeld hebben) en dus maar de mensen gepakt hebben die ze kennen. Dus mensen die gezongen hebben maar geen sv hebben: de club wil graag dat jullie doorzingen! Ze kennen jullie niet en jullie zal niks gebeuren.

De club heeft trouwens een voorkeur voor racisme mbt zwarte spelers. Het is een publiek geheim dat dit binnen ons stadion veel voorkomt, maar de club zal u daar nooit een sv voor geven. Immers: Abe Lenstra was een van de grootste racisten uit de vorige eeuw. Menig keer is hij bij amateurwedstrijden (!) gesommeerd te vertrekken omdat hij elke zwarte speler voor 'aap' uitmaakte.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Staanvak

Berichtdoor ---E--- » 03-03-2010 19:56

Jammer dat niet iedereen het goeie verhaal van fanatic-4-ever zal lezen aangezien ze alleen hun eigen
mening belangrijk vinden en dus om de feiten heen blijven praten. Frisian ook weer, die praat dikke poep omdat hij niet eens weet waar het over gaat, ach dat zal de rest van het stadion ook wel weer niet weten.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Staanvak

Berichtdoor Skopperij » 03-03-2010 20:12

---E--- schreef:Jammer dat niet iedereen het goeie verhaal van fanatic-4-ever zal lezen aangezien ze alleen hun eigen
mening belangrijk vinden en dus om de feiten heen blijven praten. Frisian ook weer, die praat dikke poep omdat hij niet eens weet waar het over gaat, ach dat zal de rest van het stadion ook wel weer niet weten.

Dus er is geen ruimte om het oneens te zijn met jou? Dat is nu juist de essentie van een forum...
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Staanvak

Berichtdoor ---E--- » 03-03-2010 20:18

Skopperij schreef:Dus er is geen ruimte om het oneens te zijn met jou? Dat is nu juist de essentie van een forum...


Oh jawel hoor maar het is gewoon jammer dat veel mensen iets zeggen zonder dat ze er iets van af weten.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Staanvak

Berichtdoor Arjen » 03-03-2010 20:32

De directie is/ligt duidelijk op ramkoers met het NN-vak.

Nu willekeurige stadionverboden uitdelen (doe het goed (dus ook buiten het NN-vak en dan ook echt iedereen) of doe het niet...), niets ondernemen tegen een op het laatste moment bedachte belachelijke combi naar Arnhem, waar veel uit het NN-vak met de trein naar toe wilden om Heerenveen te steunen in deze cruciale periode. Waarom werd dat niet prominent op de site gezet voor degenen die al kaartjes hebben gekocht (een berichtje voor tuig dat met de trein wil op de website past niet bij het lieve imago natuurlijk)?! Kaartverkoop die opeens aangepast wordt, de pasfotoregistratie was ingevoerd bij ons zodat we op het laatste moment nog een kaartje konden kopen. Die registratie kunnen ze dan nu ook mooi afschaffen!!

Het ergste (los van de stadionverboden) van het bericht op de officiele site is toch wel de belachelijke link die gelegd wordt met het staanvak en bovendien ook al met verregaande maatregelen dreigen. Als het goed gaat hoor je ze nooit, een geweldige tifo actie zullen ze openbaar nooit iets over zeggen. Nee het is natuurlijk zo dat wij ze blijkbaar nog steeds op onze blote knieen moeten bedanken dat het hun behaagd heeft een staanvak te maken. Daar verdienen ze nog alle credits voor natuurlijk. Zij zijn goed en wij zijn tuig dat gedoogd wordt in het stadion...

Dit gaat averechts werken en misschien is dat wel wat ze hopen. Ze zoeken volgens mij een reden om van het NN-vak af te komen... :evil: Ben dan ook erg benieuwd waar dit gaat eindigen. (Zouden ze daarom ook zo´n wanbeleid voeren zodat we degeraderen,er ruimte ontstaat in het stadion komend seizoen zodat ze iedereen kunnen verdelen over het hele stadion en er geen NN-vak meer bestaat..:wink:)

Zonder NN-vak zal het imago van Heerenveen nog verder dalen daar ben ik van overtuigd. Het zal een doodstille, saaie en trieste bioscoop worden, misschien is dat wel wat de beleidsmakers willen.....
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Staanvak

Berichtdoor ItFean82 » 03-03-2010 20:43

Zou de directie het echt zo erg vinden die spreekkoren? Of grijpen ze dit gewoon aan, om een groepje mensen gewoon uit het stadion te krijgen?! Een groepje mensen die ze eigenlijk allang uit het stadion wouden hebben?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 03-03-2010 21:25

Arjen schreef:Zonder NN-vak zal het imago van Heerenveen nog verder dalen daar ben ik van overtuigd. Het zal een doodstille, saaie en trieste bioscoop worden, misschien is dat wel wat de beleidsmakers willen.....

Ach, de huidige directie is toch al bezig alles kapot te maken wat ooit "Heerenveen" was. Dit kan er ook wel bij. Misschien kunnen de heren een nieuwe club opbouwen ofzo, in plaats van deze te ver****en.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-03-2010 21:39

We hopen deze groep te ontzien, maar moeten ingrijpen. Op deze manier wordt afbreuk gedaan aan de goede naam van Heerenveen en dat weegt zwaarder.’’


Wat een intrieste opmerking. Wie gooien de goede naam van de club nou te grabbel? Drie trainers in een jaar, een zwaar onder maat presterende selectie en geld wegsmijten aan tweederangs buitenlanders.....

Een belachelijk besluit om 10 mensen een SV te geven. Volgens mij kan zoiets ook helemaal niet. Het werd door veel meer mensen gezongen en dan pakken ze er tien....

Dit bestuur is ziek, de bron van de ondergang van onze mooie club. Geef Yme ook zsm een stadioverbod! Zijn we verlost van deze misselijkmakende onbenul.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Staanvak

Berichtdoor SCH1920 » 03-03-2010 22:09

Stand eredivisie schreef:2. FC Twente
...
13. sc Heerenveen


Club Positioning Matrix schreef:Stijgers:
1. FC Twente +398%

Dalers:
2. sc Heerenveen -171%


En dat terwijl ze Vak P hebben!? Hoe doen ze het!?

Bestuur, schei toch uit man! Voetbal is emotie! Geef deze jongens hun plek in het stadion terug!
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: Staanvak

Berichtdoor baasje » 03-03-2010 22:14

ItFean82 schreef:Zou de directie het echt zo erg vinden die spreekkoren? Of grijpen ze dit gewoon aan, om een groepje mensen gewoon uit het stadion te krijgen?! Een groepje mensen die ze eigenlijk allang uit het stadion wouden hebben?

Bingo!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Staanvak

Berichtdoor xander » 03-03-2010 22:20

SCH1920 schreef:
Stand eredivisie schreef:2. FC Twente
...
13. sc Heerenveen


Club Positioning Matrix schreef:Stijgers:
1. FC Twente +398%

Dalers:
2. sc Heerenveen -171%


En dat terwijl ze Vak P hebben!? Hoe doen ze het!?

Bestuur, schei toch uit man! Voetbal is emotie! Geef deze jongens hun plek in het stadion terug!

Precies! Zo denk ik er ook over. Ik geloof er niks van dat sponsoren vertrekken door dit soort dingen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Staanvak

Berichtdoor HV ON TOUR » 03-03-2010 22:27

Sponsoren vertrekken door het kutvoetbal, stand op de ranglijst, slecht en rommelig beleid, de trainerswisselingen, maar niet door hier en daar een spreekkoortje. Niet dat de spreekkoren erg netjes zijn, maar het geeft wel de onvrede bij de fanatieke supporters aan!
HV ON TOUR
Selectiespeler
 
Berichten: 432
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:07

Re: Staanvak

Berichtdoor frisianbadboy » 03-03-2010 22:59

Je kunt het eens zijn met het uitdelen van stadionverboden of niet. Je mag het willekeur vinden of niet. Daarover worden velen het hier nooit eens. Maar er is hier wel een principieel punt natuurlijk waar (bijna) iedereen aan voorbijgaat.

De club heeft bepaalde huisregels. De club mag bepalen wat er in het stadion gebeurt. Of je dat nu leuk vind of niet. Maar op het moment dat je een seizoenkaart koopt, verklaar je tevens in te stemmen met de regels die er zijn. In die huisregels staat heel duidelijk dat je je moet gedragen en zoniet dan kan en mag de club daar tegen optreden.

Een ieder die een seizoenkaart heeft is het met deze regels eens. Ben je het hier namelijk niet mee eens, dan moet je geen kaart kopen.

Zou ik mensen op visite hebben bij mij thuis die zich niet gedragen, die bijv. lopen te vloeken en te schelden dan zet ik net zo goed deze mensen uit mijn huis. Die zijn bij mij niet welkom.

We zijn te gast in het stadion van een ander, het stadion van SC Heerenveen. Als je ergens te gast bent hoor je je te gedragen. Volkomen logisch. En het feit dat we een kaart KOPEN, wil niet zeggen dat we daarmee ook het recht hebben gekocht om ons te misdragen. Dan nog ben je te gast in een stadion waar je je moet gedragen. Dat hoort in een discotheek, in een bioscoop en waar dan ook. Ook daar koop je een kaartje maar kun je er uitgezet worden als je je misdraagt. Ook in een voetbalstadion.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 03-03-2010 23:02

frisianbadboy schreef:Zou ik mensen op visite hebben bij mij thuis die zich niet gedragen, die bijv. lopen te vloeken en te schelden dan zet ik net zo goed deze mensen uit mijn huis. Die zijn bij mij niet welkom.

Dat lijkt mij prima. Een andere bron van (mijn) irritatie is dat er met 2 maten wordt gemeten. De Heerenveenfans zijn bij elke vieze scheet "de lul", terwijl de gasten in zowel de thuis- als uitvakken alles kunnen maken.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:05

H-J schreef:Dat lijkt mij prima. Een andere bron van (mijn) irritatie is dat er met 2 maten wordt gemeten. De Heerenveenfans zijn bij elke vieze scheet "de lul", terwijl de gasten in zowel de thuis- als uitvakken alles kunnen maken.


Dat ligt aan de club van de tegenpartij. Bij Heerenveen zijn normen en waarden nou eenmaal ontzettend belangrijk, en dat heb je bij anderen niet. Regels zijn er inderdaad om aan gehouden te worden, zo zijn naar mijn weten ook al straffen richting clubs uitgedeeld, maar een persoonlijk SV geven zal moeilijk gaan bij gasten. Heerenveen heeft graag een goed plaatje in de wereld, en geef ze eens ongelijk? Uiteindelijk kent een positieve uitstraling veel meer voordelen dan nadelen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 03-03-2010 23:06

Cyn schreef:Dat ligt aan de club van de tegenpartij.

Ik heb het over ONS stadion en ook over onze thuisvaken.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:09

H-J schreef:Ik heb het over ONS stadion en ook over onze thuisvaken.


Bij wangedrag wordt je aangepakt. Echter zijn mensen met losse kaarten een stuk lastiger op te sporen, dit in tegenstelling tot mensen met een seizoenskaart. Uitvak heb ik net uitleg over gegeven.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor Sneeuwbal » 03-03-2010 23:11

Wat een bullshit Cyn, men heeft het lef niet er tegen op te treden. Verder ga ik hier geen inhoudelijke discussies aan, gezien de te verwachten reacties van de moraalridders , die mijn inziens eerder in aanmerking komen voor een verbod.
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Re: Staanvak

Berichtdoor Riverside » 03-03-2010 23:12

Volgens mij heeft die positieve uitstraling het laatste jaar een flinke deuk opgelopen, en dat komt niet door een paar spreekkoortjes. Dat valt landelijk echt niet op. Zoiets gebeurt niet bij Heerenveen, is het beeld wat nooit zal veranderen.

Wat wel opvalt is het afbraakvoetbal, kutspelers, 3 trainers in een seizoen en een dertiende plaats. Dát is de reden waarom we gekelderd zijn in die CPM-lijsten.

Yme gooit het bij die stadionverboden nu natuurlijk snel op imagoverlies, maar hij is daar zelf de hoofdschuldige aan.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:15

Sneeuwbal schreef:Wat een bullshit Cyn, men heeft het lef niet er tegen op te treden. Verder ga ik hier geen inhoudelijke discussies aan, gezien de te verwachten reacties van de moraalridders , die mijn inziens eerder in aanmerking komen voor een verbod.


Op te treden tegen wie? Het is gewoon een FEIT dat losse kaarten amper op te sporen zijn. Pietje koopt een kaartje voor Kareltje, Kareltje gedraagt zich niet en niemand in het ALS zal weten dat het Kareltje was. Ik heb een hekel aan SV's hoor, naar mijn idee is een boete een waarschuwing genoeg. Is het dan nog niet duidelijk, kan men denken aan een SV. Spreekkoren horen erbij, vind ik niet SV-waardig nee.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 03-03-2010 23:19

Cyn schreef:Bij wangedrag wordt je aangepakt. Echter zijn mensen met losse kaarten een stuk lastiger op te sporen, dit in tegenstelling tot mensen met een seizoenskaart. Uitvak heb ik net uitleg over gegeven.

Was dat maar zo, die mensen blijven namelijk gewoon in het stadion zitten omdat men niks durft te doen. En als het je niet aanstaat van de tegenpartij in je uitvak doet, dan doe je daar iets aan.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:21

H-J schreef:Was dat maar zo, die mensen blijven namelijk gewoon in het stadion zitten omdat men niks durft te doen. En als het je niet aanstaat van de tegenpartij in je uitvak doet, dan doe je daar iets aan.


Heb je dan concrete voorbeelden wanneer men niet durft op te treden?

Vind jij het uit-publiek zó vaak zó'n grote last dan? :erm:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 03-03-2010 23:25

Cyn schreef:Heb je dan concrete voorbeelden wanneer men niet durft op te treden?

Vind jij het uit-publiek zó vaak zó'n grote last dan? :erm:

Ik heb er wel 1 concrete ja. Groep NEC-fans (waaronder personen met een SV) neemt plaats op plekken van Heerenveen, Heerenveenfan (die zijn plek 'kwijt' is geraakt aan NEC fan) zoekt een vrije plaats op (omdat stewards niets doen) en moet van de steward (1 die richting eigen fans 'heldhaftig' is) nokken. Op mijn vraag waarom hij niet even kaartjes van de NEC fans ging controleren, was zijn antwoord "of wil jij ook het stadion uit". Daarnaast zijn er divers irritaties over de aanwezigheid op dit forum uitgesproken.

Ik vind het uitpubliek niet lastig, ik vind het storend dat er met 2 maten wordt gemeten.
Laatst bijgewerkt door H-J op 04-03-2010 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor goud1 » 03-03-2010 23:28

Jongens waar maken we ons druk om. Als deze hele groep naar het gerecht stap winnen ze het allemaal tegen Yme en co. Wie zegt dat die jongens iets met h..r hebben gezongen, ze zeiden toch iets met boer en ze zongen geen jood maar alle homo's in een boot. Men heeft geen harde bewijzen, ja een camerasysteem die alles registreerd, een steward die bepaalde mensen hun mond hebben zien bewegen...........kom op een camerasysteem is GEEN geluidsysteem en die steward had toch gehoorapparaatjes in, dat word een welles nietes verhaaltje. Neem van mij aan dat een rechter harde bewijzen wil zien! Laat Heerenveen maar zien en horen dat er daadwerkelijk door die jongens iets is gezongen, misschien stonden die mannen wel te gapen.......En aan willekeur heeft een rechtbank ook een hekel! Mijn mening/ervaring is als die mannen naar de rechter stappen dat 9 van 10 worden vrijgesproken en dat Heerenveen wederom in de buidel kan tasten om proceskosten te gaan vergoeden. En dat geld kunnen ze beter gebruiken voor een renovatie in de achterlinie van het veld! Dus jongens laat jullie niet gek maken en vraag de ankertjes om samen naar de rechter te stappen...................en over een paar maanden lachen we er weer allemaal om.
goud1
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 25-02-2009 21:25

Re: Staanvak

Berichtdoor Royce_SCH » 03-03-2010 23:30

West Indische Buurt schreef:Waarom schreeuwen een paar hersenlozen na de wedstrijd: Voetballen! Voetballen! Voetballen!? De wedstrijd is immers net afgelopen... En als je denkt dat de spelers hun best niet doen dan heb je het echt mis.

Moeten we hier nou serieus op in gaan? :roll:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Staanvak

Berichtdoor Sneeuwbal » 03-03-2010 23:31

@ Goud1, voor het tot een vrijspraak zou kunnen komen ben je zo een paar maanden verder en heeft de club zijn doel bereikt.
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:32

H-J schreef:Ik heb er wel 1 concrete ja. Groep NEC-fans (waaronder personen met een SV) neemt plaats op plekken van Heerenveen, Heerenveenfan gaat op een vrije (!!) plek zitten en moet van de steward (1 die richting eigen fans 'heldhaftig' is) nokken. Op mijn vraag waarom hij niet even kaartjes van de NEC fans ging controleren, was zijn antwoord "of wil jij ook het stadion uit". Daarnaast zijn er divers irritaties over de aanwezigheid op dit forum uitgesproken.

Ik vind het uitpubliek niet lastig, ik vind het storend dat er met 2 maten wordt gemeten.


Hmm, die steward heeft gelijk dat diegene eigenlijk zijn/haar eigen plek moet opzoeken, echter vind ik dat als die plaats vrij is, men best door de vingers mag zien. Een bemoeienis van een andere supporter is inderdaad niet slim, wordt nooit goed opgevat aangezien het is tussen anderen, daar hoeft een derde partij niet in betrokken te raken. Dat is in elk onderling conflict zo, niet alleen tussen steward en supporter, maar ook tussen politieagent en verdachte, etc.

Zolang de NEC-supporter geen landelijk verbod heeft, mag hij/zij gewoon plaatsnemen in het ALS. Dit zijn wettelijke regels van de KNVB, niets op af te dingen. Omdat een bezoeker een andere club adoreert, hoeft hij toch niet gelijk alle regels te overtreden of strenger aangepakt/gecontroleerd te worden lijkt me?

Het is dus feitelijk gezien geen meten met twee maten, maar gewoon regels volgen. Nogmaals, ik vind het jammer dat de steward zo strikt is, aangezien het om plezier gaat. Hij/zij had in die situatie echter wel gelijk.

Maar we dwalen af, dit is niet meer over het staanvak. Ik stel voor dat we overgaan op PB's als je hierover nog een antwoord hebt, of het sfeertopic.
Laatst bijgewerkt door Calimero op 04-03-2010 00:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor rolandos » 03-03-2010 23:34

Cyn schreef:Heb je dan concrete voorbeelden wanneer men niet durft op te treden?

Heb je even? Dit seizoen nog tegen Feyenoord,zitten enkele Rotterdammers naast het uitvak en dit loopt uiteindelijk uit de hand, supporters uit het uitvak klimmen over de wand.
2 of 3 jaar geleden het zelfde met Twente supporters.
Banik Ostrava thuis: Uit supporters hebben vlaggen met hakenkruizen enz.
Enz enz.
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 03-03-2010 23:36

rolandos schreef:Heb je even? Dit seizoen nog tegen Feyenoord,zitten enkele Rotterdammers naast het uitvak en dit loopt uiteindelijk uit de hand, supporters uit het uitvak klimmen over de wand.
2 of 3 jaar geleden het zelfde met Twente supporters.
Banik Ostrava thuis: Uit supporters hebben vlaggen met hakenkruizen enz.
Enz enz.


Feyenoordsupporters zijn verwijderd/later aangepakt met boetes/SV's in R'dam. Die in Twente ook, en ook de vlaggen destijds zijn bestraft. Nogmaals, dit is een topic over het staanvak, laten we het dan verplaatsen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten