[centraal] Bestuur

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Voorzitter van buitenaf

Berichtdoor SCH Supporter » 25-02-2004 20:20

Ik weet niet of er al een topic over is maar op Omrop Fryslan werd gemeld dat de nieuwe voorzitter van buitenaf komt :D Is dat verstandig?? Ik zelf denk het niet
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Cross79 » 25-02-2004 20:27

Ikzelf denk van wel, Als dit het geval is zal dat nieuwe deuren openen.
Als je Yme Kuiper of Henk Hoekstra voorzitter maakt zal het niks veranderen en het terreur zal doorgaan.
Nieuwe mensen nieuwe kansen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor KingBee » 25-02-2004 22:39

Of je krijgt zo'n vervelende luchtfietser als aalbers aan het bewind. Ik denk niet dat het verstandig is om mensen van buiten te halen.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor remko » 25-02-2004 23:34

Iig geen Henk Hoekstra, dan liever Yme kuiper.
Liever wel een van binnen de club, net als de trainer.
Je eigen trainers en voorzitters opleiden vind ik een goed streven.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Forza » 25-02-2004 23:53

Wat ik begrijp is dat het idd geen Henk Hoekstra, geen Yme Kuiper, geen Bart van der Meer en geen Tjisse Wallendal wordt. En dus iemand van buitenaf. En waarom moet dat nou meteen weer een luchtfietser zijn? Alsof er naast het huidig Heerenveen-bestuur alleen maar luchtfietsers zijn. Lekker kort door de bocht.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Jeroen » 26-02-2004 00:43

Het huidig bestuur zal een nieuwe voorzitter toch uitvoerig op antecedenten checken. En het zal toch iemand uit het netwerk van Riemer zijn, dus luchtfietsers komen hier niet binnen.

En Marchel Zwarts heeft al aangegeven toendertijd in de VI dat ie nooit bij Heerenveen zou komen dus daar hoeven we niet bang voor te zijn. :D
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor KingBee » 26-02-2004 09:46

Forza schreef:Wat ik begrijp is dat het idd geen Henk Hoekstra, geen Yme Kuiper, geen Bart van der Meer en geen Tjisse Wallendal wordt. En dus iemand van buitenaf. En waarom moet dat nou meteen weer een luchtfietser zijn? Alsof er naast het huidig Heerenveen-bestuur alleen maar luchtfietsers zijn. Lekker kort door de bocht.


Je moet even beter lezen, Cross schrijft: 'nieuwe mensen nieuwe kansen' daar reageer ik op met mijn reactie dat er ook een kans is op zo'n 'luchtfietser'.
Eerst ff lezen en niet zo 'kort door de bocht' reageren :wink:
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Forza » 26-02-2004 10:08

En daar verbind je dan de volgende conclusie aan:

Ik denk niet dat het verstandig is om mensen van buiten te halen.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor (pl)euro » 26-02-2004 10:42

Als je Yme Kuiper of Henk Hoekstra voorzitter maakt zal het niks veranderen en het terreur zal doorgaan.
Nieuwe mensen nieuwe kansen.


Op welk terreur doel je hier Cross? het feit dat de club in geval van ongeregeldheden gelijk aan de noodrem trekt en de betrokken supporters een stadion verbod voor het leven geeft?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor KingBee » 26-02-2004 11:21

Forza schreef:En daar verbind je dan de volgende conclusie aan:

Ik denk niet dat het verstandig is om mensen van buiten te halen.


dat is geen conclusie, dat is een mening. 'IK denk....'
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Roelof » 26-02-2004 12:25

Een collega van me studeert Rechten en was laatst op werkbezoek bij de gebroeders Anker. Eén van de twee, volgens mij Willem, zei dat zijn droom was om ooit nog eens voorzitter te worden van Heerenveen. Lijkt me wel lachen. Of het wat is, is ten tweede.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Eastermar » 26-02-2004 12:57

Eén van de Ankers gaat binnenkort minder werken. Hij zal dan één of twee dagen vrij zijn. Misschien omdat zijn werk te kunnen combineren met het voorzitterschap.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Forza » 26-02-2004 13:07

Ze zoeken iemand voor veertig uren per week, dus dat lijkt me niet echt een handige combinatie. Ik denk dat het gewoon iemand uit het bedrijfsleven wordt, iemand die de club nu misschien sponsort of zo.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor J Stam » 26-02-2004 13:38

Ja das natuurlijk hartstikke leuk een prominent persoon, maar het voorzitterschap vereist natuurlijk een enorme inzet voor de club, en een sterke visionaire instelling. Dat doe je niet zomaar naast je ook al veel tijd vergende baan als advocaat. Een sponsor zou kunnen, maar die moet wel echt hart hebben voor de club.
Bier op z'n Grolsch...
Avatar gebruiker
J Stam
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 05-02-2004 12:23
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor SCH Supporter » 27-02-2004 18:31

foppe57 schreef:Ja das natuurlijk hartstikke leuk een prominent persoon, maar het voorzitterschap vereist natuurlijk een enorme inzet voor de club, en een sterke visionaire instelling. Dat doe je niet zomaar naast je ook al veel tijd vergende baan als advocaat. Een sponsor zou kunnen, maar die moet wel echt hart hebben voor de club.


Volgens mij hebben de Ankers wel een Heerenveen hart maar zijn ze niet geschikt voor dit soort werk omdat ze geen ervaring hebben (zie ook Jaake bij Ajax)
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Patrick » 28-02-2004 15:22

SCH Supporter schreef:
foppe57 schreef:Volgens mij hebben de Ankers wel een Heerenveen hart maar zijn ze niet geschikt voor dit soort werk omdat ze geen ervaring hebben (zie ook Jaake bij Ajax)


Dat valt toch wel op te lossen met een goeie technisch directeur. En dan een voorzitter die de o.a. de financiele zaken goed weet te behartigen en een goeie uitstraling richting het bedrijfsleven en andere partners van Heerenveen? Kortom, iemand die de hele organistatie weet te runnen, maar het voetbal gedeelte aan anderen over laat..?
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor camataru » 29-02-2004 15:22

Is er ook een naam genoemd.
Maar riemer stopt toch pas in 2006 dus dat duurt nog wel even.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor SCH Supporter » 29-02-2004 16:02

Dat valt toch wel op te lossen met een goeie technisch directeur. En dan een voorzitter die de o.a. de financiele zaken goed weet te behartigen en een goeie uitstraling richting het bedrijfsleven en andere partners van Heerenveen? Kortom, iemand die de hele organistatie weet te runnen, maar het voetbal gedeelte aan anderen over laat..?


Bij Ajax hebben ze ook goede directeuren maar het helpt weinig
En Camataru,Riemer treed pas in 2006 af dus namen die zullen pas later vallen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Franssie » 29-02-2004 16:10

camataru schreef:Maar riemer stopt toch pas in 2006 dus dat duurt nog wel even.


sch supporter schreef:En Camataru,Riemer treed pas in 2006 af dus namen die zullen pas later vallen


:|
Franssie
Nieuw talent
 
Berichten: 96
Geregistreerd op: 14-02-2004 11:06

Berichtdoor remko » 29-02-2004 17:20

De bedoeling is dat de nieuwe man in aug 2004 al aan de slag gaat en dan in die 2 jaar steeds meer taken van Riemer gaat overnemen.
Vereisten voor de nieuwe man zijn iig dat hij voetbalkennis moet hebben, dus niet alleen een bedrijfsman en hij moet fries kunnen praten.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor fuss » 29-02-2004 17:49

remko schreef:De bedoeling is dat de nieuwe man in aug 2004 al aan de slag gaat en dan in die 2 jaar steeds meer taken van Riemer gaat overnemen.
Vereisten voor de nieuwe man zijn iig dat hij voetbalkennis moet hebben, dus niet alleen een bedrijfsman en hij moet fries kunnen praten.


waar slaat dat nou weer op?
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor Arnoud » 29-02-2004 18:09

Lijkt mij geen gekke eis, fries moeten kunnen praten. Als voorzitter heb je veel te maken met de directe omgeving van de club en laat die nou toevallig hoofdzakelijk fries zijn :D
Het is trouwens van belang de friese cultuur van de club te behouden en daarom ook te hopen dat Foppe nog langere tijd aan de scH verbonden zal blijven.
Zonder al te veel kennis van zaken (ik heb geen lijntjes met de clubbestuurders) zou het mij niet verbazen als uiteindelijk Yme Kuiper de man is die Riemer zal opvolgen. Juridisch geschoold (steeds belangrijker in het huidige voetbal), nederland, engels en friessprekend en met een grote kennis van voetbal. Tevens belangrijk: een teamwerker, geen solist met lange tenen en een te groot ego.
Een voorzitter van buitenaf lijkt me onwaarschijnlijk, mede gezien het behoud van de clubcultuur.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Beetle » 01-03-2004 01:10

Arnoud schreef:(hele verhaal hierboven).


Afbeelding :mrgreen:
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Eastermar » 01-03-2004 09:00

Is dat voorzitterschap niks voor jou Arnoud?
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Arnoud » 01-03-2004 14:09

Niet goed gelezen Eastermar: de nieuwe voorzitter moet ook fries kunnen praten. En je weet dat dat me nooit zal lukken, al zou ik het misschien wel willen. Veel te moeilijke taal voor iemand van mijn leeftijd. Je weet het, verder dan algemeen lid van het Bestuur van de Ijsvereniging de Twa Doarpen zal ik het niet schoppen.

En Beetle: verklaar je post eens ? 't Zal wel een grap zijn maar hij ontgaat me. Mag ook per pb of mailtje.

Om ook nog even antwoord te geven op een eerdere vraag van Eastermar, namelijk of ik mee ga naar Feyenoord: ja, maar niet met mijn favoriete vervoer, de koffieleutendebejaardensupportersbelbus maar via luxe limousine en met toegang tot Businessclub, Bestuurskamer en you name it. Ik zal voorzichtig vanaf mij lederen klapfauteuil zwaaien naar het plebs in het uitvak :mrgreen:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Eastermar » 01-03-2004 14:31

Om ook nog even antwoord te geven op een eerdere vraag van Eastermar, namelijk of ik mee ga naar Feyenoord: ja, maar niet met mijn favoriete vervoer, de koffieleutendebejaardensupportersbelbus maar via luxe limousine en met toegang tot Businessclub, Bestuurskamer en you name it. Ik zal voorzichtig vanaf mij lederen klapfauteuil zwaaien naar het plebs in het uitvak


Gezien het bovenstaande zou je denken dat je al druk bezig bent om te netwerken voor de functie van bestuurder. En Fries kunnen verstaan is belangrijker dan het kunnen spreken er van.

Gaat Sammygoal wel met de :stan: -bus mee of zit hij ook in "koffieleutendebejaardensupportersbelbus"?
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Beetle » 01-03-2004 15:28

Pb-tje is verzonden.
Arnoud schreef:Om ook nog even antwoord te geven op een eerdere vraag van Eastermar, namelijk of ik mee ga naar Feyenoord: ja, maar niet met mijn favoriete vervoer, de koffieleutendebejaardensupportersbelbus maar via luxe limousine en met toegang tot Businessclub, Bestuurskamer en you name it. Ik zal voorzichtig vanaf mij lederen klapfauteuil zwaaien naar het plebs in het uitvak :mrgreen:


Heb je nog plek over?? Heb ook wel zin om naar Feyenoord te gaan in een pimp-mobiel. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor (pl)euro » 01-03-2004 15:39

maar via luxe limousine en met toegang tot Businessclub, Bestuurskamer en you name it. Ik zal voorzichtig vanaf mij lederen klapfauteuil zwaaien naar het plebs in het uitvak


Dus Arnoud gaat het allemaal vanuit de luchtdoos bekijken?.... nu maar hopen dat er niet teveel gebakken lucht bij zit :wink: Misschien kunnen we samen nog even met Willem Scholten klinken op de goede afloop na de wedstrijd :wink:
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor camataru » 01-03-2004 16:32

:shock: Is het een idee, aangezien er iemand van buitenaf komt om een Zweed of Fin voorzitter te maken. zou wel leuk staan bij heerenveen. :shock:


Nee geintje zal wel een van de Ankers worden lijkt me trouwens ook het meest logisch
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor SCH Supporter » 01-03-2004 16:40

Nou het zal wel gein zijn als ze t worden maar dat denk ik niet
Heerenveen zal een voorzitter willen met goede kennis en met alle respect voor de Ankers maar dat onbreekt hier aan denk ik.
Het zal eerder iemand uit de directie worden vermoed ik of iemand echt helemaal buiten Heerenveen.
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Volgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron