Jos Hooiveld

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jos Hooiveld

Berichtdoor camataru » 11-01-2010 09:54

Hooiveld gaat maandag tekenen bij Celtic

Jos Hooiveld tekent maandag een contract voor 3,5 jaar bij Celtic. De Nederlandse verdediger komt per direct over van de Zweedse landskampioen AIK Solna.

De Schotse topclub betaalt naar verluidt ruim twee miljoen euro voor Hooiveld. Alex Kroes, zaakwaarnemer van de verdediger, bevestigde zondagavond tegenover het Algemeen Dagblad dat hij een overeenkomst tot medio 2013 zal tekenen.

Afgelopen weekend werd Hooiveld al medisch gekeurd door Celtic. Ook bezocht hij het trainingscomplex van de club uit Glasgow. De centrumverdediger speelde in het verleden in Nederland voor FC Zwolle en sc Heerenveen.


Knappe prestatie van jos.
Blijkbaar zien ze in nederland naar andere kwaliteiten als het om verdedigers gaat dan in het buitenland.
Mooie stap voor Hooiveld deze (toekomstige) transfer naar The boys van Zweden naar Paradise (celtic park, zo noemen de celtic fans hun stadion) Amazing
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Jeroen » 11-01-2010 10:18

Interview uit de Volkskrant een tijdje terug:

Voetballer Hooiveld maakt furore in Zweden
Van onze verslaggever Charles Bromet op 03 november '09, 08:00, bijgewerkt 03 november '09, 10:45


AMSTERDAM - De Nederlandse voetballer Jos Hooiveld (26) werd landskamioen van Zweden met AIK Solna. 'Bij Heerenveen kennen ze me niet meer terug.'

Aan de andere kant van de lijn klinkt de schorre stem van een vermoeide 26-jarige voetballer die zich afvraagt of je om zeven uur ’s ochtends naar bed gaan nu vroeg of laat moet noemen. Ach, wat kan het Jos Hooiveld ook schelen.

Toen hij zondagnacht uit een nachtclub kwam rollen, waar hij samen met zijn teamgenoten van AIK Solna de pas veroverde Zweedse landstitel had gevierd, constateerde hij dat het ‘een prettig feestje’ was geweest.

In de beslissende laatste competitiewedstrijd was IFK Göteborg namelijk op eigen veld met 2-1 verslagen, waardoor zijn club uit de voorstad van Stockholm het eerste kampioenschap sinds 1998 kon vieren. ‘Onze trainer, Mikael Stahre, kwam me na de overwinning met tranen in zijn ogen omhelzen. Dat deed me wel wat, want hier tonen ze hun emoties niet zo snel.’

Heerenveen
Jos Hooiveld? Het is geen naam die als vanzelfsprekend in de hoofden van talloze Nederlandse voetballiefhebbers zal zitten. ‘En dat kan ik me goed voorstellen hoor’, zegt de uit het Drentse Zeijen afkomstige centrale verdediger. ‘Ik heb het gewoon niet zo goed gedaan in Nederland.’

Bij Heerenveen had hij moeten doorbreken, maar in de drieënhalf jaar dat hij actief was voor de Friese club bleef een doorbraak uit. ‘Foppe de Haan zei steeds tegen me dat ik een kerel moest worden. Ik had als 19-jarige knul geen flauw idee wat hij bedoelde. Moet ik een baard laten staan, vroeg ik me af.’

Nou nee, dat was niet precies wat de grijze eminentie van het trainersgilde in gedachten had. Misschien dat het kwartje zou vallen bij Zwolle, de club die hem in 2005 overnam van Heerenveen. Maar ook daar stagneerde de carrière van Hooiveld.

‘Ik was niet goed met mijn vak bezig en leefde niet echt als een prof’, herinnert hij zich. Geen wonder dus dat hij daarna in de marge van het Europese clubvoetbal terechtkwam,
bij de nietige Oostenrijkse clubs SV Stadtwerke en daarna, in 2007, bij Kapfenberg.

Inter Turk
Net toen hij zich begon af te vragen waar dat naartoe moest met zijn loopbaan, hing Job Dragtsma, de trainer van het Finse Inter Turku, aan de lijn. ‘Hij was de man die ik nodig had, iemand die het weer in me zag zitten. Dragtsma, die me nog kende uit de tijd dat hij coach was van het tweede elftal van AZ, heeft me tot leven gewekt.’

De coach kwam hem ’s nachts van het vliegveld afhalen, waarna Hooiveld korte tijd in het huis van Dragtsma verbleef. Bij Inter Turku groeide hij uit tot een verdediger met aanzien, die in twee opeenvolgende seizoenen zou worden uitgeroepen tot voetballer van het jaar in Finland.

Vorig jaar werd Hooiveld kampioen met Inter Turku, de eerste landstitel uit de clubgeschiedenis. Hoewel de club zich plaatste voor de voorronde van de Champions League, besloot hij in te gaan op een aanbieding van AIK, de nummer acht van Zweden.

Zijn introductie aan het Zweedse publiek beviel hem niet. ‘In de Zweedse tabloids werd geschreven: AIK heeft schandaalverdediger Hooiveld overgenomen van Inter Turku. En dat alleen maar omdat ik een jaar geleden een keer dronken achter het stuur heb gezeten. Ze hadden ook kunnen schrijven ‘tweevoudig voetballer van het jaar in Finland’, maar dat was waarschijnlijk te positief geweest.’

Verdediger van het jaar
Er klinkt cynisme door in zijn stem. Maar dat maakt gauw plaats voor gepaste trots als Hooiveld meldt dat hij is genomineerd voor de titel van verdediger van het jaar in Zweden. ‘Ik denk dat ze bij Heerenveen niet weten wat ze zien. Ik ben zó gegroeid als speler. Het rotgevoel waarmee ik Nederland en de eerste divisie verliet, is nu weg.’

Want ook met AIK heeft hij zich nu dus geplaatst voor de voorronde van de Champions League. Hoewel hij door zijn zaakwaarnemer op de hoogte is gebracht van de belangstelling van een aantal clubs uit de Bundesliga en de Premier League, wil hij zich eerst concentreren op de Zweedse bekerfinale van zaterdag, waarin IFK Göteborg opnieuw de tegenstander zal zijn.

‘Er zijn nu zeker wat meer ogen op mij gericht en dat komt doordat ik tijdig een knoppie in mijn hoofd heb omgezet. Als het waar is dat je top op je 28ste of 29ste ligt, zoals wordt beweerd, dan komen er nog mooie jaren aan.’
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Lipton » 11-01-2010 11:28

Wat mij opvalt is dat veel spelers het bij sc Heerenveen niet redden omdat ze niet professioneel genoeg kunnen/willen leven.
Toen Jos bij sc Heerenveen vertrok moest hij knokken voor een basisplaats bij Zwolle, maar hij was wel iemand met kwaliteit en potentie.
Erg leuk dat hij het nu tot Celtic schopt, dat laat maar weer zien dat een talent na zijn 22ste echt niet afgeschreven is.

Hooiveld zal sc Heerenveen en Zwolle nu ook een bedragje opleveren van de ca. 2 miljoen euro die door Celtic betaald is.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor geert. » 11-01-2010 11:34

camataru schreef:Knappe prestatie van jos.
Blijkbaar zien ze in nederland naar andere kwaliteiten als het om verdedigers gaat dan in het buitenland.


Soms moet je als speler 1 stap terug doen om daarna 2 vooruit te zetten. Hij zegt zelf al in het interview hieronder dat hij niet leefde als een prof. Deze stap terug heeft hem heel goed gedaan. En succes in Schotland!
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor mechielz » 11-01-2010 20:14

Hij was destijds erg vaak met Seip in het Groningse nachtleven te vinden. Blauwe Engel op maandagnacht/morgen, dat soort taferelen. Had nooit gedacht dat hij naar Celtic zou verhuizen, maar vind het schitterend dat hem gelukt is.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Jurjenv » 15-01-2010 13:26

Ietwat laf stukje vind ikzelf, maar wel leuk dingen erin, van vi.nl geplukt.

Jos Hooiveld? Heel in de verte deed de naam wel een belletje rinkelen. Maar datzelfde geldt voor namen als Max Houttuin en Ronnie Venema. En die spelen nu niet bij Celtic. Jos wel.

Van SC Heerenveen naar FC Zwolle en van FC Zwolle naar Kapfenberger SV. De curve in Jos’ loopbaan was op z’n zachtst gezegd niet erg opwaarts gericht. Kapfenberg, je zou er nog geen vakantiehuisje willen hebben.

En Jos voetbalde er, dag in dag uit, op de bodem van de put, zoals hij het noemt. En Jos is al geen man voor de kleine ruimtes. Prima schnitzels in de kantine, dat wel.

Na Kapfenberger SV vertrok Jos naar FC Inter, dat weet ik nog wel. Niet het Inter van Mourinho en Materazzi, maar een soort bijstands-Inter, zoals je ook amateurclubs hebt die zich Barça noemen. In Finland ook nog, land met het hoogste percentage zelfmoorden van Europa.

Kijk goed naar een pasfoto van Jos uit die tijd en je begrijpt waarom ze hem kochten, bij FC Inter. Sprekend Sami Hyppiä. Uiterlijk dan, want bij SV Kapfenberg lopen over het algemeen geen Hyppiä’s. Wel Hooivelden.

Ach, prima natuur, goeie sauna’s, mooie ervaring voor later; Jos zou zich wel redden. Tot FC Inter kampioen werd en Jos opeens bleek te kunnen voetballen. Wist ik niks van. Wel dat hij leuk André van Duin na kon doen.

Jos vertrok, naar AIK en ik begon nattigheid te voelen. Goed, het was AIK maar, clubje uit Zweden. In Zweden begrijpen ze er al jaren niks van, daarom laten ze al hun eigen goeie spelers naar Heerenveen vertrekken. En dat je zo’n gat dan opvult met Jos Hooiveld, ach. Hij wist welke kant-ie de bal op moet schieten, dat wel.

Wordt-ie toch met AIK ook kampioen! Jarenlang heb ik me het hoofd gebroken over de opvolging van Johan Hansma en Tieme Klompe. Blikken Scandinaviërs, Roemenen en Nigerianen hebben we opengetrokken maar het was allemaal niks.

De naam Godfrey Nwankpa doet me nog wel eens zwetend wakker schieten. Bleek er al die tijd een combinatie van Jaap Stam en Frank de Boer bij ons in het tweede te spelen!

Ik heb het wel gelezen hoor, in het Friesch Dagblad, in de landelijke kranten, in VI. 'Jos Hooiveld naar Celtic', stond er. En geen tweederangs, Hongaars clubje dat toevallig zo heet, maar Celtic, de club van Jimmy Johnstone, Kenny Dalglish en Henrik Larsson. En nu dus van Jos.

'Ha, die Jos! Met Foppe! Van harte, kerel! Ik heb het altijd wel gezegd, hè, jij komt er wel!'

---
Frank Heinen
Utrecht
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Gekko » 02-02-2010 10:00

Jos heeft gedebuteerd en 'de nul gehouden'. Winst bij Hamilton met 0-1:
CELTIC (4-4-2) Boruc; Hinkel, Thompson, Hooiveld, O’Dea; McGeady, NGuemo, Zheng, Ki; Samaras, Fortune
Subs: Zaluska, Caddis, Crosas, Rasmussen, McCourt, McGinn, McGowan
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Blizzard » 02-02-2010 11:58

Gewoon basisspeler dus. Knap hoor!
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Superfries88' » 02-02-2010 12:13

Voor de Hooiveld-fans :wink:: een artikel over zijn debuut.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor ItFean82 » 02-02-2010 17:33

Blizzard schreef:Gewoon basisspeler dus. Knap hoor!


Ach hij was aanvoerder bij AIK, en speler van het jaar. Dus een beetje voetballen kan hij echt wel.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Blizzard » 02-02-2010 18:48

Ach hij was aanvoerder bij AIK, en speler van het jaar. Dus een beetje voetballen kan hij echt wel.


Ik weet ook wel dat hij het goed deed maar Allsvenskan met AIK of Celtic is toch wel een erg groot verschil, zowel qua spelniveau als qua clubgrootte. Daarom vond ik het wel knap dat hij direct in de basis stond.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Gekko » 16-12-2010 15:28

Celtic ziet geen toekomst voor Nederlanders
Glenn Loovens en Jos Hooiveld kunnen wel eens het slachtoffer worden van de naderende transferperiode. Beide verdedigers van Celtic lijken niet langer in de plannen van trainer Neil Lennon voor te komen, meldt Voetbal International.
Lennon wil zijn selectie in de winterstop graag versterken met een centrale verdediger. Voor Loovens en Hooiveld, die het seizoen nog als basisspeler waren begonnen, lijkt daardoor geen plaats meer in de selectie van de Schotse grootmacht.

Naast het Nederlandse duo kan Lennon ook nog kiezen voor Daniel Majstorovic en Thomas Rogne. Loovens, tweevoudig international, werd al meerdere keren door de oefenmeester buiten de wedstrijdselectie gelaten.

Ook voormalig sc Heerenveen-speler Georgios Samaras vertrekt mogelijk in de winterstop uit Schotland. De aanvaller is ontevreden met zijn rol als linkerspits en wil graag centraal spelen.
voetbalprimeur.nl
Het sprookje lijkt over voor Hooiveld.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Gekko » 17-01-2011 09:49

Maar overwinteren in de CL is wel een nieuw sprookje. Kopenhagen is geen verkeerde club

'FC Kopenhagen huurt Celtic-flop Hooiveld'
Jos Hooiveld gaat deze maand vertrekken bij zijn club Celtic. De Nederlandse centrumverdediger is naar verluidt dichtbij een transfer naar de Deense grootmacht FC Kopenhagen.
De 27-jarige Hooiveld zit bij Celtic op een dood spoor. Manager Neil Lennon ziet het niet in hem zitten en een verhuur aan Kopenhagen, dat nog actief is in de Champions League, is aanstaande. Dat meldt de Sunday Express.

Het zou voor Hooiveld een terugkeer in Scandinavië betekenen. De oud-speler van sc Heerenveen en FC Zwolle speelde eerder al in Finland en Zweden, waarna hij precies een jaar geleden naar Celtic vertrok. In Schotland flopte Hooiveld totaal, hij speelde pas zeven duels, waarvan slechts één dit seizoen. Ook de andere Nederlander van Celtic, Glenn Loovens, lijkt geen toekomst meer te hebben bij de club. Hij mocht deze jaargang pas drie keer opdraven.
voetbalprimeur.nl
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Jurjenv » 18-01-2011 21:44

Mag hij nog in de CL uitkomen dan?
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Eric » 19-01-2011 02:50

Gedurende de maand januari mag je toch een aantal spelers wisselen in Europees verband?
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-01-2011 07:18

Celtic heeft dit seizoen geen Champions-League gespeeld, dus hij mag daarin wel uitkomen voor Kopenhagen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Rednax » 23-10-2011 12:23

Staat tegenwoordig onder contract bij Southampton. GIsteren gewoon in de basis, niet opgevallen qua spel overigens. Steve de Ridder (invaller) scoorde overigens erg fraai.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor geert. » 23-10-2011 17:02

Rednax schreef:Staat tegenwoordig onder contract bij Southampton.


Dat klopt niet helemaaal, Southhampton heeft 'm gehuurd van Celtic.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Rednax » 23-10-2011 19:53

:oops:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Fladian » 01-12-2011 16:25

'Opgebloeide' Hooiveld mikt op Premier League

Nu Jos Hooiveld ook de komende 3,5 jaar bij Southampton onder contract staat, hoopt de verdediger met de club in de Premier League uit te komen. "Niet veel spelers die ooit in de Tweede Divisie van Oostenrijk voetbalden, is dit gelukt."

Hooiveld kwam donderdag met de koploper van het Championship een permanente verbintenis overeen. Southampton huurde de 28-jarige verdediger van Celtic, maar die overeenkomst liep op 31 december af.

"Dit is fantastisch. Southampton is een team in groei en ik ben blij dat ze het in me zien zitten. Na een minder geslaagd avontuur bij Celtic ben ik hier volledig opgebloeid", reageert een opgetogen Hooiveld tegen Voetbal International.

Met The Saints wil de voormalig speler van onder meer sc Heerenveen en FC Zwolle naar de Premier League. Uit het Championship promoveren twee teams rechtstreeks; de voorsprong op nummer drie Cardiff City is nu acht punten.

"Dat zou de kroon op mijn carrière zijn", stelt Hooiveld. "Niet veel spelers die ooit in de Tweede Divisie van Oostenrijk voetbalden, is dit gelukt. Maar met Southampton zijn nog 27 duels te spelen. De weg is nog lang. Maar als we niet te veel blessures krijgen, hebben we heel goede kans het te halen."

Hooiveld ging na zijn Nederlandse periode naar het Oostenrijkse SV Stadtwerke Kapfenberg. Daarna diende hij de kleuren van FC Inter Turku (Finland), AIK Solna (Zweden), het Schotse Celtic en FC Kopenhagen uit Denemarken. Met Turku, AIK en Kopenhagen werd Hooiveld landskampioen.


Nu speelt ie wel officieel voor Southampton. ;)

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... eague.html
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Rednax » 04-12-2011 11:54

Vooruitziende blik :D
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor rottevalle » 15-02-2012 14:10

Maakte gisteren de gelijkmaker in de topper tegen West Ham eindstand 1-1.
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Currahee » 28-04-2012 13:49

Jos maakt net uit een corner de 3-0 voor Southampton en daarmee is het volgens mij wel 100% zeker dat ze volgend jaar op het hoogste niveau in Engeland mogen spelen.

voor mensen die het laatste halfuur nog willen bekijken hij is te zien op de BBC. En het is een vermakelijke pot

en gelijk ook al 4-0 dus voor zover het nog niet zeker was is het dat nu wel :P
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Gekko » 28-04-2012 14:33

Uitzinnige taferelen na afloop: een grote club die na jaren van ellende terugkeert op het hoogste niveau. Wel petje af voor Hooiveld. Geen grote voetballer maar toch een plaatje van een voetballoopbaan uiteindelijk. Nu naar de Premier League
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Lipton » 04-09-2012 15:36

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/zware-s ... outhampton

Interview van RTV Drenthe met Jos Hooiveld. Toch leuk dat een jeugdspeler van Heerenveen nu in de Premier League speelt.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Currahee » 24-02-2013 22:05

Maakte vandaag maar weer eens een eigen goal. Volgens mij is dat al nummer 4 of 5 dit seizoen...
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor feanfans » 24-02-2013 23:43

Deze was wel heel erg ongelukkig. Een teamgenoot wilde uitverdedigen, maar schoot de bal op het lichaam van Hooiveld die er dus niets aan kon doen.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Makkum8 » 26-05-2015 18:40

Mag weg voor 0 centen bij de Saints. Kan zeker een versterking voor ons jonge ploegje zijn. Zeker als we Vite$$e kunnen aftroeven in de aanstaande tweeluik.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor jeewee » 26-05-2015 21:09

Makkum8 schreef:Mag weg voor 0 centen bij de Saints. Kan zeker een versterking voor ons jonge ploegje zijn. Zeker als we Vite$$e kunnen aftroeven in de aanstaande tweeluik.


Ervaring erbij is altijd belangrijk, al is Buijs er ook nog natuurlijk. Zou het toejuichen, echter moet het salarishuis niet voor een dergelijke speler op de kop. Daarnaast laat hij een nieuw huis bouwen onder Groningen, dus wellicht dat hij op korte termijn wel terug wil.
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Jos Hooiveld

Berichtdoor Voorstopper » 19-07-2015 10:21

Hij is bij ons ook wel eens genoemd (al zitten we nu ruim in de verdedigers), de transfervrije Hooiveld vervolgt zijn carrière bij een oude bekende: AIK.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten